Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-02-08, 22:27   #301
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

daca ai T5 e super. e in 4 trepte deci ideala ptr. liniute,e facuta doar ptr. motoare V6,e o varianta mai mare a cutiei 2000E zisa "Bullet", a fost pe V-urile de 2.8 si 3.0....si seamana la nume cu T5 Borg Warner....ce motive mai vrei sa o pastrezi? daca T9 duce la 200 cp.....nu-ti fa griji cu T5
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	GearboxType5.jpg
Views:	114
Size:	51.6 KB
ID:	451676  
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster

Last edited by codrin44; 12-02-08 at 22:32.
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 14-02-08, 08:56   #302
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

Eu mi-am pus cutie de Sierra 2.3Diesel, in 5 trepte si am ramas f surprins de cum fuge masina si cred ca o sa reziste si dupa ce pun turbinele.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 14-02-08, 10:34   #303
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
daca ai T5 e super. e in 4 trepte deci ideala ptr. liniute,e facuta doar ptr. motoare V6,e o varianta mai mare a cutiei 2000E zisa "Bullet", a fost pe V-urile de 2.8 si 3.0....si seamana la nume cu T5 Borg Warner....ce motive mai vrei sa o pastrezi? daca T9 duce la 200 cp.....nu-ti fa griji cu T5
Dap, stiu istoria T5-ului, burtonpower rulzz , si sper ca practica sa confirme teoria... macar de data asta.
Mai mult decat atat, am vorbit in urma cu ceva timp cu un mecanic de forduri, care mi-a spus ca asta ar fi cea mai buna cutie dintre toate cutiile in afara de MT75 si T5 Borg Warner.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 14-02-08, 17:39   #304
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

ce lungime are priza, de la caneluri pana la varful care intra in bloc motor? 3,5? 7? merci
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 11:48   #305
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
ce lungime are priza, de la caneluri pana la varful care intra in bloc motor? 3,5? 7? merci

This one is for me?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 18-02-08, 20:30   #306
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

da........
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-08, 14:40   #307
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

ok, cand ajung acasa o sa masor si iti spun
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 06-04-08, 04:29   #308
Ford_V6

Stage 5
 
Ford_V6's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 2,103
Member of:
[MERCEDES]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
a ajuns carbul

Holley 500 cfm "upgradet" by Bigs.
cat ai dat pe el , ce diametru au clapetele . . .

Te intreb pentru ca presupun ca a costat ceva bani si . . .500 cfm face un 38/38 Weber lejer ca sa nu mai zic de un 40DFA2 cu difuzoare de 36
__________________
punktsidelacapat.ro
Ford_V6 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-08, 16:26   #309
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by Ford_V6 View Post
cat ai dat pe el , ce diametru au clapetele . . .

Te intreb pentru ca presupun ca a costat ceva bani si . . .500 cfm face un 38/38 Weber lejer ca sa nu mai zic de un 40DFA2 cu difuzoare de 36
De cand am postat ultima oara nu am mai intrat pe acest topic... scuze Codrin... scuze Ford V6.

Costul carbului, cu tot cu shipping si asigurare, a depasit 700$, iar clapetele au diametrul putin mai mare decat al difuzoarelor admisiei (le-am masurat cand a ajuns, dar am uitat), dar asta nu e o problema pentru ca nu atinge, mai ales dupa ce pun flansa adaptoare. Este cel mai mare carb pe care pot sa-l pun la ce modificari vor fi aduse motorului. As mai fi putut pune un 350 cfm, care si asta e mai puternic decat 38/38, dar am zis ca daca vreau economie, atat cat poate fi vorba, o sa-mi pun un 38/38, iar daca vreau performante, iau un 500.

Cat de curand imi va ajunge sistemul de aprindere de la Mallory. E vorba de un distribuitor optic care poate sa mearga doar cu bobina de inductie, dar am profitat de o super oferta si am luat si un modul de aprindere electronic, cel mai tare de la Mallory, e vorba de VIIC, care nou costa peste 500$, iar eu l-am luat cu 200$, tot nou-nout, de la un tip care l-a scos la licitatie. Aici trebuie sa recunosc ca am avut ceva noroc, deoarece nu depasisem pretul rezervat, dar omul mi-a trimis invoiceul si uite asa m-am ales cu un super modul.

E drept ca nu o sa-l folosesc la capacitatea lui maxima - rezista la 12000 rpm -, dar... mai conteaza? :d
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	e317_1.JPG
Views:	59
Size:	33.0 KB
ID:	517248  

Last edited by Silencer Power; 22-04-08 at 16:28.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 22-04-08, 16:37   #310
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

Poate cineva sa imi spuna in mod sigur daca se potriveste la V6 de 2L axul cu came de 2.3?
Vreau sa cumpar un ax sport si nu este decat pt. motoare de la 2.3 in sus si nu vreau sa dau banii degeaba.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 22-04-08, 18:39   #311
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

NU se potriveste!
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 23-04-08, 00:23   #312
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by Xdriver View Post
Poate cineva sa imi spuna in mod sigur daca se potriveste la V6 de 2L axul cu came de 2.3?
Vreau sa cumpar un ax sport si nu este decat pt. motoare de la 2.3 in sus si nu vreau sa dau banii degeaba.
codrin c zice?

si k sa fie lamurirea completa, stie cineva dk chiulasele de 2.3 merg pe 2.0? eu stiam k nu..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 23-04-08, 09:12   #313
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

Codrin zice axu merge.
De chiulase si galeria de admisie va spun eu din proprie experienta ca merg 100%.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 23-04-08, 13:11   #314
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
codrin c zice?

si k sa fie lamurirea completa, stie cineva dk chiulasele de 2.3 merg pe 2.0? eu stiam k nu..
Se pare ca m-am grabit... conform burtonpower.com 2.3 merge si pe 2.8, dar conform oldcars.de 2.3 merge doar pe 2.0 Sincer nu cred ca gresesc cei de la oldcars, asa ca poti incerca.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 23-04-08, 22:29   #315
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
ce lungime are priza, de la caneluri pana la varful care intra in bloc motor? 3,5? 7? merci

aproximativ 95 mm
Silencer Power is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -