1968 rekord coupe, motorul de 1.9, cam 100 hp fara modificari. intreaga si intretinuta, radio original philips, piele, serie mica...dupa care a inceput munca, motorul refacut cu piese steinmetz, schimbat pistoane, ax cu came, volanta, filtru king dragon racing, nitro nx hitman cu jet reglabil, evacuare steinmetz primara + dubla sebring finala, frane EBC/ferodo, interior lucrat cu podele+pedale de aluminiu. toate bune si frumoase pana s-a gasit un betiv cu un cielo sa intre in ea din spate si s-o arunce 12 m intr-a doua cu frana de mana trasa peste un copil care se juca pe trotuar...and so on. :)
ca sa pui motorul ala pe rek nu-ti trebuie cine stie ce modificari daca rekul original e din cele de 1.9. daca are si motorul 1.9S care a echipat rekord sprint nu ai probleme. cel mai corect este insa sa-i schimbi cutie+cardan+diferential cu unul de commodore din aceeasi perioada. totul e mai mare si mai bine facut. te tine si ce e pe 1.9 original, dar BINE pastrate. si OBLIAGTORIU schimbata suspensia. cea originala e de feribot. daca dai peste una cu servodirectie, scoate-o. e ciudata. de rest - noroc si astept sa vad si eu ce-ti iese....
era baietel si din fericire a sapat cu o luna de spital. daca nu era masina mea parcata acolo il facea praf -- macar asta mi-a fost consolarea.
dupa ce masina a fost data ireparabila (are caroserie monococa de la usi incolo), s-a gasit un mos din cornu, de langa campina unde a fost problema, care a zis ca el o indreapta. bineinteles ca n-am crezut, dar i-am dat-o asa mai mult ca nu mai credeam ca o mai fac. si dupa doua luni de stat cu ciocanul si presa pe ea, a facut-o omul ABSOLUT IMPECABIL. si stiu ce zic, sunt foarte rau la d-astea. masurat la mm si e stanga la fel cu dreapta. a indreptat si bara si ornamentul. nu mi-a venit sa cred si nimanui care a vazut-o lovita. zici ca e luata doar vopseaua de pe ea - atat de bine a iesit. daca aveti vreo problema de gen il recomand cu garantie. si pret foarte bun. in rest..urmeaza vopsit in primavara si sper sa continui cu imbunatatirile.
off:sunt profund impresionat de opel
on:V6,daca faci modificari la V6 te rog sa ne tii la curent si daca se poate amanuntit.nu de alta dar daca nu deschideai tu topicul o faceam eu.
pe net,nu mai stiu unde,am vazut un V6 cu 3 carburatoare si parca erau acolo din constructie
era vb de un proiect intitulat 200 HP pe un ford capri si in mare se modificasera supapele,pompele,carburatorul(jigleoarele presupun),avea 2 radiatoare iar axul cu came era modificat facandu-i unghiurile mai ascutite (din ce am putut intelege)
intrebarea mea este: cine se poate pronunta la modul profesionist si exact referitor la dimensiunile supapelor,alezajului,etc?
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~ don't just get older...they just get faster
dca voi nu mai postati....pacat.
am gasit un 2.8i V6 de pe un scorpio si nu stiu cat tre' sa plaenizez chiuloasele si volanta cat tre usurata(are 6 kg) plus ca mekaniku zice ca tre indepartat limitatorul pompei,sa bage benzina cat China...e benefic?
alte \"trucuri\" pt marit putere acestui tip de motor,mai stiti?
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
se pare k nu mai posteaza nimeni....
trei carburatoare duble merg mai bine dekat 2 duble pe V6, cineva mai sus zicea de 2 duble, alea merg bine pe 6 in linie.
Sprintul ala e mortalll, oricum toate rekordurile au tractiune spate pt cei ce nu cunosc, plus k nu inteleg cum adika 'se pot monta orice motoare sub capota?' pai la cat e de mare sigur ca da. Unii pun si V8-uri
Totusi de la ce masina ai V6 2.8 carburator? pt ca shtiu k doar Capri avea pe carburator, granada avea injectie, am gasit si eu.. si tot 150CP avea..
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
pai tu ai zis k are 150 si ala e pe inj :P deci m-ai derutat TU
auzi da ai cumparat si unu pe inj de 2.8/150CP de pe o Ghia de la un mos din curte dk bine tin minte, pt Taunusul tau, cu el ce se mai aude?? l-ai montat?
eu akuma 30 minute am iesit de sub masina Consul/Granada(ex V6) si am terminat de montat mecanica(Sierra 2.0 OHC) dupa 4 luni de intreruperi, cautari si adaptari de suporti motor si cutie. Gata
Am auzit k te interesa, exista si in Germania o firma mare de kit-uri TURBO doar pt FORD si sunt vechi de tot, au facut si pt Capri, Granada, Sierra, Scorpio...trebuie doar sa-mi reamintesc dk chiar vrei sa te bagi la asha ceva, insa sunt scumpe..
eu am luat un 2.8i V6 de pe un scorpio cu o cutie 4X4 si in 2 zile ma apuc de demontat la el ca mi-am luat concediu
in plus,un inginer de la fabrica de avioane din oras spune ca lucreaza la o turbina pe admisie,invartita de un electromotor de 12v?care e in legatura cu acceleratia si se tureaza sincron cu turatia motorului.abia astept sa vad ce iese.
si mai spunea cineva de o teava pe evacuare,cu spirala pe interior(ca ghinturile de la un pistol)care provoaca un \"vartej\",tragand gazele mai repede.
ce pareri aveti?
in plus....nu pot lua baia de ulei de la motorul in cauza,fiind adaptata pt 4X4.s-ar potrivi baia de la vechiul motor de 2.0 in V?
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
cu baia de la vechiul 2000 poti sa te uiti, sa iei o masura de jur-imprejur cu o sarma pt a-i copia forma si o suprapui peste baia de 2.8 si vezi cum e.
cat despre turbina aia sunt curios rau, mai mult e vorba de kompresor dupa cum suna instalatia, ce e miscat de gaze e turbina, ce de forta mecanica e kompresor...
teava respectiva e adevarata, dk chiar are cineva toata evacuarea facuta asha, eu shtiu k americanii folosesc vartejuri din astea ce se monteaza in capatul finalei sau chiar si inaintea ei in teava, dupa care se monteaza finala... asa zic si ei si arata si in poze k provoaca un vartej turbionar si alte cele, ma rog nu-s inginer de avioane so I don't know.
dar 2.8 e o baza pt multe modificari in Germania mai ales deci dk cauti info si le shtii si limba poti face ceva din el
am vb cu omul de legatura,care de altfel si-a deschis firma de tuning si care prin tuning intelege in primul rand \"aranjarea\"motorului.
intr-adevar,e vb de compresor,iar de tzava ghintuita poate face rost usor,numa bani sa fie.
acum ma gandesc .....se compenseaza parametrii admisiei fortate de compresor cu parametrii evacuarii ametite de respectiva teava?
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
pai americanii recomandau sistemul ala vortex la orice masina, cica creste viteza gazelor evacuate deci si ceva feeling in plus(de putere sau de sunet, fiecare dupa parere )
Taunusu a plecat la sinaia de vreo 2 ani si a mai papat vreo 10000 de euro . . . . acum este un adevarat show car . . . dar din pacate nu mai este a mea . . . .