"Povestea" incepe cam acum 2 ani ... cand ma ia taicamiu la plimbare si intro parcare imi arata masinuta si ma intreaba ce parere am de ea...
(ce urmeaza sa cititi este ceva gen povestea calului lui Fat Frumos care dupa ce a mancat jar sa transformat in armasar...)
ATUNCI:
La
exterior avea capota usor botita si vopsita cu pensula, vyniluri peste tot cu "Bazzaconi": 2 "bazzaconi" mari pe laterale, logo pe capota si agenda telefonica pe haion...noroi, mizerie, spoilerul fata spart si prins cu sarma pe partea dreapta, un far spart, jante fara capace si pana...era varza rau de tot.
(Incercati sa va formati o imagine in minte a ceea ce eu 1 data am numit "caruta"...naspa tare, nu??)
La
interior situatia era si mai naspa. Praf de 10 cm pe toata suprafata, scaunele fata mizerabile, bancheta spate la fel...presurile erau pline de praf si pamant...iti era greata. In schimb bordul nu era zgariat sau gaurit doar plin de praf. Toate ca toate...la vremea aceea neavand carnet ma ia taikmiu la o tura....Ce pot spune...mia placut...mult chiar...mia placut mult dinamica ei, faptul ca era silentioasa, nu batea nimic.
(...atunci) Motorul de 1.1 MPI se auzea exact cum si cat trebuia, ce pot spune...cum se conducea si cum mergea era singurul lucru care imi placea la "caruta".
In zilele ce au urmat "caruta" a fost adusa acasa si a inceput 1 etapa a transformarii ei. Cu ajutorul unui pistol cu aer cald si cu multa migala si sudoare am reusit sa "decojim" tampeniile alea de pe masina (credetima ca am avut oleak de treaba
) dupa am schimbat farul, am facut jentile, am spalat exteriorul...etc (a ajuns sa arate cat de cat ok...mai avea spoilerul fata spart si prins cu sarma, ceea ce imi baga 2 degete pe gat) MENTIONEZ ca atunci ambele spoilere erau negre si nu la culoarea masinii ceea ce era destul de aiurea. In fine...ulterior am intrat si la interior unde era jaaaaaaaaale!!! Am scos totul afara si sub mocheta (nu sub covorase) am gasit TONE de grau si de seminte de tot felul...era de tot rasul...era iures situatia. Am spalat si scaunele si tot ce se putea...la final arata cat de cat a buburuza
dar tot nu imi placea mie.
De curand de cand miam luat permisul si am intrat pe ea a inceput etapa a IIa a transformarii ei. Primul cadouas a fost un set de capace
pimped by me (vedeti voi in poza...arata bine, nu???) urmat de un set de huse...etc (dotarile le enumar eu mai incolo...asta e povestea
)...Etapa asta a IIa a inclus si o spitalizare in garaj unde a primit evacuare noua, bucsa spate noua (a inceput usor sa bata, apoi urat de tot), brat stanga fata nou (si batea deranjant de acum), spoiler fata nou si paintjob (spoilere, aripi fata si capota la culoarea masinii) + consumabile (avea nevoie mititica)
ACUM:
Acum...ce pot spune...se vede ca am facut o mica pasiune pentru o masinuta pe care majoritatea nu dau si nu ar da 2 bani apai atata truda si ceva banuti...dar...de fiecare data cand ma sui la volan simt ca se merita
Imi place dinamica ei, imi place ca in oras e o masina de vis, ma simt in ea excelent si asta e tot ce conteaza
DOTARI
Fiat Seicento S produs in 2002 cu:
Motor: Benzina 1.1L MPI | 54 PONEI | 88 Nm torque | 4 cilindri
Transmisie: Manuala in 5+1 viteze
Performante personale : Vmax: 145 km/h (are 160 max in bord) la....turatii (nu are turometru ) | 0-100km/h:
in curand
ce sa mai spun...
Exterior: set capace 13", vopsita alb integral, geamuri fumurii pe spate (urmeaza si pe fata) si mai urmeaza alte modificari, jante fff curand.
Interior:
Blaupunkt cd player + 2 boxe LG pe spate (o sa ii pun SISTEM knd o sa am cva $)
Set Huse imitatie carbon (asta e tema pe care vreau sa merg la interior)
Cotiera
4 tweetere
..............si mai sunt mici detalii care acum nu imi vin in minte...
CE URMEAZA:
O sa vedeti...
Pe finalul postului multumesc mult celor care au avut rabdare si au citit tot "romanul" si atasez si 2 poze cu masina in starea ei actuala. (sry pt. poze, is facute pe fuga dupa a IIa etapa a transformarii imediat ce mam dezlipit putin de ea)
Cei care doresc sa comenteze subiectiv si sa critice rautacios si fara fond sunt rugati sa se abtina...dar astept remarcile, sugestiile si sfaturile celor care doresc sa le ofere in legatura cu modificarile care i le mai pot aduce buburuzei mele. Vreau sa ii fac in timp un tuning decent si sa devina macar cel mai tunat Seicento din Ro.
Va multumesc cu respect, Bogdan.