Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
23-01-08, 20:14
|
#271
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 124
|
Re: Tuning Motor Ford
Hexer +1 ! vad ca esti bravo si ai ideie de tunig cu turbo! cu m20 imi cer scuze! credeam ca merge vorba de 2.0 126 c.p. de aceia si am scris asa!Noi nici odata nu am folosit dyno !toate setarile se fac "IN DRUM" Motorul m42 va fi decomprimat! cu pistoane forjate!
cu blocul motorului intarit!cred ca o sa fac o foto sesiune cu acest motor in timpul tunarii!cite ceva o sa postez pe acest forum!
|
|
|
23-01-08, 20:30
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Ar fi sa facem un topic, deja suntem cam off.
|
|
|
27-01-08, 10:52
|
#273
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by Petrucio
Deci prima practica am facuto pe un opel corsa cu motorul de tip c14se 92 cp/140 nm stoc ! dupa tunare 173 cp / 225 mn! al 2-lea proect a fost um bmw 335 cu motorul m30b35 211 cp / 340 nm stoc -> 420 cp si peste 500 nm
al 3-lea proect a fost un bmw 320 motorul m20 126 cp si nu mai tin minte citi nm pe stoc -> tunare bi turbo 375 cp 510 nm! si acum avem in proect u bmw 318 motor m42s1 140 cp 180nm -> in proces de tunare
in proiecte au fost folosite turbine de tip GARRETT t25 si 28 electronica DTA APEXi si alte componente
|
Dubios . . . . un M30B35 se duce in 420 cp si un M20B20 care mai are si distributie pe curea face 375 cp . . . . . greu de crezut . . .
|
|
|
27-01-08, 12:40
|
#275
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 124
|
Re: Tuning Motor Ford
Ford_V6 cel mai putin ma deranjaza fapta in ce crezi tu! Daca esti asa priceput si capabil sa faci o tunare, de ce nu le dai tu un sfat baietilor? Cum am mai fazut in aceasta tema idei de tip "TURBO NU ARE NEVOE DE ECU" si etc...Faceti atunci tunari TURBO cu carburatoare...
Cu au mai spus si altii pe aici! si fiti bravi!!!Nu am decit sa va urez BAFTA...
|
|
|
28-01-08, 18:35
|
#276
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
Insinuezi ca nu merge turbo cu carburator ???? Si daca i-mi spui ca s-a folosit doar la niste reno-uri vechi si obosite vezi ca a existat si bentley turbo pe carburator . . . .Solex . . . tipul carburatorului va las sa-l ghiciti tema pentru acasa
__________________
punktsidelacapat.ro
|
|
|
28-01-08, 22:01
|
#277
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
pt Ford-uri V6 iarasi au existat din anii '70 cateva firme ce ofereau kit-uri TURBO pt ele..pe carb, normal..tot Solex
|
|
|
28-01-08, 22:22
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Se paote cu orice carburator daca nu pui air/air intercooler...cu air/water eventula mai merge...asta daca turbin este dupa carburator.
Altfel trebue ori boxat carburatorul ori una care este facut pentru asta, asta pentru ca altfel din cauza presiuni in carburatori nu o sa functioneze efectul de centuri/vacum, asta fiindca in carb presiunea nu scara destul, ori de loc si nu intra benzina. Daca pui tot varbul intr-o cutie ci locul unde afla benzina este sub presiune, iarasi functioneaza.
Dar nu se poate compara un carburator cu o oarecare injectie, fie chear si mecanic aia, sa nu vorbim despre cele integrale, au o eficienta mult mai mare si se poate omtimaliza mult mia usor si pentru mai mutle situatii deodata.
Si despre Kit...lasat prostia, daca cineva stie ce este atincea sa scrie, nu are nici un sens daca cineva scrie ca este un Kit...seamana cu "pun chip" de xx cai...Specificati ce alcatueste kitul, ce trebueia modificat, sau ce era inclus in cat...asa are sens, altfel aruncat cu cuvinte...
Last edited by Hexer; 28-01-08 at 22:26.
|
|
|
28-01-08, 22:36
|
#279
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of: [MERCEDES] [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
ce am inteles eu de la tine: trebuie boxat carburatorul (eventual cu manusi sa nu ne spargem mainile), trebuie sa instalam centuri de siguranta cu vacum ca sa producem efectul "centuri" dupa cum ai mentionat, sa bagam varbul intr-o cutie unde afla benzina este sub presiune. Am inteles ca cele integrale se poate omtimaliza mult mia usor si pentru mai mutle situatii deodata.
......asa are sens, altfel aruncat cu cuvinte...
|
|
|
28-01-08, 23:29
|
#280
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by Ford_V6
ce am inteles eu de la tine: trebuie boxat carburatorul (eventual cu manusi sa nu ne spargem mainile), trebuie sa instalam centuri de siguranta cu vacum ca sa producem efectul "centuri" dupa cum ai mentionat, sa bagam varbul intr-o cutie unde afla benzina este sub presiune. Am inteles ca cele integrale se poate omtimaliza mult mia usor si pentru mai mutle situatii deodata.
......asa are sens, altfel aruncat cu cuvinte...
|
Foarte bine...vad ca ai prins idea
|
|
|
28-01-08, 23:31
|
#281
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 124
|
Re: Tuning Motor Ford
HEXER +1 (BRAVO),Ford_V6 deci baeatul bravo care stie totul despre turbo in varianta cu carburator! Deci pot sati declar ca eu nu am spus ca nu e posibila varianta cu carburator! si la momentul de fata nu te inpedica nimeni sa iti comanzi din SUA un astfel de carburator!Ca ei si acum mai practica asa ceva!Ba chear am mai vazut pe un sait ungar ceva de genu asta! ca si ungurii mai practica pe LADA...Dar cita putere o sa scoti tu din acel motor nu stie nimeni! La fel ca si fapta ceia la citi 0.? bar o sa lucreze stabil! Si in cazul detonarilor ce faci?! fara un ECU,sensori de detontie si etc. intrun cuvint,o poti face cu o injecti simpla ,cu injectoare de productivitate marita,(un interculer cit de cit(la 0.2 bar nici de el nu ai nevoe)) si 0.2-0.3 bar!cu o crestere de putere ne insemnat de mare!cred ca mai mare o sa fie consumul decit efectul!
|
|
|
28-01-08, 23:51
|
#282
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by Hexer
Si despre Kit...lasat prostia, daca cineva stie ce este atincea sa scrie, nu are nici un sens daca cineva scrie ca este un Kit...seamana cu "pun chip" de xx cai...Specificati ce alcatueste kitul, ce trebueia modificat, sau ce era inclus in cat...asa are sens, altfel aruncat cu cuvinte...
|
Am pus acum o pagina pozele cu acel KIT..si lista cu tot ce contine..am rugat k cineva ce stie nemteste sa ajute cu o traducere, dar nimic
https://forum.4tuning.ro/showpost.php...&postcount=268
|
|
|
28-01-08, 23:53
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by Petrucio
HEXER +1 (BRAVO),Ford_V6 deci baeatul bravo care stie totul despre turbo in varianta cu carburator! Deci pot sati declar ca eu nu am spus ca nu e posibila varianta cu carburator! si la momentul de fata nu te inpedica nimeni sa iti comanzi din SUA un astfel de carburator!Ca ei si acum mai practica asa ceva!Ba chear am mai vazut pe un sait ungar ceva de genu asta! ca si ungurii mai practica pe LADA...Dar cita putere o sa scoti tu din acel motor nu stie nimeni! La fel ca si fapta ceia la citi 0.? bar o sa lucreze stabil! Si in cazul detonarilor ce faci?! fara un ECU,sensori de detontie si etc. intrun cuvint,o poti face cu o injecti simpla ,cu injectoare de productivitate marita,(un interculer cit de cit(la 0.2 bar nici de el nu ai nevoe)) si 0.2-0.3 bar!cu o crestere de putere ne insemnat de mare!cred ca mai mare o sa fie consumul decit efectul!
|
Cam asa e.
Despre senzori asi comenta un pic. In general nu dai mai mult de 5-10% corectie dupa senzoare (lambda, detonatie sau EGT), si la masini de competitie nici nu sunt sonde, nici nu are rol sa fie, acolo o data este facut programul si numai in service o poti reface/modifica. Asta e bine asa din mai multe motive, reactia oricarui calculatori in timpluc cursei este mult prea mare, sonda registraza ca ceva nu e in regula, modifica timplu de deschidere a injectoarelor sau/si aprinderea, asta deja este prea tarziu, deci face mult mai mult rau decat de bine.
Despre carburatorul "boxat", idea este ca crburatorul sa fie intr-o cutie, deci peste tot sa fie aceasi presiune in carburator, prin asta nu o sa sufla inapoi benzina ca si aia este sub presiune, aceasi presiune in plus cat este aerul cata de 1 bar normal.
Pentru cei mai smecheri ia si o poza cum e "boxat" un carb:
|
|
|
29-01-08, 00:04
|
#284
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by florin_cars
|
Nuam eu cand aud ca unul vrea Kit devin iritat, ca in general nu stie despre ce vorbeste.
Dupa cum vad/citesc are o turbina KKK, presupun ca 24 dupa poza...care marge la 0.5 bar, produce 180cai dar cred ca atata is descoperit si tu.
|
|
|
29-01-08, 00:07
|
#285
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
sau asa..pe Taunus V6 (cutia rosie)
cel verde este KIT-ul "MAY" de mai sus, din link(si eu zic k nu e boxat, e doar capac peste carb)
Last edited by florin_cars; 29-01-08 at 00:11.
|
|
|
|
|