Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

View Poll Results: Are vreo masina sanse de castig?
DA 599 73.95%
NU 211 26.05%
Voters: 810. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-09, 07:41   #1276
Vlad_WPL

Stage 5
 
Vlad_WPL's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 455
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

92 de pagini numai de cearta ... )
Vlad_WPL is offline   Reply With Quote
Old 05-04-09, 18:10   #1277
vcsomin

Stage 5
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by Claudiumxg View Post
am citit mult pe forumul asta si nu contenesc a ma minuna ce tara minunata avem:
-toata lumea are de provocat pe cineva in loc impreuna sa unim bucatile de cunostinte de care dispunem pt. ca nimeni nu stie tot si in plus ar fi mult mai util sa arate fiecare ce stie mai bine
- in tara asta sunt multi "prosti" ( a se intelege -dezinformati) si se gasesc usor, de unde rezulta ca tot felul de indivizi calificari sau aptitudini s-au apucat de tuning in tara fara sa inteleaga ce fac O FAC DOAR EMPIRIC- TRIAL &ERROR si nu prea au auzit de calcule, matematica , fizica and so on..,.doar pt a exploata buzunarelele neavenitilor( prostuti pe care ii vrajesc intr-un mod penibil) si traiesc bine din prostia si neatentia lor.
CEL MAI BUN EXEMPLU ar FI PUTEREA :
Toata lumea o vrea mai mare da nu intelege ce inseamna FIZIC si la ce foloseste, ar trebuii ca voi cei interesati de tuning, performanta sau liniute sa va doriti CUPLU adica ce trebuie cu adevarat si GREUTATE MICA(a se traduce MASA)
- in ROMANICA noastra scumpa si iubita se vehiculeaza niste puteri care in cele mai multe cazuri frizeaza ridicolul, si te fac sa pana iti dau lacrimile
- ROMANICA e tara celor 402 M, f tare da mai AVEM si CURBE si masinile pe care voi le tot cumparati(STI, EVO) NU SUNT PROIECTATE PT LINIUTE CI PT CURBE, daca vreti liniute, nu reinventati roata uitati-va la prietenii nostrii de peste ocean care in cativa zeci de ani de drag au ajuns la solutia ideala- adica multi CC, 2WD + propulsie ( tractiune spate in limbaj popular , intamplator daca e pe spate si face tractiune inseamna ca mergi cu curu inainte)
- e chiar distractiv cum multi dintre tunerii sau preparatorii locali( care aloca mult timp imbunatatirii bagajului de cunostiinte in competitii gen 0-400m care dureaza pana in 20 sec si aduc extrem de mult feedback) sunt mai presus decat orice fabricant sau centru de cercetare si dezvoltare, preparatori care implicit prin numarul de ore alocate competitiilor si cercetarii au ajuns de zeci de ani la solutiile ideale , majoritatea nedorind sa admita de fapt ca tot ce fac e doar o impingere spre limitele constructive ale motorului si o ingustare a conditiilor si plajei de utilizare, care au fost deja bine definite de fabricant( in stadiile de proiectare si dezvoltare) cu pretul unui cost crescut si al unei fiabilitati scazute.Spre exemplu popularul CHIPTUNING- resoftare , optimizare si nu mai stiu cum se mai zice in tara asta, ca toti fac aceelas lucru da zice fiecare in parte altceva - toti dau cai multi fara sa explice ce implica si se minte la greu clientul cu chestiuni de genul NU AFECTEAZA GARANTIA SI MOTORUL REZISTA, hai sa ne uitam putin la problema orice calut in plus mai exact KW, ca asta ne intereseaza ,din legi simple ale termodinamicii implica transfer de caldura (la un motor cu ardere interna si combustibili fosili) si din alte legi legate de randament aflam ca si pierdem ceva deci daca producem mai mult si pierdem mai mult intrebarea e: unde ?, raspuns: in racire si in evacuare, exemplu concret la un benzinar din timpurile noastre aprox 30% merge la roata, 30% in racire si restul in evacuare deci 10 cai la roata inseamna 10 si in sistemul de racire si ... in evacuare( explicat babeste) Acum intrebare: ce facem cu aia zece din racire atata timp cand ne jucam doar cu softul si sistemu de racire are o capacitate de transfer termic bine definita? raspuns: afectam fiabilitatea la greu .Adica faimoasele cresteri de putere de 20-30 % la turbo duc la cresteri de 20-30% in racire care depasesc capacitatile ei de unde rezulta aplicand si in cazul transmisiei si a altor componete faimoasele si continuele DEFECTIUNI ( de genu a crapat turbo sau s-au topit pistoane s-am f biele-datorita modului eratic de abordare a problemei tipic pt noi romanii))a unor masini ATAT DE PERFORMANTE din peisajul de tuning romanesc si la bani aruncati pe geam
- si ar mai fi atatea de zis.... poate intr-o emisiune viitoare daca nu ma baneaza moderatorii
CONCLUZIE:
- vazut faimosul STI in cateva ocazii pe parcursul a cativa ani deci in diferite ipostaze ale "dezvoltarii" ,nimic rupt din stele ci doar o abordare locala problemei .E destul de rapida( dar nu atat de rapida cat se pretinde) recomand celor care vor sa vada acceleratii sa mearga in Austria sa vada o etapa de VTM sa vada acceleratii chiar impresionante si cu CAI mult mai putini decat cei vehiculati aici) - FELICITARII !!! pt dorinta de a duce ceva atat de departe cu pretul unei fiabilitai extrem de reduse pierderii identitatii modelului mai ales ca era un spec C , e doar tabla de STI cu multe compnente aruncate pe ea care nu mai au legatura cu nimic din ce inseamna STI si RALLY avand in vedere ce s-a schimbat la ea, la masina se vede tipicul romanesc :IMPROVIZATIA si COFETARIILE in cele mai frumose aspecte, pacat avand in vedere componentele utilizate cred ca sigur se poate mai mult
- nu ma intereseaza linutele si provocarile pe 400m asa ca nu imi spune nimic, pacat de ea ca era un model deosebit
Off topic. Sunt multe, afirmatii unde, ai gresit, putin IMHO, cuplu, greutate, tractiunea, etc, in plus legat de masina lui Sebastian, la fel, ai gresit in unele lucruri. Dar e opinia ta si o respect, (free country) . Pregateste, la niste discutii dure ca asa se poarta pe aici
vcsomin is offline   Reply With Quote
Old 05-04-09, 20:30   #1278
Claudiumxg

Stage 5
 
Claudiumxg's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 310
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by vcsomin View Post
Off topic. Sunt multe, afirmatii unde, ai gresit, putin IMHO, cuplu, greutate, tractiunea, etc, in plus legat de masina lui Sebastian, la fel, ai gresit in unele lucruri. Dar e opinia ta si o respect, (free country) . Pregateste, la niste discutii dure ca asa se poarta pe aici
off topic Sfatu mosului , ca sa intelegi mai bine un automobil, incepi de aici:
http://www.shadows-design.net/siteau...lelor/Cap1.pdf
http://www.shadows-design.net/siteau...lelor/Cap2.pdf
http://www.shadows-design.net/siteau...lelor/Cap3.pdf
http://www.shadows-design.net/siteau...lelor/Cap4.pdf
http://www.shadows-design.net/siteau...lelor/Cap5.pdf
tre sa incepi a gandi dpdv ingineresc
si prin improvizatie si cofetarie sa se intalaga coctail-ul de piese de la producatori consacrati intr-un amalgam de nedescris, probabil acum se face la ea ce trebuia

Last edited by Claudiumxg; 05-04-09 at 22:31.
Claudiumxg is offline   Reply With Quote
Old 07-04-09, 15:37   #1279
BuzzYBalL

Stage 5
 
BuzzYBalL's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 804
Member of:
[Nissan]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by Vlad_WPL View Post
92 de pagini numai de cearta ... )
la asta se pricep romanii cel mai bine
BuzzYBalL is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 10:05   #1280
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Cred ca e bine sa nu iau in calcul maculatira unora si balastul care cantareste mult pe forumul asta.
Asa este in loc sa se aprecieze munca si rezultatele apar unii care te pismuies pe nedrept.
M-am obisnuit cu astfel de atitudini unineuronale si pe cat posibil nu le voi baga in sema.
Subarul supradenumit de Gratian motocicleta este aproape gata, ami trebuie legat lantul de alimentare cu benzina si cel cu aer in rest totul e pe masina.
Bineinteles ca electronica este o prioritate si dorim sa folosim ceva special mult mai evoluat decat are acum pe ea. Oricum are tot ce ii trebuie dar vrem o alta evolutie, mai rafinat.
Am sa atasez si cateva poze.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	rampa.JPG
Views:	191
Size:	60.8 KB
ID:	891830   Click image for larger version

Name:	08042009218.jpg
Views:	295
Size:	657.8 KB
ID:	891831   Click image for larger version

Name:	08042009214.jpg
Views:	268
Size:	495.9 KB
ID:	891832  

Click image for larger version

Name:	08042009215.jpg
Views:	213
Size:	395.6 KB
ID:	891833  
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 13:02   #1281
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Cred ca e bine sa nu iau in calcul maculatira unora si balastul care cantareste mult pe forumul asta.
Asa este in loc sa se aprecieze munca si rezultatele apar unii care te pismuies pe nedrept.
M-am obisnuit cu astfel de atitudini unineuronale si pe cat posibil nu le voi baga in sema.
Subarul supradenumit de Gratian motocicleta este aproape gata, ami trebuie legat lantul de alimentare cu benzina si cel cu aer in rest totul e pe masina.
Bineinteles ca electronica este o prioritate si dorim sa folosim ceva special mult mai evoluat decat are acum pe ea. Oricum are tot ce ii trebuie dar vrem o alta evolutie, mai rafinat.
Am sa atasez si cateva poze.
Legat de Engine Management System ce brand vrei sa folosesti ? Cel propriu ?
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 13:06   #1282
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Acum folosesc Denso si HKS, dar alternativa noastra care este in teste da rezultate foarte bune.
Cred, dar inca nu sunt sigur ca voi folosi ECU-RacingCode.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 13:16   #1283
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

succes dar noi vrem sa vedem FAPTE !!!
dolb is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 14:10   #1284
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Acum folosesc Denso si HKS, dar alternativa noastra care este in teste da rezultate foarte bune.
Cred, dar inca nu sunt sigur ca voi folosi ECU-RacingCode.
Este un Stand Alone sau Piggy-back ?
gollum_ is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 15:11   #1285
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default

Este un stand alone pur, lafel ca un Motec dar mult mai performant.

Last edited by aleks; 27-04-09 at 23:22.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 03:09   #1286
andreitentean

Stage 5
 
andreitentean's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Este un stand alone pur, lafel ca un Motec dar mult mai performant.
Buna asta !!!
Vezi ca Motec si-a dovedit suprematia in ani de motorsport !
Dar probabil ca si voi , nu ? Ha HA aha
andreitentean is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 06:53   #1287
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Oare de ce nu ma mira raspunsul tau... Foarte previzibil si totusi inafara subiectului, iar daca George mai sus ma intreba de electronica fiind pasionat si un impatimit al modificarilor extreme in cunostinta de cauza, dar direct la subiect nu inteleg de ce tu sau altii vin sa faca noise pe acest topic.
Nu vad nici moderatorii, sau supermoderatorii, adminii sa corecteze, sa penalizeze aceste replici lipsite de substanta.
Asa cum am spus de fiecare data m-am tinut de cuvnt, asa are sa fie si acum si nu sunt interesat de ce crede unul sau altul, eu stiu ce putem face noi si ne concentram sa dezvoltam pozitiv aceste proiecte.
Sunt proiecte complexe, grele, de durata si credem ca in piata pe langa elebrul Motec in fata caruia facem o plecaciune este loc si pentru altii care pot confirma sau dimpotriva.
Totusi nu putem sta ascunsi la umbra nucului batran, pentru cine nu stie sub nuc nu mai creste nimic.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 07:50   #1288
bbm

Stage 5
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of:
[Observator 4tuning]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Totusi nu putem sta ascunsi la umbra nucului batran, pentru cine nu stie sub nuc nu mai creste nimic.
vorba asta batrineasca suna bine , personal cred ca este greu sa te lupti / compari de unul singur cu o firma gen motec care are in spate ani buni de teste, motorsport, teste, motorsport, bani bani bani multi bagati !! poate ca nu este imposibil, daca tu o sa reusesti sa "cresti" sub acest "nuc batrin" numit motec......jos palaria si asta fara nici o gluma
__________________
I keep trying but I can never drive faster than my guardian angel can fly !!

http://www.racingcode.com/products.htm

Last edited by aleks; 30-04-09 at 23:32.
bbm is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 09:42   #1289
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Sub nuc nu creste nimic, asta era intelepciunea si repet faptul ca avem tot respectul pentru ceea ce fac ei si ii stimam. Sunt multe alternative pentru un stand alone iar Motec este una buna si totusi nu cea mai buna.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 12:10   #1290
gollum_
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
gollum_'s Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 537
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Este un stand alone pur, lafel ca un Motec dar mult mai performant.
Foarte interesant ceea ce spui. Sper sa-ti reuseasca proiectul insa cred ca este enorm de mult de munca la asa ceva si sper sa gasesti producatori de componente necesare pt. asa ceva prin Romania. Cu proiectarea mai e cum mai e cu executia eu cred ca mai greu.
Pentru proiectul meu am ales Vi-pec -V88 EMS. Este un brand din Australia iar dupa specificati pare super ok. Sper sa incepem instalarea in cca. 30 de zile si vedem atunci ce si cum.
__________________

Drag Race Car - E34 M5 engine Turbo by BFC
SuperStreetCar - SBC 427 TwinTurbo by BFC
https://youtu.be/aAVagNqaT7I
gollum_ is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -