Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Masina mea Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 22-08-07, 00:59   #1
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Seicento - NT O5 YRJ

"Povestea" incepe cam acum 2 ani ... cand ma ia taicamiu la plimbare si intro parcare imi arata masinuta si ma intreaba ce parere am de ea... (ce urmeaza sa cititi este ceva gen povestea calului lui Fat Frumos care dupa ce a mancat jar sa transformat in armasar...)

ATUNCI:

La exterior avea capota usor botita si vopsita cu pensula, vyniluri peste tot cu "Bazzaconi": 2 "bazzaconi" mari pe laterale, logo pe capota si agenda telefonica pe haion...noroi, mizerie, spoilerul fata spart si prins cu sarma pe partea dreapta, un far spart, jante fara capace si pana...era varza rau de tot. (Incercati sa va formati o imagine in minte a ceea ce eu 1 data am numit "caruta"...naspa tare, nu??)
La interior situatia era si mai naspa. Praf de 10 cm pe toata suprafata, scaunele fata mizerabile, bancheta spate la fel...presurile erau pline de praf si pamant...iti era greata. In schimb bordul nu era zgariat sau gaurit doar plin de praf. Toate ca toate...la vremea aceea neavand carnet ma ia taikmiu la o tura....Ce pot spune...mia placut...mult chiar...mia placut mult dinamica ei, faptul ca era silentioasa, nu batea nimic. (...atunci) Motorul de 1.1 MPI se auzea exact cum si cat trebuia, ce pot spune...cum se conducea si cum mergea era singurul lucru care imi placea la "caruta".

In zilele ce au urmat "caruta" a fost adusa acasa si a inceput 1 etapa a transformarii ei. Cu ajutorul unui pistol cu aer cald si cu multa migala si sudoare am reusit sa "decojim" tampeniile alea de pe masina (credetima ca am avut oleak de treaba ) dupa am schimbat farul, am facut jentile, am spalat exteriorul...etc (a ajuns sa arate cat de cat ok...mai avea spoilerul fata spart si prins cu sarma, ceea ce imi baga 2 degete pe gat) MENTIONEZ ca atunci ambele spoilere erau negre si nu la culoarea masinii ceea ce era destul de aiurea. In fine...ulterior am intrat si la interior unde era jaaaaaaaaale!!! Am scos totul afara si sub mocheta (nu sub covorase) am gasit TONE de grau si de seminte de tot felul...era de tot rasul...era iures situatia. Am spalat si scaunele si tot ce se putea...la final arata cat de cat a buburuza dar tot nu imi placea mie.

De curand de cand miam luat permisul si am intrat pe ea a inceput etapa a IIa a transformarii ei. Primul cadouas a fost un set de capace pimped by me (vedeti voi in poza...arata bine, nu???) urmat de un set de huse...etc (dotarile le enumar eu mai incolo...asta e povestea )...Etapa asta a IIa a inclus si o spitalizare in garaj unde a primit evacuare noua, bucsa spate noua (a inceput usor sa bata, apoi urat de tot), brat stanga fata nou (si batea deranjant de acum), spoiler fata nou si paintjob (spoilere, aripi fata si capota la culoarea masinii) + consumabile (avea nevoie mititica)

ACUM:

Acum...ce pot spune...se vede ca am facut o mica pasiune pentru o masinuta pe care majoritatea nu dau si nu ar da 2 bani apai atata truda si ceva banuti...dar...de fiecare data cand ma sui la volan simt ca se merita
Imi place dinamica ei, imi place ca in oras e o masina de vis, ma simt in ea excelent si asta e tot ce conteaza

DOTARI

Fiat Seicento S produs in 2002 cu:
Motor: Benzina 1.1L MPI | 54 PONEI | 88 Nm torque | 4 cilindri
Transmisie: Manuala in 5+1 viteze
Performante personale : Vmax: 145 km/h (are 160 max in bord) la....turatii (nu are turometru ) | 0-100km/h: in curand
ce sa mai spun...
Exterior: set capace 13", vopsita alb integral, geamuri fumurii pe spate (urmeaza si pe fata) si mai urmeaza alte modificari, jante fff curand.
Interior:
Blaupunkt cd player + 2 boxe LG pe spate (o sa ii pun SISTEM knd o sa am cva $)
Set Huse imitatie carbon (asta e tema pe care vreau sa merg la interior)
Cotiera
4 tweetere
..............si mai sunt mici detalii care acum nu imi vin in minte...

CE URMEAZA:

O sa vedeti...

Pe finalul postului multumesc mult celor care au avut rabdare si au citit tot "romanul" si atasez si 2 poze cu masina in starea ei actuala. (sry pt. poze, is facute pe fuga dupa a IIa etapa a transformarii imediat ce mam dezlipit putin de ea)

Cei care doresc sa comenteze subiectiv si sa critice rautacios si fara fond sunt rugati sa se abtina...dar astept remarcile, sugestiile si sfaturile celor care doresc sa le ofere in legatura cu modificarile care i le mai pot aduce buburuzei mele. Vreau sa ii fac in timp un tuning decent si sa devina macar cel mai tunat Seicento din Ro.

Va multumesc cu respect, Bogdan.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imagine(678).jpg
Views:	1938
Size:	26.2 KB
ID:	327483   Click image for larger version

Name:	Imagine(677).jpg
Views:	1294
Size:	27.8 KB
ID:	327484  
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 01:23   #2
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Foarte frumoasa prezentare, felicitari.Pacat de poze ca sunt calitate foarte slaba...
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 02:31   #3
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Ms. mult. Dupa ce am sa o mai cosmetizez putin in viitorul ff apropiat o sa aiba parte si de o sedinta foto adecvata.
Cat de curand vreau sa ii pun niste pleoape f agresive (dom' proprietaru' nu a fost de acord cu bad boy bonnet...deci am sa recurg la pleoape), sa ii fac stalpi negri (ma duc sa imi puna folie pe ei caci nu exista accesoriu special din plastic pt. Seicento), sa ii pun pleoape si pe spate sa arate triplele undeva la agresivitatea celor de le Alfa Romeo, folia pe fata si apoi foto .

Undeva la 10 sept sper la niste jante (is gata alese, poza atasata...trebuie doar finantate)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2249.jpg
Views:	474
Size:	50.0 KB
ID:	327517  
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 16:55   #4
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Da arata bine jantele.

Dar de ce o bucata din bara are aerisire si o bucata nu are ?
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 17:06   #5
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Asa au considerat cei de la Fiat ca e normal ...adica pe partea aia este radiatorul...dar no vory ca o sa fie si cealalta parte la fel (o vopsesc sau foliez)...faza e ca am vrut sa o decupez si sa pun plasa si omu' specialist in plastic mia zis sa nu fac asta ca slabesc bara si plasa ii greu de pus si nu se merita...mia zis mai bine sa o vopsesc negru ca nu o sa se sesizeze...si are dreptate spun eu.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 22-08-07, 17:10   #6
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Cand faci poze pune si cu interiorul sa vedem cum stai.Apropo cat consuma o buburaza dasta ? Esti multumit ?
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 23-08-07, 00:11   #7
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Consum...5 extern - max 7.5 intern (am testat exact: cu rezervorul gol gol si benzina de 100.000 lei merge fix 50.2 KM ) ). Poze cu interioru am sa ma duc maine sa fac cateva. Si da, sunt multumit
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 09:59   #8
DarkSun

Stage 5
 
DarkSun's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Daca e pe injectie, nu mai face dastea si lasa rezervorul gol , ca se strica injectia.
DarkSun is offline   Reply With Quote
Old 24-08-07, 11:50   #9
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Stiu bine man, am facut asta odata cand am fost nevoit sa golesc rezervorul
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 25-08-07, 09:28   #10
daman

Stage 5
 
daman's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

imi place fiatul tau.am vazut ca exista si un model sport.sti cumva cati cp are unul sport?
daman is offline   Reply With Quote
Old 26-08-07, 00:18   #11
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by daman View Post
imi place fiatul tau.am vazut ca exista si un model sport.sti cumva cati cp are unul sport?
Man...daca nu ma insel eu si sincer nu cred (sa ma contrazica cineva daca gresesc) Seicento S (al meu) si Seicento Sporting au amandoua acelasi motoras. Adica Seicento vine cu 2 motorizari...una de 900cc si cea de 1100 cum am eu. Seicento ai sa gasesti des cu motorizarea de 900 cc...(care din spusele proprietarilor trage masinuta asa si asa)...asta de 1100 (de 54hp la producator, multi spun 60 , ca sa fie cifra rotunda ) trage masinuta destul de agresiv...mie imi place la nebunie. E motorizarea de top care cei de la Fiat o pun si pe modelul Sporting... uite link https://forum.4tuning.ro/191-bazar-auto-masini/45530-seicento-sporting-full-3500-euro.html acum gasit care confirma ce am spus "motor 1100 cm
60 de cai"...dar am vazut pe masinuta asta facute niste chestii destul de ciudate Motor de punto2 si alte treburi care mau lasat masca (gasesti pe youtube daca esti interesat)...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 26-08-07, 02:29   #12
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

Ca tot spuneam de ceva poze cu interiorul...hop top cam asta este (sry de calitatea pozelor, sunt facute la repezeala cu mobilu)
Cam atat pentru moment
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imagine(771).jpg
Views:	433
Size:	23.8 KB
ID:	329421   Click image for larger version

Name:	Imagine(774).jpg
Views:	610
Size:	40.0 KB
ID:	329422   Click image for larger version

Name:	Imagine(775).jpg
Views:	1285
Size:	48.8 KB
ID:	329423  

Click image for larger version

Name:	Imagine(776).jpg
Views:	1037
Size:	30.8 KB
ID:	329424  
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 26-08-07, 02:35   #13
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

bravo bogdane!! frumoasa foc mashinutza
ai grija de ea !!
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 26-08-07, 02:46   #14
Undying_Renault
Renault Driver

Stage 4
 
Undying_Renault's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 202
Member of:
[RENAULT]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

ar fi fain daca ai gasi un scorpion(logo-ul de la abarth nu orice scorpion).. atunci ar putea sa para cu adevarat si mai "fiat Racing"... oricum masina arata foarte bine dat fiind bugetul si tipul de masina... esti ca dacia ----> Pe Drumul Cel Bun
__________________
Life's just a blast... Movin' really fast..
Undying_Renault is offline   Reply With Quote
Old 26-08-07, 02:52   #15
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento NT O5 YRJ

) Ms ) cum spuneam...soon to come (schimbari de proportii)
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -