17-03-10, 21:44
|
#1441
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Masina este foarte frumoasa , nu stiu de unde supradimensionata , sau ca vor parea jantele mici , chiar am vorbit cu morph la expo ca mai bine jante cu buza chiar daca par mici lol , pentru cine cunoaste este facuta in stilul fiat si anume wide , nu este terminata , si cel caruia trebuie sa-i placa cel mai mult este morph , mai departe ar trebui judecata dupa terminare .
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
17-03-10, 22:02
|
#1442
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,341
Member of: [Moderators] [Fiat] [2 Roti]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
ti-am zis deja de la pozele spion ca jantele vor parea mici
dar scriu din alt motiv, acesta fiind urmatorul: barile, evazarile etc sunt cele finale? daca da, chiar e "vai de plm" tuning. creca sunt in intregime din spuma si chit, ar trebui matritate si facute frumos din fibra... dar whatever floats your boat...
|
Quote:
Originally Posted by aleks
Desi am explicat tuturor celor care ne-au intrebat explic si aici, pe topicul lui Morph: masina lui s-a prezentat in standul nostru cu negativele matritelor in care se vor turna piesele finale, ceea ce ati vazut este doar schita, mulajul real al desenelor care ne-au mancat nervii si ficatii in ultimele multe saptamani.
Mai e mult pana la finalizarea efectiva, dar cand va fi gata masina va fi speciala intr-adevar.
|
Vizualizarea strict interzisa celor care nu citesc tot ce se scrie !
In alta ordine de idei , imi place cum a iesit , e chiar foarte ok , exceptand faptul ca mai e de lucru , si altele , incercati sa vedeti masina ca si cum ar fi gata , normal ca o sa le faca pe toate , pe rand , cu rabdare si sunt sigur de asta , daca va uitati cum arata masina la inceput si unde a ajuns , garantat va merge mai departe
Ce sa mai zic , succes , sanatate ca sa poti face bani , sa o vezi gata !
|
|
|
17-03-10, 23:36
|
#1443
|
Mercedes Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of: [VW] [NoSpeedLimit Romania Club] [MERCEDES]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
...dar scriu din alt motiv, acesta fiind urmatorul: barile, evazarile etc sunt cele finale? daca da, chiar e "vai de plm" tuning. creca sunt in intregime din spuma si chit, ar trebui matritate si facute frumos din fibra... dar whatever floats your boat...
|
retine, te rog, ce ai scris si nu arunca cu noroi deocamdata! ai bun simt, fii decent si fa ceva sa ne uimesti cu masina ta. pana atunci, ciocul mic si joc de glezne!
__________________
Dimensiunea maximă pentru o imagine īn semnătură este de 500x100 pixeli. De aceea o fotografie cu motorul meu nu incape.
http://plmtuning.ro/
|
|
|
17-03-10, 23:37
|
#1444
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by denver
Masina este foarte frumoasa , nu stiu de unde supradimensionata , sau ca vor parea jantele mici , chiar am vorbit cu morph la expo ca mai bine jante cu buza chiar daca par mici lol , pentru cine cunoaste este facuta in stilul fiat si anume wide , nu este terminata , si cel caruia trebuie sa-i placa cel mai mult este morph , mai departe ar trebui judecata dupa terminare .
|
Salut Fratioare! Ca bine zici, ca bine zici...chiar ca cine stie cunoaste. O sa vedeti la final ca dau bine jantele astea, polishate, frumos facute. Nu totul se rezuma la jante mari.
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
ti-am zis deja de la pozele spion ca jantele vor parea mici
dar scriu din alt motiv, acesta fiind urmatorul: barile, evazarile etc sunt cele finale? daca da, chiar e "vai de plm" tuning. creca sunt in intregime din spuma si chit, ar trebui matritate si facute frumos din fibra... dar whatever floats your boat...
|
...man, nu e prima data cand scrii absolut deampulea si ma faci sa am suspiciuni in privinta ta dar am ridicat odata din sprancene si am lasat de la mine, am ridicat a 2a oara si tiam tinut partea cand teai luat cu altii la raspa pe aici dar acum serios...laso frate'n plm. Tot dai cu critica la tot ce postez e neinteresant pentru tine, am inteles...cum tu ai zis whatever floats your boat dar totusi ai o limita. Macar citeste inainte sa postezi sau mai bine abtinete oricat de mult tear manca degetele sa ma mai critici putin. Eu nu cred ca team criticat nefondat sau chestii de genu...ba din contra, cand ai avut nevoie de ajutor am cautat printre cunostinte sa te ajut cum pot si sa te rezolv asa ca nu vad de unde pleaca "tonul" asta al posturilor tale. Tu stii mai bine...eu te salut inca cu respect si'ti urez numai bine.
Quote:
Originally Posted by vlad_VSV
Vizualizarea strict interzisa celor care nu citesc tot ce se scrie !
In alta ordine de idei , imi place cum a iesit , e chiar foarte ok , exceptand faptul ca mai e de lucru , si altele , incercati sa vedeti masina ca si cum ar fi gata , normal ca o sa le faca pe toate , pe rand , cu rabdare si sunt sigur de asta , daca va uitati cum arata masina la inceput si unde a ajuns , garantat va merge mai departe
Ce sa mai zic , succes , sanatate ca sa poti face bani , sa o vezi gata !
|
Vlad, foarte bine scris...nu mai comentez aiurea acum ca nu are rost. Ideea e ca dincolo de posturile de pe acest subiect, dincolo de poze...e o poveste si un proiect impresionant, atat pentru mine cat si pentru Aleks si echipa PLM. Proiect in lucru, care in final vrem sa fie o dovada vie si incontestabila ca se poate! Acum fiecare intelege ce vrea dar pe unii nu'i mai sufera acasa, altii nu mai trec pe la facultate, altii nu mai parasesc hala si nu facem toate astea ca sa vina unu si sa ne zica "vai de plm" tuning. E usor sa scrii, e usor sa comentezi dar mai greu e sa faci asta dupa ce vezi cata munca si sacrificiu exista si in spatele unor " bari facute in intregime din spuma si chit"...chiar nu mai am ce comenta la asa replici...
|
|
|
18-03-10, 09:38
|
#1445
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by mba
nu e vorba de o linie nu sunt chiar asa
e grila aia din fata ..care pe desen e neagra.. si care in realitate e mult prea sus ... de aici a aparut si o diferenta de nivel la linia din fata si chestiile alea de jos de la bara (prelungirile alea)...
e posibil ca acum sa fie greu sa modificat si sa ramana asa
important e sa ii placa lui bogdan...dar nu cred ca daca vad ceva ce nu arata bine nu ar trebuie sa zic
ps: e mba ... domnul mpa se ocupa de fotografii...
|
Sa ne intelegem: desenul facut de tine nu e o icoana, sau un tipar, ci doar o sursa de inspiratie.
Ca sa intelegi si de ce linia grilei e mai sus, e pentru ca desenul tau e ingustat fata de dimensiunile reale ale masinii, lucru care mi-a dat batai de cap.
Eu nu respect desenul ca un papagal, ci selectez liniile cele mai bune, iar desenul spoilerului era prea lat si prea subtire, de aceea am decis ca lateralele spoilerului sa fie mai joase decat grila, ca sa creeze un efect optic special.
Spoilerul a fost construit in ambele variante, cea pe care ai vazut-o la salon a fost cea care arata cel mai bine.
Scuze ca am scris gresit numele tau, nu te confund cu Sabin, multumesc cerului
|
|
|
18-03-10, 11:12
|
#1446
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,055
Member of: [Fiat]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
imi cer scuze atunci, dar s-a scris mult pe thread si n-am citit fiecare post, dar dupa ce am citit printre posturile lui morph am ramas cu ideea ca la masina "au mai ramas doar finisajele" de aia m-am gandit "cum naiba sa finiseze peste spuma si chit.
|
|
|
19-03-10, 17:37
|
#1447
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 767
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
chiar arata bine masina , foarte foarte unicat ... nu ii mai poti zice masinuta , a crescut in toate directiile ... nu conteaza ce au zis gurile rele ... oricum majoritatea sunt "inapoiati" si daca nu vad jante cromate sau 1000000 de perle si niste aur pe alocuri nu e "cool" , oricum va atrage mult mai multe priviri decat orice masina pui langa ea pentru ca nu este inca un "fiat" sau inca "vreo masina" este o masina pe care o admiri pentru ca nu ai unde sa mai vezi alta ca ea .... asa ca felicitari morph si PLM si baietilor care au lucrat si inca lucreaza la ea ....
|
|
|
19-03-10, 20:44
|
#1448
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [Inferno Motorsport] [Echipa de sprijin] [4Rally]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
nu inteleg ce mai au de comentat unii la cum arata pana si in momentul de fata, e cu mult peste toate seicentourile, si daca o lasa asa si nu-i mai face nimic ! si inca nu e terminata, dar np .. peste tot exista oameni care critica, ca e cel mai usor lucru de facut
__________________
There's a simple rule when buying a car. If it's been modified, especially lowered, walk away.
|
|
|
20-03-10, 00:13
|
#1449
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by db_freak
chiar arata bine masina , foarte foarte unicat ... nu ii mai poti zice masinuta , a crescut in toate directiile ... nu conteaza ce au zis gurile rele ... oricum majoritatea sunt "inapoiati" si daca nu vad jante cromate sau 1000000 de perle si niste aur pe alocuri nu e "cool" , oricum va atrage mult mai multe priviri decat orice masina pui langa ea pentru ca nu este inca un "fiat" sau inca "vreo masina" este o masina pe care o admiri pentru ca nu ai unde sa mai vezi alta ca ea .... asa ca felicitari morph si PLM si baietilor care au lucrat si inca lucreaza la ea ....
|
Multumesc din suflet din partea mea si a echipei! Multumesc! E tot ce spune.
Quote:
Originally Posted by plictisit
nu inteleg ce mai au de comentat unii la cum arata pana si in momentul de fata, e cu mult peste toate seicentourile, si daca o lasa asa si nu-i mai face nimic ! si inca nu e terminata, dar np .. peste tot exista oameni care critica, ca e cel mai usor lucru de facut
|
Asa e, cand esti de cealalta parte a barierei asta e cel mai usor lucru de facut: critica. Nu vreau sa fiu inteles gresit, accept si imi asum toate criticile si neajunsurile atat timp cat sunt constructive si bine argumentate. Ce a fost acum...a fost pentru ca au la ce dar cand o sa fie gata...nu vreau sa existe loc de critica (decat chestii care tin de gusturi si alea le inteleg).
Pana atunci sunt foarte fericit si implinit ca am reusit sa duc astazi masina la garaj (Bucuresti-Bacau) fara sa ma opreasca politia (multe radare si vreo 3 controale solide), sa dau cu subsemnatu de ce in loc de pasager in dreapta am bara ), fara neprevazut si alte complicatii. Deci masina a revenit la garaj si e dornica sa fie muncita
|
|
|
20-03-10, 01:05
|
#1450
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 871
Member of: [DACIA] [DAEWOO] [VW]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Aoleu da de ce au iesit asa patrate bosajele la aripi ????? si parca nici bara fata nu e simetrica hmm mai e mult de munca la ea, per total e faina ai grija la detaliii ca ele fac diferenta
|
|
|
20-03-10, 15:14
|
#1451
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by sorin_sorin95
Aoleu da de ce au iesit asa patrate bosajele la aripi ????? si parca nici bara fata nu e simetrica hmm mai e mult de munca la ea, per total e faina ai grija la detaliii ca ele fac diferenta
|
Atāt am fost īn stare, nu am putut mai mult, şi aşa, ceea ce am făcut pānă acum ne depăşeşte cu mult, să ştii. Iniţial era pătrată de tot, o făcusem cu rigla, dar a venit proprietarul şi şi-a corectat-o cu smirghel singur, ca nu se īnvārtea roata.
Ce vă mai place să vă băgaţi īn seamă şi să vă daţi cunoscători, tiunningarilor.
|
|
|
20-03-10, 17:18
|
#1452
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Adica morpheus a inventat roata rotunda, asa cum o stim noi? :O
|
|
|
21-03-10, 01:12
|
#1453
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Imi cer scuze pentru mesajul dur, dar efectiv nu stiu in ce mod sa explic expresia "maşină īn lucru" īn aşa fel īncāt să īnţeleagă toată lumea că dacă e "īn lucru" nu e "terminată", "finisată", nu are piesele turnate īncă etc.
Īncep să cred că a fost o greşeală faptul că am arătat unora maşina īntr-o etapă intermediară, mulţi efectiv nu au capacitatea de a īnţelege ce īnseamnă "intermediar" şi cum ajunge o maşină să arate din stock -> modificată.
Nu e Rumburak să facă Spuf! şi să apară un wide bodykit pe maşină, din cer, dar astea sunt lucruri atāt de elementare pe un site (şi la un salon atāt de mare) de tuning īncāt mi se pare incredibil ca apar astfel de īntrebări (defapt nu, afirmaţii decise, că dacă erau īntrebări era o treabă, dar mulţi "ştiu", nu "presupun sau īntreabă")
|
|
|
21-03-10, 13:05
|
#1454
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Aleks, in momentul in care ai decis cu morpheus sa aduceti masina asa la salon trebuia sa va ganditi ca vor veni si niste aplaudaci din astia care nu sunt in stare sa inteleaga ceea ce era masina in momentul de fata. Gandeste-te numai cati au venit la salon pt fete, fara sa ii intereseze masinile. Asta arata clar la ce nivel sunt "fanii" tuningului in Romania in momentul actual. In momentul in care un om vede masina lui la stadiul la care era la salon, si incepe cu reprosuri gen "linia aia nu e dreapta" sau "coltul ala iese putin in afara", trecandu-i prin cap ca masina ar putea fi gata ( desi te uiti la ea, o vezi, poti sa iti dai seama si din poze ca nu e gata ), nu merita oboseala de a ii da un raspuns pertinent, pt ca nu vei face nimic altceva decat sa te enervezi. Tu si cu baietii de la tine stiti cel mai bine care e stadiul de lucru al masinii, cum va arata pe final, etc. Nervii pe care ti-i faci cu astfel de oameni nu pot fi decat daunatori pt sanatatea ta ( mai mult, ca tu esti cel care a adus masina la stadiul actual si o va duce mai departe ) si a lui morph.
Nu stiu cat sens a avut lungul comentariu pe care l-am scris, dar abia m-am trezit. Daca nu am sens in unele locuri imi asum mea culpa.
|
|
|
23-03-10, 22:22
|
#1455
|
Stage 4
Join Date: Jan 2008
Posts: 287
Member of: [Fiat]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
felicitari pentru masina asta, si la cum arata in momentu` de fata bate multe alte masini care se vor "aranjate", lumea vorbeste ca deh, asta e Romania, ei se plimba cu autobuzu` dar isi dau pareri de mari stiutori pe forum ..
morpheus felicitari pentru toata munca depusa la masina asta, esti de apreciat ..
|
|
|
|
|