Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 13-01-04, 20:47   #16
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

salut

ai fi surprins sa afli ca cu \"chestia\" aia din 1968 se pot face multe chestii... :)

http://www.edit.ro/_opel/

si

http://www.edit.ro/_opel/opel_05.mpg

1968 rekord coupe, motorul de 1.9, cam 100 hp fara modificari. intreaga si intretinuta, radio original philips, piele, serie mica...dupa care a inceput munca, motorul refacut cu piese steinmetz, schimbat pistoane, ax cu came, volanta, filtru king dragon racing, nitro nx hitman cu jet reglabil, evacuare steinmetz primara + dubla sebring finala, frane EBC/ferodo, interior lucrat cu podele+pedale de aluminiu. toate bune si frumoase pana s-a gasit un betiv cu un cielo sa intre in ea din spate si s-o arunce 12 m intr-a doua cu frana de mana trasa peste un copil care se juca pe trotuar...and so on. :)

ca sa pui motorul ala pe rek nu-ti trebuie cine stie ce modificari daca rekul original e din cele de 1.9. daca are si motorul 1.9S care a echipat rekord sprint nu ai probleme. cel mai corect este insa sa-i schimbi cutie+cardan+diferential cu unul de commodore din aceeasi perioada. totul e mai mare si mai bine facut. te tine si ce e pe 1.9 original, dar BINE pastrate. si OBLIAGTORIU schimbata suspensia. cea originala e de feribot. daca dai peste una cu servodirectie, scoate-o. e ciudata. de rest - noroc si astept sa vad si eu ce-ti iese....
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 13-01-04, 20:49   #17
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

inca ceva - toate rekordurile C 1967-1971 au tractiune pe spate.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 03:52   #18
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

Bai, frumoasa masina...Pacat de ea. Si sper k fetitza nu a patit nimic grav.
Acum in ce stare e=ai refacut-o? Scrie si tu mai multe despre ea.
__________________
...zise el...si mai lua o gura de fan...
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 05:17   #19
Anonymous

Stage 5
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 1,375
Default

era baietel si din fericire a sapat cu o luna de spital. daca nu era masina mea parcata acolo il facea praf -- macar asta mi-a fost consolarea.

dupa ce masina a fost data ireparabila (are caroserie monococa de la usi incolo), s-a gasit un mos din cornu, de langa campina unde a fost problema, care a zis ca el o indreapta. bineinteles ca n-am crezut, dar i-am dat-o asa mai mult ca nu mai credeam ca o mai fac. si dupa doua luni de stat cu ciocanul si presa pe ea, a facut-o omul ABSOLUT IMPECABIL. si stiu ce zic, sunt foarte rau la d-astea. masurat la mm si e stanga la fel cu dreapta. a indreptat si bara si ornamentul. nu mi-a venit sa cred si nimanui care a vazut-o lovita. zici ca e luata doar vopseaua de pe ea - atat de bine a iesit. daca aveti vreo problema de gen il recomand cu garantie. si pret foarte bun. in rest..urmeaza vopsit in primavara si sper sa continui cu imbunatatirile.
Anonymous is offline   Reply With Quote
Old 15-01-04, 06:06   #20
b99sha

Stage 5
 
b99sha's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 802
Default

\"doar o luna\"

Oricum, bafta cu modificarile. Poate ne vedem la niste etape prin tara (nu neaparat sa participi desi ar fi interesant).
b99sha is offline   Reply With Quote
Old 03-02-05, 20:46   #21
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

off:sunt profund impresionat de opel
on:V6,daca faci modificari la V6 te rog sa ne tii la curent si daca se poate amanuntit.nu de alta dar daca nu deschideai tu topicul o faceam eu.
pe net,nu mai stiu unde,am vazut un V6 cu 3 carburatoare si parca erau acolo din constructie
era vb de un proiect intitulat 200 HP pe un ford capri si in mare se modificasera supapele,pompele,carburatorul(jigleoarele presupun),avea 2 radiatoare iar axul cu came era modificat facandu-i unghiurile mai ascutite (din ce am putut intelege)
intrebarea mea este: cine se poate pronunta la modul profesionist si exact referitor la dimensiunile supapelor,alezajului,etc?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	simg2382_20_medium__243.jpg
Views:	235
Size:	83.0 KB
ID:	17898   Click image for larger version

Name:	v6_135.jpg
Views:	274
Size:	82.9 KB
ID:	17900  
Attached Images
 
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 26-02-05, 14:51   #22
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

dca voi nu mai postati....pacat.
am gasit un 2.8i V6 de pe un scorpio si nu stiu cat tre' sa plaenizez chiuloasele si volanta cat tre usurata(are 6 kg) plus ca mekaniku zice ca tre indepartat limitatorul pompei,sa bage benzina cat China...e benefic?
alte \"trucuri\" pt marit putere acestui tip de motor,mai stiti?
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-05, 14:56   #23
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

se pare k nu mai posteaza nimeni....

trei carburatoare duble merg mai bine dekat 2 duble pe V6, cineva mai sus zicea de 2 duble, alea merg bine pe 6 in linie.

Sprintul ala e mortalll, oricum toate rekordurile au tractiune spate pt cei ce nu cunosc, plus k nu inteleg cum adika 'se pot monta orice motoare sub capota?' pai la cat e de mare sigur ca da. Unii pun si V8-uri

Totusi de la ce masina ai V6 2.8 carburator? pt ca shtiu k doar Capri avea pe carburator, granada avea injectie, am gasit si eu.. si tot 150CP avea..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 16-05-05, 21:42   #24
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

am avut granada v6 2.8 carburator solex 38/38 inversat automata 140 de cai . . . . deci nu stii bine . . .
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-05, 21:51   #25
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

pai tu ai zis k are 150 si ala e pe inj :P deci m-ai derutat TU

auzi da ai cumparat si unu pe inj de 2.8/150CP de pe o Ghia de la un mos din curte dk bine tin minte, pt Taunusul tau, cu el ce se mai aude?? l-ai montat?

eu akuma 30 minute am iesit de sub masina Consul/Granada(ex V6) si am terminat de montat mecanica(Sierra 2.0 OHC) dupa 4 luni de intreruperi, cautari si adaptari de suporti motor si cutie. Gata

Am auzit k te interesa, exista si in Germania o firma mare de kit-uri TURBO doar pt FORD si sunt vechi de tot, au facut si pt Capri, Granada, Sierra, Scorpio...trebuie doar sa-mi reamintesc dk chiar vrei sa te bagi la asha ceva, insa sunt scumpe..

P.S. Granada aia cu 2.8 era modelul I sau II ?!
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 18-05-05, 21:35   #26
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

eu am luat un 2.8i V6 de pe un scorpio cu o cutie 4X4 si in 2 zile ma apuc de demontat la el ca mi-am luat concediu
in plus,un inginer de la fabrica de avioane din oras spune ca lucreaza la o turbina pe admisie,invartita de un electromotor de 12v?care e in legatura cu acceleratia si se tureaza sincron cu turatia motorului.abia astept sa vad ce iese.
si mai spunea cineva de o teava pe evacuare,cu spirala pe interior(ca ghinturile de la un pistol)care provoaca un \"vartej\",tragand gazele mai repede.
ce pareri aveti?
in plus....nu pot lua baia de ulei de la motorul in cauza,fiind adaptata pt 4X4.s-ar potrivi baia de la vechiul motor de 2.0 in V?
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-05, 23:49   #27
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

cu baia de la vechiul 2000 poti sa te uiti, sa iei o masura de jur-imprejur cu o sarma pt a-i copia forma si o suprapui peste baia de 2.8 si vezi cum e.

cat despre turbina aia sunt curios rau, mai mult e vorba de kompresor dupa cum suna instalatia, ce e miscat de gaze e turbina, ce de forta mecanica e kompresor...

teava respectiva e adevarata, dk chiar are cineva toata evacuarea facuta asha, eu shtiu k americanii folosesc vartejuri din astea ce se monteaza in capatul finalei sau chiar si inaintea ei in teava, dupa care se monteaza finala... asa zic si ei si arata si in poze k provoaca un vartej turbionar si alte cele, ma rog nu-s inginer de avioane so I don't know.
dar 2.8 e o baza pt multe modificari in Germania mai ales deci dk cauti info si le shtii si limba poti face ceva din el
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 19-05-05, 10:55   #28
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default

am vb cu omul de legatura,care de altfel si-a deschis firma de tuning si care prin tuning intelege in primul rand \"aranjarea\"motorului.
intr-adevar,e vb de compresor,iar de tzava ghintuita poate face rost usor,numa bani sa fie.
acum ma gandesc .....se compenseaza parametrii admisiei fortate de compresor cu parametrii evacuarii ametite de respectiva teava?
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-05, 13:14   #29
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

pai americanii recomandau sistemul ala vortex la orice masina, cica creste viteza gazelor evacuate deci si ceva feeling in plus(de putere sau de sunet, fiecare dupa parere )
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 07-06-05, 14:37   #30
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default

Taunusu a plecat la sinaia de vreo 2 ani si a mai papat vreo 10000 de euro . . . . acum este un adevarat show car . . . dar din pacate nu mai este a mea . . . .
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -