Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 13-07-08, 14:42   #3841
nitu_ovidiu82

Stage 4
 
nitu_ovidiu82's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by cv-03-btf View Post
cine stie de unde pot cumpara pasaj roata spate la mk1..????
scrie-mi in ungureste piesele de care ai avea nevoie, ca pretena mea nu stie cuvinte folosite in domeniul auto. am vb cu ala de la piese auto si o zis ca stie pe cine care are un cimtir auto cu ceva capri prin el. a ramas sa-l sun sa vad ce o gasit si ce vinde de acolo. chiar unde am fost eu la vreo 2 case era unu care o lucrat pe un capri aproape 4 ani, l-o facut ca nou cu piese luate de acolo, o zis vanzatorii ca e foarte frumos, nu era acasa ca ma duceam sa-l vad.

Last edited by NWZeu; 13-07-08 at 19:26.
nitu_ovidiu82 is offline   Reply With Quote
Old 13-07-08, 20:20   #3842
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
numai ca nu stiu daca scrie in anunt..dar eu stiu ca diplomatu(fara frisca) din GR, e cu mot de ARO, nu mai are 5.4-le de 230CP (sper sa nu ma insel, pt ca totusi are 2 evacuari)
apropos: ce pret are?


@nitu & btf: cv in 5 de OHC, nu mere pe V6 din cauza lungimii prizei parca.
s-ar putea sa ai dreptate, si eu m-am mirat ca nu scrie in anunt ca e 5.4 ci doar 4.6.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 003.jpg
Views:	107
Size:	2.16 MB
ID:	589294  

Last edited by silencer; 13-07-08 at 20:21. Reason: oare 5% care nu sunt originali sunt motorul? eu as fi presupus ca motorul inseamna mai mult de 5%
silencer is offline   Reply With Quote
Old 13-07-08, 22:02   #3843
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82 View Post
scrie-mi in ungureste piesele de care ai avea nevoie, ca pretena mea nu stie cuvinte folosite in domeniul auto. am vb cu ala de la piese auto si o zis ca stie pe cine care are un cimtir auto cu ceva capri prin el. a ramas sa-l sun sa vad ce o gasit si ce vinde de acolo. chiar unde am fost eu la vreo 2 case era unu care o lucrat pe un capri aproape 4 ani, l-o facut ca nou cu piese luate de acolo, o zis vanzatorii ca e foarte frumos, nu era acasa ca ma duceam sa-l vad.
de pasaj roata spate am facut rost.. la unix 150 lei 2 bucati... as fi interesat de 2 aripi mk1 NOI..!!! sau 2 usi in stare buna.. eventual schimb 2 bucati de mk2 in stare buna..

alta faza... johni111 sau cine se pricepe.. am primit inapoi capota ......... DEZASTRU ... capota fost sablata si lasata sa rugineasca un an..!!! are un strat fin de rugina.. am incercat cu o perie de sarma..dar tot mai ramane cate ceva.. as incerca cu deruginol.. dar nu stiu daca o sa pot sa-l spal acolo unde tablele se imbina... in covasna nu stiu daca se sableaza undeva....
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 13-07-08, 23:16   #3844
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

asa e cand faci un bine cuiva
de sablat stiam aici cineva ce sabla masini, acum de o sapt am auzit ca a picat faza.. , dk aflu ceva zic.



Quote:
Originally Posted by silencer View Post
s-ar putea sa ai dreptate, si eu m-am mirat ca nu scrie in anunt ca e 5.4 ci doar 4.6.
Aahh, dk e din '65, da, este 283-ul(4.6L) de 190CP, abia din '66 a aparut 5.4-le care e mai cunoscut.
Atunci inseamna ca mai este un Diplomat cu mot de ARO tot prin zona, desi acum 2-3 ani era prin bucale la un amic.


Nice Ride atunci

Last edited by NWZeu; 13-07-08 at 23:57.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 14-07-08, 23:04   #3845
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

URGENTA!!! discurile la capri au prezoane sau gauri?
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 15-07-08, 07:55   #3846
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
URGENTA!!! discurile la capri au prezoane sau gauri?
daca te referi la butuce... au prezoane..pui roata si strangi piulita.... daca te referi la discurile de frana... au gauri..!!!

ps... se strica palinka aia...!!!
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 15-07-08, 21:13   #3847
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

merci! tre sa ajung la masina sda caut interfata aia. ar fi pacat sa nu o foloseasca cineva
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 15-07-08, 21:55   #3848
slava

Stock
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 1
Default re: Club Ford Capri

Salut! Va rog, un sfat ca pt incepatori Vreau sa-mi iau si eu o capra din '73. Are motor de escort 1,8 diesel, necesită tinichigerie exterioară, geamul spart la uşa din dreapta, trebuiesc perfectate actele. Omu' vrea 1000 de euro pe ea...cred ca o scot pe la 800 Astept raspuns. Mc anticipat!





slava is offline   Reply With Quote
Old 15-07-08, 23:05   #3849
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

mai bine iti cauti un mk1 eventual mk2 bun afara, dai 2000 pe el, dai inca 2000 sa il aduci si autentifici, il inregistrezi ca vehicul istoric si nu mai bagi bani in tinichigerie.. SFAT GENERAL(pt toata lumea) nu cumparati masini care macar par sa aiba probleme la tinichigerie. o sa fie aproape imposibil sa scoateti ceva bine si fara batai enorme de cap. la fel si cu actele as spune eu.. s-a inasprit rarul si o sa fie dificil.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...en&tabNumber=2

cere-i omului asta niste poze mai maricele, vezi cum sta masina si poate iti place. din cate vad eu e pinto de 2.0 sub capota? motor care merge dus destul de bine in mai multi caluti, piesele se gasesc la fel sau mai usor ca cele pentru V6 si sigur e mai usor de reglat/intretinut. mie mi se pare ca din ce gasesti la noi pe planul masinilor clasice iti cam iei teapa degeaba.. totusi, fara sa fac reclama, florin avea un consul frumusel
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 10:47   #3850
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

care e faza cu masina istorica ? ce conditii tre sa indeplineasca ? ca sincerma bate gandul sa-ti urmez sfatul.
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 16-07-08, 10:56   #3851
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

din cunostintele mele, trebuie sa fi trecut 30 de ani de la iesirea din productie a modelului. nu stiu cat de bine sunt facute diferentele intre generatii, adica, daca un mk1 devine istoric abia dupa 2016 cand va intra mk3(1986 ultimul an de productie). trebuie de asemeni sa aiba mai mult de X% piese originale, lucru care sa zicem ca il aranjezi cumva cu cei de la RCR daca nu e foarte evident ca ai modificat la greu in ea. sapt trecuta am discutat cu un nene care si-a adus un mustang din 65 din state si a zis ca autentificarea si inmatricularea au fost ieftine, fiind clasica. transportul cam 2000... masina in schimb 55(a spus el). era un cabrio maro inchis cu motorul de 5000. asa ca, sariti cu mailuri la RAR si RCR.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 00:46   #3852
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
mai bine iti cauti un mk1 eventual mk2 bun afara, dai 2000 pe el, dai inca 2000 sa il aduci si autentifici, il inregistrezi ca vehicul istoric si nu mai bagi bani in tinichigerie.. SFAT GENERAL(pt toata lumea) nu cumparati masini care macar par sa aiba probleme la tinichigerie. o sa fie aproape imposibil sa scoateti ceva bine si fara batai enorme de cap. la fel si cu actele as spune eu.. s-a inasprit rarul si o sa fie dificil.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...en&tabNumber=2

cere-i omului asta niste poze mai maricele, vezi cum sta masina si poate iti place. din cate vad eu e pinto de 2.0 sub capota? motor care merge dus destul de bine in mai multi caluti, piesele se gasesc la fel sau mai usor ca cele pentru V6 si sigur e mai usor de reglat/intretinut. mie mi se pare ca din ce gasesti la noi pe planul masinilor clasice iti cam iei teapa degeaba.. totusi, fara sa fac reclama, florin avea un consul frumusel
asa e..aveam unu..dar era uratel..acum s-a boboit sa zic asa , am avut unul si mai estial la vanzare..al unei persoane ce l-a dat pe nimic pana la urma, si acum am unul coupe..al unui prieten, dar culmea..nu se arunca multi..knd dincolo Consul/Granada mk I au preturi ca si caprele sau mai mari.

Oricum..la partea cu masinile clasice de la noi, si la faptul ca-ti cma iei teapa sunt perfect de acord..mi-am dat seama de ceva timp de asta, dupa ce am tot umblat prin tara si am vazut peste 100-150 masini/moto clasice.
Importul e solutia de multe ori, chiar dk initial pare pretul ENORM, fata de okazia de aks..dar okazia te va dispera si se va dubla pretul importului uneori, asta dk mai ai curaj/nervi si bani s-o termini


e 1.6 motorul
, dar masina chiar merita banii, e un mk II si uitati-va cat e de original

Last edited by florin_cars; 17-07-08 at 00:56.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 00:58   #3853
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
din cunostintele mele, trebuie sa fi trecut 30 de ani de la iesirea din productie a modelului. nu stiu cat de bine sunt facute diferentele intre generatii, adica, daca un mk1 devine istoric abia dupa 2016 cand va intra mk3(1986 ultimul an de productie). trebuie de asemeni sa aiba mai mult de X% piese originale, lucru care sa zicem ca il aranjezi cumva cu cei de la RCR daca nu e foarte evident ca ai modificat la greu in ea. sapt trecuta am discutat cu un nene care si-a adus un mustang din 65 din state si a zis ca autentificarea si inmatricularea au fost ieftine, fiind clasica. transportul cam 2000... masina in schimb 55(a spus el). era un cabrio maro inchis cu motorul de 5000. asa ca, sariti cu mailuri la RAR si RCR.
ca si modele sunt delimitate destul de bine, doar ca intr-adevar RAR-ul isi mai baga coada uneori si te mai arde
Dar la Capri nu mi-as face griji, exista deja cateva Capre mk I "vehicul istoric" la noi, asa ca, in consecinta se si pot importa

Last edited by NWZeu; 17-07-08 at 12:22.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 08:00   #3854
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

tin sa te contraic in privinta consului. daca este cel din semnatura ta, iti garantez ca are motorul de 2litrii, iti garantez. pentru ca asa ai spus chiar tu. mie nu imi e foarte clara situatia tablei de pe masinuta aia. si am invatat deja ca aia te omoara.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 17-07-08, 09:58   #3855
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

ma gandeam sa fac un artificiu, ca era prea mult de quotat si am zis sa subliniez colorat fiecare subiect, dar nu s-a observat prea bine cred
eu vorbeam de capra ce ai pus-o u de pe mobile, nu are 2L..ci 1.6-le cel mai puternic de 88CP
Consul/Granada mk I oricum nu aveau motoare mai mici de 1.7
Pai tabla e tabla, aia se face cat timp nu e dusa structura si partile nasoale, eu la cea ce o "vand" stiu doar pasajele spate ce trebuie schimbate/refacute, in rest chiar ramai cand o vezi live..pt varsta ei ma refer si ca originalitate mai ales interiorul m-a tampit

Last edited by NWZeu; 17-07-08 at 12:23.
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -