Quote:
Originally Posted by aldo ufc
Imi pare rau sa aud faptul ca lumea nu apeleaza de cele mai multe ori la oameni specializati, iar ca efect asta duce la nereguli in functionare, sau poate ca ei cred ca prin reglaje/modificari personale aduc imbunatatiri. Asta se vede din pacate cand nu ai calificare in domeniu.
Am constatat din pacate ca lumea tunningului la noi este intr un continu declin( fata de anii precedenti cand proiecte frumoase erau mai mereu scoase din mainile mecanicilor/tunerilor priceputi).
Astept cu interes aparitia pe piata a unor proiecte interesante inclusiv pe al tau Sebastian.
|
Cred ca ai perfecta dreptate, observatiile sunt foarte pertinente.
Lipsa de bani si functionarea precara a economiei romanesti, cu mici suturi reale de crestere, se vede in toate, media fiind destul de jos.
O alta problema este lipsa de vizibilitate si de WOW, deja pragul de la foarte putin la foarte sus e trecut si acum atrag atentia doar proiecte care impresioneaza si e mai greu sa impresioneze, deja oamenii au pretentii mari.
Marketingul este mai puternic decat cunoasterea si nu poti sa le faci bine si sa te pricepi la tot, iar cand te concentrezi pe munca restul pica in plan secundar. Nu e vina celor care stiu sa isi atraga clienti ci noi avem un management prost, execrabil din acest punct de vedere ...
Proiectul meu a avut de spus ceva la ora respectiva si de atunci nici un Subaru nu s-a ridicat la acel nivel, iar al meu in diverse faze desi nu e mediatizat a avut o buna ascendenta, acum in lucru. Nu este o masina care sa emita pretentii desi probabil ca ar putea face si acum o figura frumoasa in fata unor maisni declarate in pragul a 1000hp.
Stim foarte bine ca multe valori de putere declarate de diverse persoane sifirme in goana dupa imagine, clienti sunt expandate, iar timpii reali sunt minimizati masini de 10 secunde aici in UK au facut 12-13...
Cine intelege ceva, foarte bine cine nu ... e treaba lor, am iesit de atatea ori sa le spun incat consider ca-mi bat gura de pomana, cu ei si le doresc sanatate.