22-05-13, 02:12
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Avem in lucru in proiect foarte interesant din gama Subaru.
Cine vrea poate sa vina sa-l vada in lucru.
|
|
|
23-05-13, 21:09
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Imagine de la un proiect interesant, care maine intra pe dyno pentru setare, STI 2008.
GT35 turbo
standalone ecu
|
|
|
29-05-13, 22:49
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Asa cum bine se stie deja piata de tuning in ce priveste setarile electronice la Subaru si Mitsubishi intr-o proportie de peste 95% apartin Racing Code.
Si cum una nu vine niciodata singura mai apar si perechi.
In cazul asta ambele venite din tara dar cu abordari si retete diferite.
|
|
|
31-05-13, 04:21
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
cateva imagini
Lista modificarilor la aceste doua masini este total diferita.
Masina neagra fiind cu motor stock dar la al treilea, iar cea albastra cu totul forjat.
Masina neagra este cu motor stock avand in plus un filru de aer si un down pipe de 3".
Stock ridica 281hp iar dupa modificare tinand cont ca este un motor firav a urcat la 283WBHP. Se poate spune ca valoarea de putere de la motor s-a transformat in putere la roata.
Foarte interesant este de stiut ca acum butonul de selectie I-drive este unul de selectie a celor trei versiuni de soft pe care le are.
I - soft economic cu 240WBHP
S - soft cu putere mare 279WBHP
SS - softul care permite cel mai agresiv stil de concus si cu puterea cea mai mare 283WBHP, are alt raspuns ALS si este recomandat pentru curse si joaca/
Valorile poate nu par mari insa acestea sut valorile maxime optime pentru un motor EJ25, care din fabrica este firav.
Masina albastra este o masina a unui vechi client al nostru care intre timp a vandut masina ea ajungand in posesia altei persoane.
Mecanica la ea a fost realizata de partenerul nostru Autotehnica si include totce trebuia.
- set motor forjat
- axe cu came
- intercooler frontal
- turbo
- injectoare
- ...
Pentru ca are o reteta de tuning destul de evoluata s-a hotarat ca este necesar sa se schimbe ECU.
In acest caz s-a optat pentru un standalone astfel ca amsina are doua setari cu aceeasi putere insa cu optiuni diferite.
Last edited by SEBASTIAN; 31-05-13 at 13:45.
|
|
|
31-05-13, 14:46
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Si un mic film cu cea albastra in timpul setarilor pe dyno.
https://www.facebook.com/photo.php?v=608432582509634
|
|
|
02-06-13, 13:59
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
|
|
|
02-06-13, 18:09
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
|
|
|
08-06-13, 15:41
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Si aici pregatim o mica surpriza foarte frumoasa si interesanta.
Cand e gata o sa va prezentam detalii.
|
|
|
10-06-13, 19:23
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Si o mica imagine!
|
|
|
12-06-13, 22:03
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Eram dator cu cateva imagini frumoase!
Valorile sunt confidentiale!
|
|
|
14-06-13, 10:59
|
#41
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Eram dator cu cateva imagini frumoase!
Valorile sunt confidentiale!
|
sticker-ul cu Daewoo Cielo e MAXIM !!! )
îmi aduce aminte de o mașină „cielo evo 1”
|
|
|
14-06-13, 15:36
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Atunci era la moda .
|
|
|
03-07-13, 01:21
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Ieri o Impreza din 1997, voi reveni cu poze si amanunte.
Last edited by SEBASTIAN; 08-07-13 at 21:43.
|
|
|
06-07-13, 17:30
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
A ajuns la service pentru a fi pregatita si a intra pe dyno imediat ce timpul ne permite asta.
Este adusa in vederea realizarii unui soft postrodaj cu putere ceva mai mare.
Last edited by SEBASTIAN; 06-07-13 at 17:55.
|
|
|
06-07-13, 22:00
|
#45
|
Stage 3
Join Date: Feb 2013
Posts: 152
|
Re: RACING CODE - ecu tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
A ajuns la service pentru a fi pregatita si a intra pe dyno imediat ce timpul ne permite asta.
Este adusa in vederea realizarii unui soft postrodaj cu putere ceva mai mare.
|
Acest soft postrodaj este ultima etapă înainte de setarea de cusă(putere maximă/optimă pentru a fi aptă de o eventuală provocare) sau se vrea realizarea unui soft de putere? Odată cu trecerea timpului au fost tot felul de speculatii(insa de fiecare dată din ce am văzut/auzit s-a prezentat mai mult decât onorabil când a răspuns provocărilor), de aceea inteb, fără a fi tendentios prin asta. S-a stabilit vreun target de putere,ceva? vreo barieră de timp sub care se dorește să se coboare? Întreb deoarece au aparut și la noi masini de sub 9 sec/402 m.(am văzut în posturi mai vechi, că nu se dorește doar o mașină făcută pentru a provoca o alta, ci este făcută pentru a satisface plăcerea personală, insă în același timp, știu că atunci când au venit la start mașini care păreau a fi cele mai rapide de la noi la vremea respectivă, acestea din urmă au cam plecat invinse ) Dacă se poate răspunde cred că ar fi un lucru așteptat de multă lume, dacă nu, nu doresc să apară alte polemici, mulțumesc anticipat.
|
|
|
|
|