02-01-10, 00:21
|
#1186
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 6,892
Member of: [Moderators] [Colectionar Machete] [DACIA] [RENAULT]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Cred ca 1 martie ... o sa fie martisorul lui!
|
|
|
02-01-10, 01:23
|
#1187
|
Mercedes Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of: [VW] [NoSpeedLimit Romania Club] [MERCEDES]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
|
|
|
02-01-10, 12:31
|
#1188
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Ignorându-l pe Săgeată, care e nebatut de curând, aşa e, aşa ne-am înţeles de la început, masina iernează la noi şi iese în primăvară schimbată cu totul
La 1 Martie maşina pleacă la vopsit de la noi, până atunci Bogdan vă va da detaliile şi fotografiile după cum va considera, că doar e maşina lui
|
|
|
02-01-10, 14:02
|
#1189
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,055
Member of: [Fiat]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
eu tot nu sunt de acord cu fibra de sticla folosita pt a umple bandouri etc mai ales pe panouri de metal
si vorbesc din experienta din pacate
bandou umplut cu fibra dupa 1 saptamana:
@joker : pune pozele cu manage attachments !
Last edited by vlad_VSV; 02-01-10 at 20:36.
|
|
|
02-01-10, 15:10
|
#1190
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Cine ţi-a făcut treaba aia acolo, cu tot respectul pentru lucrarea lui, si-a batut joc de tine.
Sigur ai şi fibra acolo sau e doar chit de fibră?
Observă cât de dreaptă e crăpătura, acolo nu s-a tras din lung fibra, nu s-a fixat (pe pariu) fibra de plastic, daca s-a pus fibră, deşi e clar că materialele astea (fibra şi plasticul) nu sunt aderente unul la celălat etc.
Iar pe metal, eu unul nu pun pur şi simplu unul peste celălat, am în văţat câteva trucuri pe care le folosesc şi pe care nu prea am văzut să le pună alţii pe maşini, şi se cunoaşte în timp rezultatul.
Apoi pasul doi, pregătirea pentru vopsit, e posibil să nu fi fost făcută de un profesionist, poate a încărcat cu prea mult chit normal, pentru că nici finisarea finală nu a fost făcută cu prea multă atenţie.
Aşa lucrare, mai bine nu ne apucăm.
Last edited by aleks; 02-01-10 at 15:36.
|
|
|
02-01-10, 15:46
|
#1191
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,055
Member of: [Fiat]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
nu conteaza bara mea, va fi matritata si refacuta integral, doar am pus ca exemplu; e fibra de sticla, nu chit si am acceptat fibra doar fiindca nu se putea pune metal pe bara . dar sincer n-as fi acceptat pe metal, stiind ca cel mai bun inlocuitor al metalului tot metalul e... orice tehnica folosesti fibra tot fibra ramane si nu metal.
tot respectu de nu va crepa (anu asta) si bafta cu restul lucrarii
"cocoasa" de pe capota am inteles ca tot din fibra va fi facuta... aia cum o imbini s-o impiedici sa se rupa cand se aseaza cineva pe ea sau o tranteste vre-un mecanic?
|
|
|
02-01-10, 16:16
|
#1192
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by coman razvan
Cred ca 1 martie ... o sa fie martisorul lui!
|
Dap, asa am intentionat din start! Sa fie cadou de ziua mea ...deci pana atunci o cam vreau road ready...ca o sa mai treaca 1/2 sapt de la data aia pana o sa vada vopsea...asta e partea a 2a dar e bine oricum ar fi. 03 Ianuarie clar nu se putea (nu puteam nici sa visez la data asta )
Quote:
Originally Posted by sageata
|
Din cate am auzit tu ai fost concediat asa ca >:P fa bine acolo si da la pompa
Quote:
Originally Posted by aleks
Ignorându-l pe Săgeată, care e nebatut de curând, aşa e, aşa ne-am înţeles de la început, masina iernează la noi şi iese în primăvară schimbată cu totul
La 1 Martie maşina pleacă la vopsit de la noi, până atunci Bogdan vă va da detaliile şi fotografiile după cum va considera, că doar e maşina lui
|
Whoopy!!! hai ca imi tin rabdarea pana atunci in frau, promit ...daca pe parcurs mai dai ceva poze sa mio alin )
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
eu tot nu sunt de acord cu fibra de sticla folosita pt a umple bandouri etc mai ales pe panouri de metal
si vorbesc din experienta din pacate
bandou umplut cu fibra dupa 1 saptamana:
|
Quote:
Originally Posted by aleks
Cine ţi-a făcut treaba aia acolo, cu tot respectul pentru lucrarea lui, si-a batut joc de tine.
Sigur ai şi fibra acolo sau e doar chit de fibră?
Observă cât de dreaptă e crăpătura, acolo nu s-a tras din lung fibra, nu s-a fixat (pe pariu) fibra de plastic, daca s-a pus fibră, deşi e clar că materialele astea (fibra şi plasticul) nu sunt aderente unul la celălat etc.
Iar pe metal, eu unul nu pun pur şi simplu unul peste celălat, am în văţat câteva trucuri pe care le folosesc şi pe care nu prea am văzut să le pună alţii pe maşini, şi se cunoaşte în timp rezultatul.
Apoi pasul doi, pregătirea pentru vopsit, e posibil să nu fi fost făcută de un profesionist, poate a încărcat cu prea mult chit normal, pentru că nici finisarea finală nu a fost făcută cu prea multă atenţie.
Aşa lucrare, mai bine nu ne apucăm.
|
Nu e 1 masina care o vad la Aleks cu fibra in bandouri. Mam uitat pe masina lui Sageata la Cluj (cateva zile dupa ce a terminato) si arata fff bine. Mam uitat la bandouri acum 1 luna cand am fost la baieti, la fel, fara crapaturi. Ei, sapt asta cand mam dus la ei nu mam mai uitat la masina lui Sageata dar am eu impresia ca nici acum nu era crapata. Si sincer, nu cred ca ar face Aleks treaba asta daca ar sti ca se va crapa. Lam vazut cum lucreaza, am vazut cum arata bmw lui (care are ceva timp de cand e "gata") deci nu cred ca am motive de ingrijorare la chestii de genu.
Quote:
nu conteaza bara mea, va fi matritata si refacuta integral, doar am pus ca exemplu; e fibra de sticla, nu chit si am acceptat fibra doar fiindca nu se putea pune metal pe bara . dar sincer n-as fi acceptat pe metal, stiind ca cel mai bun inlocuitor al metalului tot metalul e... orice tehnica folosesti fibra tot fibra ramane si nu metal.
tot respectu de nu va crepa (anu asta) si bafta cu restul lucrarii
"cocoasa" de pe capota am inteles ca tot din fibra va fi facuta... aia cum o imbini s-o impiedici sa se rupa cand se aseaza cineva pe ea sau o tranteste vre-un mecanic?
|
Man, cocoasa pe capota are si Antonyo pe Tico lui si nu i sa crapat, nu nimic. Dati seama ca o sa fie pus "ceva" sub "cocoasa" ca sa nu flambeze, indoaie, alte prostii. Facem treaba cu cap, nu ne batem joc de masina mea. Si fi sigur ca daca consider ca ceva nu e bine facut TIP de aud si bulgarii dar pana acum (ce'i drept nu au fost facute multe) nu am nimic de comentat. Mam uitat la bandouri, la manere si sincer mi se par zdravan facute. Am sa am grija sa fac si finisajele fff bine sa nu iasa cu jumatate de masura treaba. Uite o poza cu tico lui antonyo ca sa stii despre c vorbeam.
Va urez tuturor LA MULTI ANI!!!
Last edited by vlad_VSV; 02-01-10 at 20:38.
|
|
|
02-01-10, 16:51
|
#1193
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
nu conteaza bara mea, va fi matritata si refacuta integral, doar am pus ca exemplu; e fibra de sticla, nu chit si am acceptat fibra doar fiindca nu se putea pune metal pe bara . dar sincer n-as fi acceptat pe metal, stiind ca cel mai bun inlocuitor al metalului tot metalul e... orice tehnica folosesti fibra tot fibra ramane si nu metal.
tot respectu de nu va crepa (anu asta) si bafta cu restul lucrarii
"cocoasa" de pe capota am inteles ca tot din fibra va fi facuta... aia cum o imbini s-o impiedici sa se rupa cand se aseaza cineva pe ea sau o tranteste vre-un mecanic?
|
Eu pe maşina mea mi-am pus initial tablă. Dar pentru că, sub orice fel de finisaj, la culoarea neagră şi extrem de lucioasă pe care o am pe maşină, se cunoşteau un fel de "umbre" la diferenţele de temperatură, la îmbinările tablei (atenţie, chestiune de efect optic, nu diferenţe de nivel efectiv) am renunţat la tablă, am desfăcut tot şi am refăcut din fibră, după propriile mele metode.
Crede-mă, toate lucrările mele sunt bine sănătoase, şi multumesc cerului că fibra tot fibră rămâne, e atât de plăcut să o poţi modela milimetric exact în forma dorită de tine încât am renunţat definitiv sa mai lucrez cu metal.
Sigur că şi fibra de sticlă folosită, întăritorul, răşina, pregătirea suprafeţei, totul contează, dacă cel care crează modificările lucrează cu fibră de butoaie normal că şi lucrarea nu poate fi decât un compromis...
Mă rog, chestiune de experienţă şi de flexibilitate în a accepta idei noi.
Iar la capotă folosesc metoda mea de a îmbina cele două materiale, am mai spus , dar mă înţelegi că nu-ţi pot explica în ce mod o fac, nici proprietarul maşinii nu va şti din simplul motiv că e micul meu secret profesional.
Fiecare alege soluţia pe care o consideră optimă, eu unul despre a mea ştiu sigur că nu va ceda.
Last edited by aleks; 02-01-10 at 16:54.
|
|
|
02-01-10, 17:02
|
#1194
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by aleks
Eu pe maşina mea mi-am pus initial tablă. Dar pentru că, sub orice fel de finisaj, la culoarea neagră şi extrem de lucioasă pe care o am pe maşină, se cunoşteau un fel de "umbre" la diferenţele de temperatură, la îmbinările tablei (atenţie, chestiune de efect optic, nu diferenţe de nivel efectiv) am renunţat la tablă, am desfăcut tot şi am refăcut din fibră, după propriile mele metode.
Crede-mă, toate lucrările mele sunt bine sănătoase, şi multumesc cerului că fibra tot fibră rămâne, e atât de plăcut să o poţi modela milimetric exact în forma dorită de tine încât am renunţat definitiv sa mai lucrez cu metal.
Sigur că şi fibra de sticlă folosită, întăritorul, răşina, pregătirea suprafeţei, totul contează, dacă cel care crează modificările lucrează cu fibră de butoaie normal că şi lucrarea nu poate fi decât un compromis...
Mă rog, chestiune de experienţă şi de flexibilitate în a accepta idei noi.
Iar la capotă folosesc metoda mea de a îmbina cele două materiale, am mai spus , dar mă înţelegi că nu-ţi pot explica în ce mod o fac, nici proprietarul maşinii nu va şti din simplul motiv că e micul meu secret profesional.
Fiecare alege soluţia pe care o consideră optimă, eu unul despre a mea ştiu sigur că nu va ceda.
|
Bro' atat timp cat nu o bagi pe Elodia sub "cocoasa" mie'mi convine )
|
|
|
02-01-10, 17:10
|
#1195
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Sub cocoaşă o sa fie doar ramforsări ale fibrei şi atât, restul sunt detalii.
|
|
|
02-01-10, 21:50
|
#1196
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Eu unul am lucrat cu fibră, am pe maşină fibră , am 2 ani de când o am vopsită şi absolut nimic nu s-a întâmplat, este foarte important pe ce suprafata se bate fibra ...deşi nu sunt profesionist am invatat de la profesionisti , Aleks ştie mult mai bine decât mine a lucrat nu numai propria lui maşină ci mai multe a învăţat de la orădeni, de la Ocsi , Bogdan, care stiu foarte bine cu fibra
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
|
|
|
06-01-10, 08:41
|
#1197
|
Mercedes Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,491
Member of: [VW] [NoSpeedLimit Romania Club] [MERCEDES]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
poze noi cu masina lui morphy...
|
|
|
06-01-10, 12:12
|
#1198
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by sageata
poze noi cu masina lui morphy...
|
=)))))))))))))))) ce pot sa mai spun???
|
|
|
06-01-10, 12:17
|
#1199
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 2,605
Member of: [SEAT] [MERCEDES] [2 Roti] [AUDI] [Opel] [Fiat] [ALFA ROMEO]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Nu-i sanatos sageata asta. Ma jur !
|
|
|
07-01-10, 17:35
|
#1200
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Virtual Tuning 3D] [Fiat] [VW] [Old School Cars]
|
Re: Seicento - NT O5 YRJ
Quote:
Originally Posted by sageata
poze noi cu masina lui morphy...
|
i'a crescut fundu la masina
si lui bogdan capu ))
|
|
|
|
|