23-11-10, 16:14
|
#3331
|
Daewoo Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
uite aici: https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...a/page-21.html
postul numaru #303, e adresa acolo (gasesti si aici pe topic discutia, la aceiasi data aproximativ).
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!
Now: '01 VW Golf variant -> no topic
|
|
|
23-11-10, 16:19
|
#3332
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 405
|
Re: Club TICO
salut baieti,si eu aveam problema sa pornesc tico la a 3-6 cheie,am verificat azi cu un mecanic tot si pana la urma era delcoul si eu tot pe carburator il acuzam de belele
__________________
|
|
|
23-11-10, 17:31
|
#3333
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2010
Posts: 259
|
Re: Club TICO
nai cum sa spui o parere calumea tre sa vezi masina, lughi pe ce te bazezi cand spui ca fisele sunt bune?ca arata bine?
|
|
|
23-11-10, 20:03
|
#3334
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Club TICO
Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori ai un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat. Eu am spalat si reglat ieri carburatorul la Tico si masina functioneaza impecabil. E mult de gadilit pana-l nimeresti cum trebuie fara test CO, insa daca vrei reusesti. Eu ma refer la cele non euro. La euro e mai simplu: ai leduri care iti arata cum si ce trebuie sa faci. Cand gazele evacuate sunt reci, cand motorul functioneaza rotund, cand la rece se tureaza max. 1500 atunci carburatorul e reglat. Pentru asta e nevoie de 1-1,5 ore.
|
|
|
23-11-10, 20:14
|
#3335
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by dany_pkt
nai cum sa spui o parere calumea tre sa vezi masina, lughi pe ce te bazezi cand spui ca fisele sunt bune?ca arata bine?
|
fisele sunt bune,nu sunt intrerupte,am schimbat si de la un alt tico fisele lui si tot la fel face....lui ii merge perfect cu fisele alea
|
|
|
23-11-10, 20:16
|
#3336
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by STREET
in spatele carburatorului ai un furtun cu un surub pentru reglarea cantitatii de aer. studiaza piesa sa vezi daca nu are nici un defect. daca ii rupt sau ceva de genul nu sta la relanti. eu am patit
in spatele carburatorului mai sunt cateva furtunele de aer stdiaza-le!!!.
daca problema a aparut dintr-o data parerea mea ii ca ai un furtun spart un furtun de aer.
piesa 19 cred ca este defecta
|
piese 19 este ok....nu e rupta se misca corespunzator cand invart cu surubelnita
|
|
|
23-11-10, 20:18
|
#3337
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by nt98adu
Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori ai un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat. Eu am spalat si reglat ieri carburatorul la Tico si masina functioneaza impecabil. E mult de gadilit pana-l nimeresti cum trebuie fara test CO, insa daca vrei reusesti. Eu ma refer la cele non euro. La euro e mai simplu: ai leduri care iti arata cum si ce trebuie sa faci. Cand gazele evacuate sunt reci, cand motorul functioneaza rotund, cand la rece se tureaza max. 1500 atunci carburatorul e reglat. Pentru asta e nevoie de 1-1,5 ore. 
|
maine o sa l fac si eu bucatele asa sa l curat.....sper sa reusesc ....innebunesc cand vad ca nu pot pleca cu masina nicarieri ca se opreste imediat
|
|
|
23-11-10, 21:08
|
#3338
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
|
Re: Club TICO
Sa ai grija la vacuumuri ca sa stii ce si cum montezi la loc.
|
|
|
23-11-10, 21:41
|
#3339
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 35
|
Re: Club TICO
Verifica capacul de delco si vezi in interior daca mai este intreg carbunele de la fisa care duce la bobina ca la mine tot asa facea si consuma in draci aia mari ... pana mi-am luat iam pus unul de dacie
|
|
|
23-11-10, 21:44
|
#3340
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 35
|
Re: Club TICO
e mai complicat sa demontezi carburatorul ca dupa acea tre sa-i reglezi toate alea pe acolo
dute la un carburatorist pe la pantelimon este unu te duci acolo si faci un carbotest
|
|
|
23-11-10, 21:51
|
#3341
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
|
Re: Club TICO
[QUOTE=tico mid;3838159]Verifica capacul de delco si vezi in interior daca mai este intreg carbunele de la fisa care duce la bobina ca la mine tot asa facea si consuma in draci aia mari ... pana mi-am luat iam pus unul de dacie
pai merge pus dala de dacie?maine o sa verific delcoul.....cat despre dus la carbotest nu am cum sa ajung la buc cu ea...ma aflu in valcea acum.........
|
|
|
23-11-10, 22:32
|
#3342
|
Stage 2
Join Date: Jan 2010
Posts: 35
|
Re: Club TICO
Nu am stiu .. am pus dala de dacie pana -mi-am cumparat dala de tico-matiz
mi-e cand mi-a reglat carburatorul a umblat pe la toate reglajele alea a slabit delcou si la tot miscat
|
|
|
23-11-10, 22:39
|
#3343
|
Stage 3
Join Date: Nov 2010
Posts: 89
|
Re: Club TICO
Quote:
Originally Posted by tico mid
Nu am stiu .. am pus dala de dacie pana -mi-am cumparat dala de tico-matiz
mi-e cand mi-a reglat carburatorul a umblat pe la toate reglajele alea a slabit delcou si la tot miscat
|
banuiesc ca de acolo regleaza avansu ,la dacie de la delcou se regla, se rotea de delcou in stanga si in dreapta si tot la fel trebuia slabit delcou ca sa ai poti face reglaju
Last edited by mar1an2005; 23-11-10 at 22:46.
|
|
|
23-11-10, 23:18
|
#3344
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: Club TICO
deci daca nu am precizat toate astea in pagina anterioara ...  operatiuni banale, usoare, spuse pe intelesul tuturor, ca sa nu aruncati bani de pomana pe piese / mecanici. Dar se pare ca am vb singur
Va doresc succes !
|
|
|
24-11-10, 08:04
|
#3345
|
 Stage 4
Join Date: Sep 2010
Posts: 259
|
Re: Club TICO
cum dau de PH...Mai stie careva?
|
|
|
|
|