Subaru Impreza WRX STI 306whp - dyno tuning by Racing Code
Modificari:
- HKS intake
- Invidia exhaust
- HKS BOV
- fuel pump 255l/h
- big MAF 76mm
- ecu remap by Racing Code
In trecut aceasta masina a fost setata de noi pe dyno, probabil in urma cu cca. 3-4ani daca nu mai mult.
Modificarile mecanice erau aceleasi si am optat conform solicitarilor clientului pentru o modificare nu foarte "impinsa".
Rezultatul initial a fost putin peste 280whp.
Asa cum este bine si frumos dupa schimbarea proprietarului masina a primit o revizie generala inclusiv un kit nou de distributie ce utilizeaza curea Cosworth, bujii noi originale, schimb de lichide, filtre...
Mecanica realizata de
www.aeromontaj.ro .
Dupa revizie masina a venit la dyno pentru o verificare de functionare, iar surpriza a fost destul de mare observand o valoare de doar 243whp ceea ce e cu cca 40hp mai putin decat la setare.
Oare ca sa fie???
Masina a ramas la noi urmand a doua zi sa o luam la puricat. Zis si facut. In urma verificarilor, logarilor, monitorizarilor am gasit cateva chestiuni legate de piese, softul fiind intact la locul lui.
Am remediat tot ce era de remediat, s-a rescalat debitmetrul folosind acelasi suport dar modificat trecand la un diametru mai mare la 76mm.
Dupa cateva ore de ajustari si setari masina a mai primit un plus de peste 20hp fata de setarea initiala ajungand la valoarea de
306whp, aproximativ 370-370bhp(la motor).