Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 24-05-07, 21:49   #136
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

nu, alta , oricum aia 6CP sigur nu se "transfera" toti...
oricum va trebui demontat motorul meu vechi k merge cam tremurat, ciudat etc..si le combin, scopul final este turbarea lui la dublu
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-05-07, 14:48   #137
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Si eu am vrut sa-l turbez, dar costa prea mult pistoanele si nu mai vorbesc de turbari care, ca si pistoanele, este mai mult decat esential sa fie noi... deci o alta avere + multe alte procarii scumpe necesare turbarii.

Facusem eu la un moment dat un calcul aproximativ si depaseam lejer 5000 euro pentru turbare + alte cateva mii ca sa pui caii pe sosea.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 25-05-07, 19:52   #138
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

cam din cauza asta s-a inventat stage 1,2, etc....
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 25-05-07, 23:25   #139
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

Codrin, stii cam care este cresterea in putere de la stagiu la stagiu?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 26-05-07, 16:06   #140
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

si uite cum voi aruncati banii pe Jam, pt galerii cu 3 carburi, 3 carburi, axe sport, segemtni, supape din SUA etc... knd de fapt turbarea knd ai omu' potrivit la locu' potrivit nu ajunge nici macar la 1.000Euro, iar pistoane..credeti-ma k de 2.3 voi face colectie..doar din placerea de a le schimba(dupa ce se distrug, topesc ), k bani de forjate n-am...

-big intercooler..ce deja este cika + modifcari pt duble intrari/iesiri
-2 turbine noi sau S/H
carbul neaparat va fi pus la punct cu kit de reparatie, poate l-ash si schimba cu unul mai mare dk se poate quadri-corp, dk pot sa-l "lipesc"
-tubulatura Al, am si mester..traie/sudeaza/confectioneaza multe dar dureaza..k face la preturi minime de nimic...si knd are timp pt pasionati, pe langa lucrarile lui, oricum nu k m-ash grabi la lipsa de cash in care ma aflu datorita unor prieteni binevoitori..
-galerii refacute(serpisori pana la turbo) + downpipes, evacuiari duble din INOX separate stanga/dreapta am deja de la Consul, mai trebuie 2 finale TARI
-set garnituri + segmenti complet
-radiator mare este de pe Granada 2.3 114Cp sau confectionat/modificat unul de Al
-ventilatoare electrice am cu carcasa de la sierra DOHC cum are si codrin

cel mai nasol..e k mi-as fi dorit un 2.8, de care am si gasit..la cheie..dar masina e prea scumpa cu totul..20 bulioane

ce mai trebuie...vom vedea...pasiunea sa fie tot acolo si se rezolva incet-incet..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 26-05-07, 20:42   #141
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Codrin, stii cam care este cresterea in putere de la stagiu la stagiu?
nu cred ca este o reteta. e vb. de timp, bani-posibilitati, si intre timp masina este folosita. daca sta pe dreapta 3-4 ani pana straqngi banii de toate modificarile nu e un lucru bun. asta e opinia mea desprea stagiile de modificare. ca atletul care nu alearga din prima la maraton.

la ce spui tu florine, nu cred ca ai sa trantesti 2 turbine si...gata, zapacesti tot. parca tot mai trebuie un ax decent, un carb special ptr. turbo, o pompa de ulei cu debit marit, radiator de ulei... si ce mai cere turbina
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 27-05-07, 14:38   #142
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Tuning Motor Ford

mda... si mie mi se pare utopic ce spune Florin.

1. radiatorul stoc nu va face fata

2. fara pompa de ulei puternica nici nu se pune problema sa te apuci de treaba

3. pistoanele vor ceda mai repede decat poti tu sa bucatesti si rebucatesti motorul

4. turbinele SH sunt o varianta care nu ar trebui luata in calcul

5. numai carburatorul te costa cateva sute de euro bune

6. axul cu came stoc pe o masina cu 2 turbine este o gluma

7. bielele, ca si pistoanele, nu cred ca vor rezista

8. pana ce si suruburile de prindere a bielelor pe vibrochen si ale chiulaselor trebuie sa fie rezistente la noile forte

9. pompa de benzina trebuie schimbata cu una electrica mai puternica

10. sistemul de aprindere trebuie sa fie performant - 400 euro cu putin noroc

11. cardan rezistent...

12. bucsaraie noua pentru toata masina...

etc etc etc etc

Asadar, bolizi de sute de cai nu cred ca se pot face cu 1000 euro...
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 28-05-07, 11:42   #143
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

utopic sau nu revin cu aceleasi informatii ce le tot postez de 2 ani incoa'

vedeti carb pt TURBO?
vedeti Intercooler?
vedeti radiator de ulei?
vedeti pistoane?
vedeti axa cu came?
cedeti decomprimare motor?(2.3 are compresie 8.75 cred..good for turbo)
si culmeaaa da' merge
asta e OLD SCHOOL TURBO, bineinteles nu e la fel de performant, si tot ce a-ti spus mai sus ar TREBUI..da' nu imperativ necesar so..let's have a look
180CP din 108, k STAGE I e OK..STAGE 2 era 205Cp si STage III la ZAKSPEED TURBO era 225Cp parca..dk retin bine din ce-am citit acum vreo 3 ani pe un site
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	TURBO1.JPG
Views:	37
Size:	42.7 KB
ID:	276959   Click image for larger version

Name:	turbo2gross.jpg
Views:	45
Size:	148.7 KB
ID:	276960   Click image for larger version

Name:	turbo3gross.jpg
Views:	37
Size:	141.5 KB
ID:	276961  

Click image for larger version

Name:	turbo4gross.jpg
Views:	38
Size:	175.3 KB
ID:	276962  

Last edited by florin_cars; 28-05-07 at 11:46.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 28-05-07, 12:03   #144
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
1. radiatorul stoc nu va face fata
ai vazut cum arata cel de GRANADA 2 de 114Cp? + k am zis k fac altul' dk e nevoie..am mester
2. fara pompa de ulei puternica nici nu se pune problema sa te apuci de treaba

3. pistoanele vor ceda mai repede decat poti tu sa bucatesti si rebucatesti motorul
vezi postul meu de mai sus

4. turbinele SH sunt o varianta care nu ar trebui luata in calcul
m-am gandit si eu..dar exista persoane care au facut asa ceva..si n-au belele, se rebucseaza axul in cel mai rau caz..asta dk nu gasesc 2 noi..la pret decent

5. numai carburatorul te costa cateva sute de euro bune
stock merge dupa cum vezi mai sus

6. axul cu came stoc pe o masina cu 2 turbine este o gluma
pt una bucata turbaciune merge..pt 2 e posibil sa fie nevoie de una mai shmechera..BURTON


7. bielele, ca si pistoanele, nu cred ca vor rezista
vezi postul meu de mai sus

8. pana ce si suruburile de prindere a bielelor pe vibrochen si ale chiulaselor trebuie sa fie rezistente la noile forte
vezi postul meu de mai sus

9. pompa de benzina trebuie schimbata cu una electrica mai puternica
asta chiar am uitat sa mentionez...dar se gaseste una, si faza e urmatoare..pt carb, nu trebuie una puternica, nici pt 2 carburi duble nu trebuie...se ia una de pe masina pe injectie..si se gatuie chiar mecanicii piloti de care va ziceam tot fac din astea cu multi-carbs..fara turbo ce-i drept


10. sistemul de aprindere trebuie sa fie performant - 400 euro cu putin noroc
vezi postul meu de mai sus
11. cardan rezistent...
sincer..200CP dk scot mi-ar fi de ajuns..si la 160Cp 2.8i au cardane la fel din cate stiu...sper sa n-am treaba cu el
12. bucsaraie noua pentru toata masina...
facea prin TM un nenea din cate am auzit, sper sa mai traiasca
singura chestie ce n-o inteleg....si la care ma tot gandesc de knd am dat peste pliantele astea de GRANADA TURBO, e cum functioneaza acel carburator simplu, original..cu TURBO? cum isi mareste debitul de combustibil in momentul in care intra Turbaciunea ....
pilotii si altii mi-au zis k se poate...insa pt mine tot proiectul sta in aceasta chestiune..initial am zis k pun 3 carburi de R5 GTT(galeria de admisie mi-o modifica tot nenea sudorul in Al..care face de toate ), dar la 500Euroi toate 3..ma las pagubas...

stiu k e o nebunie..dar s-ar putea sa mearga..initial poate doar cu o turbina de proba, apoi trecem la stage BI.

Last edited by florin_cars; 28-05-07 at 12:08.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 28-05-07, 21:41   #145
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

e posibil ca reactia carbului sa depinda de vacumul legat la admisie si cand reactia e violenta la admisie si carbul reactioneaza ca atare...cred
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-07, 02:40   #146
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

si eu tot pe principiul vacuumului ma gandesc k e treaba..pacat k nu sunt informatii detaliate la indemana pi webu' asta
o schema de TURBARE n-ar strica

stiu k am vazut ceva pliante online cu 2.3/2.8 Turbo acum cativa ani, tre' sa mai sap...ZAKSPEED e o firma tare...nush insa cine mai turba Forduri inainte de anii '90
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 29-05-07, 23:41   #147
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

ca idee de incurajare, am vazut un kit turbo ford insa nu avea carb, deci daca era kit trebuia sa fie completa sa ca rezulta folosirea carbului original.
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-07, 00:05   #148
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

pai la fel cum se vede si in paginile puse de mine mai sus, kitul e insirat complet..si in poza no carb

am gasit azi nopapte ceva interesant...si va arat si voua...2.8 STROKED ENGINE to 3.5
si tot acolo in poza 6 la punctul 6 este un raspuns la urmatoarea afirmatie a lui Silencer >>>
Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
8. pana ce si suruburile de prindere a bielelor pe vibrochen si ale chiulaselor trebuie sa fie rezistente la noile forte
se pare k Ford ..a facut cam tari V6-le astea


P.S. ce mi se pare mie aiurea la modificarile de mai sus...e faptul k motorul e pe injectie..eu din cate imi aduc aminte, am citit tot articolul din cele 6 pagini si nu vad cum injectia mareste amestecul pt acest "nou" motor
iara acelasi "ceva" cu care sunt in ceatza..mama ei de ALIMENTARE, fie ea pe carb or perfuzie
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	car-clinic-cologne-3.5i-p1.jpg
Views:	79
Size:	490.2 KB
ID:	277905   Click image for larger version

Name:	car-clinic-cologne-3.5i-p2.jpg
Views:	60
Size:	562.0 KB
ID:	277906   Click image for larger version

Name:	car-clinic-cologne-3.5i-p3.jpg
Views:	40
Size:	575.2 KB
ID:	277907  

Click image for larger version

Name:	car-clinic-cologne-3.5i-p4.jpg
Views:	45
Size:	460.7 KB
ID:	277908   Click image for larger version

Name:	car-clinic-cologne-3.5i-p5.jpg
Views:	43
Size:	574.4 KB
ID:	277909   Click image for larger version

Name:	car-clinic-cologne-3.5i-p6.jpg
Views:	50
Size:	460.7 KB
ID:	277910  


Last edited by florin_cars; 30-05-07 at 00:10.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 30-05-07, 01:24   #149
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Tuning Motor Ford

ce bine e knd reiei din knd in knd cate un topic interesant

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
-2.8 V6 nu merge mai sus de 230 Cp aspirat
-piese de performanta ptr. cologne V6 se gasesc in Anglia- burtonpower.com) cam scumpe si la firma aia e un drogat care mi-a trimis a doua oara kit ax came in loc de serpisori
1. eh..se pare k merge..dupa cum vezi mai sus in paginile puse de mine

2. No Comment 2 much fun..ma pish pe mine...sorry codrine...sper k s-a rezolvat...

Last edited by florin_cars; 30-05-07 at 01:27.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 30-05-07, 20:53   #150
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default Re: Tuning Motor Ford

s-a rezolvat cu o gaura de 200 euro in bugetul meu....arsi aruncati pe geam rupti si arsi din nou
codrin44 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -