Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
31-05-07, 09:10
|
#151
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Florin, la raspunsul afirmatiei mele am si eu un raspuns. Mi-au cedat 2 suruburi din cele de care discutam in momentul cand am desfacut motorul. Asadar, nu vorbim de suruburi noi, ci de suruburi supuse la stres mecanic timp de 30 de ani.
Acei omuleti probabil au vrut sa spuna ca sunt bune si cele stoc, DAR noi!!!
Eu zic ca nu o sa reusesti nici cu 1000 euro si nici cu 2000 sa pui turbo si sa mergi pana la Constanta si inapoi.
|
|
|
31-05-07, 20:26
|
#152
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
eu zic k dk voi avea fonduri...will see
azi am fost la mesteri ..piloti..si sincer..chiar la un TURBO lucrau....si cu o masina de sub 1.000Eu..si 200Cp..vor bate ceva masinute...ma pis de ras knd o sa ii aud pe cei ce si-o iau cat costa tot proiectul lor
vor monta un intercooler lat cat un radiator de apa, subtire si cam 3/4 din inaltimea acestuia..nice shit
|
|
|
31-05-07, 20:58
|
#153
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
kiar ar trebui sa faci treaba cu turbo. la urma urmei tre sa incerce cineva primul! din "greselile" tale o sa invatam toti
Bafta maxima!!! daca nu ajungi la Ct nu e bai, gabi a mers doar 20 km si a cedat cardanul si cutia, dar a fost primul care a pus cossi pe mk1.
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
31-05-07, 21:05
|
#154
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Mi-ar placea sa reusesti, dar nu-ti dau sanse prea mari... adica mai deloc.
Last edited by Silencer Power; 31-05-07 at 21:07.
|
|
|
31-05-07, 21:23
|
#155
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
ce sa zic....de stricat se pot strica doar piesele motorului, care chiar nu sunt scumpe..si dk se buleshte ceva, voi sti unde sa ma concentrez mai bine next time.
corect spus codrin , a-ti mai gresit/stricat si voi destule..sa vina si timpul meu odata
ma gandesc k la compresie..motorul sta chiar bine(8.75:1)..dk nu-si montau pilotii intercoolerul asta mare pe motorul de Integrale ce l-au pus pe Ritmo, puteam sa-l cumpar eu pt bunicutza mea k pt 2 turbine era chiar perfect
|
|
|
01-06-07, 13:15
|
#156
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Pai daca nu sunt scumpe... fa-l cap coada, nu pune turbo pe un motor ce a mers zeci de ani.
Oricum cilindri tot va trebui sa-i alezezi si sa cumperi pistoanele aferente impreuna cu segmenti... eventual niste cuzineti... eventual un vibrochen alezat... eventual niste chiulase "curatate"... eventual niste supape... simeringuri - ~650 euro... ieftin comparativ cu alte motoare, dar scump pentru anumite proiecte utopice
Dai cateva forje, mai schimbi un set de pistoane si segmenti... una alta si tot asa.
|
|
|
01-06-07, 14:59
|
#157
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
pai un mot e 4-5milioane..n-am ce face decat sa cumpar noi? man..asta nu va fi masina de show si nici nu va merge decat la liniute...ce rost are sa arunc banii pe geam?
|
|
|
01-06-07, 19:51
|
#158
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Adica se ***e motorul, il dai jos... pui altul, pui iarasi turbo, vezi ca nu merge sau iti cedeaza si asta intr-o zi de teste si mai astepti juma de an pana gasesti un alt 2.8 (ca astea nu se gasesc pe toate drumurile si daca te limitezi la cele care costa intre 400 si 500 o sa gasesti si mai greu) si tot asa. Ce sa mai vorbesc de turbina aia SH care probabil o sa scoata mai mult fum negru pe teava decat fum din roti.
Nu mai spun nimic pentru ca mi se pare mult prea deplasata ideea ta de tuning si te las sa-mi demonstrezi ca ma insel.
|
|
|
01-06-07, 23:07
|
#159
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
eu, oracolul din BC, zic ca florin, daca o sa puna turbo pe 2.8 -prima data va fi ca o skita iar a doua oara se va convinge de ceea ce tre sa puna nou ori nu.
-Alésage x Course: 93,02 x 68,5 (mm)
Cylindrée: 2792cc
Rap. Volum.: 9,2:1
Puiss. maxi: 203ch(149kw)
à 5500 tr/min
Couple maxi: 33 m.daN
à 3800 tr/min
DATELE 2.8 turbo merita incercat
|
|
|
02-06-07, 02:13
|
#160
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
eu vorbeam de 2.3 nu 2.8..nu-mi dau seama de unde a-ti ajuns la aceasta concluzie
2.3 se gasesc usor..si asta am acum, tocmai de aia am facut afirmatiile de mai sus cu preturile si schimbarea acestora
pai om trai si om vedea...
tot vad pinet k unii ce au montat turbo pe aspirate..zic k si-au "modificat" carbul/rile pt turbo..unde gasesc ceva scheme de genul?
offf
|
|
|
02-06-07, 04:20
|
#161
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
hmm, dupa studii indelungi...de x ore..in aceasta noapte am aflat k V6-le Ford nu se decomprima pt TURBO, am aflat ce radiator mare merge numa' bine fara sa-mi fac probleme de caldura(Patrol), faptul k vechile TURBAciuni originale erau fara Intercooler, deci aici voi avea un plus..sper cat mai mare.. in functie de marimea acestuia, originalele mergeau la presiuni f joase..de 0.5/0.6/0.8bar, deci ori maresc presiunea la 1bar la una bucata T/S, ori ramane proiectul de 2 T/S cu presiune mai joasa..sa nu fortez aiurea, k nu vreau sa storc Eu ultima picatura.
Carburile de TURBO se numesc aspirate cika, ciudat nume pt motoare supraalimentate dar cred k am inteles pricipiul, motoarele aspirate trag aerul prin carb, pe cand supraalimentatele sufla aerul prin carb....Sper sa nu gresesc
Cum zicea si Silencer(si articolul cu Stroked 2. , cred k voi cauta sa cumpar set suruburi/prezoane/piulite - arbore/biele NOI de pe undeva..
mai bagati si voi d'ale voastre, k visul meu pana la finante ramane cam stopat, doar carbul ma streseaza
|
|
|
02-06-07, 04:35
|
#162
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Cum zicea si Silencer(si articolul cu Stroked 2. , cred k voi cauta sa cumpar set suruburi/prezoane/piulite - arbore/biele NOI de pe undeva..
mai bagati si voi d'ale voastre, k visul meu pana la finante ramane cam stopat, doar carbul ma streseaza
|
Am gasit set de suruburi, zic ei, de cinci ori (parca) mai rezistente decat cele stoc, pentru 2.8 si 2.9... ~60$.
Daca se potrivesc la 2.3 si vrei dau comanda si pentru tine.
In alta ordine de idei, la mine urmeaza achizitionarea unui carburator holley de 350-390 cfm si a unuia de 500 cfm... chiar sunt curios sa simt/vad diferenta.
|
|
|
02-06-07, 04:51
|
#163
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
cine are bani, uite cum se joaca cu variantele(de carburi)
multumesc, dar momentan chiar nu ma bag la nimic, lipsa de cash..tre' sa cumpar inca un Ford
suruburile sunt doar pt paliere arbore sau?! ce contine kitul complet?
|
|
|
06-06-07, 12:35
|
#164
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Se pare ca m-am inselat... am de unde sa iau pentru a pune supape mai mari.
|
|
|
06-06-07, 14:08
|
#165
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
dap...nashpa chiulase au facut nemtii ashtia
|
|
|
|
|