Scu...ai pm
...si ca tot ma dat WRC in gat...am sa va spun acum ce si cum...iar pozele mai tarziu (intentionam sa asezonez postul cu o sedinta foto...dar mai dureaza pana avem pozele) deci...ce sa va spun asa...
Masina a iesit din service si cu bune si cu rele...lucruri bune: avem ambreiaj nou de la sachs (modelul sport)...si se simte clar diferenta. Avem discuri de frana pe fata noi si din nou se simte diferenta...masina franeaza mult mai rapid. Avem suspensia de la Apex pusa despre care voi vorbi umpic mai mult...si ce pot sa spun...e vis...masina se tine extraordinar de bine pe curbe...neasteptat de bine chiar. Coborata este, nu exagerat de tare dar exact cat trebuie (deabea pot introduce 2 degete intre aripa si guma...2 degete ca in reclama aia la bere
) ). Masina acum este foarte rigida...iar pe drumuri proaste spui ca ai Parkinson
(e un chin sa merg cu ea pe piatra cubica...)...totusi recomand suspensiile de la Apex sau macar suspensia de la APEX pentru Seicento. Trecem mai departe...avem bujii noi de la NGK (cica alea vechi erau pe duca)...nu pot spune ca simt mare branza...dar fie...masina pleaca la sfert de cheie
...ce am mai pus
cam atat parca...In schimb...sa umblat la suportul ala de la motor care este pe moarte...si daca atunci masina tremura la relanti si cand o turai nu mai tremura...acum la relanti e ok dar cand o turezi asa intre 1000 si 2000 ture vibreaza iar peste nu se mai simt vibratiile...spui ca am V8 sub capota
)...deci trebuie si ala de schimbat dar la urmatorul salar caci costa mult tare...greu de schimbat nu e. Partea rea: respectivii domni din service...nu au avut grija cand au desfacut rotile sa introduca o cheie cu diametru exterior mic la prezoane...si miau zgariat jantele pe interior (sa rezolvat intre timp in weekend...am vopsit gaurelele
pe interior)...respectivii domni din service cand au schimbat bujiile nu stiu de ce dracu o trebuit sa dea toata admisia jos...(nu mar fi deranjat daca nu ar fi puso la loc ca cu mana mortului) dar trecem peste...si ultimul aspect ca nu au tinut cont de ordinea rotilor...leau pus la loc care cum au apucat
...si am remarcat asta imediat...dar o sa remediem.
Pe de cealalta parte...sambata am reusit sa ajung acasa...si sa spal masina si sa ii montez scaunele la care mam chinuit cu taikmiu o zi intreaga (ms again daca citesti)...e bine ca au intrat...dar cum au intrat...MILIMETRIC!!! Am sa fac poze sa vedeti cum se lipesc exact de usa
...ce sa mai spun...am refacut prinderile la centura...a fost putin mai multa bataie de cap dar se putea si mai rau... Acum masina e alta...cum zicea si WRC...se leaga toate...e alta...alta pozitie la volan, alta tinuta de drum...is mai multumit de ea ca niciodata
Totusi 1 of mai am: bara de rigidizare puntea fata
Asta ar faceao si mai si
...acum chiar ii simt lipsa...
Pentru cei care vor sa o vada, masina o sa fie la 4TD in parcarea de la Romexpo sau in "curtea" Romexpo. Sa nu fiu inteles gresit: masina nu va fi expusa la nici o categorie nici la standul NSL... Si acum am sa va raspund anticipat de ce...pentru ca in primul rand nu consider eu ca merita. Masina are anumite defecte la exterior care trebuiesc rezolvate (la interior daca gasiti cusur...in afara ca nu imi merge plafoniera
va dau ce vreti
) )...defecte cum ar fi anumite imbinari (in special la spoilerul fata)...poate la 4T Fever o sa fie...nu stiu...o sa vedem...dar momentan eu o consider street car si nu show car...Cum ziceam...cine vrea sa o vada, sa o auda...o tura...(daca intra in scaune...) imi da telefon si DACA se poate iesi...iesim vedem ne intoarcem.
Urmeaza pozele care urmeaza sa le facem
)
Va salut pe toti si va astept la 4TD. Eu personal ma mut acolo weekendul asta.
Va astept!!!