12-12-12, 00:24
|
#316
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by motzu
|
pt aspectul asta mi s-au lungit degetele de 3 saptamani incoace ) )
|
|
|
12-12-12, 00:35
|
#317
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of: [CSR]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
pt aspectul asta mi s-au lungit degetele de 3 saptamani incoace ) )
|
te cred.........darrrrrrrrrrrrrrrrr..............a meritat!
|
|
|
01-01-13, 19:33
|
#318
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Piesa au iesit rotile!
|
|
|
08-01-13, 15:26
|
#319
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by tabokubmw
Piesa au iesit rotile!
|
Edit:Am urcat si o poza
|
|
|
08-01-13, 22:46
|
#320
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 451
Member of: [Opel] [BMW]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
faina,faina.....spatele ala...
|
|
|
09-01-13, 00:43
|
#321
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Ochiu.....
|
|
|
09-01-13, 02:47
|
#322
|
Stage 3
Join Date: Apr 2009
Posts: 147
Member of: [VW]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
omg is perfect
|
|
|
09-01-13, 05:17
|
#323
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by alexxpassat2003
omg is perfect
|
Ehhhh, departe de asta. Ms oricum!
mai sunt multe de facut pana in vara, mi-am conceput eu 2 praguri foarte simple, se vor schimba unele elemente de caroserie care nu sunt OEM si nu dau la linie cum ar trebuii, am cumparat ceva stickere pt luneta,trebuie terminata buza de VR care a fost modificata si multe altele...
urmeaza sper un vopsit integral si din nou un 24v de la 2.5 in sus...
__________________
Inoculat cu virusul ///M
|
|
|
09-01-13, 14:56
|
#324
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of: [CSR]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
|
|
|
09-01-13, 15:35
|
#325
|
Stage 5
Join Date: Oct 2010
Posts: 397
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Ce bengos arata,imediat fac pe mine de fericire,jur!!!!
|
|
|
15-01-13, 20:10
|
#326
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 353
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
ai stagnat loW?
|
|
|
15-01-13, 23:07
|
#327
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by ///sby
ai stagnat loW?
|
nu, cu ursu ma misc incet dar sigur!
mai lucrez si la 2 motociclete "custom" in paralel cu ursu
|
|
|
03-03-13, 10:30
|
#328
|
Stage 1
Join Date: Nov 2008
Posts: 7
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
nu sunt chiar nou, urmaresc partea asta a forumului non stop, am detinut si un ursache cabrio, dar se poate spune ca sunt nou fiindca m-am hotarat sa-i fac si eu un topic intre voi k asa se cade bine
multumesc mult!!! iti doresc la fel si tie si tuturor de pe aici!!!
|
salut. am nevoie de ajutorul tau. te rog adaugama pe mess topolino009 astept sa vb cu tine
|
|
|
16-03-13, 00:33
|
#329
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Salut tuturor!
Incet, incet vine primavara si cu ocazia asta mai punem mana si pe ursache.
dupa ce am tot stat pe ganduri pt a alege un motor, M50/M52/M54 am achizitionat weekendul trecut un M54B30 de pe E46 CI automat.
am luat odata cu el, instalatia completa a motorului, EWS, cheie contact+ cititor, ECU,galerii de evacuare pana la mijlocul masinii continand toate 4sondele lambda si pedala de accelaratie electrica+fire( care a din pacate am inteles k nu o voi putea folosii.
instalatia cutiei automate+calculator a ramas toata pe masina donatoare.
va urma multa bataie de cap si multe intrebari daca este cineva dispus sa ma sfatuiasca( chiar si contracost)
daca nu voi putea folosii acceleratia electrica, de pe ce motor cumpar clapeta de acceleratie mecanica?
evacuarile vor ramane astea complete cu cele 4 sonde?(am acasa si 2 galerii de 2.8 ramase de pe fostul motor,M50)
am urmarit ceva swapuri la nemti si am vazut montand pe un E30 cabrio motorul M54b30 cu galeriile de evacuare originale pana la prima imbinare pastrand toate 4 sonde lambda, nu credeam sa incapa de H...etc fara modificari
cutie de viteze, care ar fi cea mai recomandata pentru rapoarte?
ce ambreiaj(volanta,disc placa de presiune) este recomandat pentu motorul asta?
mecanic o sa fac eu cam tot, fiindca nu observ mari diferente fata de M50.
suporti M50 E36,baie de ulei M50 E34, sorbul ramane asta si se modifica,tampoane e34, cardanul l-am pastrat de la vechiul m50b25,timoneria la fel...etc
La partea electrica din cate am inteles va fi distractie maxima, eu nu ma descurc deloc deci la momentul respectiv voi apela la cineva priceput contracost.
pana una alta vreau sa fiu sigur k am tot ce trebuie si ce nu am sa cumpar intre timp.
Multumesc si imi iau angajamentul sa fiu foarte recunosctaor celor care ma ajuta sa deslusesc misterele...
|
|
|
16-03-13, 00:52
|
#330
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Salut tuturor!
Incet, incet vine primavara si cu ocazia asta mai punem mana si pe ursache.
dupa ce am tot stat pe ganduri pt a alege un motor, M50/M52/M54 am achizitionat weekendul trecut un M54B30 de pe E46 CI automat.
am luat odata cu el, instalatia completa a motorului, EWS, cheie contact+ cititor, ECU,galerii de evacuare pana la mijlocul masinii continand toate 4sondele lambda si pedala de accelaratie electrica+fire( care a din pacate am inteles k nu o voi putea folosii.
instalatia cutiei automate+calculator a ramas toata pe masina donatoare.
va urma multa bataie de cap si multe intrebari daca este cineva dispus sa ma sfatuiasca( chiar si contracost)
daca nu voi putea folosii acceleratia electrica, de pe ce motor cumpar clapeta de acceleratie mecanica?
evacuarile vor ramane astea complete cu cele 4 sonde?(am acasa si 2 galerii de 2.8 ramase de pe fostul motor,M50)
am urmarit ceva swapuri la nemti si am vazut montand pe un E30 cabrio motorul M54b30 cu galeriile de evacuare originale pana la prima imbinare pastrand toate 4 sonde lambda, nu credeam sa incapa de H...etc fara modificari
cutie de viteze, care ar fi cea mai recomandata pentru rapoarte?
ce ambreiaj(volanta,disc placa de presiune) este recomandat pentu motorul asta?
mecanic o sa fac eu cam tot, fiindca nu observ mari diferente fata de M50.
suporti M50 E36,baie de ulei M50 E34, sorbul ramane asta si se modifica,tampoane e34, cardanul l-am pastrat de la vechiul m50b25,timoneria la fel...etc
La partea electrica din cate am inteles va fi distractie maxima, eu nu ma descurc deloc deci la momentul respectiv voi apela la cineva priceput contracost.
pana una alta vreau sa fiu sigur k am tot ce trebuie si ce nu am sa cumpar intre timp.
Multumesc si imi iau angajamentul sa fiu foarte recunosctaor celor care ma ajuta sa deslusesc misterele...
|
Bine Nicule! Abia astept sa il vedem pe LOW cu noua inima.
|
|
|
|
|