16-03-13, 14:59
|
#331
|
Stage 3
Join Date: Mar 2010
Posts: 146
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Trebuie sä treci la OBD 1
Treaba asta am incercat si eu sä o fac si o sä ai de invätat si cäutat enorm de mult si parcä nu se mai terminä desi ajungi sä cunosti multe.
O sä incerc sä-ti dau niste linkuri dacä le gäsesc cu ce mi-a fost mie de folos sä inteleg cum stä treaba asta, dar e destul de complicat cu M54 din päcate deocamdatä insä imposibil nu este
|
|
|
16-03-13, 16:02
|
#332
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by crime1
Trebuie sä treci la OBD 1
Treaba asta am incercat si eu sä o fac si o sä ai de invätat si cäutat enorm de mult si parcä nu se mai terminä desi ajungi sä cunosti multe.
O sä incerc sä-ti dau niste linkuri dacä le gäsesc cu ce mi-a fost mie de folos sä inteleg cum stä treaba asta, dar e destul de complicat cu M54 din päcate deocamdatä insä imposibil nu este
|
hmmmm, nu este prea incurajator am mers pe miza ca, putin dar totusi s-a mai facut swap-ul asta.
|
|
|
16-03-13, 16:04
|
#333
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Salut tuturor!
Incet, incet vine primavara si cu ocazia asta mai punem mana si pe ursache.
dupa ce am tot stat pe ganduri pt a alege un motor, M50/M52/M54 am achizitionat weekendul trecut un M54B30 de pe E46 CI automat.
am luat odata cu el, instalatia completa a motorului, EWS, cheie contact+ cititor, ECU,galerii de evacuare pana la mijlocul masinii continand toate 4sondele lambda si pedala de accelaratie electrica+fire( care a din pacate am inteles k nu o voi putea folosii.
instalatia cutiei automate+calculator a ramas toata pe masina donatoare.
va urma multa bataie de cap si multe intrebari daca este cineva dispus sa ma sfatuiasca( chiar si contracost)
daca nu voi putea folosii acceleratia electrica, de pe ce motor cumpar clapeta de acceleratie mecanica?
evacuarile vor ramane astea complete cu cele 4 sonde?(am acasa si 2 galerii de 2.8 ramase de pe fostul motor,M50)
am urmarit ceva swapuri la nemti si am vazut montand pe un E30 cabrio motorul M54b30 cu galeriile de evacuare originale pana la prima imbinare pastrand toate 4 sonde lambda, nu credeam sa incapa de H...etc fara modificari
cutie de viteze, care ar fi cea mai recomandata pentru rapoarte?
ce ambreiaj(volanta,disc placa de presiune) este recomandat pentu motorul asta?
mecanic o sa fac eu cam tot, fiindca nu observ mari diferente fata de M50.
suporti M50 E36,baie de ulei M50 E34, sorbul ramane asta si se modifica,tampoane e34, cardanul l-am pastrat de la vechiul m50b25,timoneria la fel...etc
La partea electrica din cate am inteles va fi distractie maxima, eu nu ma descurc deloc deci la momentul respectiv voi apela la cineva priceput contracost.
pana una alta vreau sa fiu sigur k am tot ce trebuie si ce nu am sa cumpar intre timp.
Multumesc si imi iau angajamentul sa fiu foarte recunosctaor celor care ma ajuta sa deslusesc misterele...
|
s-a ascuns prea repede postul asta!
|
|
|
16-03-13, 20:43
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
s-a ascuns prea repede postul asta!
|
Il montezi frate stai linistit.Clapeta o pui si pe aia electrica daca ai luat tot ce trebuie de pe masina, iar daca nu cauta una de pe M52TUB orice dubluvanos M52 TU, si cu adaptor o montezi pe aia prin cablu.Are pe ea TPS tot, la fel ca asta de la 3.0
Eu am montat adaptor pentru admisia de 3.0 si clapeta prin cablu.Nu am avut pe aia electrica ca as fi incercat cu ea! Din ce stiu eu are vreo 4 fire....nu mai stiu exact.Da-mi un tel cand te incurci si te mai ajut eu!
|
|
|
17-03-13, 11:15
|
#335
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Il montezi frate stai linistit.Clapeta o pui si pe aia electrica daca ai luat tot ce trebuie de pe masina, iar daca nu cauta una de pe M52TUB orice dubluvanos M52 TU, si cu adaptor o montezi pe aia prin cablu.Are pe ea TPS tot, la fel ca asta de la 3.0
Eu am montat adaptor pentru admisia de 3.0 si clapeta prin cablu.Nu am avut pe aia electrica ca as fi incercat cu ea! Din ce stiu eu are vreo 4 fire....nu mai stiu exact.Da-mi un tel cand te incurci si te mai ajut eu!
|
Multumesc si pt sfaturile alea la telefon! sa vedem ce va fii pana la urma...
Deocamdata incerc sa adun toate piesele, bani de serpi nu am si vreau sa aflu daca potrivesc galeriile originale pana la prima imbinare sau le pun alea de 2.8 si incep de akolo traseul...
__________________
Inoculat cu virusul ///M
|
|
|
17-03-13, 20:39
|
#336
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Multumesc si pt sfaturile alea la telefon! sa vedem ce va fii pana la urma...
Deocamdata incerc sa adun toate piesele, bani de serpi nu am si vreau sa aflu daca potrivesc galeriile originale pana la prima imbinare sau le pun alea de 2.8 si incep de akolo traseul...
|
Se potrivesc galerii de M52, montezi pe alea sondele exact in locasul lor, acolo mai jos si apoi te legi cu traseul tau si iti mai montezi sonde dupa catalizatoare.Serpii iarasi nu se pupa perfect pe blocul asta, ori tre sa pui mai multe garnituri una peste alta( minim 4) ori folosesti niste flanse de vreo 5mm, altfel nu se etanseaza pe chiuloasa si lovesc in bloc...
|
|
|
17-03-13, 21:06
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 2,258
Member of: [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Bafta cu el Nicule totul se rezolva
|
|
|
17-03-13, 22:04
|
#338
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by florineluspr
Se potrivesc galerii de M52, montezi pe alea sondele exact in locasul lor, acolo mai jos si apoi te legi cu traseul tau si iti mai montezi sonde dupa catalizatoare.Serpii iarasi nu se pupa perfect pe blocul asta, ori tre sa pui mai multe garnituri una peste alta( minim 4) ori folosesti niste flanse de vreo 5mm, altfel nu se etanseaza pe chiuloasa si lovesc in bloc...
|
la alea de 2.8 am sudat gaurile pentru sonde cand am avut 2.5-ul.
probabil vor ramane astea de 3.0, voi mai vedea in privinta asta.
|
|
|
17-03-13, 22:13
|
#339
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by paul_cj,,,v12
Bafta cu el Nicule totul se rezolva
|
Ms Paule! apropo, la M54 loveste admisia in tulumba de servofrana? o pun iarasi aia mai mica sau o pot lasa asta originala de urs? k distantiere sub tampoane nu pun
la mine va fi si problema baii de ulei, vreau sa o ingustez cu 1-2cm. masina mea este cam cel mai jos urs care il stiu pe RO si am 2,5 cm sub baia de M20 acum, la baia de M50 iti dai seama ce va fi(cam pe asfalt) si nu am de ales.
este cam riscant si nu stiu sigur daca este ok, stiu k a facut Domy pe ARO dar el a marit-o in fata. o sa ma gandesc foarte bine la problema asta fiindca motorul nu vreau sa-l ridic in sasiu.
Putina stickereala Hellaflush, cam japo dar imi place...
|
|
|
17-03-13, 23:56
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,197
Member of: [Competitor CNCA] [BMW]
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Ms Paule! apropo, la M54 loveste admisia in tulumba de servofrana? o pun iarasi aia mai mica sau o pot lasa asta originala de urs? k distantiere sub tampoane nu pun
la mine va fi si problema baii de ulei, vreau sa o ingustez cu 1-2cm. masina mea este cam cel mai jos urs care il stiu pe RO si am 2,5 cm sub baia de M20 acum, la baia de M50 iti dai seama ce va fi(cam pe asfalt) si nu am de ales.
este cam riscant si nu stiu sigur daca este ok, stiu k a facut Domy pe ARO dar el a marit-o in fata. o sa ma gandesc foarte bine la problema asta fiindca motorul nu vreau sa-l ridic in sasiu.
Putina stickereala Hellaflush, cam japo dar imi place...
|
Cel mai bine ridici tampoanele putin si nu mai ai stres!
|
|
|
20-03-13, 20:20
|
#341
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Am dat jos delcoul in toamna si vroiam sa renunt la repararea acestui motor, acum se pare k mai am nevoie de el o scurta perioada de timp si mi-am cumparat un delcou. facusem pe cel vechi fel si fel semne dar ce a fost mai important nu am facut. l-am scos afara si fara sa fac nici un semn la lulea am invartit putin de pinionul lui de angrenare.
banuiesc k ar trebuii sa fie un reper( pe volanta,sau in fata pe flansa unde este senzorul de turatie, eventual sa-mi iau reper dupa vreun piston/culbutor si sa pun la semn luleaua)
exista asa ceva?
Am nevoie destul de urgent sa pornesc acest motor.
Multumesc anticipat!
|
|
|
22-03-13, 11:22
|
#342
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
dehhh, lasa mah k nu mai are asa de mult.,imi pare bine k am in sf un ursar pe langa mine.
observ k in toate orasele sunt cativa pasionati de ursi care se mai aduna si ies la tavaleala impreuna.
eu si acum incerc sa mai corup pe cate unul dar nici o sansa.
totusi macar bine k ii tine cineva de urat lui LOW peste noapte.
cat am avut cabrio erai pe japo, bine k ti-ai revenit la timp
ce zici de pozele astea? mai stiai de ele?
mai ai ceva poze cu cabrio si septarul tau? k le-am facut o sedinta foto impreuna daca mai ti minte.
|
Acolo stau yo numa ca io am pisica
|
|
|
22-03-13, 14:43
|
#343
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
Acolo stau yo numa ca io am pisica
|
) Stiu, Iusty... ai fost in clasa cu sormea
|
|
|
22-03-13, 14:52
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
) Stiu, Iusty... ai fost in clasa cu sormea
|
Ie ie,bafta cu ursu,il mai plimbi sau tot parcat e?
|
|
|
22-03-13, 20:01
|
#345
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
Ie ie,bafta cu ursu,il mai plimbi sau tot parcat e?
|
parcat!
|
|
|
|
|