22-03-13, 20:14
|
#346
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
parcat!
|
No las ca vin si vremuri mai bune...
|
|
|
22-03-13, 20:38
|
#347
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
No las ca vin si vremuri mai bune...
|
nu-i vb de asta, iarna nu merg niciodata cu el...
|
|
|
22-03-13, 21:02
|
#348
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
nu-i vb de asta, iarna nu merg niciodata cu el...
|
De ce,pentru zapada,ca iarna asta chiar nu prea am avut.
|
|
|
23-03-13, 03:13
|
#349
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
De ce,pentru zapada,ca iarna asta chiar nu prea am avut.
|
E si asta un motiv, dar iarna vesnic este in modificari/imbunatatiri )
|
|
|
30-03-13, 20:49
|
#350
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
LOW.... Is back in action..
O poza de azi iarna.....cu fratele MUT.
Quote:
Originally Posted by tabokubmw
LOW....Is back in action..
O poza de azi iarna.....cu fratele MUT.
|
......
Last edited by Skillzu; 01-04-13 at 00:21.
|
|
|
05-04-13, 20:44
|
#351
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
da, intradevar ursul este iarasi pe strazi. mai am de montat pragurile si apoi vopsit probabil.
momentan il mai misc cu motorul original 2.0 jetronic
Din toamna oscila foarte tare relantiul(mai ales la rece), mi-a recomandat cineva sa schimb debitmetrul, am pus unul de pe un 2.0 jetronic functional. se pare k nu debitmetrul este problema, merge la fel
sa nu moara motorul la fiecare secunda mi-a marit cineva relantiul(nu din clapeta de acceleratie ci dintr-un surub ascuns intr-o conexiune de furtune sus pe admisie) nu stiu exact ce si cum.
Ce problema poate avea de oscileaza atat de tare?
ce ar trebuii schimbat/reglat?
__________________
Inoculat cu virusul ///M
|
|
|
05-04-13, 20:46
|
#352
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
da, intradevar ursul este iarasi pe strazi. mai am de montat pragurile si apoi vopsit probabil.
momentan il mai misc cu motorul original 2.0 jetronic
Din toamna oscila foarte tare relantiul(mai ales la rece), mi-a recomandat cineva sa schimb debitmetrul, am pus unul de pe un 2.0 jetronic functional. se pare k nu debitmetrul este problema, merge la fel
sa nu moara motorul la fiecare secunda mi-a marit cineva relantiul(nu din clapeta de acceleratie ci dintr-un surub ascuns intr-o conexiune de furtune sus pe admisie) nu stiu exact ce si cum.
Ce problema poate avea de oscileaza atat de tare?
ce ar trebuii schimbat/reglat?
|
Foarte fain arata ursu! Hai cu 3.0-u pe el.
|
|
|
05-04-13, 20:52
|
#353
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
da, intradevar ursul este iarasi pe strazi. mai am de montat pragurile si apoi vopsit probabil.
momentan il mai misc cu motorul original 2.0 jetronic
Din toamna oscila foarte tare relantiul(mai ales la rece), mi-a recomandat cineva sa schimb debitmetrul, am pus unul de pe un 2.0 jetronic functional. se pare k nu debitmetrul este problema, merge la fel
sa nu moara motorul la fiecare secunda mi-a marit cineva relantiul(nu din clapeta de acceleratie ci dintr-un surub ascuns intr-o conexiune de furtune sus pe admisie) nu stiu exact ce si cum.
Ce problema poate avea de oscileaza atat de tare?
ce ar trebuii schimbat/reglat?
|
E cel mai probabil de la regulatorul de relanti...il ciocanesti putin in timp ce merge motorul in relanti si vezi ce se intampla
Apoi il dai jos, il cureti, il ungi cu spray WD-40 si il sufli cu aer sub presiune.
|
|
|
05-04-13, 20:57
|
#354
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
E cel mai probabil de la regulatorul de relanti...il ciocanesti putin in timp ce merge motorul in relanti si vezi ce se intampla
Apoi il dai jos, il cureti, il ungi cu spray WD-40 si il sufli cu aer sub presiune.
|
Ms! o sa incerc. la jetronic unde este regulatorul de relanti? la motronic stiu k era undeva sub admisie/ sub debitemtru pe furtune. la jetronic nu stiu. la forma este la fel k la motronic? macar sa-l recunosc dupa forma.
Ms inca odata!
|
|
|
06-04-13, 06:15
|
#355
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of: [BMW] [DACIA]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Ms! o sa incerc. la jetronic unde este regulatorul de relanti? la motronic stiu k era undeva sub admisie/ sub debitemtru pe furtune. la jetronic nu stiu. la forma este la fel k la motronic? macar sa-l recunosc dupa forma.
Ms inca odata!
|
Nu este lafel, la tine regulatorul de relanti este fixat pe admisie, chiar deasupra capacului de la culbutori..e dracia aia cu multe furtune in el, am impresia ca se si poate regla debitul de aer cu o surubelnita lata, dreapta.. ..cine are un asemenea motor poate sa te lamureasca mai exact, eu asa aveam pe M10, puteam regla si aerul si avansul ca la Dacie si apoi da-i cu pocnituri pe toba
|
|
|
06-04-13, 12:11
|
#356
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan
Nu este lafel, la tine regulatorul de relanti este fixat pe admisie, chiar deasupra capacului de la culbutori..e dracia aia cu multe furtune in el, am impresia ca se si poate regla debitul de aer cu o surubelnita lata, dreapta.. ..cine are un asemenea motor poate sa te lamureasca mai exact, eu asa aveam pe M10, puteam regla si aerul si avansul ca la Dacie si apoi da-i cu pocnituri pe toba
|
Ah, da. Acolo am umblat deja. mai mult aer, mai putin aer si la avans am umblat dar merge la fel.
in cazul asta ce ar mai putea determina oscilatiile mari ale relantiului?
|
|
|
06-04-13, 12:23
|
#357
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Ah, da. Acolo am umblat deja. mai mult aer, mai putin aer si la avans am umblat dar merge la fel.
in cazul asta ce ar mai putea determina oscilatiile mari ale relantiului?
|
La mine a inceput cu oscilatii la relanti,apoi a inceput sa dea in nas,am fost la iuga,am pus testeru.A dat "reglare amestec" .I-am desfacut mufa de la lambda si a mers brici.am mers asa fara mufa 3 luni pana am luat sonda.Incearca si tu,au patit-o multi si a fost sonda.
__________________
TurboMania
|
|
|
06-04-13, 12:31
|
#358
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
La mine a inceput cu oscilatii la relanti,apoi a inceput sa dea in nas,am fost la iuga,am pus testeru.A dat "reglare amestec" .I-am desfacut mufa de la lambda si a mers brici.am mers asa fara mufa 3 luni pana am luat sonda.Incearca si tu,au patit-o multi si a fost sonda.
|
modelul asta n-are sonda...
Ce problema poate avea de oscileaza relantiul foarte tare?
Incep sa-mi doresc tot mai mult sa ma apuc de M54
|
|
|
06-04-13, 12:35
|
#359
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
debitmetru ti bun 100% ?
|
|
|
06-04-13, 12:37
|
#360
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
debitmetru ti bun 100% ?
|
Da, am si imprumutat unul de pe masina functionala...
|
|
|
|
|