Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 09-11-09, 21:25   #5041
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Iar eu ii spuneam de flansele pe care i le pot vinde.

ps: NU pot fi puse discurile de pe fata pe spate (fie de Sierra, fie de Capri), iar flansele nu sunt ceva adaptabil
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 09-11-09, 21:49   #5042
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

[QUOTE=capricosti;2791889]Pai, incearca sa verifici pas cu pas, ce este ok si ce nu, mai schimbi pe ici pe colo ce reusesti, mai reglezi una-alta, mai improvizezi cate ceva ... Sau, cel mai simplu, treci pe injectie
Nu strica sa verifici si franele, daca nu cumva freaca placutele sau tamburi permanent pe metal, creand astfel rezistenta suplimentara la mers (dupa ce mergi cu masina,chiar pe distante mici -2-3 km- pune mana pe jante si vezi daca nu sunt prea calde ). Mai verifica si contorul de km dupa bornele de pe marginea drumului, s-ar putea sa fie defectiuni la ceasul de la bord sau la cablu vitezometrului (sa patineze in locas sau sa aibe uzura mare vreo rotita zimtata). La un Audi pe care l-am avut mai demult am patit asa ceva, functiuna cand avea chef contorul de km -vitezometrul era ok- si din 100 km parcursi la bord imi indica doar jumatate..


Nu ar fii problema contorul de km .problema ii carburatorul ala ca imi da batai de cap. iarasi nu vrea sa porneasca... cum sa trec pe injectie ?sa montez injectia pe motorul asta?sau sa schimb motorul?frana nu ramane blocata ca am verificat...

Apropo AudioClass ceva nu ii in regula cu cei 11mm ca oricum ii masor nu da bine daca masor din fundul camere unde intra plutitorul ii prea putin daca masor din marginea de sus a carburatorului ii prea mare nivelul ... ceva nu da

Last edited by baga; 09-11-09 at 21:52.
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 07:07   #5043
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Iar eu ii spuneam de flansele pe care i le pot vinde.

ps: NU pot fi puse discurile de pe fata pe spate (fie de Sierra, fie de Capri), iar flansele nu sunt ceva adaptabil
Posibil sa nu mearga de Sierra sau Capri, banuiesc ca te-ai informat, dar cele de Peugeot 405 de fata, merg
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 08:24   #5044
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by baga View Post



Nu ar fii problema contorul de km .problema ii carburatorul ala ca imi da batai de cap. iarasi nu vrea sa porneasca... cum sa trec pe injectie ?sa montez injectia pe motorul asta?sau sa schimb motorul?frana nu ramane blocata ca am verificat..
Eu am avut un Ford Granada 2.3 care mergea bine , consumul era cam 12,5-14 l/100 in localitate, la traficul mai lejer din urma cu vreo 10 ani.Am mai spus chestia asta, am facut si taxi cu masina aia, n-am avut probleme cu ea pana cand s-a stricat si am dus-o la "mecanici" . Pe urma n-a mai mers nici cum bine si am vandut-o la cineva pt talon. Pe vremea aia fratele meu nu se ocupa de mecanica asa ca am avut ocazia sa vad cum lucreaza unii 'tovarasii mecanici' . Faptul ca masina ta are un consum enorm denota ca are un 'trecut' traumatizant, si eu sunt convins ca te va costa enorm sa reconditionezi motorul ala +carburatorul, iar in final o sa constati ca ai cheltuit banii degeaba. Pe Capri meu am avut tot motor 2.3, V6 de 115cp -din 1981, iar Granada din 1979 era 108 cp -si am crezut ca o sa fie mai bun si mai economic decat ce avusesem pe Granada; insa am constatat rapid ca m-am inselat, si la Capri meu carburatorul era compromis irevocabil, asa ca am pus alt motor: 2.0 dohc 120 cp injectie, de pe Sierra 89-93, mai performant si mult mai economic decat 2.3-ul initial... Eu zic sa te interesezi la RAR care mai sunt acum regulile cu schimbarea motoarelor; am inteles ca de vreo 3-4 luni au aparut reguli noi in ce priveste omologarea schimbarii motoarelor, si ca acum e mai ieftin si mai permisiv sa pui alt motor... Daca e asa, cauta o Sierra cu motor sanatos si fa-i transplant pe Capri tau Solutia asta functioneaza perfect in cazul meu

Last edited by capricosti; 10-11-09 at 08:27.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 09:39   #5045
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Posibil sa nu mearga de Sierra sau Capri, banuiesc ca te-ai informat, dar cele de Peugeot 405 de fata, merg
... poza pusa de Codrin cu capriul care are arc lamelar ce nu pare de Capri, are disc de Peugeot. Te-ai prins, nu?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 20:26   #5046
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Eu am avut un Ford Granada 2.3 care mergea bine , consumul era cam 12,5-14 l/100 in localitate, la traficul mai lejer din urma cu vreo 10 ani.Am mai spus chestia asta, am facut si taxi cu masina aia, n-am avut probleme cu ea pana cand s-a stricat si am dus-o la "mecanici" . Pe urma n-a mai mers nici cum bine si am vandut-o la cineva pt talon. Pe vremea aia fratele meu nu se ocupa de mecanica asa ca am avut ocazia sa vad cum lucreaza unii 'tovarasii mecanici' . Faptul ca masina ta are un consum enorm denota ca are un 'trecut' traumatizant, si eu sunt convins ca te va costa enorm sa reconditionezi motorul ala +carburatorul, iar in final o sa constati ca ai cheltuit banii degeaba. Pe Capri meu am avut tot motor 2.3, V6 de 115cp -din 1981, iar Granada din 1979 era 108 cp -si am crezut ca o sa fie mai bun si mai economic decat ce avusesem pe Granada; insa am constatat rapid ca m-am inselat, si la Capri meu carburatorul era compromis irevocabil, asa ca am pus alt motor: 2.0 dohc 120 cp injectie, de pe Sierra 89-93, mai performant si mult mai economic decat 2.3-ul initial... Eu zic sa te interesezi la RAR care mai sunt acum regulile cu schimbarea motoarelor; am inteles ca de vreo 3-4 luni au aparut reguli noi in ce priveste omologarea schimbarii motoarelor, si ca acum e mai ieftin si mai permisiv sa pui alt motor... Daca e asa, cauta o Sierra cu motor sanatos si fa-i transplant pe Capri tau Solutia asta functioneaza perfect in cazul meu
Asta caut si eu acum o sierra cu motor de 2.0 m-ar interesa motorul si instalatia electrica... apropo u la capri ce ai modificat?suportii motor trebuie altii ?

La RAR am vb acum vreo 3 luni si atunci mio zis conditile astea:
-nu trebuie modificat pozitia pistoanelor
-nu trebuie modificat nr pistoanelor
-nu trebuie scazuta sau crescuta puterea motorului cu 40%
asa mio zis atunci daca zici ca so schimbat o sa sun sa intreb din nou.Oricum iam facut acum verificarea tehnica 2 ani nu as avea treaba cu ea...

Last edited by baga; 10-11-09 at 20:29.
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 21:28   #5047
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

nu e capra mea.. as fi vrut eu. referitor la arcuri, la un moment dat gasisem pe un site englez - nu burton- arcuri de capra dintr-o singura foaie.
de adaptat...cred ca merg in conditiile in care pastrezi foaia mare si resul le pui de la alte auto gen aro dar e posibil sa mai tai din ele. ideea rea este ca daca nu le potrivesti ok...obtii un cur bombat si inestetic sau lasat si....inestetic. daca sunt prea moi cele originale, am vazut la un amic arcuri suplimentare ptr. dacie, adaptate la puntea de capri.
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 22:03   #5048
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Stati un pic ca nu inteleg care ii faza cu arcurile?

SOLUTII SANT CU BUGETUL STAM MAI RAU )
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 22:36   #5049
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Am gasit poze sper ca nu ii problema ca le pun aici.Mai trebuie lucrat la masina dar merge.
Astept pareri.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DARIO0274.jpg
Views:	38
Size:	658.0 KB
ID:	1171114   Click image for larger version

Name:	DARIO0275.jpg
Views:	44
Size:	614.7 KB
ID:	1171115   Click image for larger version

Name:	DARIO0276.jpg
Views:	48
Size:	749.0 KB
ID:	1171116  

Click image for larger version

Name:	DARIO0278.jpg
Views:	57
Size:	642.9 KB
ID:	1171117   Click image for larger version

Name:	DARIO0331.jpg
Views:	53
Size:	551.6 KB
ID:	1171118   Click image for larger version

Name:	DARIO0332.jpg
Views:	50
Size:	647.0 KB
ID:	1171119  

Click image for larger version

Name:	DARIO0507.jpg
Views:	41
Size:	596.8 KB
ID:	1171131   Click image for larger version

Name:	DARIO0506.jpg
Views:	33
Size:	496.9 KB
ID:	1171132  

Last edited by baga; 10-11-09 at 22:38.
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-11-09, 22:43   #5050
donz

Stage 5
 
donz's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 716
Member of:
[Opel]
Default

frumoasa masina baga..... un pic de pus mana pe ea da pt varsta ei JOS PALARIA

incearca niste stopuri de mustang '67 arata f bine pe capri ....................succes

Last edited by NWZeu; 11-11-09 at 18:37.
donz is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 08:02   #5051
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

Quote:
Originally Posted by baga View Post
Am gasit poze sper ca nu ii problema ca le pun aici.Mai trebuie lucrat la masina dar merge.
Astept pareri.
Arata foarte bine masina, am vazut altele cu adevarat rablagite; nu cred ca te-ar costa mult o renovare exterioara, dar mai poti amana pana dupa ce rezolvi cu motorul...Fostul proprietar ti-a spus cand a fost renovata masina sau e inca vopseaua originala ? Dupa cum arata la exterior n-ai zice ca a fost 'chinuita' si ar trebui sa fie ok si motorul. Mai incearca totusi sa rezolvi carburatorul, cauta kit de reparatie (jiglere, garnitura, etc). Am impresia ca masina ta e fabricatie dupa 1981,varianta de 115 cp, si deci ai carburator mai 'destept' si mai economic decat cele de 108 cp conceptie mai veche cu vreo 12-15 ani.
Conditiile RAR la care faceam referire sunt cele pe care le stii deja si tu, auzisem ca sunt mai permisive si credeam ca poti pune orice motor care nu depaseste 40%, si pastreaza combustibilul (motorina, benzina) . Ca sa te incadrezi in conditiile astea, singurul motor care-l poti pune de pe Sierra-Scorpio pe Capri ar fi V6, din pacate cu cilindree mai mare -te afecteaza la taxe, asigurare,consum, dar ai satisfactia unor performante superioare datorita cailor putere in plus- si depinde ce poti gasi mai bun (mai sanatos tehnic). Poti opta pt V6 2400cmc 125 cp, sau V6 2900 cmc 145 cp. Nu zic nimic de V6 2900 Cosworth aprox 200 cp, pt ca depaseste cifra de 40% permisa de RAR.
Cred ca mai bine ai incerca sa pui la punct motorul si carbul actual.

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
nu e capra mea.. as fi vrut eu. referitor la arcuri, la un moment dat gasisem pe un site englez - nu burton- arcuri de capra dintr-o singura foaie.
de adaptat...cred ca merg in conditiile in care pastrezi foaia mare si resul le pui de la alte auto gen aro dar e posibil sa mai tai din ele. ideea rea este ca daca nu le potrivesti ok...obtii un cur bombat si inestetic sau lasat si....inestetic. daca sunt prea moi cele originale, am vazut la un amic arcuri suplimentare ptr. dacie, adaptate la puntea de capri.
Multumesc pt informatii, arcurile mele sunt cam moi, dar inca ok, nu e problema cu ele decat daca circul cu masina plina, iar asta se intampla rar si numai in oras. Nu e graba cu schimbatul lor dar cand vad poze cu arcuri spate de Capri, nu ma pot abtine sa nu intreb iarasi pe toata lumea de arcuri mai noi Pana una alta sper sa ma tina astea fara sa fie cazul de improvizatii...

Last edited by NWZeu; 11-11-09 at 18:38.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 19:09   #5052
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Oricum deocamdata ma multumesc si cu performantele de pe 2.3 v6 ca am diferential autoblocant si mergea bine si se invartea bine ,masina arata bine si o stat pe dreapta din anul 2001 pana cand am luat-o eu dar cine o cumparat-o inaintea mea o inceput sa o restaureze si apoi o renuntat si o facuto cadou la domnul de la care am luat-o eu un domn super si ii lucrat la ea sper sa pot sa o repar daca zici ca ar fii mai bine masina ii din 83.
Problema ii ca trebuie sa imi fac multa vreme si multa rabdare pentru carburatorul ala ca azi il fac si merge si maine dimineatza nu mai porneste ....



AudioClass te rog sa te mai uiti o data in carte sa imi zici ca nu cred ca ii 11mm nivelul de benzina sau nu am masurat eu bine daca daca il fac 11 mm din partea de jos a camerei plutitorului pana la nivelul de deasupra a plutitorului nu mai are nici un pic de deschidere ramane inchis... Uitate si zimi te rog exact cum scrie acolo cuvant cu cuvant. Te rog

Last edited by baga; 11-11-09 at 19:22.
baga is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 19:24   #5053
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Baga, recomandarea mea este sa te apuci de tinichigerie. Mecanica o poti tot face pe urma. Un prieten de-al meu a vrut s-o cumpere si m-a luat cu el s-o examinez. Daca o mai lasi un an, s-ar putea sa ti se dubleze costurile de tinichigerie. A fost vopsita peste rugina si a copt sub vopsea.
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 11-11-09, 19:33   #5054
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Te referi la aripi? ca erau unflate, stiu oricum tinichigeria nu ii o problema ca o fac sa o fac functionabila apoi urmeaza tinichigerie vopsitorie.Aripile erau mai varza insa pe dedesupt nu ii rea am ridicato pe elevator si mam uitat sub ea are de pus 2-3 petece care leo sudat cineva care o fost meserias bun si o sudat peste tabla veche (care era plina de rugina)si petecele puse de ei so ruginit so facut ca foaia de hartie de moale ) oricum mersi de grija
baga is offline   Reply With Quote
Old 12-11-09, 19:40   #5055
donz

Stage 5
 
donz's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 716
Member of:
[Opel]
Default re: Club Ford Capri

numa k sa vezi cat de celebru este Fordul Capri ) nui rau acuma na puteau sa puna si astea unul restaurat
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	pmo_campaign_ro_300x250.jpg
Views:	59
Size:	29.6 KB
ID:	1173205  
donz is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -