Din pacate nu gasesc cablul de date al telefonului ca sa pot sa scot pozele si filmele din el.
Quote:
Originally Posted by civic_ex
Il asteptam cu drag la prima etapa de drag...
banuiesc ca pt asta a fost facuta masina, nu?
|
Nu va impresiona pentru ca totusi ramane un aspirat de 2.0 fara cuplu monumental. A nu se intelege ca va fi lenta...
Scopul ei a fost stoarcerea la maxim a unui K20 fara stroker si cu VTEC.
Andrei (ownerul) a zis ca daca masina nu s-ar fi miscat asa cum trebuie, instant ar fi primit un kit turbo care sa dezvolte o putere impresionanta, fara sa conteze ca pui sau nu puterea jos... ar fi fost doar o goana dupa cp.
In schimb, pe un circuit virajat (fiind si usurata) masina ar face deranj mare de tot.
Quote:
Originally Posted by ZooM-ZooM
am avut si eu onoarea sa o vad si sa o aud... pot sa zic decat ca pentru aspirat sunt ceva performante obtinute,dar se poate mai mult ! 
|
Se poate mult mai mult cu turbo sau compresor. De asemenea si in varianta aspirat s-ar putea mai mult daca s-ar folosi un stroker dar asta ar reduce turatia maxima si / sau VTEC killer cams dar omori ceva ce nu merita distrus
Inca o varianta este K24 cu stroker si pe acela il poti ridica la ~ 350 cp N/A dar iar, ai rev limiter sub 8000 rpm.
Ah, si tineti minte, acei 255 hp sunt la roata ... putere la motor este de ~ 300 cp N/A