![]() |
Seicento - NT O5 YRJ
2 Attachment(s)
"Povestea" incepe cam acum 2 ani ... cand ma ia taicamiu la plimbare si intro parcare imi arata masinuta si ma intreaba ce parere am de ea... (ce urmeaza sa cititi este ceva gen povestea calului lui Fat Frumos care dupa ce a mancat jar sa transformat in armasar...)
ATUNCI: La exterior avea capota usor botita si vopsita cu pensula, vyniluri peste tot cu "Bazzaconi": 2 "bazzaconi" mari pe laterale, logo pe capota si agenda telefonica pe haion...noroi, mizerie, spoilerul fata spart si prins cu sarma pe partea dreapta, un far spart, jante fara capace si pana...era varza rau de tot. (Incercati sa va formati o imagine in minte a ceea ce eu 1 data am numit "caruta"...naspa tare, nu??) La interior situatia era si mai naspa. Praf de 10 cm pe toata suprafata, scaunele fata mizerabile, bancheta spate la fel...presurile erau pline de praf si pamant...iti era greata. In schimb bordul nu era zgariat sau gaurit doar plin de praf. Toate ca toate...la vremea aceea neavand carnet ma ia taikmiu la o tura....Ce pot spune...mia placut...mult chiar...mia placut mult dinamica ei, faptul ca era silentioasa, nu batea nimic. (...atunci) Motorul de 1.1 MPI se auzea exact cum si cat trebuia, ce pot spune...cum se conducea si cum mergea era singurul lucru care imi placea la "caruta". In zilele ce au urmat "caruta" a fost adusa acasa si a inceput 1 etapa a transformarii ei. Cu ajutorul unui pistol cu aer cald si cu multa migala si sudoare am reusit sa "decojim" tampeniile alea de pe masina (credetima ca am avut oleak de treaba :) ) dupa am schimbat farul, am facut jentile, am spalat exteriorul...etc (a ajuns sa arate cat de cat ok...mai avea spoilerul fata spart si prins cu sarma, ceea ce imi baga 2 degete pe gat) MENTIONEZ ca atunci ambele spoilere erau negre si nu la culoarea masinii ceea ce era destul de aiurea. In fine...ulterior am intrat si la interior unde era jaaaaaaaaale!!! Am scos totul afara si sub mocheta (nu sub covorase) am gasit TONE de grau si de seminte de tot felul...era de tot rasul...era iures situatia. Am spalat si scaunele si tot ce se putea...la final arata cat de cat a buburuza :) dar tot nu imi placea mie. De curand de cand miam luat permisul si am intrat pe ea a inceput etapa a IIa a transformarii ei. Primul cadouas a fost un set de capace :) pimped by me (vedeti voi in poza...arata bine, nu???) urmat de un set de huse...etc (dotarile le enumar eu mai incolo...asta e povestea :) )...Etapa asta a IIa a inclus si o spitalizare in garaj unde a primit evacuare noua, bucsa spate noua (a inceput usor sa bata, apoi urat de tot), brat stanga fata nou (si batea deranjant de acum), spoiler fata nou si paintjob (spoilere, aripi fata si capota la culoarea masinii) + consumabile (avea nevoie mititica) ACUM: Acum...ce pot spune...se vede ca am facut o mica pasiune pentru o masinuta pe care majoritatea nu dau si nu ar da 2 bani apai atata truda si ceva banuti...dar...de fiecare data cand ma sui la volan simt ca se merita :) Imi place dinamica ei, imi place ca in oras e o masina de vis, ma simt in ea excelent si asta e tot ce conteaza :) DOTARI Fiat Seicento S produs in 2002 cu: Motor: Benzina 1.1L MPI | 54 PONEI | 88 Nm torque | 4 cilindri Transmisie: Manuala in 5+1 viteze Performante personale : Vmax: 145 km/h (are 160 max in bord) la....turatii (nu are turometru ) | 0-100km/h: in curand ce sa mai spun... Exterior: set capace 13", vopsita alb integral, geamuri fumurii pe spate (urmeaza si pe fata) si mai urmeaza alte modificari, jante fff curand. Interior: Blaupunkt cd player + 2 boxe LG pe spate (o sa ii pun SISTEM knd o sa am cva $) Set Huse imitatie carbon (asta e tema pe care vreau sa merg la interior) Cotiera 4 tweetere ..............si mai sunt mici detalii care acum nu imi vin in minte... CE URMEAZA: O sa vedeti... Pe finalul postului multumesc mult celor care au avut rabdare si au citit tot "romanul" si atasez si 2 poze cu masina in starea ei actuala. (sry pt. poze, is facute pe fuga dupa a IIa etapa a transformarii imediat ce mam dezlipit putin de ea) Cei care doresc sa comenteze subiectiv si sa critice rautacios si fara fond sunt rugati sa se abtina...dar astept remarcile, sugestiile si sfaturile celor care doresc sa le ofere in legatura cu modificarile care i le mai pot aduce buburuzei mele. Vreau sa ii fac in timp un tuning decent si sa devina macar cel mai tunat Seicento din Ro. Va multumesc cu respect, Bogdan. |
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Foarte frumoasa prezentare, felicitari.Pacat de poze ca sunt calitate foarte slaba... :(
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
1 Attachment(s)
Ms. mult. Dupa ce am sa o mai cosmetizez putin in viitorul ff apropiat o sa aiba parte si de o sedinta foto adecvata.
Cat de curand vreau sa ii pun niste pleoape f agresive (dom' proprietaru' nu a fost de acord cu bad boy bonnet...deci am sa recurg la pleoape), sa ii fac stalpi negri (ma duc sa imi puna folie pe ei caci nu exista accesoriu special din plastic pt. Seicento), sa ii pun pleoape si pe spate sa arate triplele undeva la agresivitatea celor de le Alfa Romeo, folia pe fata si apoi foto ;). Undeva la 10 sept sper la niste jante (is gata alese, poza atasata...trebuie doar finantate) |
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Da arata bine jantele.
Dar de ce o bucata din bara are aerisire si o bucata nu are ? |
Re: My Seicento NT O5 YRJ
:) Asa au considerat cei de la Fiat ca e normal :D...adica pe partea aia este radiatorul...dar no vory ca o sa fie si cealalta parte la fel (o vopsesc sau foliez)...faza e ca am vrut sa o decupez si sa pun plasa si omu' specialist in plastic mia zis sa nu fac asta ca slabesc bara si plasa ii greu de pus si nu se merita...mia zis mai bine sa o vopsesc negru ca nu o sa se sesizeze...si are dreptate spun eu.
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Cand faci poze pune si cu interiorul sa vedem cum stai.Apropo cat consuma o buburaza dasta ? Esti multumit ?
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Consum...5 extern - max 7.5 intern (am testat exact: cu rezervorul gol gol si benzina de 100.000 lei merge fix 50.2 KM :)) ). Poze cu interioru am sa ma duc maine sa fac cateva. Si da, sunt multumit
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Daca e pe injectie, nu mai face dastea si lasa rezervorul gol , ca se strica injectia.
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Stiu bine man, am facut asta odata cand am fost nevoit sa golesc rezervorul ;)
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
imi place fiatul tau.am vazut ca exista si un model sport.sti cumva cati cp are unul sport?
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
Quote:
60 de cai"...dar am vazut pe masinuta asta facute niste chestii destul de ciudate :) Motor de punto2 :) si alte treburi care mau lasat masca (gasesti pe youtube daca esti interesat)... |
Re: My Seicento NT O5 YRJ
4 Attachment(s)
Ca tot spuneam de ceva poze cu interiorul...hop top cam asta este :) (sry de calitatea pozelor, sunt facute la repezeala cu mobilu)
Cam atat pentru moment |
Re: My Seicento NT O5 YRJ
bravo bogdane!! frumoasa foc mashinutza
ai grija de ea !! |
Re: My Seicento NT O5 YRJ
ar fi fain daca ai gasi un scorpion(logo-ul de la abarth nu orice scorpion).. atunci ar putea sa para cu adevarat si mai "fiat Racing"... oricum masina arata foarte bine dat fiind bugetul si tipul de masina... esti ca dacia;) ----> Pe Drumul Cel Bun
|
Re: My Seicento NT O5 YRJ
:)) Ms :)) cum spuneam...soon to come (schimbari de proportii)
|
All times are GMT +2. The time now is 11:14. |
- Copyright 2025 4Tuning