De ce zic asta?..vineri seara am pornit masina cu dubu-corpul,facut probe pe strada,masina rupea randurile
..apoi,a doua zi(sambata) ceva nu mai mergea atat de bine,motorul se plafona la ture..am chemat ajutoare,care mi-au spus ca Weberul meu nu e bun,are canalizatii infundate si nu va merge bine..
..cand am vazut eu asa,am lucrat pana tarziu pentru a monta la loc galeriile si carbul Carfil,dar in probe am ramas fara benzina,dupa care s-a infundat carburatorul..
Astazi,de dimineata,nici cu Carfilul nu mai mergea bine..balbaia in ultimul hal,dar cu o platina noua si bujii noi s-a rezolvat
surata
Ce sa mai, a fost de pomina..abia aproape de sfarsitul inscrierilor am reusit si eu sa o bag in minti si sa ma aliniez la start la grupa A1.
M-am dat de 2 ori,in fata primului concuret am terminat la catea masini distanta,iar apoi mi-am luat-o la o jumatate de masina de la o 1300,motor 1.6,carb dublu,usurata la greu,masina pregatita pentru probe de indemanare.
Deci,per total,la cate ghinioane am avut am fost multumit de prestatie
Si pun si un filmulet de vineri seara,cu dublu-corpul pe ea si cateva poze de azi,de la concurs
[/QUOTE]
bogdane...important a fost ca am participat...
sa il felicitam pe vali CRC pentru prestatia facuta...