Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
29-01-08, 01:22
|
#286
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Nu e, la presiune mica nu trebue naparat, sub 0.5-0.6, conteaza in plimul rand cum este conceput carburatorul si cu ce presiune merge pompa de benzina.
Dar cum am zis, daca une acumpezi benzina nu este sub aceasi presiune ce face turbina nu prea functioneaza, asta fac carburatoarele pentru turbo.
Dar turbinele astea...sa mor daca nu sunt de camion...cu turbine atat de mari ai un LAG...wow.
|
|
|
29-01-08, 13:58
|
#287
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
eh..si V6-le face presiune
Hexer, imi pare rau, oricat incerc sa tin pasul..nu mai pot sa inteleg ce scrii acolo, cred k lucrezi pe dincolo sau nush..da' ceea ce scrii nu e romaneste 100%, incerc sa inteleg si sa iau totul k pe un sfat..da' mi-e greu.
|
|
|
29-01-08, 18:07
|
#288
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Incerc sa nu scriu jumatate de pagini, dar vad ca multi nu prea inteleg.
Cunisti diferenta intre un carburator normal si un blow thru? Atunci sti ca la acele carburatoare camera, sau locul unde se acumleaza benzina nu este tot timpul la presiune atmosferica, cand turbina face presiune, si acolo este o presiune agala cu asta, in acest fel benzina tot timpul o sa intra in "teava" venturi si de acolo un motor.
La carburatoarele simple nu este neaparat o legatura intra venturi si camera cu benzina, dicai daca faci presiune, si asta este mai mare de 1 bar absolut in venturi, unde intra benzina mai mult probabil ca nu o sa intra benzina in motor, dar asta tine de pompa de benaina si cum este conceput carburatorul, De asta trebue pus intr-o cutie de multe ori.
|
|
|
30-01-08, 13:32
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by florin_cars
|
Mi-a tradus mie un prieten si nu ajuta la nimic... este mai mult o brosura de promovare/prezentare, nimic tehnic.
|
|
|
30-01-08, 13:53
|
#290
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
pai bun..dar acolo este lista cu componentele necesare..
|
|
|
30-01-08, 13:56
|
#291
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by Hexer
Cunisti diferenta intre un carburator normal si un blow thru? Atunci sti ca la acele carburatoare camera, sau locul unde se acumleaza benzina nu este tot timpul la presiune atmosferica, cand turbina face presiune, si acolo este o presiune agala cu asta, in acest fel benzina tot timpul o sa intra in "teava" venturi si de acolo un motor.
La carburatoarele simple nu este neaparat o legatura intra venturi si camera cu benzina, dicai daca faci presiune, si asta este mai mare de 1 bar absolut in venturi, unde intra benzina mai mult probabil ca nu o sa intra benzina in motor, dar asta tine de pompa de benaina si cum este conceput carburatorul, De asta trebue pus intr-o cutie de multe ori.
|
Pai carbul Solex sincron suporta Turbo(vezi kitul MAY), da' nu inteleg de ce in pozele cu Taunusul de mai sus necesita cutia, iar la kitul MAY, nu necesita..e acelasi carb..culmea
|
|
|
30-01-08, 14:04
|
#292
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,894
Member of: [4Tuning International]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Pai carbul Solex sincron suporta Turbo(vezi kitul MAY), da' nu inteleg de ce in pozele cu Taunusul de mai sus necesita cutia, iar la kitul MAY, nu necesita..e acelasi carb..culmea
|
Chear ce am zis, conteaza presiunea.
La kit-ul May e de 0.5 bar, ma gandesc ca la celalalt e mai mult, exact e am zis.
|
|
|
30-01-08, 14:31
|
#293
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
aaah....
|
|
|
06-02-08, 13:15
|
#294
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of: [DACIA]
|
Re: Tuning Motor Ford
acum am si eu o intrebare. am citit primele 6 pagini din acest threat si va rog sa ma scuzati de off topic dar daca schimbi motorul unei masini nu trebuie omologare? adica poti sa pui alt motor si nu te intreaba nimeni nimic sau te intreaba doar daca vinzi masina si mergi la R.A.R. si vad domnii de acolo ca seriile nu corespund? ink o data scuze de offtopic si ar fi frumos sa primesc si un raspuns
numa bine
__________________
Sir Sanjei
|
|
|
06-02-08, 21:37
|
#295
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Tuning Motor Ford
te intreaba si RAR-ul mobil, si la ITP si la vanzare/cumparare la RAR knd se verifik seriile
d c nu accepti PM-uri?
activeaza-le si da PM sa vb cva.
|
|
|
11-02-08, 14:10
|
#297
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [CSR] [Opel] [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
Quote:
Originally Posted by florin_cars
sau asa..pe Taunus V6 (cutia rosie)
cel verde este KIT-ul "MAY" de mai sus, din link(si eu zic k nu e boxat, e doar capac peste carb)
|
Eu am citit pe site-ul unde au fost postate acele poze si tipul care a modificat motoru cu capac de carb rosu spunea ca nu a facut nici o modificare in afara de racire cu ulei in spatele capului pistonului+ radiator de ulei si pompa de benzina.
I-a dat fara probleme 1.3 bari si a mers ok.
La 1.6 bari i s-a topit un piston.
Aerul sub presiune e bagat in carb doar prin chestia aia rosie, care este un simplu capac etans prins pe carb in locul filtrului de aer.
Oricum, eu vreau sa fac aceeasi chestie pe V6-le meu.
Daca reusesc sau nu....voi vedea si apoi va voi spune, ca sa nu mai existe dispute.
|
|
|
11-02-08, 14:33
|
#298
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
a ajuns carbul
Holley 500 cfm "upgradet" by Bigs.
|
|
|
12-02-08, 20:23
|
#299
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
Re: Tuning Motor Ford
uf!... belea!....dar ce cutie ii pui la V6? o sa duca toti cp?
|
|
|
12-02-08, 21:46
|
#300
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Tuning Motor Ford
Am inceput sa ma gandesc tot mai serios la aspectul asta, chiar am fost la dezmembrari unde am gasit un MT75 la 1000 ron, dar nu mi-a placut cum intra in a 3-a, iar la mult mai putini bani gasesti pe ebay.de cu tot cu cardan. Pe de alta parte am T5-ul pe care l-am vopsit si am si simeringuri si garnituri noi, dar nu stiu daca o sa faca fata, totusi, pinioanele arata bine si sta foarte bine si cu intratul in trepte. Daca motorul o sa aiba mai mult de 200 cp s-ar putea sa-mi trebuiasca alta cutie, dar daca nu, si s-ar putea sa nu depaseasca, cred/sper ca o sa faca fata asta macar pana cand o sa cumpar alta. La cutia pe care o am mi-ar mai trebui un cardan de 2.8
|
|
|
|
|