Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 26-12-05, 05:08   #46
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

oare arborele cotit de pe 2.0 vine pe 2.8? o fi incercat cineva vreodata?daca ar veni s-ar obtine un motor de aprox. 2.5cc cu o cursa de 6 cm doar,deci un rpm rapid.....
ca lungime blocul motor e acelasi dar ma gandesc la inaltimea lui sau la cursa pistonului care tre sa ajunga la acelasi punct superior
daca a incercat cineva sau are posibilitatea sa ma lamureasca sa o faca(daca nu o sa o fac eu )
ideea mi-a venit de la faptul ca motorul RS2600 are acelasi diametru al pistonului(90mm)ca cel de 2.8 si cam aceiasi putere...145-150 CP
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-06, 10:29   #47
Ciuciadi

Stage 1
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 10
Default si eu as vrea sa stiu

am si eu un Ford mondeo ghia V6 2.5 170 cp si as vrea sa mai pun pe el ceva cai..
Ciuciadi is offline   Reply With Quote
Old 07-02-06, 11:12   #48
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default

Codrin44, dar ca scade raportul de comprimare nu te-ai gandit?
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 07-02-06, 22:27   #49
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

einstein..mie mi se pare k se comprima motorul, daka din 2.8 devine 2.5 aprox.,.dk e corekt dupa calculele lui codrin, deci rezulta totul intr-o crestere de putere, crestere rapida in ture..asta teoretic..dar asa ar cam trebui sa fie, deci raportul compresiei..creste, nu scade

P.S. totusi ce pistoane ai vrea sa folosesti si biele, de la 2.0 sau 2.8?? k atunci se poate schimba situatia, ori lovesc chiulasa pistoanele..ori nu au compresia potrivita..adika mica...cum a is Einstein...
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 05:21   #50
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

pei....tot teoretic......cu bielele de 2.8,p.m.s. ramane mai jos cu aprox.1.5 cm(scade compresia) asa ca imi vor trebui biele mai lungi cu 1,5 cm. perfecte nu cred ca am sa gasesc dar 1-2 mm mai plaenizez kiulasele sau blocul
pe de alta parte ma gandesc sa schimb tot ansamblul biela-piston,si ca sa nu fie biela prea lunga as putea folosi pistoane care au boltul mai coborat catre fusta....si,cu 1cm din biela + 0,5cm din piston......as ajunge pe aproape
probleme constatate intre timp:
1.arborele cotit e calculat ptr. o anumita greutate
2.nu am vazut nici macar in poze biela cu aceleasi dimensiuni pe cuzineti dar mai lungi
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 10:20   #51
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

ce tuning se efectueaza aici frateeee, da shtii de ce are RS 2.6-le 150CP, codrine??
pt ca , datorita la..noul sistem de injectie, revolutionar pt anii 72 sau cand a aparut, iar de ce si 2.8 are tot 150CP, nu am idee, dar dk combini tu injectie de 2.8 cu smecherii de 2.0, nu cred k mai scoti acea putere, oricum nu va fi k nou motorul, si totusi eu raman la ideea k mai mult de o comprimare a motorului, serpisori, si/sau multiple carburi, la un FORD vechi..nu merita investit
mai bine cumperi altul si tot asha sau un feopt
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 09-02-06, 18:56   #52
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

nu ma dau batut....eu ma inspir in ambitie de la poloni si unguri..ce,aia cum pot sa-si foota toti banii intr-un capri...io nu pot?hm!
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 14:44   #53
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default

Pai daca tot scade raportul de comprimare, pui injectie si un turbo. Fiind cilindri relativi mici ar trebui sa reziste la solicitari.
Dar problema cu contragreutatile arborilor ar fi totusi cea mai grava.
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 15:23   #54
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

pai injectie are, nu are carb...deci buna ideea cu turbo, nu-ti mai faci griji de compresie prea mare si ajungi la 210CP..sau beyond
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 10-02-06, 18:12   #55
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

prima data sa vedem daca intra arborele de 2.0 pe blocul de 2.8...ca lungime sunt identici,insa 2.8 e mai lat
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-06, 17:51   #56
einstein1984

Stage 5
 
einstein1984's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 998
Default

Poate stie Ford_V6 treaba asta! E in domeniul lui, nu?
einstein1984 is offline   Reply With Quote
Old 19-08-06, 11:51   #57
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

topicul nu va muri atat timp cat io traiesc!
so,ce am mai facut...am cumparat un 2.8i, si am dat comanda
-ax came 280/280
-arcuri supape mai tari
-disc ambreiaj ceramica(6 padle) si rulmentul aditional
-quickshift
urmeaza o pompa de ulei high preasure,supape noi(standard) si segmenti cromati
deci am cam demarat un proiect clocit de...hm,aprox.1,6 ani
o sa mai umblu si la trickurile promovate pe site-usurari,lustruiri,plaenizari...si o sa vedem impreuna ce o sa iasa
poze cu piesele....cand or sosi..
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-06, 13:53   #58
Madalin Zolti
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by einstein1984 View Post
Poate stie Ford_V6 treaba asta! E in domeniul lui, nu?
dap, fordu v6 e tatal fordurilor ))
  Reply With Quote
Old 08-09-06, 19:37   #59
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

astea-s piesele. tre sa mai iau serpisorii si 2 muflere plus setul de 94mm cu segmentii cromati. restul e manopera de slefuire,plaenizare,finisare,frezare..dar toate la timpul lor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	08-09-06_2005.jpg
Views:	77
Size:	68.0 KB
ID:	148932   Click image for larger version

Name:	08-09-06_2007.jpg
Views:	117
Size:	76.1 KB
ID:	148933   Click image for larger version

Name:	08-09-06_2012.jpg
Views:	73
Size:	317.9 KB
ID:	148934  

codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 11-09-06, 15:46   #60
Madalin Zolti
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
o sa mai umblu si la trickurile promovate pe site-usurari,lustruiri,plaenizari...si o sa vedem impreuna ce o sa iasa
poze cu piesele....cand or sosi..
lasa frate usurarile si nu mai strica piesele. NU O SA IASA NIMIC
am vb cu tatal mecanicilor care a facut el la mai multi chestii dinastea
(usurari,lustruiri..etc) si nu iese nimika
doar un relanti marit si un motor care nu e echilibrat de loc. Se balangane in toate partile..
  Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -