Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Evo X
Unul din tinerii piloti de VTM a apelat la serviciile noastre pentru maisna lui de strada, antrenamente si recunoasteri.
Mitsubishi Lancer Evolution X - 2008
Acest model in mod normal atinge de fabrica o putere de 280hp sin cei 295 declarati.
Avand un filtru de aer mai permisiv si o evacuare libera fara catalizator masina ridicat puterea la masuratoarea cu softul care il avea la 312hp. Softul fusese putin ajustat de Doc tuning sau asa ceva.
Dupa modificarea pe dyno a ajuns sa dezvolte cca. 370hp, aproximativ 450ghp.
Masina are doua softuri unul cu ALS altul fara ALS.
Nici nu a trecut weekendul si a ajuns pe circuit unde s-a miscat exemplar.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
WRX
Un alt WRX semnat de Racing Code
Stoc 230 declarat si aproape tot atat masurat.
Resoftat a urcat la 280hp(aproximativ 330ghp) si putin peste 400Nm. In mod cert putem creste foarte mult cuplul insa nu e cazut datorita sensibilitatii transmisiei.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Subaru Levorg ecu remap
Subaru Levorg chiptuning /ecu remap
De astazi va anuntam ca putem seta aceste modele.
Pentru motoarele pe benzina de 1.6l si 170HP & 250Nm noi oferim o crestare optima de 35-40hp si 60Nm.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
oferta
SUBARU Forester 20XT an 2005
O masina care merita toata atentia, avand un potential peste WRX din aceeasi generatie avand un motor foarte asemanator cu cele de STI, AVCS.
Doar cunoscatorii vor intelege ceea ce am spus cu privire la variatia axelor cu came de admisie.
Un astfel de model cu un intercooler marit, o evacuare generoasa, un set de injectoare si o turbina de STI face ravagii.
Horia Gheorghe, pilot in Campionatul National de Viteza pe Traseu Montan (Coasta) se bucura pe strada, la volanul unui EVO X de o setare personalizata realizata pe dyno Mustang de catre echipa Racing Code.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Subaru Impreza WRX 2002 by RC
Dyno tuning!
WRX 2002
261bhp
Masina are doua modificari care influenteaza mersul motorului:
- admisie de aer rapida
- evacuare fara catalizator.
Acum a primit si cea de a treia modificare softul setat modificat de specialistul Racing Code pe dyno Mustang.
Datorita varsetei a vechimii unor piese masina nu mai functiona corect si puterea era mult diminuata.
Cand am testat maisna in versiunea originala a softului, datorita vechimii si a modificarilor am descoperit mari probleme pe care le-am remediat.
Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)
Stiu ca poate nu este locul potrivit si faptul ca de a lungul timpului ai tot tinut sa precizezi ca este un proiect personal, de aceea nu doresc sa creez un flame, insa de multa vreme nu a mai aparut in spatiul public vre o veste despre Subaru l tau Sebastian. Poti sa mai detaliezi ( pe cat este posibil) acest subiect. Multumesc anticipat
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)
Quote:
Originally Posted by aldo ufc
Stiu ca poate nu este locul potrivit si faptul ca de a lungul timpului ai tot tinut sa precizezi ca este un proiect personal, de aceea nu doresc sa creez un flame, insa de multa vreme nu a mai aparut in spatiul public vre o veste despre Subaru l tau Sebastian. Poti sa mai detaliezi ( pe cat este posibil) acest subiect. Multumesc anticipat
Am avut doua proiecte personale Subaru, unul IMPREZA si altul FORESTER.
Foresterul a urcat spre 400hp dar l-am vandut de ceva timp.
Pentru Impreza exista un topic care nu este deschis de mine, dar a fost intretinut de mine la urmatoarea adresa: https://forum.4tuning.ro/130-masina-...00-sti-rc.html
Foarte multe detalii nu voi da, decat cand voi pune masina pe dyno si o vom seta pentru putere mare.
Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Am avut doua proiecte personale Subaru, unul IMPREZA si altul FORESTER.
Foresterul a urcat spre 400hp dar l-am vandut de ceva timp.
Pentru Impreza exista un topic care nu este deschis de mine, dar a fost intretinut de mine la urmatoarea adresa: https://forum.4tuning.ro/130-masina-...00-sti-rc.html
Foarte multe detalii nu voi da, decat cand voi pune masina pe dyno si o vom seta pentru putere mare.
Multumesc pentur raspuns. Am facut referire la proiectul pe care il deti, Impreza( cunosteam si cel de al doi lea proiect care in prezent nu mai e la tine.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Forester
Cel de al doilea proiect, fosta mea masina de strada a fost usor dezvoltat de cel care l-a luat de la mine. Acum masina este undeva la Iasi dar inteleg ca are ceve deficiente de functionare.
Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)
Imi pare rau sa aud faptul ca lumea nu apeleaza de cele mai multe ori la oameni specializati, iar ca efect asta duce la nereguli in functionare, sau poate ca ei cred ca prin reglaje/modificari personale aduc imbunatatiri. Asta se vede din pacate cand nu ai calificare in domeniu.
Am constatat din pacate ca lumea tunningului la noi este intr un continu declin( fata de anii precedenti cand proiecte frumoase erau mai mereu scoase din mainile mecanicilor/tunerilor priceputi).
Astept cu interes aparitia pe piata a unor proiecte interesante inclusiv pe al tau Sebastian.