Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 28-05-12, 17:02   #4831
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
Sunt reali probabil. A mea are peste 400k.
Asa am zis si eu.Astuia ii e frica sa nu il lase motorul, avand deja 300000.
Eu i-am spus ca nu are treaba, la cat de frumos merge.Masina mea are 250000 pe bord un 2.0 non vanos din 91 care sigur sigur nu sunt reali, defapt nu are cum, dar motorul este in mintile lui.Daca stau bine sa ma gandesc si motorul care l-am achizionat pentru ea, 2.8-ul are aproape 300.000 avand 180.000 mile....deci nu cred ca la 300000 e cazul sa ii faca griji...
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 17:14   #4832
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by florineluspr View Post
Asa am zis si eu.Astuia ii e frica sa nu il lase motorul, avand deja 300000.
Eu i-am spus ca nu are treaba, la cat de frumos merge.Masina mea are 250000 pe bord un 2.0 non vanos din 91 care sigur sigur nu sunt reali, defapt nu are cum, dar motorul este in mintile lui.Daca stau bine sa ma gandesc si motorul care l-am achizionat pentru ea, 2.8-ul are aproape 300.000 avand 180.000 mile....deci nu cred ca la 300000 e cazul sa ii faca griji...
Absolut. Daca merge in regula, nu scoate fum, nu bate, inseamna ca motorul e ceea ce pare, adica un motor bun. Eventual un test de compresie.

Ca idee, cel mai "al naiba" motor de care am auzit pana acum a fost pe un E46 318i, tot de UK, care avea putin peste 1.000.000km. Si culmea, inca mergea bine. Intre timp s-a dezmembrat masina, dar nu pt ca nu ar mai fi mers motorul, ci pt ca arata rau caroseria si interiorul.

Mie unul nu mi-e frica de km multi la un motor, mi-e mai frica de fostii proprietari si felul in care a fost intretinut. De asta se si pune accent mult in alte tari pe istoricul de service si revizii.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 17:15   #4833
djrooney

Stage 5
 
djrooney's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 605
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Salut.Sper sa primesc si eu o parere din partea voastra.

Am o pisicuta din '93 care a fost prima mea masina la 18 ani,si o am de 4 ani, are motor de 1.8i,intre timp am cam traso pe dreapta ca mi-am luat si un e46 si a inceput sa rugineasca motorul nu mai merge rotund(+cat am omorat-o cand am luat permisu),si as vrea sa "ma apuc de ea".
Ceea ce vreau sa ii fac pe langa partea de tinichigerie ar fi la motor unde am 3 optiuni din care nu stiu ce sa aleg.
1.Sa ii pun un motor de 2.0 vanos insa nu stiu cat de mult trebuie modificat din ce am desfacut si am vazut pe la 1.8 si 2.0 trebuiesc modificate multe insa daca a facut cineva asa ceva si cat de greu este
2.Sa pun motor de 1.8is de 140cp (+o resoftare facuta de mine gratis as putea sa ii dau diferenta de 10 cp de la 1.8is la 2.0) insa pot sa pastrez anexele?
3.Sa reconditionez motorul meu de 1.8i +un soft+o evacuare cu serpi+admisie insa nu stiu la cat ajunge........
Ca bani ce implica doar achizitionare de motor 1.8is sau 2.0 sau setul de garnituri si segmenti,manopera fiind facuta de mine.
Preturile ar fi cam 250 euro motoru de 18is,10 mil setu de garnituri cu segmenti,un set de pastile.

Voi ce parere aveti?
Si ca diferential autoblocant care e mai bun cu raportul 3.15 sau 3.45?

Nu vreau sa primesc comentarii de genul vinde-o si ia-ti 2.0 ca nu vreau eu vreau sa o reconditionez pe asta.
__________________
Auto Mil Comercializeaza : Echipamente de diagnoza(testere,interfete diagnoza,programatoare,modificare km etc.)
Piese auto OEM si Aftermarket, Uleiuri,Acumulatori,Accesorii de iluminat,Leduri

Efectuam

Diagnoza auto,Reparatii electrice,Stergere Crash Airbag,Modificare KM,Rescriere Imobilizator,Radio/cd decoder
0722263565/0766915498

BMW 318i e46 Facelift
Mercedes C180
Ex:E46 318i 2000 NFL
djrooney is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 18:29   #4834
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by djrooney View Post
Salut.Sper sa primesc si eu o parere din partea voastra.

Am o pisicuta din '93 care a fost prima mea masina la 18 ani,si o am de 4 ani, are motor de 1.8i,intre timp am cam traso pe dreapta ca mi-am luat si un e46 si a inceput sa rugineasca motorul nu mai merge rotund(+cat am omorat-o cand am luat permisu),si as vrea sa "ma apuc de ea".
Ceea ce vreau sa ii fac pe langa partea de tinichigerie ar fi la motor unde am 3 optiuni din care nu stiu ce sa aleg.
1.Sa ii pun un motor de 2.0 vanos insa nu stiu cat de mult trebuie modificat din ce am desfacut si am vazut pe la 1.8 si 2.0 trebuiesc modificate multe insa daca a facut cineva asa ceva si cat de greu este
2.Sa pun motor de 1.8is de 140cp (+o resoftare facuta de mine gratis as putea sa ii dau diferenta de 10 cp de la 1.8is la 2.0) insa pot sa pastrez anexele?
3.Sa reconditionez motorul meu de 1.8i +un soft+o evacuare cu serpi+admisie insa nu stiu la cat ajunge........
Ca bani ce implica doar achizitionare de motor 1.8is sau 2.0 sau setul de garnituri si segmenti,manopera fiind facuta de mine.
Preturile ar fi cam 250 euro motoru de 18is,10 mil setu de garnituri cu segmenti,un set de pastile.

Voi ce parere aveti?
Si ca diferential autoblocant care e mai bun cu raportul 3.15 sau 3.45?

Nu vreau sa primesc comentarii de genul vinde-o si ia-ti 2.0 ca nu vreau eu vreau sa o reconditionez pe asta.
Nu o sa compari niciodata 318is +10cp cu 150cp din 2.0 24v ... ))))))))

Budy_ is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 18:50   #4835
djrooney

Stage 5
 
djrooney's Avatar
 
Join Date: May 2011
Posts: 605
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

da stiu ca nu se compara dar depinde si cat este de munca si cat de mult trebuie sa modific asta e problema......daca poate cineva care a schimbat si poate sa imi zica
djrooney is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 20:10   #4836
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by djrooney View Post
Salut.Sper sa primesc si eu o parere din partea voastra.

Am o pisicuta din '93 care a fost prima mea masina la 18 ani,si o am de 4 ani, are motor de 1.8i,intre timp am cam traso pe dreapta ca mi-am luat si un e46 si a inceput sa rugineasca motorul nu mai merge rotund(+cat am omorat-o cand am luat permisu),si as vrea sa "ma apuc de ea".
Ceea ce vreau sa ii fac pe langa partea de tinichigerie ar fi la motor unde am 3 optiuni din care nu stiu ce sa aleg.
1.Sa ii pun un motor de 2.0 vanos insa nu stiu cat de mult trebuie modificat din ce am desfacut si am vazut pe la 1.8 si 2.0 trebuiesc modificate multe insa daca a facut cineva asa ceva si cat de greu este
2.Sa pun motor de 1.8is de 140cp (+o resoftare facuta de mine gratis as putea sa ii dau diferenta de 10 cp de la 1.8is la 2.0) insa pot sa pastrez anexele?
3.Sa reconditionez motorul meu de 1.8i +un soft+o evacuare cu serpi+admisie insa nu stiu la cat ajunge........
Ca bani ce implica doar achizitionare de motor 1.8is sau 2.0 sau setul de garnituri si segmenti,manopera fiind facuta de mine.
Preturile ar fi cam 250 euro motoru de 18is,10 mil setu de garnituri cu segmenti,un set de pastile.

Voi ce parere aveti?
Si ca diferential autoblocant care e mai bun cu raportul 3.15 sau 3.45?

Nu vreau sa primesc comentarii de genul vinde-o si ia-ti 2.0 ca nu vreau eu vreau sa o reconditionez pe asta.

In primul rand ORICE i-ai face la motorul de 1.8, tot o rasnita de cafea o sa fie. Si nu o sa traga.
Daca vrei sa muncesti mai putin, pui 1.8is. Nu mai stiu care anexe se potrivesc si care nu in acest caz.
Oricum, ti-ar trebui frane (1.8is vine cu frane pe disc pe spate, si in cazul in care 1.8i are discuri pline pe fata, atunci ar trebui sa faci si upgrade-ul la discuri ventilate pe fata)

Pentru 2.0 vanos asta care vrei sa-l pui tu, nu o sa fuga cine stie ce, dar macar o sa sune a 6 cyl, si o sa fie o diferenta considerabila fata de 1.8, pentru ca masina se va simti un pic mai relaxata.

De schimbat pentru a pune 2.0, trebuie sa il iei complet.
motor, instalatie electrica (cu tot cu lambda), cutie, timonerie, prima bucata de cardan (cea dinspre cutie). si ar trebui si tobele. Iti mai trebuie furtunele de la radiator ca sunt altele la 2.0, fiind motorul mai aproape de radiator.
Iti mai trebuie de asemenea furtunele de la servo, pentru ca din nou, este altfel pozitionata pompa servo. (in functie de ce motor vanos iti iei, S2 sau S3, difera furtunele de servo pentru ca e altfel pompa).

De frane am zis si mai sus.

Iar despre blocant, raportul de fabrica pentru 1.8is si 2.0 este 3.45.
Daca pui 3.15, consider ca se va misca cam greoi masina, plus ca 3.15 este carcasa mare, si motorul va invarti mai greu de el.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 20:25   #4837
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Budy_ View Post
Nu o sa compari niciodata 318is +10cp cu 150cp din 2.0 24v ... ))))))))

Serios?
Maine daca ti cumperi 2.5 nu se compara nimic cu el,iar poimaine iti iei 2.8 care la fel nu se compara nimic cu el.
Ai si tu de 1 luna de zile bemwe fratica cu 2.0 si le cunosti.
150 de cai din motor de 1.8=150 de cai fie si din motor de 6000.
Matematica nu e pentru toti...
zpzpzpo is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 20:40   #4838
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am si eu nevoie de cateva informatii . Mai exact am un bmw e36 , sedan , 318 i M40 . Am un grup 3.45 , aveti idee ce rapoarte am ?
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 20:40   #4839
vali vtk
Dacia Driver

Stage 5
 
vali vtk's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 831
Member of:
[DACIA]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by zpzpzpo View Post
Serios?
Maine daca ti cumperi 2.5 nu se compara nimic cu el,iar poimaine iti iei 2.8 care la fel nu se compara nimic cu el.
Ai si tu de 1 luna de zile bemwe fratica cu 2.0 si le cunosti.
150 de cai din motor de 1.8=150 de cai fie si din motor de 6000.
Matematica nu e pentru toti...
Hmm pe langa cai conteaza cuplul si elasticitatea motorului
vali vtk is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 20:45   #4840
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by vali vtk View Post
Hmm pe langa cai conteaza cuplul si elasticitatea motorului
Nu s-a discutat niciunde de cuplu ci doar de cai.
Oricum fac parte din 2 clase diferite,4 cilindri si 6 cilindri.
Ambele pot sa duca 200 de mii de km sau 500 de mii,ma gandesc ca la asta te referi cand spui elasticitate.
Si eu unul tot pe 2.0 inclin datorita sunetului de 6 cilindri si posibilitatii mai usoare de crestere a puterii cu costuri mici.
zpzpzpo is offline   Reply With Quote
Old 28-05-12, 20:53   #4841
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by zpzpzpo View Post
Serios?
Maine daca ti cumperi 2.5 nu se compara nimic cu el,iar poimaine iti iei 2.8 care la fel nu se compara nimic cu el.
Ai si tu de 1 luna de zile bemwe fratica cu 2.0 si le cunosti.
150 de cai din motor de 1.8=150 de cai fie si din motor de 6000.
Matematica nu e pentru toti...
Nop,urmatoarea masina e M3...nu ma complic cu 2.5/2.8..s0z.
Budy_ is offline   Reply With Quote
Old 29-05-12, 21:37   #4842
Budy_

Stage 5
 
Budy_'s Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 2,351
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am o problema cu un semnal,se tot abureste..ce pot sa ii fac ?! tnx
Budy_ is offline   Reply With Quote
Old 30-05-12, 00:08   #4843
R1s3

Stage 5
 
R1s3's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 747
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by Daniel_Toa View Post
Am si eu nevoie de cateva informatii . Mai exact am un bmw e36 , sedan , 318 i M40 . Am un grup 3.45 , aveti idee ce rapoarte am ?
Gasesti aici ce te intereseaza:
http://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
R1s3 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-12, 06:32   #4844
Daniel_Toa

Stage 5
 
Daniel_Toa's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8,003
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[DACIA]
[VW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by R1s3 View Post
Mersi frumos
Daniel_Toa is offline   Reply With Quote
Old 30-05-12, 19:05   #4845
15lda

Stage 4
 
15lda's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 246
Member of:
[DACIA]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Am si eu o problema cand o pornesc nu prea tine relantiu daca o accelerez si merg cu ea isi revine...
15lda is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -