Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 26-12-15, 22:08   #136
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-01-16, 21:19   #137
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default 450lei o testare dyno 4x4

EVO 9

fara nevoie de prea multe comentarii
testare dyno 4x4 - 450 lei
Doar Racing Code oferta testare completa in acesti bani:
- testare putere la roata
- testare putere parazita adica pierderile
- testare putere motor

Masina a venit pentru o verificare, diagnosticare si bine a facut.
Defectele au fost stabilite si dupa remediere discutam si de o resfotare custom, facuta corect. In acest moment detine un soft necunoscut.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160107_112724.jpg
Views:	39
Size:	5.17 MB
ID:	3137395   Click image for larger version

Name:	20160107_112746.jpg
Views:	45
Size:	4.49 MB
ID:	3137396   Click image for larger version

Name:	20160107_112753.jpg
Views:	31
Size:	4.72 MB
ID:	3137397  

Attached Files
File Type: pdf pwr&trq.pdf (31.5 KB, 9 views)
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-01-16, 22:19   #138
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default STI2005 RC vs ZOD

SUBARU IMPREZA WRX STI 2005
Reconversie volan de la dreapta la stanga.
Motor EJ20, cu transmisie dota cu DCCD.

Modificarile nu sunt numeroase dar sunt ce trebuie:
- pompa de benzina cu debit marit la 255l/h
- adimsie Blitz
- BOV HKS
- evacuare cu doua catalizatoare Roger Clark Motorsport
- remapare

Unul din clientii nostri fideli a cumparat acest exemplar rar si foarte bun.
Masina avea modificarile deja facute si parea sa functioneze in regula cu exceptia unor mici erori.
Masina avenit la noi pentru o testare dyno si o diagnisticare, verificare.
Am testat masina monitorizand functionarea si am obtinut 302hp si 398Nm, fapt care era posibil decat in prezenta unui soft, la modificarile mecanice care le avea deja. Din spusele propietarului softul era de la Okan ce detine firma de tuning Zod fiind specializat in asa zise setari de performanta.
Nu putem sa spunem ca functiona incorect si periculos la prima vedere.
Clientul a spus ca nu e suficient si ca doreste mai mult in limita unei bune functionari, astfel am inceput cu o analiza a softului.

Deoarece puterea obtinuta dupa resoftare era mica, un plus de 30hp la o masina de genul asta care are si evacuare nu impresioneaza, cel putin nu pe noi care setam amsinile astea inca de cand au aparut.
Soful care era deja incarcat avea grave deficiente de conceptie:
- admisia nu era rescalata de la 5000rpm maisna mergand pe cap de tabel
- avansul ajustat in jos peste tot, ca o metoda de protectie, dar nu este corect sa fie retras peste tot iar in unele locuri chiar se creste, pentru protectie dar si pentru eficienta. Din acest motiv consumul era mare dar cel mai rau era ca la mers constant cu sarcina mica medie la drum masina ridica un EGT exorbitant. Faptul cu EGT fiind semnatura acestui tuner, fiind observat chiar si de amatori:

- amestecul destul de conservativ si putin franjurat, cobinatia perfecta cu avansul retras pentru ridicarea periculoasa a EGT si desigur nu e pericolul mare cum spune desteptul asta in imaginea anterioara... catalizatorului ii place temp mare si e departe de motor dar galeriile, garniturile, turbina supapele...
- presiunea e demna de cascadorii rasului, senzorul original de presiune la Subaru este de 1.55bari in absolut 2.55bari si daca ai scris 1.6 in soft e clar ca poate urca oricat necontrolat. limitarea era pusa la 4.2 bari . Poate va intrebati ce insemna asta de fapt, insemna ca nu ma are limitare de presiune si daca dintr-un motiv mecanic, electric... presiunea nu e perfect controlata presiunea urca oricat spargand motorul, turbina...
Asa ceva nu se face! Este vorba de siguranta motorului. Dar este mai rau decat atat.
Pe intelesul tuturor as putea spune ca ecu utilizeaza doua softuri unul de serviciu si unul de protectie. Softul de serviciu este activ automat tot timpul cat masina functioneaza corect, fara ca motorul sa fie stresat de ceva din functionarea lui, altfe automat sa se protejeze sare in versiunea de protectie care are presiunea inhibata, amestec bogat ... setari conservatoare, poti utiliza masina dar cu consum mare si performante slabe.
Este clra ca individul care a facut softul nu stie ce face sau nu are acces la soft asa cum trebuie, noi avem acces total la aceste softuri. In ambele situatii este foarte grav, iar cans spun asta ma bazez pe imbecilitatea rationamentului de a seta ambele softuri, de serviciu si de siguranta lafel cu aceleasi valori. Ma exprim mai clar softul de servici avea valori egale cu softul de siguranta. Era suficeint un mic furtunas la turbo sa cedez, fapt care se intampla si motorul era distus inc ateva secunde in loc sa intre in protectie sa dea in nas cum se spune si sa intre automat in softul protectiv de siguranta...
Nu mai continui ca nu are sens, dar cand stiu ca anturajul lui tipa ca motoarele de Subaru nu sunt fiabile si ca EJ25 se strica sigur ... inteleg pe ce se bazeaza. Din pacate sunt tot felul de ologofreni care iau ceea ce scriu ca pe o chestiune personala ... departe de mine gandul asta dar punctual trebuie cineva sa le atraga atentia mai ales ca au creeat stare de psihoza in randul posesorilor de EJ25.
EJ20 este un motor robust in timp ce ej25 are anumite sensibilitati si trebuie tratat responsabil, insa in astfel de situatii e clar la gunoi.






SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-01-16, 09:14   #139
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Subaru Impreza Rally by Racing Code

Subaru Impreza 2001 rally

Engine ej20
turbo VF34 cu restrictor 34
sistem complet de evacuare 63mm

LINK G4+
Gestieunea electronica asgirata de ECU STANDALONE LINK.
Racing Code este reprezentantul oficial LINK in Romania, noi facem importul, montarea, si setarea asigurand oricui doreste suportul tehnic.


Acest tip de ecu il inlocuieste pe cel original oferind multe avantaje fiind full programabil.
Se pot seta doua programe, se poate monta ALS decuplabil la buton, program de start, FFS... cat tot ce trebuie la o maisna de mare performanta.
Efectiv acest ecu ia locul celui original in carcasa stoc:

Programul de comanda, editare este destul de apropiat de cel oferit de Motec, avand mici minusuri si mici plusuri:

In ciuda faptului ca este o masina de curse nu trebuie sa ne asteptam la valori ale puterii si cuplului exorbitante, deoarece acestea fizic sunt imposibile in aceasta configuratie. Noi nu vrem sa oferim asa cum se poarta in Romania si alte tari chiar mult mai avansate in lumea motorsportului valori mari, pentru ca ar insemna sa mintim, vrem sa oferim o maisna care are performante excelente in aceasta configuratie iar valorile afisate vor fi cele reale pentru ca dyno Mustang doar asa stie sa arate.
Are sa fie o masina de referinta pentru noi deoarece este ultima pe care o facem in sediul vechi, intentionand dupa setarea ei sa ne mutam intr-o zona mult mai buna si foarte accesibila.

Masina a venit la sediul nostru i-a fot montat ecu, a fost pornita si apoi a plecat la un atelier mecanic, deoarece noi nu aveam, dar la noul sediu vom avea, pentru cateva verificari si modificari mecanice:

- verificare compresie
- verificare etansietati evacuare si admisie, foarte important la o maisna turbo
- montare suport senzor AFR pe evacuare:
- montare senzor temperatura aer, IAT, in admisie, deoare masina originala nu masoara corect temperatura in admisie:

- urmeaza sa se schimbe senzorul de presiune cu unul care citeste cu un bar in plus, deoarece valoare de 1.5 pecare o acopera senzorul original este mica mai ales lao maisna cu restrictor care in zona 3500-5000 trebuie sa dea tot ce poate.

Last edited by SEBASTIAN; 30-01-16 at 09:52.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 01-02-16, 22:04   #140
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Subaru Rally by RC

Pentru a obtine ALS veritabil ai nevoie de aer adus in admisie cand pedala de acceleratie este neapasata.
O metoda foarte eleganta este sa intercalezi o electrovalva care aduce aer in timp ce cla[eta de acceleratie este inchisa.
Odata cu selectarea optiunii de ALS prin apasare de buton se activeaza si valva obtinand efectul dorit.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG-20160125-WA0004.jpg
Views:	36
Size:	168.3 KB
ID:	3142210   Click image for larger version

Name:	IMG-20160127-WA0001.jpg
Views:	32
Size:	154.0 KB
ID:	3142211   Click image for larger version

Name:	IMG-20160127-WA0002.jpg
Views:	38
Size:	176.9 KB
ID:	3142212  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-02-16, 07:37   #141
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Poate ca pare usor de montat un ecu standalone plug in dar in ciuda aparentelor nu e chiar asa de simplu, sunt conexiuni de facut si chiar de montat unele piese.
Referitor la schimbarea hartilor noi am ales un buton cu doua pozitii, pornit/oprit si cu martor LED.
Pentru cuplarea si decuplarea ALS am ales varianta rosie.
Iar butoanele de comanda au fost fixate pe panoul central pentru a fi usor accesate chiar in mers.

https://youtu.be/Sqb5iNsSsyA
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160202_175234.jpg
Views:	28
Size:	3.83 MB
ID:	3142335   Click image for larger version

Name:	20160202_175228.jpg
Views:	26
Size:	3.80 MB
ID:	3142336   Click image for larger version

Name:	20160202_195307.jpg
Views:	34
Size:	3.21 MB
ID:	3142337  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-02-16, 06:36   #142
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

In sfarsit ziua setarii.
Setarea a cuprins doua programe unul mai liniar altul ceva mai agresiv in limita superioara a fiabilitatii fiind o masina de anduranta de rally cu restrictor de 34mm.

https://www.youtube.com/watch?v=MFOYzNkj1rU
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160204_124943.jpg
Views:	25
Size:	2.05 MB
ID:	3142604   Click image for larger version

Name:	20160204_123814.jpg
Views:	33
Size:	3.92 MB
ID:	3142605   Click image for larger version

Name:	graficputereSubaruSTI34mmrally.jpg
Views:	51
Size:	8.30 MB
ID:	3142606  


Last edited by SEBASTIAN; 05-02-16 at 07:29.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 08-02-16, 20:35   #143
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default GC8

SUBARU IMPREZA GC8

motor ej20 declarat de producator cu 280HP
Puterea masurata cand a venit la noi 273HP.
Puterea masurata la plecare dupa punerea la punct 296HP.

Un client impatimit de motorsport si colectinar de masini superbe astazi a trimis masinuta sa, sa o facem sa functioneze corect.

Cand a venit masina functiona defectuos, vizibil de catre oricine.
In momentul in care sarcina pe motor crestea masina intrerupea, violent. Nu putea atinge nici o data 200km/h din cauza ca de la treapta 2,3 in sus limita la aproape fiecare secunda.

Acum masina functioneaza cat se poate de corect si sigur, era pacat sa se piarda asa ceva mai ales ca de atunici avea DCCD si 280hp.

Acum atinge aproape 300hp mai exact 296 si 420Nm.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160208_155436.jpg
Views:	39
Size:	4.29 MB
ID:	3143071   Click image for larger version

Name:	20160208_155430.jpg
Views:	31
Size:	4.98 MB
ID:	3143072   Click image for larger version

Name:	20160208_111120.jpg
Views:	32
Size:	5.74 MB
ID:	3143073  

Click image for larger version

Name:	20160208_111144.jpg
Views:	33
Size:	5.04 MB
ID:	3143074  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-02-16, 06:54   #144
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Si filmuletul:

https://www.youtube.com/watch?v=bnKh3rnFkJ8
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-02-16, 08:48   #145
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default EVO 8 - EVO9 engine MOTEC ECU

ECU STANDALONE MOTEC M800

EVO 8 cu motor de EVO 9
Colaborare COLINA MOTORSPORT - RACING CODE

masina in lucru
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160210_131358.jpg
Views:	32
Size:	4.06 MB
ID:	3143418   Click image for larger version

Name:	20160210_131340.jpg
Views:	34
Size:	4.39 MB
ID:	3143419  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-03-16, 06:03   #146
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Probabil cel mai rapid evo x din Romania:
https://www.facebook.com/catalin.chi...2974007127139/
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-03-16, 19:20   #147
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Maxim RPM - 4G63.

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-03-16, 07:48   #148
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Atunci cand folosim un standalone de calitate in special Vipec sau Link asa arata un panou de comanda a puterii:
- 4 trepte de cuplu/putere
- ALS cuplabil
- LC cu turatie si cuplu variabil le la Xrpm la Yrpm
- comanda NOS
- toate astea X 2 schimbare de setari pentru alt combustibil sub cheie

Oare merita sa dai banii pe un standalone serios sau ... te chinui cu tot felul de artificii la ecu stoc ca e mai ieftin.

Toate functiile au martori luminosi.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20160221_171744.jpg
Views:	53
Size:	4.32 MB
ID:	3150181   Click image for larger version

Name:	20160221_172437.jpg
Views:	34
Size:	3.76 MB
ID:	3150182   Click image for larger version

Name:	20160217_200921.jpg
Views:	35
Size:	3.69 MB
ID:	3150184  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 30-03-16, 21:14   #149
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Subaru & Mitsubishi by Racing Code (chiptuning - dyno)

Nici macar nu stiu unde sa asez aceasta masina in aceasta arie de chiptuning sau in cea de motorsport.
In mod cert este o masina de strada, doar ca cei aproape 500hp sunt ca o avalansa cand ii descatusezi.
Poate ca Daniel o sa povesteasca el mai mult despre masina si ce a facut la ea, oricum acum nu stiu un alt evo 8 pe strazile Bucurestiului care sa fie mai puternic.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 15-04-16, 20:13   #150
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Subaru Forester + 50HP

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -