Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 31-05-14, 17:03   #91
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default https://www.youtube.com/watch?v=O5G8di2RxNY&feature=youtu.be

Mitsubishi Lancer Ralliart

- putere declarata 240hp
- putere masurata 239.3hp
- putere obtinuta dupa modificarea softului 283Nm si un plus de peste 100Nm.

Resoftare custom pe dyno aducand un castig de cca. 45hp si 100Nm, beneficiind acum de doua programe unul race si altul street usor de schimbat de catre sofer.
Programul de curse beneficiaza in plus de ALS si Launch Control astfel masina reusind sa plece violent de pe loc chiar daca este automatizata transmisia, de tip SST.

DUALMAP - IN MOD CERT IN ACEST MOMENT NIMENI NU MAI MODIFICA ACESTE MODELE REUSIND SA OFERE DOUA SOFTURI UTILIZATORULUI.

Pentru a reusi sa se incarce doua softuri si sa nu afiseze erori pe bord ecu stoc a trebuit sa fie desfacut si modificat. Ulterior incarcarea noilor versiuni si modificarile se fac cu ecu pe masina prin portul OBD.

https://www.youtube.com/watch?v=O5G8...ature=youtu.be
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140531_110428.jpg
Views:	37
Size:	233.4 KB
ID:	2991843   Click image for larger version

Name:	20140531_110438.jpg
Views:	45
Size:	241.2 KB
ID:	2991844   Click image for larger version

Name:	20140531_111610.jpg
Views:	51
Size:	328.6 KB
ID:	2991845  

Click image for larger version

Name:	20140531_111633.jpg
Views:	40
Size:	191.1 KB
ID:	2991846   Click image for larger version

Name:	20140531_111702.jpg
Views:	37
Size:	213.3 KB
ID:	2991847  
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 31-05-14 at 17:12. Reason: https://www.youtube.com/watch?v=O5G8di2RxNY&feature=youtu.be
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 31-05-14, 21:31   #92
Bytzu
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bytzu's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 810
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

cat de bine rezista dsg.ul la 4x4 cu plecari de pe loc?
Bytzu is offline   Reply With Quote
Old 31-05-14, 22:16   #93
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Salut,

Daca ne referim la SST este destul de problematic, cand discutam de fiabilitatea acestor cutiute de viteze automatizate montate pe Mitsubishi. Nu ma refer la aportul tuningului in distrugerea lor ci la faptul ca acestea cad in km putini la masini de serie.
Pentru a pastra in forma aceste cutii de viteze se recomanda schimbul uleiului din ele la un interval foarte scurt de cca. 7500-10000Km.
Problema plecarilor de pe loc nu agraveaza prea rau situatia atat timp cat nu se fac in mod repetat foarte multe. Aceste cutii de viteza au o problema cu racirea uleiului si pastrarea calitatii acestuia.
Daca uleiul e bun si nu e incins nu sunt probleme dar daca faci 7 plecari de pe loc una dupa alta ... la inceput nu zice nimic insa uzurile incep sa apara.
Cel mai simplu este o baie de ulei marita apoi discutam de sistem de racire cu radiator , pompa de recirculare...
O alta piesa de uzura este ambreiajul care se poate inlocuii cu unul mai bun sau standard, sau kituri speciale de intarire a cutiilor.

DSG este cam lafel dar parca mai bine optimizate pe masinile pe care vin din pdv al fiabilitati si probabil ajuta motoarele fara 4x4 si cuplu mai micut.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-06-14, 19:50   #94
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Subaru Legacy 2.5 chiptuning +20HP

Marca/Model/An de fabricatie: Subaru Legacy 2.5 , 2007


Modificari: Configuratie stock cu eliminare de catalizator 1.


Soft: Racing Code, castigul este spectaculos peste 20HP la un model aspirat de aceasta capacitate.


Observatii: Racing Code este singura firma de tuning care resofteaza aceste modele. Foloseste propria solutie, fiind a treia firma ca vechime in lume atunci cand discutam de resoftare Subaru activand neoficial din 2005 si oficial din 2007. Aproape 10 ani de experienta!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140624_120657.jpg
Views:	43
Size:	103.5 KB
ID:	3001020   Click image for larger version

Name:	20140624_120709.jpg
Views:	23
Size:	111.2 KB
ID:	3001021   Click image for larger version

Name:	20140624_120955.jpg
Views:	31
Size:	186.1 KB
ID:	3001022  

Click image for larger version

Name:	20140624_123148.jpg
Views:	47
Size:	261.9 KB
ID:	3001023   Click image for larger version

Name:	20140624_123154.jpg
Views:	40
Size:	251.7 KB
ID:	3001024   Click image for larger version

Name:	20140624_123214.jpg
Views:	36
Size:	106.8 KB
ID:	3001025  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-07-14, 21:21   #95
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default ej20-stroker parts

Cateva imagini ale unor piese mecanice de Subaru, doar pentru cunoscatori.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	ej207stock.jpg
Views:	53
Size:	196.1 KB
ID:	3004057   Click image for larger version

Name:	specC.jpg
Views:	45
Size:	202.9 KB
ID:	3004058   Click image for larger version

Name:	spcvsst.jpg
Views:	61
Size:	282.6 KB
ID:	3004059  

Click image for larger version

Name:	tomsc.jpg
Views:	61
Size:	255.6 KB
ID:	3004060   Click image for larger version

Name:	scbe3.jpg
Views:	72
Size:	281.6 KB
ID:	3004061   Click image for larger version

Name:	prez+12.jpg
Views:	51
Size:	251.0 KB
ID:	3004062  

Click image for larger version

Name:	20140619_152603.jpg
Views:	50
Size:	202.6 KB
ID:	3004063   Click image for larger version

Name:	chiuadm.jpg
Views:	44
Size:	244.6 KB
ID:	3004064  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-07-14, 18:05   #96
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

si cateva imagini de la montaj
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG-20140709-WA0002.jpg
Views:	62
Size:	48.2 KB
ID:	3005972   Click image for larger version

Name:	IMG-20140709-WA0003.jpg
Views:	49
Size:	57.0 KB
ID:	3005973   Click image for larger version

Name:	IMG-20140709-WA0005.jpg
Views:	59
Size:	63.5 KB
ID:	3005974  

Click image for larger version

Name:	IMG-20140709-WA0007.jpg
Views:	42
Size:	59.2 KB
ID:	3005975   Click image for larger version

Name:	IMG-20140709-WA0009.jpg
Views:	56
Size:	53.9 KB
ID:	3005976  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-09-14, 19:24   #97
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Suby & Mitsu setari ecu standalone pe dyno

Mitsu nu este la prima setare la noi doar a revenit ascultand sfaturile si a avut un castig de peste 65HP.

Suby are o istorie frumoasa si dupa indelungi perelinaje pe la diversi tuneri din strainatate care au lucrat pe dyno afara sau in Romania masina a ajuns pe mainile noastre ca sa primeasca ce e mai bun din punct de vedere al setarii Motec-ului M800 ce o echipeaza.
Este masina Campioana la Gr. N, o masina care in acest an la H a aratat ca Subaru poate tine stindardul sus, o masina in trecut pilotata de EDU STAN.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140916_142110.jpg
Views:	58
Size:	3.12 MB
ID:	3031659   Click image for larger version

Name:	20140916_142205.jpg
Views:	42
Size:	1.46 MB
ID:	3031660   Click image for larger version

Name:	20140918_114653.jpg
Views:	49
Size:	2.88 MB
ID:	3031661  

Click image for larger version

Name:	20140918_113216.jpg
Views:	42
Size:	2.99 MB
ID:	3031662  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 03-10-14, 21:15   #98
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Subaru Impreza GC8 - Vipec standalone ecu

O masina cu o istorie interesanta, atat ca model cat si ca exemplar.
In cazul de fata discutam de o masina de curse de grupa A, care din pacate in fisa de omologare este foarte restrictionata fiind extrem de aproape de grupa N, neexistand multe piese omologate pentru A.

Masina este adusa din Germania via Dog Tuning din Arad.
Pilotul si detinatorul actual este Ady Sotingeanu alias Ady Viteza fost pilot de curse de motociclete, acesta apeland la experienta lui Edu Stan in materie de Subaru pentru curse.
Masina are o gestiune electronica performanta de tip standalone ViPec.
Deoarece cu setarea initiala la masina a cedat motorul apoi a functionat defectuos fara sa permita nici macar obtinerea de valori rezonabile de putere si cuplu echipa Edu Stad & Ady Viteza au apelat la serviciile noastre stiind ca suntem supraspecializati in aceasta marca. Nici unul din ei nefiind la prima experienta Subaru cu Racing Code.

Acum masina a primit o noua setare performanta pe dyno in limitele mecanice permise si desigur in limitele bunei functionari fara a trece in plan secundar fiabilitatea.

Valoarea de putere maxima este confidentiala fiind in zona +300HP.



Impreza GC8
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	VipecLogo.png
Views:	32
Size:	72.5 KB
ID:	3034936   Click image for larger version

Name:	20141002_194803.jpg
Views:	49
Size:	3.52 MB
ID:	3034937   Click image for larger version

Name:	20141002_194653.jpg
Views:	41
Size:	2.73 MB
ID:	3034938  

Click image for larger version

Name:	20141003_184158.jpg
Views:	42
Size:	2.58 MB
ID:	3034939   Click image for larger version

Name:	20141003_131514.jpg
Views:	36
Size:	2.97 MB
ID:	3034940   Click image for larger version

Name:	20141002_194710.jpg
Views:	50
Size:	2.73 MB
ID:	3034941  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 04-10-14, 14:33   #99
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default LC

https://www.youtube.com/watch?v=KserzfajHr0

Last edited by SEBASTIAN; 04-10-14 at 14:36.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-10-14, 21:00   #100
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Mitsubishi Lancer Clasic 1.6

Mitsubishi Lancer Clasic 1.6 16v

Masina este absolut stock si s-a folosit benzina cu cifra octanica 95.

Putere declarata de producator 98HP.
Putere masurata 94.5HP.
Putere obtinuta dupa modificare custom Racing Code 110HP.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20141004_103520.jpg
Views:	32
Size:	868.9 KB
ID:	3036731   Click image for larger version

Name:	20141004_112010.jpg
Views:	42
Size:	868.0 KB
ID:	3036732  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 09-10-14, 09:00   #101
alexandru, sfat

Stage 3
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 126
Member of:
[Moderators]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Graficul pe dyno a subarului lui ady viteza pe motor stock.
Motorul a cedat nu din motive de setare si asta stiu cei implicati. La racing code masina a ajuns dupa ce alte persoane au alterat settingul masinii pentru un alt motor si turbina.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMAG0354.jpg
Views:	79
Size:	2.82 MB
ID:	3037104  
__________________
Am pana. Oare de aia nu trage masina ?
www.dogtuning.ro

Last edited by alexandru, sfat; 09-10-14 at 09:08.
alexandru, sfat is offline   Reply With Quote
Old 09-10-14, 22:06   #102
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Da voi stiti mai bine ce a fost acolo, am sters cu buretele toate prostiile, dupa ce ne-am amuzat putin, iar pentru a nu se putea altera setarile ecu este blocat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-10-14, 20:35   #103
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

Minutul 2:30 Sanu Renault Megane 2.0 16v ecu standalone 266HP
Minutul 2:57 Edu Stan cu STI2008 - interne stoc si ecu stoc +300HP
Minutul 3:45 Baby Evo 8 N4 Ecu Walbro TDD 381HP
Minutul 3:57 Adi Sotingeanu Impreza GC8 ecu ViPec +300HP
Minutul 8:18 Gabi Tudora Subaru N11 ecu Motec M800 putere redusa datorita restrictorului sub limita celor impuse la debutanti, de la urmatoarea etapa puterea creste
https://youtu.be/3OYTqNURei0
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-10-14, 22:21   #104
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE - tuning Subaru/Mitsubishi/ test putere

In evolutie pentru circuit.
Subaru Impreza GC8

S-a schimbat combustibilul, iar masina a urcat puterea la 359BHP si 475Nm.

https://www.facebook.com/video.php?v...type=2&theater
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20141022_185709.jpg
Views:	53
Size:	3.17 MB
ID:	3041632  
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-10-14, 22:07   #105
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default N11

Subaru Impreza WRX STI Spec C N11 Tommi Makinen

De astazi lumea curselor s-a imbogatit sau mai bine spus a recuperat in zona grupei N inca o masina interesanta, fosta campioana la Gr. N si ulterior cu o prezenta merituosa la H, protagonistul fiind Maestrul Sportului auto Edu Stan.

Acum configuratia masinii este compatibila cu Gr.N si desi au trecut ceva ani din momentul in care masina a fost livrata de producator(Tommi Makinen), majoritatea accesoriilor fiind inca originale iar motorul sigilat. Noul pilot este un vechi client al nostru incepand in urma cu 7 ani colaborarea prin tunarea unui WRX, printre primele cu turbo si frane de STI. Numele lui nu este un secret este Gabi Tudora, alias GabiT.

Astazi utilizand E85 masina ne-a permis sa o setam la 353BHP si 495Nm, ceea ce este excelent pentru o maisna care vizeaza si intreceri de circuit. Rog mare atentie si subliniez veridicitatea cifrelor!

Am atasat graficul actual si graficul actual fara restrictor vs cel cu restrictor de 32mm.

Consideram ca este un bun inceput pentru un astfel de proiect, iar daca ne vor fi cerute si ascultate sfaturile credem ca putem sa ne apropiem de 400BHP pentru Gr. N in viitor, poae sezonul viitor de VTM.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20141024_162905.jpg
Views:	65
Size:	2.33 MB
ID:	3042253   Click image for larger version

Name:	20141024_162911.jpg
Views:	40
Size:	2.75 MB
ID:	3042254   Click image for larger version

Name:	20141024_161949.jpg
Views:	39
Size:	2.30 MB
ID:	3042255  

Click image for larger version

Name:	20141024_162003.jpg
Views:	53
Size:	2.74 MB
ID:	3042256   Click image for larger version

Name:	20141024_162032.jpg
Views:	33
Size:	2.59 MB
ID:	3042257   Click image for larger version

Name:	20141024_162021.jpg
Views:	40
Size:	2.61 MB
ID:	3042258  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -