Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Masina mea BMW Seria 3

Reply
 
Thread Tools
Old 22-03-13, 20:14   #346
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
parcat!
No las ca vin si vremuri mai bune...
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 20:38   #347
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by BaiatBun View Post
No las ca vin si vremuri mai bune...
nu-i vb de asta, iarna nu merg niciodata cu el...
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 22-03-13, 21:02   #348
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
nu-i vb de asta, iarna nu merg niciodata cu el...
De ce,pentru zapada,ca iarna asta chiar nu prea am avut.
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 23-03-13, 03:13   #349
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by BaiatBun View Post
De ce,pentru zapada,ca iarna asta chiar nu prea am avut.
E si asta un motiv, dar iarna vesnic este in modificari/imbunatatiri )
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-13, 20:49   #350
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
Default

LOW....Is back in action..


O poza de azi iarna.....cu fratele MUT.

Quote:
Originally Posted by tabokubmw View Post
LOW....Is back in action..


O poza de azi iarna.....cu fratele MUT.
......
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	LOW.jpg
Views:	204
Size:	3.33 MB
ID:	2734927   Click image for larger version

Name:	IMG_0304.jpg
Views:	286
Size:	1.22 MB
ID:	2735571   Click image for larger version

Name:	IMG_0309.jpg
Views:	216
Size:	1.05 MB
ID:	2735572  


Last edited by Skillzu; 01-04-13 at 00:21.
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 20:44   #351
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

da, intradevar ursul este iarasi pe strazi. mai am de montat pragurile si apoi vopsit probabil.

momentan il mai misc cu motorul original 2.0 jetronic

Din toamna oscila foarte tare relantiul(mai ales la rece), mi-a recomandat cineva sa schimb debitmetrul, am pus unul de pe un 2.0 jetronic functional. se pare k nu debitmetrul este problema, merge la fel

sa nu moara motorul la fiecare secunda mi-a marit cineva relantiul(nu din clapeta de acceleratie ci dintr-un surub ascuns intr-o conexiune de furtune sus pe admisie) nu stiu exact ce si cum.

Ce problema poate avea de oscileaza atat de tare?
ce ar trebuii schimbat/reglat?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	30032013(001).jpg
Views:	93
Size:	406.0 KB
ID:	2740548   Click image for larger version

Name:	30032013.jpg
Views:	140
Size:	437.2 KB
ID:	2740549  
__________________
Inoculat cu virusul ///M
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 20:46   #352
tabokubmw

Stage 5
 
tabokubmw's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
da, intradevar ursul este iarasi pe strazi. mai am de montat pragurile si apoi vopsit probabil.

momentan il mai misc cu motorul original 2.0 jetronic

Din toamna oscila foarte tare relantiul(mai ales la rece), mi-a recomandat cineva sa schimb debitmetrul, am pus unul de pe un 2.0 jetronic functional. se pare k nu debitmetrul este problema, merge la fel

sa nu moara motorul la fiecare secunda mi-a marit cineva relantiul(nu din clapeta de acceleratie ci dintr-un surub ascuns intr-o conexiune de furtune sus pe admisie) nu stiu exact ce si cum.

Ce problema poate avea de oscileaza atat de tare?
ce ar trebuii schimbat/reglat?

Foarte fain arata ursu! Hai cu 3.0-u pe el.
tabokubmw is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 20:52   #353
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
da, intradevar ursul este iarasi pe strazi. mai am de montat pragurile si apoi vopsit probabil.

momentan il mai misc cu motorul original 2.0 jetronic

Din toamna oscila foarte tare relantiul(mai ales la rece), mi-a recomandat cineva sa schimb debitmetrul, am pus unul de pe un 2.0 jetronic functional. se pare k nu debitmetrul este problema, merge la fel

sa nu moara motorul la fiecare secunda mi-a marit cineva relantiul(nu din clapeta de acceleratie ci dintr-un surub ascuns intr-o conexiune de furtune sus pe admisie) nu stiu exact ce si cum.

Ce problema poate avea de oscileaza atat de tare?
ce ar trebuii schimbat/reglat?
E cel mai probabil de la regulatorul de relanti...il ciocanesti putin in timp ce merge motorul in relanti si vezi ce se intampla
Apoi il dai jos, il cureti, il ungi cu spray WD-40 si il sufli cu aer sub presiune.
Nastase Bogdan is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 20:57   #354
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan View Post
E cel mai probabil de la regulatorul de relanti...il ciocanesti putin in timp ce merge motorul in relanti si vezi ce se intampla
Apoi il dai jos, il cureti, il ungi cu spray WD-40 si il sufli cu aer sub presiune.
Ms! o sa incerc. la jetronic unde este regulatorul de relanti? la motronic stiu k era undeva sub admisie/ sub debitemtru pe furtune. la jetronic nu stiu. la forma este la fel k la motronic? macar sa-l recunosc dupa forma.

Ms inca odata!
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 06:15   #355
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
Ms! o sa incerc. la jetronic unde este regulatorul de relanti? la motronic stiu k era undeva sub admisie/ sub debitemtru pe furtune. la jetronic nu stiu. la forma este la fel k la motronic? macar sa-l recunosc dupa forma.

Ms inca odata!
Nu este lafel, la tine regulatorul de relanti este fixat pe admisie, chiar deasupra capacului de la culbutori..e dracia aia cu multe furtune in el, am impresia ca se si poate regla debitul de aer cu o surubelnita lata, dreapta....cine are un asemenea motor poate sa te lamureasca mai exact, eu asa aveam pe M10, puteam regla si aerul si avansul ca la Dacie si apoi da-i cu pocnituri pe toba
Nastase Bogdan is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 12:11   #356
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan View Post
Nu este lafel, la tine regulatorul de relanti este fixat pe admisie, chiar deasupra capacului de la culbutori..e dracia aia cu multe furtune in el, am impresia ca se si poate regla debitul de aer cu o surubelnita lata, dreapta....cine are un asemenea motor poate sa te lamureasca mai exact, eu asa aveam pe M10, puteam regla si aerul si avansul ca la Dacie si apoi da-i cu pocnituri pe toba
Ah, da. Acolo am umblat deja. mai mult aer, mai putin aer si la avans am umblat dar merge la fel.

in cazul asta ce ar mai putea determina oscilatiile mari ale relantiului?
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 12:23   #357
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by Ursan2.5 View Post
Ah, da. Acolo am umblat deja. mai mult aer, mai putin aer si la avans am umblat dar merge la fel.

in cazul asta ce ar mai putea determina oscilatiile mari ale relantiului?
La mine a inceput cu oscilatii la relanti,apoi a inceput sa dea in nas,am fost la iuga,am pus testeru.A dat "reglare amestec" .I-am desfacut mufa de la lambda si a mers brici.am mers asa fara mufa 3 luni pana am luat sonda.Incearca si tu,au patit-o multi si a fost sonda.
__________________
TurboMania
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 12:31   #358
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by BaiatBun View Post
La mine a inceput cu oscilatii la relanti,apoi a inceput sa dea in nas,am fost la iuga,am pus testeru.A dat "reglare amestec" .I-am desfacut mufa de la lambda si a mers brici.am mers asa fara mufa 3 luni pana am luat sonda.Incearca si tu,au patit-o multi si a fost sonda.
modelul asta n-are sonda...


Ce problema poate avea de oscileaza relantiul foarte tare?

Incep sa-mi doresc tot mai mult sa ma apuc de M54
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 12:35   #359
BaiatBun

Stage 5
 
BaiatBun's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

debitmetru ti bun 100% ?
BaiatBun is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 12:37   #360
Ursan2.5

Stage 5
 
Ursan2.5's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
Default Re: E30 - CJ 89 LOW

Quote:
Originally Posted by BaiatBun View Post
debitmetru ti bun 100% ?

Da, am si imprumutat unul de pe masina functionala...
Ursan2.5 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -