Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Masina mea Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 13-01-09, 15:11   #586
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Felicitari omule!!! Placerea e de partea mea!!! Sa inteleg ca tiai luat si permisu si ai facut si masina...felicitari!!!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 20:18   #587
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

bogdane,nu te-ai gandit sa-i pui o micuta turbina?
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 16-01-09, 21:42   #588
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

O mica turbia insemnand? Un turbocharger din ala electric? Da, mam gandit si la asta...dar mam gandit sa ii pun o turbina cva mai mare pe un nou motor...nu are rost sa modific motorul asta ca nu am c ii face...am sa bag u 1.4 16v de grande punto...100hp aspirat...care am sa il decomprim daca este nevoie si am sa ii pun un melc pe cap ...din motorul ala am sa scot untul...dar pana atunci o sa mai schimb de vreo 2x uleiul )....sincer sa fiu cu tine nici nu stiu daca pot face operatiuea asta in Romania...daca este cineva capabil sa faca asa ceva...si sa cunoasca cat de cat fiaturile. Dar o sa vedem...pana una alta asteptam cuminti sa vina $ sa plecam la drum
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 05:32   #589
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Thumbs up Re: My Seicento - NT O5 YRJ

nu de-ala electric )... bineinteles... un melc nu feon... la asta pe care il ai acum, motorul, ai putea sa-l comprimi... e o investitie de cam 2 mil... poate iti mai pluseaza un 10 cp... Sa nu te superi,doar ca idee... Felicitari pentru masina
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 12:28   #590
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by TZG@ View Post
nu de-ala electric )... bineinteles... un melc nu feon... la asta pe care il ai acum, motorul, ai putea sa-l comprimi... e o investitie de cam 2 mil... poate iti mai pluseaza un 10 cp... Sa nu te superi,doar ca idee... Felicitari pentru masina
Dar are raspuns la acc , comprimatu.
Eu unu am pe oltcit şi sincer raspunde bine aspirat iar dacă pun doua carburi ,....o mama o să tragă
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 18:36   #591
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

vezi? not a bad ideea...
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 19:59   #592
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Man, miai dat o idee buna...si eu am in cap modificari gen: alezat chiulasa si comprimatul. Si eu mam gandit ca la 1.1 cat are el si 54hp stock...nu este un motor comprimat puternic...deci se mai poate mulge din el...dar problema e ca are 180.000km...(e cam batranel)...si as cam vrea sa ma mai tina pana il pun pe cel nou...caci daca imi crapa motorul...masina o sa stea pe dreapta cva timp pana o sa am $ de 1.4 16v gp....sau am sa ii pun 1.1 sei si ala o sa ramana...(am sa il mulg pe ala kt am sa pot...desi nu prea ai de unde si gata)...si stai linistit ca nu mam suparat de ce miai spus.

Oricum, cum am spus mai sus...o sa treaca ceva timp pana o sa gasesc OMUL care sa imi faca nebunia apai banii...in baza acestor fapte am in cap ca la vara impreuna cu taikmiu sa desfac motorul si sa il refac total. Si atuci am sa mulg din el cat se poate. Operatiuea asta era planificata pentru vara 2008 dar cum am avut bacu si iscrieri...alergatura...chiar nu a fost timp. Acum sa vad daca o sa aiba si el timp...

P.S. nu va ganditi la taikmiu ca la mesteru Manole repara tot Omu are fac in inginerie mecanica si cand eu ma jucam cu ptza in nisip el refacea motoare si masini...deci o sa iasa o treaba buna daca o sa ma poata ajuta. Am facut aceasta paranteza (posibil inutila) ca sa nu existe comentarii aiurea si in + referitoare la adresa lui .

P.S.2 Tot datorita lui nici una din masinile noastre nu am vazuto vreodata in service (doar pentru operatiuni gen echilibrat roti/unghiuri...) si tot pe el il astept sa aiba timp sa ma ajute cu suspensia/ambreiaju/bucsaraia si partea mecanica (gata Tata k team laudat destul)

Vam salutat, asfalt uscat
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 21:59   #593
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

omule,nu-ti crapa motorul la o alezare... doar sa nu exagerezi...
la un turbo ar fi riscant da' in cel mai rau caz cred ca chiuloasa ar pica...
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 22:01   #594
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Nu zic de alezare...zic de comprimare
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 17-01-09, 23:38   #595
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Nu zic de alezare...zic de comprimare
Alejare din cămaşi.. asta e comprimare,
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 18-01-09, 00:15   #596
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Aha ms...oricum...o sa vad ce am sa fac....bogdane ce mai face honey?
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 18-01-09, 01:50   #597
Spark
Suzuki Driver

Stage 5
 
Spark's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Rally]
[Suzuki]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

@morph. ... te intreb si eu. motorul ala de 1,4 16v care vreisa il pui.
te gandesti sa faci legal masina ? sau doar sa pui motorul in masina.
ca din cate stiu legal nu o poti face pentru ca e o crestere de putere mai mare de 30%.
sa ma corecteze cienva daca gresesc.
Spark is offline   Reply With Quote
Old 18-01-09, 08:58   #598
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Eu stiam altfel de chestiile astea.
Daca ai crescut puterea cu mai mult de 30% trebuie modificat in talon.
Era o chestie cu schimbatul motorului,ca poti sa pui un motor care are capacitatea cilindrica egala cu a motorului vechi inmultita cu 1.4 ! Atat e maxim.
Deci daca el are motor de 1.1,cel mai mare motor pe care poate sa il puna cred ca e de 1.5 !

Asa stiam eu...
eMH is offline   Reply With Quote
Old 18-01-09, 12:16   #599
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Spark...motorul respectiv vreau sa il pun CU ACTE! Cu omologare cu ce o fi nevoie...si se poate face legal caci cum ai zis tu cresterea nu tre sa fie mai mare cu X% (dar parca nu e 30% ca cu 30% nu iese si am calculat cu cineva si eram xact la limita)...motorul o sa fie omologat prin orice metoda posibila. Asta cand o sa fie motorul aspirat...dupa ce am sa il fac pe ala turbo...nu o sa mai fie asa ok zic eu dar pana atunci...Prima etapa e stock 100hp a 2a e turbo!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 19-01-09, 00:43   #600
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: My Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Spark...motorul respectiv vreau sa il pun CU ACTE! Cu omologare cu ce o fi nevoie...si se poate face legal caci cum ai zis tu cresterea nu tre sa fie mai mare cu X% (dar parca nu e 30% ca cu 30% nu iese si am calculat cu cineva si eram xact la limita)...motorul o sa fie omologat prin orice metoda posibila. Asta cand o sa fie motorul aspirat...dupa ce am sa il fac pe ala turbo...nu o sa mai fie asa ok zic eu dar pana atunci...Prima etapa e stock 100hp a 2a e turbo!
Dadusem un mail la RAR pt omologare motor... era vorba de un capri cu 50 de cp,urma sa pun ceva pe la 120...

Ce mi-au raspun... Maxim 40% din puterea motorului vechi,sa mai fi fost pus din fabrica acel gen de motor pe respectiva masina, sa nu se modifice suportii motorului, daca e benzina tot benzina sa fie... asta ca sa te incadrezi intr-o taxa de omologare,normala,de cam 5 milioane... Altfel taxa pleaca de la 15,20 de milioane... si nici atunci nuse stie daca iti omologheaza... aaa,omologarile si testele se fac la bucuresti...

Oricum,tu punandu-i turbo nu are nimeni ce sa-ti faca daca deja ai omologat motorul,se uita dupa serii... nu alte chestii... Asta dupa ce-ti iei motorul de 100 cp.

Revenind la comprimare,nu de camasi e vorba ci de chiuloasa... aia o poti aleza... se micsoreaza camera de ardere si de-acolo si rezultatele... decomprimarea e procedeul exact invers... (asta e valabil daca pui turbo). Cel putin asa stiu...
TZG@ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -