Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DAEWOO > Daewoo tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 23-11-10, 16:14   #3331
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club TICO

uite aici: https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...a/page-21.html

postul numaru #303, e adresa acolo (gasesti si aici pe topic discutia, la aceiasi data aproximativ).
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 16:19   #3332
VDAN

Stage 5
 
VDAN's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 405
Default Re: Club TICO

salut baieti,si eu aveam problema sa pornesc tico la a 3-6 cheie,am verificat azi cu un mecanic tot si pana la urma era delcoul si eu tot pe carburator il acuzam de belele
__________________

VDAN is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 17:31   #3333
dany_pkt

Stage 4
 
dany_pkt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 259
Default Re: Club TICO

nai cum sa spui o parere calumea tre sa vezi masina, lughi pe ce te bazezi cand spui ca fisele sunt bune?ca arata bine?
dany_pkt is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 20:03   #3334
nt98adu

Stage 5
 
nt98adu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
Default Re: Club TICO

Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori ai un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat. Eu am spalat si reglat ieri carburatorul la Tico si masina functioneaza impecabil. E mult de gadilit pana-l nimeresti cum trebuie fara test CO, insa daca vrei reusesti. Eu ma refer la cele non euro. La euro e mai simplu: ai leduri care iti arata cum si ce trebuie sa faci. Cand gazele evacuate sunt reci, cand motorul functioneaza rotund, cand la rece se tureaza max. 1500 atunci carburatorul e reglat. Pentru asta e nevoie de 1-1,5 ore.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00049.JPG
Views:	871
Size:	648.9 KB
ID:	1753149   Click image for larger version

Name:	DSC00050.JPG
Views:	712
Size:	423.4 KB
ID:	1753150   Click image for larger version

Name:	DSC00053.JPG
Views:	869
Size:	645.4 KB
ID:	1753151  

Click image for larger version

Name:	DSC00054.JPG
Views:	678
Size:	636.6 KB
ID:	1753152  
nt98adu is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 20:14   #3335
lughy_gsm

Stage 4
 
lughy_gsm's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
Default Re: Club TICO

Quote:
Originally Posted by dany_pkt View Post
nai cum sa spui o parere calumea tre sa vezi masina, lughi pe ce te bazezi cand spui ca fisele sunt bune?ca arata bine?
fisele sunt bune,nu sunt intrerupte,am schimbat si de la un alt tico fisele lui si tot la fel face....lui ii merge perfect cu fisele alea
lughy_gsm is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 20:16   #3336
lughy_gsm

Stage 4
 
lughy_gsm's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
Default Re: Club TICO

Quote:
Originally Posted by STREET View Post
in spatele carburatorului ai un furtun cu un surub pentru reglarea cantitatii de aer. studiaza piesa sa vezi daca nu are nici un defect. daca ii rupt sau ceva de genul nu sta la relanti. eu am patit
in spatele carburatorului mai sunt cateva furtunele de aer stdiaza-le!!!.
daca problema a aparut dintr-o data parerea mea ii ca ai un furtun spart un furtun de aer.

piesa 19 cred ca este defecta
piese 19 este ok....nu e rupta se misca corespunzator cand invart cu surubelnita
lughy_gsm is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 20:18   #3337
lughy_gsm

Stage 4
 
lughy_gsm's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
Default Re: Club TICO

Quote:
Originally Posted by nt98adu View Post
Daca nu sta in ralanti ori carburatorul e murdar, ori ai un vacuum sarit si trage aer fals, ori e dereglat. Eu am spalat si reglat ieri carburatorul la Tico si masina functioneaza impecabil. E mult de gadilit pana-l nimeresti cum trebuie fara test CO, insa daca vrei reusesti. Eu ma refer la cele non euro. La euro e mai simplu: ai leduri care iti arata cum si ce trebuie sa faci. Cand gazele evacuate sunt reci, cand motorul functioneaza rotund, cand la rece se tureaza max. 1500 atunci carburatorul e reglat. Pentru asta e nevoie de 1-1,5 ore.
maine o sa l fac si eu bucatele asa sa l curat.....sper sa reusesc ....innebunesc cand vad ca nu pot pleca cu masina nicarieri ca se opreste imediat
lughy_gsm is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 21:08   #3338
nt98adu

Stage 5
 
nt98adu's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,820
Default Re: Club TICO

Sa ai grija la vacuumuri ca sa stii ce si cum montezi la loc.
nt98adu is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 21:41   #3339
tico mid

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 35
Default Re: Club TICO

Verifica capacul de delco si vezi in interior daca mai este intreg carbunele de la fisa care duce la bobina ca la mine tot asa facea si consuma in draci aia mari ... pana mi-am luat iam pus unul de dacie
tico mid is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 21:44   #3340
tico mid

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 35
Default Re: Club TICO

e mai complicat sa demontezi carburatorul ca dupa acea tre sa-i reglezi toate alea pe acolo
dute la un carburatorist pe la pantelimon este unu te duci acolo si faci un carbotest
tico mid is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 21:51   #3341
lughy_gsm

Stage 4
 
lughy_gsm's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 205
Default Re: Club TICO

[QUOTE=tico mid;3838159]Verifica capacul de delco si vezi in interior daca mai este intreg carbunele de la fisa care duce la bobina ca la mine tot asa facea si consuma in draci aia mari ... pana mi-am luat iam pus unul de dacie

pai merge pus dala de dacie?maine o sa verific delcoul.....cat despre dus la carbotest nu am cum sa ajung la buc cu ea...ma aflu in valcea acum.........
lughy_gsm is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 22:32   #3342
tico mid

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 35
Default Re: Club TICO

Nu am stiu .. am pus dala de dacie pana -mi-am cumparat dala de tico-matiz
mi-e cand mi-a reglat carburatorul a umblat pe la toate reglajele alea a slabit delcou si la tot miscat
tico mid is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 22:39   #3343
mar1an2005

Stage 3
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 89
Default Re: Club TICO

Quote:
Originally Posted by tico mid View Post
Nu am stiu .. am pus dala de dacie pana -mi-am cumparat dala de tico-matiz
mi-e cand mi-a reglat carburatorul a umblat pe la toate reglajele alea a slabit delcou si la tot miscat

banuiesc ca de acolo regleaza avansu ,la dacie de la delcou se regla, se rotea de delcou in stanga si in dreapta si tot la fel trebuia slabit delcou ca sa ai poti face reglaju

Last edited by mar1an2005; 23-11-10 at 22:46.
mar1an2005 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 23:18   #3344
TM32CIP

Stage 5
 
TM32CIP's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Club TICO

deci daca nu am precizat toate astea in pagina anterioara ... operatiuni banale, usoare, spuse pe intelesul tuturor, ca sa nu aruncati bani de pomana pe piese / mecanici. Dar se pare ca am vb singur

Va doresc succes !
__________________
FRONT YARD ENGINEERING -- Fastest TICO in the WORLD -->> https://forum.4tuning.ro/111-masina-m...e/page-12.html
TM32CIP is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 08:04   #3345
dany_pkt

Stage 4
 
dany_pkt's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 259
Default Re: Club TICO

cum dau de PH...Mai stie careva?
dany_pkt is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -