06-04-13, 12:46
|
#361
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
de oscilat de obicei oscileaza de la aer fals,debitmetru,regulator,lambda ,dar am mai vazut pe forum ca pot fi oringurile de la injectoare duse si sa traga pe acolo aer fals.
__________________
TurboMania
|
|
|
06-04-13, 18:37
|
#362
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by BaiatBun
de oscilat de obicei oscileaza de la aer fals,debitmetru,regulator,lambda ,dar am mai vazut pe forum ca pot fi oringurile de la injectoare duse si sa traga pe acolo aer fals.
|
Asa e, sigur trage aer fals dar nu depistez pe unde. Am vb si cu Yuga astazi, am mai verificat unele chestii ce mi le-a zis dar inca n-am constatat nimic...
__________________
Inoculat cu virusul ///M
|
|
|
06-04-13, 18:52
|
#363
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Asa e, sigur trage aer fals dar nu depistez pe unde. Am vb si cu Yuga astazi, am mai verificat unele chestii ce mi le-a zis dar inca n-am constatat nimic...
|
Poate ai vreun furtun piscat ,mie cand imi oscila si dadea in nas toate le-am dat jos ,inclusiv admisia,am bagat silicon,si furtunele obosite le-am schimbat si am pus la toate coliere si la care nu trebuia ,am curatat clapetele,regulatorul,tot tot,dupa care tot asa facea,iuga ,plm ,a zis ca pompa de benzina sau debitmetru,sau filtru de benzina,plm pe ghicite,ca doar pe tester a dat reglare amestec,m-o facut de am luat debitmetru,tot asa mergea,filtre benzina,aer noi tot un drac,io tot ii ziceam ,nu e lambda,el NU ca lambda nu face asa,asa nervi aveam pe masina ca numa in 6500 de ture o tineam de draci ce aveam.Si intr-o noapte stand pe net am citit tot ce se poate despre lambda,care lambda=regleaza amestecu,exact cum i-a dat pe tester.Nu am mai avut rabdare si atunci la 3 noaptea am ridicat-o si i-am scos mufa,a mers brici,nu imi venea sa cred.Nu zic ca nu ii bun Iuga da nu prea are vreme,tot pe fuga e.Pana la urma tot tu o faci,o sa vezi.
|
|
|
06-04-13, 18:56
|
#364
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
mai poti sa verifici valva PCV sa nu ai membrana rupta,daca ii rupta se aude un fasait dupa ce opresti motoru.Prima data vezi sa ai masa buna la caroserie si motor macar n-as crede ca de la masa sa fie.
|
|
|
06-04-13, 20:07
|
#365
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Om vedea. de pornit (problema aprinderii) tot cu el l-am pornit... Il cunosc de foarte mult timp, dar nu prea mai are el timp de coceanele nostre. Eu il stiu inca de pe vremea cand avea ursi, eram copil. De bun e bun.
|
|
|
07-04-13, 12:49
|
#366
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,322
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
Om vedea. de pornit (problema aprinderii) tot cu el l-am pornit... Il cunosc de foarte mult timp, dar nu prea mai are el timp de coceanele nostre. Eu il stiu inca de pe vremea cand avea ursi, eram copil. De bun e bun.
|
aia e ,ca nu se mai complica
|
|
|
07-04-13, 13:09
|
#367
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 267
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
E futut rau jetronicu asta si eu am tot 2.0 jetronic, variatia de relanti poate fii de la debimetru(reglajul cu inbus, pune-l pe jumate) si apoi regleaza aerul din surubul de pe adimie sa scoti relanti de 900. cat de tare variaza relantiul? eu si cand aveam futune de vacuum crepate nu imi varia. valva de relanti e la intrarea in habitaclu sub admisie o chestie cu 4 furtune 2 de apa 2 de aer. eu am incercat sa il mentin in functionare din 2008 pana acum, trage bine pt un 2.0 merge frumos la relanti in schimb am consum de 16-17 in oras in cluj, orice i-am facut nu am reusit sa scad consumul decat sa il fac sa traga mai bine, schimbat debitmetru, bujii, capac+rotor delcou, injectoare de 2.0 24v, refacuta chiuloasa...
__________________
BMW Power
|
|
|
07-04-13, 14:20
|
#368
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Adrian_Pintea
E futut rau jetronicu asta si eu am tot 2.0 jetronic, variatia de relanti poate fii de la debimetru(reglajul cu inbus, pune-l pe jumate) si apoi regleaza aerul din surubul de pe adimie sa scoti relanti de 900. cat de tare variaza relantiul? eu si cand aveam futune de vacuum crepate nu imi varia. valva de relanti e la intrarea in habitaclu sub admisie o chestie cu 4 furtune 2 de apa 2 de aer. eu am incercat sa il mentin in functionare din 2008 pana acum, trage bine pt un 2.0 merge frumos la relanti in schimb am consum de 16-17 in oras in cluj, orice i-am facut nu am reusit sa scad consumul decat sa il fac sa traga mai bine, schimbat debitmetru, bujii, capac+rotor delcou, injectoare de 2.0 24v, refacuta chiuloasa...
|
Destul de tare oscileaza, urca si pana la 1200-1300 si apoi scade aprope sa moara, ba chiar moare uneori... Interesant este ca nu tot timpul, foarte rar e drept dar uneori merge cat de cat ok...
Cateva zile nu o sa am timp de el, imediat ce prind putin timp liber o sa iau la rand si ce mi-ai enumerat tu. Ms!
Eu am fost multumit de el pana akum. Am achizitionat recent un M54B30 pt urs dar nu il voi putea monta prea curand si sper sa ma mai pot folosii de jetronic-ul asta. Chiar ma declar multumit de cum a mers pana akum.
|
|
|
07-04-13, 15:22
|
#369
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 267
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
cat iti consuma in oras? chiar daca campia e mai micut ca si clujul si nu e asa aglomerat
|
|
|
07-04-13, 19:43
|
#370
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Adrian_Pintea
cat iti consuma in oras? chiar daca campia e mai micut ca si clujul si nu e asa aglomerat
|
N-am facut niciodata consumul, cu aproximatie undeva la 13-14L
oricum ai dreptate si in privinta orasului, in perioada care lucram in CJ si mergeam cu ursu prin oras era vorba de alt consum...
|
|
|
25-04-13, 00:15
|
#371
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
am incercat toate sfaturile care le-am primit. ce idei mai aveti?
motorul porneste la sfert de cheie la rece chiar daca nu a fost pornit de 1 saptamana. nu oscileaza deloc doar k sta putin turat.
imediat ce se incalzeste motorul incepe sa oscileze relantiul exagerat de tare/ moare
Daca este sa merg cu el la drum intins si sa nu-l las in relanti merge chiar bine...
In oras atat de rau merge ca nu-l misc nici macar pana la spalatorie, in aglomeratie ma chinui sa-l mentin pornit, gaz,frana,gaz,frana...etc.
a devenit foarte enervant!
deci, ma mai puteti sfatuii ceva? Ms!
|
|
|
25-04-13, 14:35
|
#372
|
Stage 4
Join Date: Jul 2004
Posts: 267
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Ai verificat capac de delcou, senzor clapeta de acceleratie daca face click in pozitia 0, si motorasul de relanti ( Valva ciudata ) era o metoda undeva pe net cum sa testezi valva aia daca functioneaza, strangi cu mana ceva furtun si trebuie sa se tureze dar nu mai stiu nici eu exact
|
|
|
02-05-13, 00:49
|
#373
|
Stage 5
Join Date: May 2011
Posts: 513
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
|
|
|
02-05-13, 14:59
|
#374
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Superb ursul, e senzatie rau!
Sper sa rezolvi problema
|
|
|
03-05-13, 18:37
|
#375
|
Stage 3
Join Date: May 2006
Posts: 146
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Salut.
Am avut jetronik 2.0 cred ca vreo 6 ani,dar in ultimi 2-3 ani de viata ai motorului am anulat regulatorul de relanti.In posturile din spate iti explica cineva unde e pozitionat,iar tot ce tre sa faci tu ,trebuie se pui o folie [tzilpa] de la un pachet de tigari si sa reglezi relantiul din surubul din admisie de deasupra capacului culbutori. Dezavantajul ca la rece pe timp rece va trebui sa ti tu un pic din pedela relantiul.Daca nu te descurci cere detalii si caut ceva poze.
Bafta si spor la treaba. NU te enerva trage grav jetronikul eu si acum plang dupa el.
__________________
E30 320 I 10/90 M Tech2
E46 318 CI 10/00
FABIA 1.6TDI 10/10
|
|
|
|
|