Fara bara fata zici ca este alta masina. Arata bine rau.
Cat despre evacuare, uni dintre voi chiar ar fi cazu sa va abtineti de la comentarii , nu de alta dar voi priviti mecanica dupa fizica care o creati voi. Cel mai tare a fost ala , daca ai toba prea scurta pierzi compresie ... ce treaba are una cu alta nu stiu.
Daca ai toba prea scurta si goala , ca sa luam un exemplu: la dacie renunti si la toba mijlocie si scoti teava pe sub prag da in fata imediat langa roata din fata , ce se intampla, vei avea cuplu la turatie mai mare, daca atingeai cuplu maxim la 4150 de rpm, atunci il vei obtine mai sus pe la 5000-5200 rpm. Asta ar fi singurul dezavantaj la o evacuare cat mai scurta. Din opinia mea daca pastrezi ambele tobe si scoti evacuare pe sub prag in spate nu va fi nici o diferenta.
Dar ai grija cat de scurta o faci poate cine stie pierzi vreun cilindru, sau vreun maneton ...
)))))
__________________
E36/5
Date de contact dezmembrari skoda :
0764 616 000 /
adybadguy@yahoo.com
Schimb o multitudine de piese ramase in urma dezmembrari a trei skoda octavia 2 1.9tdi cu o masina de cilindrie mica . ( Gen Fiat Seicento, Punto, Opel Corsa B ... etc.)