19-03-12, 20:48
|
#286
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by tabokubmw
Am vazut in seara asta ursul la gosner.....arata foarte bine...ce unghi negativ au rotile de pe spate?
|
Ms, erau vreo 3 degete de noroi pe el!
de unghi nu stiu ce sa zic, sunt foarte joase arcurile spate si a primit unghiul respectiv din coborarea masinii
|
|
|
16-05-12, 20:17
|
#287
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
noua motorizare 2.0 12v, altii merg in sus eu merg tot in jos
oare sa urmeze 1,6? )
|
|
|
16-05-12, 21:38
|
#288
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Nu chiar in jos, mai bine zis constant am auzit ca motorul de "2.5" ce l-ai avut avea chiuloasa de 2.0, deci tot cam aceeasi branza ca 2.0 asta 12v.
|
|
|
17-05-12, 06:35
|
#289
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
Nu chiar in jos, mai bine zis constant am auzit ca motorul de "2.5" ce l-ai avut avea chiuloasa de 2.0, deci tot cam aceeasi branza ca 2.0 asta 12v.
|
asa s-a dovedit a fi din ce mi-a spus @brucelee(noul proprietar) ba chiar si ceva axe cu came ciudate sau cam asa ceva.brucelee mie amic si motorul l-am luat de la un prieten comun, nu asi fi vandut asa ceva cu intentie. n-am reparat nimic la el cat l-am avut.
de tras tragea chiar bine, ba chiar am facut urs 2.5 24v cu el...
nu m-asi fi putut plange de performante.
oricum, isi cam pierde din efect un urs fara motor cat de cat puternic, era alta treaba...
parca si tu vroiai sa revii la 2.0, l-ai schimbat?
__________________
Inoculat cu virusul ///M
Last edited by Ursan2.5; 17-05-12 at 06:54.
|
|
|
21-05-12, 22:13
|
#290
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
a iesit MYH de la hibernat si-am fost cu camera pe el instant...
LOW si MUT ca decor...
|
|
|
22-05-12, 02:15
|
#291
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of: [CSR]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
a iesit MYH de la hibernat si-am fost cu camera pe el instant...
LOW si MUT ca decor...
|
pfuuuuuuuuuuu ce am pierdut ((
superrrrrrrrrrrrrrrr pozele
|
|
|
24-05-12, 14:38
|
#292
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by motzu
pfuuuuuuuuuuu ce am pierdut ((
superrrrrrrrrrrrrrrr pozele
|
pai nu poti spune k nu te-am chemat, pana akolo si impinsa puteai sa o aduci )
|
|
|
24-05-12, 14:43
|
#293
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 977
Member of: [AUDI]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
felicitari pentru cea ce ai facut
|
|
|
24-05-12, 14:46
|
#294
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by kitz`
felicitari pentru cea ce ai facut
|
Ms, masina este in continuare de vanzare sau se schimba cu e30-e36 cabrio!
|
|
|
24-05-12, 19:55
|
#295
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of: [CSR]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
pai nu poti spune k nu te-am chemat, pana akolo si impinsa puteai sa o aduci )
|
mama ei de baterie chiar atunci m-o lasat )))))
data viitoare o sa fiu si eu prezent
|
|
|
01-07-12, 09:57
|
#296
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
........
|
|
|
08-10-12, 23:15
|
#297
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 501
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
daca tot n-am reusit sa-l vand deocamdata am inceput sa mai fac la el unele chestii ce vroiam sa le fac de cand l-am luat.
am tras aripile spate la maxim, fata aproape la fel si am comandat flanse de 2 cm fata si 3 cm spate.atat merge maxim fara sa ridic masina!
am pus cauciucuri 195/45/16 care sunt destul de intinse dar talon am preferat 45 sa pastrez diametrul gumelor dinainte.
urmeaza (cred) vopsitul miezului jantelor un verde/portocaliu tipator cu suruburile negre si repolisatul buzelor, apoi multe stikere pe luneta si cine stie ce idei imi mai vin.
multi or sa considere k stric masina insa nici eu nu sunt sigur ce m-a apucat si daca o sa duc totul la capat!
in iarna daca nu se vinde intre timp posibil sa bag iarasi un motor 24v, sper de la 2.5 in sus, tot la 3.0 M54 imi sta capul dar e destul de scump...
masina arata cam asa in momentul de fata si inca este la vanzare!
vand si cauciucurile care au fost pe ea 215/40/16 si 225/45/16 ca noi toate 4 sau schimb cu 2x195/45/16 cu profil cu dungi longitudinale(nu V-uri)
Last edited by Ursan2.5; 08-10-12 at 23:18.
|
|
|
08-10-12, 23:30
|
#298
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,005
Member of: [CSR]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by Ursan2.5
daca tot n-am reusit sa-l vand deocamdata am inceput sa mai fac la el unele chestii ce vroiam sa le fac de cand l-am luat.
am tras aripile spate la maxim, fata aproape la fel si am comandat flanse de 2 cm fata si 3 cm spate.atat merge maxim fara sa ridic masina!
am pus cauciucuri 195/45/16 care sunt destul de intinse dar talon am preferat 45 sa pastrez diametrul gumelor dinainte.
urmeaza (cred) vopsitul miezului jantelor un verde/portocaliu tipator cu suruburile negre si repolisatul buzelor, apoi multe stikere pe luneta si cine stie ce idei imi mai vin.
multi or sa considere k stric masina insa nici eu nu sunt sigur ce m-a apucat si daca o sa duc totul la capat!
in iarna daca nu se vinde intre timp posibil sa bag iarasi un motor 24v, sper de la 2.5 in sus, tot la 3.0 M54 imi sta capul dar e destul de scump...
masina arata cam asa in momentul de fata si inca este la vanzare!
vand si cauciucurile care au fost pe ea 215/40/16 si 225/45/16 ca noi toate 4 sau schimb cu 2x195/45/16 cu profil cu dungi longitudinale(nu V-uri)
|
baaaaaaaaaaa asta e chiar low )))))))))
|
|
|
09-10-12, 07:10
|
#299
|
Stage 5
Join Date: Jun 2011
Posts: 1,153
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Quote:
Originally Posted by motzu
baaaaaaaaaaa asta e chiar low )))))))))
|
Moztule nicu mai are putin si e underground )
|
|
|
11-10-12, 10:46
|
#300
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,690
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [Suzuki] [BMW]
|
Re: E30 - CJ 89 LOW
Asta e din categoria cobor in masina ... nu, ma urc in masina.
Felicitari arata f bine, sa ai bafta de ea si mult spor in continuare!
|
|
|
|
|