08-07-09, 16:16
|
#16
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 148
|
Re: K20A JDM 98-SPEC INTEGRA DC2 TYPE-R
Quote:
Originally Posted by dragos1989
Asta e unul dintre cele mai complexe proiecte pe care le-am vazut prezentate pe 4tuning...dupa ce ca b18c-ul acela era un motor extrem de potent pt. dc2,acum ai k20a :X:X:X 11K RPM Heaven baby ) Felicitari,si timpi cat mai buni Intrebare,ati vazut pe careva sa fi facut o conversie C32B pe orice alta honda inafara de cea de provenienta pe la voi in Irlanda? Ca am vazut ca sunteti destul de nebuni pe acolo (sunt sceptic ca s-ar putea o astfel de conversie,dar totusi,sunt curios )
|
Mersi frumos de cuvinte,bine ca-ti place
Poate ca ajung pana la urma la limita 11k rpm cu vreo inca cateva mii de euro dar nu la moment lol
Cum a spus Yulian deja, numai in america si tipul ala din Olanda sunt motoare nsx pe alte honde. Iti dai seama ca daca ai avea un astfel de conversie ai arata ca aia de pe aircraft carriers care opereaza pe deck cu mufele pe urechi tot timpul cu motor fiind chiar in spatele tau lol.Lotus Elise cu K20 ie o arma serioasa video clipurile vor descrie
https://www.youtube.com/watch?v=whhkrDwdvGs
https://www.youtube.com/watch?v=4Ol4y...eature=related
Yuli lea acoperat conversile care se fac aici bine, dar au si mai fost 2 baieti care unu si-au pus supercharger si altul un turbo pe integra type r 1.8 b18c.Ala cu turbo a scos 359 bhp cu cam vreo 240lb torque si cam 12.8 secunde 1/4 mile.Altul a pus un turbo pe un civic 1.5 sohc vtec dar si-a distrus motorul ca nu la facut calumea,aici ie dovada lol
https://www.youtube.com/watch?v=Rl9vodnmnY4
|
|
|
09-07-09, 00:24
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,762
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
Foarte frumos ce vad,prietena mea e foarte incintata de ITR si pana la urma mai mult ca sigur ca va ajunge si la noi una ,asta insa e bestiala ,pacat ca in RO nu avem conditii si meseriasi sa dezvolte un asa proiect ,plus ca mai e vorba si de banii pe care nu prea sunt la cei pasionati de asa ceva ,ca cei pasionati de fotbal s-au alte sporturi au bani destui cat sa cumpere porcarii de bmw si touareguri .......
__________________
|
|
|
09-07-09, 02:18
|
#18
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 986
Member of: [Honda]
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
: - ) ai dreptate giany..oricum felicitari pentru masina si pentru ce performante are acum..
|
|
|
09-07-09, 12:05
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,572
Member of: [Honda]
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
Quote:
Originally Posted by giany_TM
Foarte frumos ce vad,prietena mea e foarte incintata de ITR si pana la urma mai mult ca sigur ca va ajunge si la noi una ,asta insa e bestiala ,pacat ca in RO nu avem conditii si meseriasi sa dezvolte un asa proiect ,plus ca mai e vorba si de banii pe care nu prea sunt la cei pasionati de asa ceva ,ca cei pasionati de fotbal s-au alte sporturi au bani destui cat sa cumpere porcarii de bmw si touareguri .......
|
toate la timpu lor.poate in curand va apararea pe str.felix un itr
nebunie itr.bafta in continuare cu proiectu,timpi cat mai mici pe pista
|
|
|
09-07-09, 15:30
|
#20
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
felicitari man si bine ai venit pe la noi extrem de bine pus la punct proiectul si asadar keep it up
exact ce vroiam sa zic si eu ca pana la 11k rpm din K20 e drum ... dar nu neaparat imposibil... si pana la 10k rpm e ceva drum... 9000-9250 ii atingi relativ usor...
anyway... keep us updated
|
|
|
09-07-09, 20:55
|
#21
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 302
Member of: [4Tuning International] [Toyota]
|
Re: '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2) - 2.0i-VTEC (K20A) - TIME ATTACK - NEW TOPIC
that's 1 powerful ITR! good luck with the project lad
asteptam sa te vedem pe pista
|
|
|
09-07-09, 23:14
|
#22
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2) - 2.0i-VTEC (K20A) - TIME ATTACK - NEW TOPIC
ce bolid...
no comment...
|
|
|
10-07-09, 18:05
|
#23
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 148
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
Quote:
Originally Posted by giany_TM
Foarte frumos ce vad,prietena mea e foarte incintata de ITR si pana la urma mai mult ca sigur ca va ajunge si la noi una ,asta insa e bestiala ,pacat ca in RO nu avem conditii si meseriasi sa dezvolte un asa proiect ,plus ca mai e vorba si de banii pe care nu prea sunt la cei pasionati de asa ceva ,ca cei pasionati de fotbal s-au alte sporturi au bani destui cat sa cumpere porcarii de bmw si touareguri .......
|
Ai dreptate
Thanks for the comments,hopefully it will might try to make a road trip next year back to home soil with Yuli all going well
Quote:
Originally Posted by CarteluL
: - ) ai dreptate giany..oricum felicitari pentru masina si pentru ce performante are acum..
|
Quote:
Originally Posted by sergiu_evo
toate la timpu lor.poate in curand va apararea pe str.felix un itr
nebunie itr.bafta in continuare cu proiectu,timpi cat mai mici pe pista
|
Multumesc de cuvinte,theoria zice ca o sa fie monstru pe pista de-abia astept si o sa filmez aventura
Quote:
Originally Posted by Achim
felicitari man si bine ai venit pe la noi extrem de bine pus la punct proiectul si asadar keep it up
exact ce vroiam sa zic si eu ca pana la 11k rpm din K20 e drum ... dar nu neaparat imposibil... si pana la 10k rpm e ceva drum... 9000-9250 ii atingi relativ usor...
anyway... keep us updated
|
Mersi menule, ai dreptate,poti sa scoti in jur de 290bhp/212lb torque cu stage 2 Skunk Pro Series Cams cu limita de 9000 rpm toata ziua.
I will do
Quote:
Originally Posted by luvdog
that's 1 powerful ITR! good luck with the project lad
asteptam sa te vedem pe pista
|
Thanks man,you and Yuli will be manning the video camera on the day
Quote:
Originally Posted by !41!
ce bolid...
no comment...
|
lol Cheers dude
|
|
|
10-07-09, 18:34
|
#24
|
Dream Squad Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
Quote:
Originally Posted by Adriano98_R
Mersi menule, ai dreptate,poti sa scoti in jur de 290bhp/212lb torque cu stage 2 Skunk Pro Series Cams cu limita de 9000 rpm toata ziua.
I will do
|
avem ceva EP3 ce se invarte la puterea aia in RO, dar cu Brian Crower stage 5 si compresie mult marita https://forum.4tuning.ro/142-honda-acura-tuning/117584-ep3-typer-255-hp-ro.html
masina kiar se misca de caii aia, deci posibilitati exista, asa ca multa bafta in continuare
|
|
|
10-07-09, 19:24
|
#25
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,101
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2) - 2.0i-VTEC (K20A) - TIME ATTACK - NEW TOPIC
Motorul este aproape stock in afara de cateva bolt-on-uri si mai este de scos din el dar in timp. Adi s-a ocupat in ultima perioada mai mult de rigidizarea caroseriei si setarea suspensiei. Acum va trebui sa o scoata pe track si sa vada ce mai trebuie imbunatatit.
@Adi: citeam comentariile pe youtube la filmuletul ce la pus de pe dyno... ce pot sa zic, multi oameni prosti in lumea asta
Te astept la o bere
__________________
|
|
|
10-07-09, 20:10
|
#26
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 148
|
Re: K20A JDM 98-Spec Integra DC2 Type-R
Quote:
Originally Posted by Achim
avem ceva EP3 ce se invarte la puterea aia in RO, dar cu Brian Crower stage 5 si compresie mult marita https://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=117584
masina kiar se misca de caii aia, deci posibilitati exista, asa ca multa bafta in continuare
|
Da am uitat sa spun ca pe langa camuri sunt si the usual suspects as in 440 cc injectors,springs & retainers,70mm throttle body flowed & matched to rbc manifold,uprated head gasket & head bolts,high compression pistons (12.5:1 zic baieti de-aici ieste indeajuns) & maybe on e85 fuel depending +dyno tuned.Ieste o companie de tuning aici care ie foarte buna sa faca putere multe si safe din k20.
Mersi din nou
Quote:
Originally Posted by yulasinio
Motorul este aproape stock in afara de cateva bolt-on-uri si mai este de scos din el dar in timp. Adi s-a ocupat in ultima perioada mai mult de rigidizarea caroseriei si setarea suspensiei. Acum va trebui sa o scoata pe track si sa vada ce mai trebuie imbunatatit.
@Adi: citeam comentariile pe youtube la filmuletul ce la pus de pe dyno... ce pot sa zic, multi oameni prosti in lumea asta
Te astept la o bere
|
Cum a spus Yuli,pentru mine acum ie mai important sa fine tune cum se comporta masina in curbe are destula putere pentru moment,
Da frate te doare capul cu ce comentarii scriu baieti de la clinica mintala lol
Perfect chiar si mie sete de una lol
|
|
|
13-07-09, 03:42
|
#27
|
Observator 4tuning
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [4Tuning International] [VW] [Nissan] [Mitsubishi] [Toyota] [MERCEDES]
|
Re: '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2) - 2.0i-VTEC (K20A) - TIME ATTACK - NEW TOPIC
o masina pe masura banilor investiti
ps: trebe sa caut poza aia de la BishopsCourt cand ai farfuria aia in mana si cand ai luat contact cu 2 romanian lads from Transilvania ) )
__________________
Fresh Touring Origination
|
|
|
13-07-09, 15:56
|
#28
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 148
|
Re: '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2) - 2.0i-VTEC (K20A) - TIME ATTACK - NEW TOPIC
Quote:
Originally Posted by CJ-01-WOB
o masina pe masura banilor investiti
ps: trebe sa caut poza aia de la BishopsCourt cand ai farfuria aia in mana si cand ai luat contact cu 2 romanian lads from Transilvania ) )
|
Da dar mai correct ar fi "o masina pe masura banilor si timpul de munca personal investita pe iea"
Yea i have it somewhere meself will put it up
Last edited by Adriano98_R; 13-07-09 at 15:58.
|
|
|
13-07-09, 16:45
|
#29
|
Dream Squad Member
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 253
Member of: [Dream Squad] [Honda]
|
Re: '98 - JDM-Spec Integra Type-R (DC2) - 2.0i-VTEC (K20A) - TIME ATTACK - NEW TOPIC
nice car dude! keep up the good work & keep us posted
|
|
|
|
|