Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 07-07-13, 10:05   #46
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Buna dimineata,

Poate nu este cel mai potivit loc pentru o discutie la o masina personala dar am inteles exact ce spui, ce intrebi si nici pe departe de mine gandul de a interpreta cumva, sub o forma tendentioasa mesajul tau.
Aceasta masina nu foloseste o reteta comunca de tuning, fapt care cere in plus anumite testari verificari..., in plus trebuiesc parcursi cativa pasi normali la o astfel de masina.
Inainte de toate trebie subliniat faptul ca folosim la baza un motor EJ20, care este echipat cu un stroker kit insa capacitatea nu poate creste foarte mult, astfel ca asteptarile trebuiesc sa fie in concordanta cu capacitatea cilindrica si tipul de masina.
Nu avem un targhet de putere sau de timp stabilit, se urmareste buna functionare, iar daca totul este in regula timpul obtinut si puterea vor fi pe masura asteptarilor. Ma indoiesc ca are sa existe vre un Subaru mai rapid.
Configuratia mecanica este relativ pregatita pentru valori extrem de mari insa masina are o zona de eficienta care trebuie pusa in valoare, exploatata, mai departe ...
Acum pentru rodaj masina dezvolta in zona 5000rpm, cu presiunea limitata si setari conservatoare 300HP. Valoare mai mult decat onorabila pentru rodaj, tinad cont ca masina de serie are 265HP, dar la o turatie mult mai mare in jur de 6500rpm. Boost-ul a fost limitat la 1 bar obtinatut tarziu in trepte mari dupa 4000rpm. Turbina este un monstru este foarte mare si este normal sa se antreneze tarziu, mai ales in configuratie de galerie de evacuare actuala.
Softul post rodaj are un rol foarte important deoarece incepe sa se intre in zona de eficienta a motorului si probabil ca noua setare are sa aduca un plus de cca. 100HP, pentru a vedea si monitoriza tendintele de functionare in configuratia actuala.
Pentru a putea dezvolta, pentru a avea cunostinte experienta si testele sunt foarte importante iar noi nu facem teste pe masinile clientilor. Masina mea este si un micut cobai pe care facem teste capatand experienta la un alt nivel decat cel stradal sau de competitii restrictionate tehnic, iar cand vindem la client stim exact ceea ce facem.
Masina este inchibata din pdv al puterii deoarece:
- sistemul de alimentare nu este adus la nivelul modifiarilor(urmeaza dupa postrodaj)
- sistemul de evacuare este mic pana in up pipe plin de sonde, port afr si egt la fiecare cilindru... (este un sistem cu diametre mici chiar la jumate ca debit pe anumite ramuri dar asa putem citi perfect functionarea fiecarei ramuri de cilindri si chiar fiecare cilindru in parte. Ca un exemplu pe masina se pot monta acum 5 sonde AFR).
- controlul turbinei este la limita cea mai de jos.

Faza finala include mai multe interventii mecanice, electrice si de setare.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-07-13, 20:02   #47
aldo ufc

Stage 3
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 152
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Mulțumesc pentru răspuns, știu că nu locul cel mai potrivit însă acel loc potrivit cam lipsește, de aceea am profitat de ocazie să întreb, succes cu acest proiect, și sper ca în viitorul apropiat să fie prezentat publicului(binențeles în limita a ceea ce poate fi prezentat, nu insist cu detalii de finețe care la urma urmei fac diferența între tuneri).
aldo ufc is offline   Reply With Quote
Old 07-07-13, 20:30   #48
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Maine printre altele ne vom ocupa si de pregatirea de setare, iar daca cineva este curios sa vina sa vada e liber sa ne viziteze.
Deci este vorba de transparenta totala, iar din vorbe oricat as vrea sa dau detalii de finete este imposibil pentru ca masina are un soft actic, viu cum ii spun eu care schimba setarile in funtie de toti parametrii de functionare astfel incat sa serveasca motorul cat mai bine posibil in orice regim. Masina nu functioneaza asa cum cred unii cu valori fixe, iar de aici se fac adevaratele diferente in setare, o setare moderna. Tocmai acesta este rolul ECU, gentiunea electronica a motorului, tot timpul poti sa corectezi sa dai valori optime sa nu sacrifici nimic.
Amestecul variaza continuu, avansul lafel, pozitia axelor este dinamica... pentru a spiona functionarea acestui motor ai nevoie de dyno si scule de foarte multi bani pentru analiza, osciloscoape ...
Ceea ce noi ne dorim si ce am reusit sa realizam este ca atunci cand e vorba de proiecte cu motoare impinse foarte mult sa putem mentine bua functionare si utilizarea lor in zona de jos a turatiei si zona medie.
De exemplu masina mea acest STI chiar daca are o configuratie foarte "agresiva" functioneaza jos normal, chiar as spune mai docil decat un STI de serie. Porneste usor, raspunde imediat, acclereaza progresiv in functie de pozitia clapetei este cum spunem noi ca o vioara.
Am facut aceste sepecificari deoarece am intanit multe masini setate in Romania dar si afara cu diversi specialisti care erau facute sa merga la balana, in rest... in zona de jos...,porniri greoaie, mers neregulat, sarcini partiale... Noi nu asa vedem o functionare corecta nici macar la curse si acolo pilotul trebuie sa poata doza puterea pe traseu.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-07-13, 21:44   #49
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Ieri o Impreza din 1997, voi reveni cu poze si amanunte.
Cu ocazia vizitei la noi acum masina functioneaza bine, trage mult mai bine, iar proprietarul se poate bucura de ea si de faptul ca transmisia de STI fiind este pusa la adapost de socuri violente si cuplu exagerat.
Turbo este IHI VF35 de STI 2004.
Instalatie WRX 1997.
Motor WRX 1999.
Cutie de viteze STI 1999 in 5 trepte.
Evacuare 76mm.
BOV HKS fake.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130708_165208.jpg
Views:	112
Size:	2.39 MB
ID:	2813972   Click image for larger version

Name:	20130708_164945.jpg
Views:	111
Size:	2.07 MB
ID:	2813973  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-07-13, 11:39   #50
daBaas04

Stage 1
 
daBaas04's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 20
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Salutare baieti !
Intr-adevar am avut ceva emotii in ceea ce priveste setarea dar cand am vazut ca am de a face cu ADEVARATI profesionisti m-am bucurat enorm.In Romania nu prea ai sanse sa intalnesti oameni care calculeaza fiecare parametru inainte de a modifica ceva.NIMIC NU FAC DUPA URECHE. Cat despre produsul final : masina merge mult mai bine , mai linear , mau rotund decat inainte.Trage mai bine in ture , presiunea in turbo ramane constanta paba la 6500rpm.Consumul la mers nornal a scazut cu 1.2 l /100km.Jos palaria in fata lui Seby si a lui Alex, au facut si lucruri care nu erau in datoria lor gen : refacut mufe,lipit niste fire scoapte,schimbat si ajustat 'boost map'.
Va multumesc din nou si sigur ne vom revedea cu alte modificari sau alta masina.
daBaas04 is offline   Reply With Quote
Old 10-07-13, 17:51   #51
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Multumim pentru cuvintele frumoase!
Speram sa te bucuri cat mai mult de masinuta ta!
Pe viitor asa cum am stabilit ii facem o reteta superba astfel incat sa fie chiar ceva spectaculos si te rog sa ma crezi ca nu te desparte mult de asta.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-07-13, 21:44   #52
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Maine pe dyno la setare un cunoscut EVO de strada.
Cine sa fie?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 27-07-13, 17:38   #53
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Daca tot am adus vorba de el sa punem si cateva poze.





EVO8
- injectoare RC1000
- evacuare 76mm
- BOV HKS
- Intake Injen
- turbo EVO9
- axe cu came 280.
- soft RC(dual soft)
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 29-07-13, 10:10   #54
meme

Stage 3
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 139
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

si fuge? care a fost rezultatul pe dyno?
meme is offline   Reply With Quote
Old 29-07-13, 21:59   #55
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Masina este foarte interesanta si are doua softuri.
Cel mai bine este sa se exprime chiar posesorul, desi nu este un impatimit al curselor si al accelerarilor foarte puternice.

Last edited by SEBASTIAN; 09-05-15 at 07:17.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-09-13, 22:35   #56
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

EVO 9
standalone
2 softuri

- big turbo
- big injectors
- interne forjate
- axe cu came GSC
- big intercooler
- BOV HKS SSQV

Masina de strada facuta pentru placerea personala de a conduce.
In acest moment masina are cca 200 000 km parcursi din care doar 5000km fara soft Racing Code.
95 000 Km cu interne stock
100 000 Km cu interne forjate
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130920_182147.jpg
Views:	125
Size:	769.7 KB
ID:	2858419   Click image for larger version

Name:	20130920_182151.jpg
Views:	118
Size:	794.9 KB
ID:	2858420   Click image for larger version

Name:	20130920_182209.jpg
Views:	117
Size:	816.7 KB
ID:	2858421  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-09-13, 19:07   #57
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

custom dyno tuning
Subaru Forester 2.0XT Rinspeed Automatic cu avcc
- turbo. injectoare si intercooler de STI
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20130923_141820.jpg
Views:	113
Size:	971.8 KB
ID:	2859957   Click image for larger version

Name:	20130923_141838.jpg
Views:	107
Size:	2.64 MB
ID:	2859958   Click image for larger version

Name:	20130923_141903.jpg
Views:	93
Size:	758.1 KB
ID:	2859959  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-09-13, 23:36   #58
BAMBAKE

Stage 4
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 251
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

la ce putrere a ajuns? daca nu se poate spune macar cu aproximatie.
cutia automata de forester la cat rezista?
BAMBAKE is offline   Reply With Quote
Old 27-09-13, 10:18   #59
OPELISIMO

Stage 2
 
Join Date: Mar 2013
Posts: 50
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

AVCC ce inseamna? catalizatorul s-a scos?
OPELISIMO is offline   Reply With Quote
Old 27-09-13, 20:09   #60
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Quote:
Originally Posted by BAMBAKE View Post
la ce putrere a ajuns? daca nu se poate spune macar cu aproximatie.
cutia automata de forester la cat rezista?
Valorile sunt confidentiale dar nu atat de mari incat sa sperie pe cineva, suficient sa extazieze proprietarul.
Setarea este custom a tinut cont de particularitatile masinii si de doleantele proprietarului. Puterea este acum in jur de 200 WBHP, cuplul destul de generos in conditiile in care avem in fata o cutie de viteze automata de atatia ani. O astfel de masina pleaca de la cca 125WBHP stock. Acum puterea este un palier de plafon maxim intins pe o plaja de turatie de cca. 1500RPM.Si daca tot a venit vorba de cutia de viteze automata trebuie sa spun ca nu pot da un raspus exact deoarece depinde de modul de exploatare, varf, palier, temperaura ulei ...
Desi functioneaza perfect si cuplul este limitat urmeaza inca un pas care include un convertizor de performanta.
Cutia rezista si la 350NM masurati la roata.
Quote:
Originally Posted by OPELISIMO View Post
AVCC ce inseamna? catalizatorul s-a scos?
La Subaru se refera la variatorul axei cu came AVCC (variable valve timing) sau AVCS(active valve control system) altii au alte denumiri...sunnt foarte rare masinile Forester din acest an care au axe cu came variabile, in general acea generatie le avea fixe.
Din cate stiu eu s-a scos unul din cele doua catalizatoare si are o toba finala Remus.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -