PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
View Poll Results: Are vreo masina sanse de castig?
|
DA
|
|
599 |
73.95% |
NU
|
|
211 |
26.05% |
19-02-09, 18:29
|
#1231
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Nu imi place si nu vreau sa intru in polemici, cel mai bine vom vedea rezultatul dupa cursa.
geogerg ai inteles cu totul altceva la ce m-am referit eu dar totusi hai sa o lasam asa.
|
|
|
19-02-09, 18:30
|
#1232
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by Raul_WST
Nu imi place si nu vreau sa intru in polemici, cel mai bine vom vedea rezultatul dupa cursa.
geogerg ai inteles cu totul altceva la ce m-am referit eu dar totusi hai sa o lasam asa.
|
eu nu am inteles nimic - doar te-am citat - o sa vedem dupa cursa
|
|
|
19-02-09, 18:55
|
#1233
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
nu stiu de ce subestimati o masina doar pentru faptul ca este o masina mare si greoaie, o masina de 2 tone care pleaca mai bine ca un Porsche de cateva sute de cp >>> https://www.youtube.com/watch?v=1Eqba...eature=related
sa ma scuze proprietarul RS6-ului dar am vaga impresie ca este aproape stoc.
|
|
|
19-02-09, 19:16
|
#1234
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by Raul_WST
nu stiu de ce subestimati o masina doar pentru faptul ca este o masina mare si greoaie, o masina de 2 tone care pleaca mai bine ca un Porsche de cateva sute de cp >>> https://www.youtube.com/watch?v=1Eqba...eature=related
sa ma scuze proprietarul RS6-ului dar am vaga impresie ca este aproape stoc.
|
daca tu crezi ca legile fizicii nu se aplica la rs6 mtm este problema ta - si in plus nu vad ce mare plecare a facut omul din filmulet - iar ONO cred ca vorbea la tel - nu de alta dar din ce stiu despre acel porsche este ca rupe locul - poate cei de la MTM au facut masina sa leviteze si nu se mai i-a in calcul greutatea un fel de tren MAGLEV care fuge ca avionul - glumeam dar hai totusi sa nu fumam prea mult pepsi - spune ce greutate are masina si ce putere si cuplu - si iti spun eu cum stai ca sa te lamuresti - uite poti sa faci si tu un calcul simplu asa de control: http://robrobinette.com/et.htm
|
|
|
19-02-09, 20:16
|
#1235
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
scuze ca poate sunt off-topic, da dupa link-ul dat de tine un logan diesel de 85 cp face sfertu in 14 sec si ceva....
nu cred ca ii prea buna formula aia...sau poate o fi corecta daca masa masinii nu este in kg.
o seara placuta tuturor si scuze de off-topic
|
|
|
19-02-09, 20:22
|
#1236
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Poate daca acolo scrie 1/4 mile si greutatea trebuie sa o treci in unitatea lor de masura
Ai ghicit : pounds.
1 kilogram = 2.20462262 pounds
|
|
|
19-02-09, 20:25
|
#1237
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 988
Member of: [VW]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by bluey
Poate daca acolo scrie 1/4 mile si greutatea trebuie sa o treci in unitatea lor de masura
Ai ghicit : pounds.
1 kilogram = 2.20462262 pounds
|
asa mai merge..
scuze de off-topic
|
|
|
19-02-09, 21:27
|
#1238
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Mie nu-mi place altceva, faptul ca unii cred ca in Romania nu se prepara masini bine.
E o impresie destul de des intalnita si nu sunt de acord cu ea.
Sunt de acord ca nu tot ce zboara se mananca, ca paduri fara uscaturi nu exista, ca unii polueaza atmosfera asta a bricolajelor auto la greu, dar totusi sa fim rationali.
Nu toti oameni de valoare sunt exclusiv romani si nu pe toti cei buni ii acunoasteti asa cum nici top 300 nu e o lege.
Oare de ce unul din specialisti in tren de rulare de la Audi este inginer roman, sau de ce seful departamentului de competitii de la BMW este roman, sau de ce primul autovehicul aerodinamic e romanesc?Daca itreati pe siteul ******* o sa gasiti aspecte interesante despre multe legate de automobil in Romania.
In America cea mai mare concetrare de romani se alta in statul? Va spun tot eu http://maps.google.com/maps?q=detroi...num=1&ct=title DETROIT.
Oare cum de aici e si cea mai concetrata industrie auto din USA? Eu cred ca nu toti romani de acolo sunt zugravi... si nu numai ca cred si cunosc oameni din acel sistem care lucreaza serios in proiectarea auto. O parte din industria auto a lumii trece pe sub nasul unor romani http://www.economist.com/business/di...ry_id=13145718 si cu toate astea noi, nu noi unii dintre noi isi permit sa gandeasca stramb.
Ideea e asta de mai sus ...
Edit : Te rog frumos sa nu mai faci reclama. Multumesc
Last edited by blazeyblaze; 20-02-09 at 00:24.
|
|
|
20-02-09, 00:34
|
#1239
|
Afro Samurai
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,691
Member of: [AUDI]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
eu personal cred ca daca acel RS6 va fi pe picioare si va avea o configuratie minima de tuning (soft+evacuare) o sa va dea fum in nas
|
|
|
20-02-09, 01:29
|
#1240
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by blazeyblaze
eu personal cred ca daca acel RS6 va fi pe picioare si va avea o configuratie minima de tuning (soft+evacuare) o sa va dea fum in nas
|
vai ce o sa ma bucur - cand o sa vad ce fum scoate rs6/2.0 tdi evident - cu soft si evacuare masina are ~ 730 cp si 785 nm cuplu - http://www.mtm-online.de/en/index.ph...=m1rs6580730qx - adica foarte tare pt un sedan de speriat crestinul in drum de la birou spre casa - din pacate pentru rs6 are si 1910 kg la gol - stock 0-100 face 4,6 sec - sunt si eu curios cat o sa scada - sub 3 cumva?!? nu cred - nu zice nimeni ca masina nu sta foarte bine dar chiar nu vad cum poate sa bata ceva mai usor,~ aceeasi putere, un cuplu mai mare si cu o transmisie mult mai rapida -ceva da cu virgula dar hai sa nu mai vorbim atat si sa vedem ceva fapte - intre timp sper sa termin de lucrat "in stil romanesc" la masina mea si mai vedem cum e cu supertuningul german - oricum romani nu e asa fraieri cum zice unii
ps. la ce "tobe in stil romanesc" mi-am pus cred ca rs6 se sperie inainte de start asa ca nu imi fac probleme - ii moare la plecare
Last edited by georgerg; 20-02-09 at 01:36.
|
|
|
20-02-09, 01:39
|
#1241
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by georgerg
daca tu crezi ca legile fizicii nu se aplica la rs6 mtm este problema ta - si in plus nu vad ce mare plecare a facut omul din filmulet - iar ONO cred ca vorbea la tel - nu de alta dar din ce stiu despre acel porsche este ca rupe locul - poate cei de la MTM au facut masina sa leviteze si nu se mai i-a in calcul greutatea un fel de tren MAGLEV care fuge ca avionul - glumeam dar hai totusi sa nu fumam prea mult pepsi - spune ce greutate are masina si ce putere si cuplu - si iti spun eu cum stai ca sa te lamuresti - uite poti sa faci si tu un calcul simplu asa de control: http://robrobinette.com/et.htm
|
Nu vorbeam la tel man Nu mai stiu sa plec tare cu Porschele pentru ca nu m-am mai dat la liniute cu el de cativa ani dar cu putin antrenament alta e diferenta dintre RS si 996.
Parerea mea e ca RS6 nu are nici o treaba cu WRX-ul lui Sebastian si spun asta in primul rand datorita greutatii, masina asta e o masina tare pentru o masina ce se vrea o masina de familie sau ceva de genul asta dar pentru liniute e grea si nu face fata.
|
|
|
20-02-09, 06:19
|
#1242
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Nimeni nu spune ca RS6 e o trompeta e supermasina si lucrata frumos cine stie unde ajunge dar daca nu desfaci motor, cutie schimbat turbine si usurat masina...
|
|
|
20-02-09, 12:25
|
#1243
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 874
Member of: [AUDI]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Nimeni nu spune ca RS6 e o trompeta e supermasina si lucrata frumos cine stie unde ajunge dar daca nu desfaci motor, cutie schimbat turbine si usurat masina...
|
corect.....intr-un fel ma simt.am incercat si eu tuning romanesc si merge.da vorba aia 2 tone sint 2 tone.
|
|
|
20-02-09, 13:16
|
#1244
|
Stage 3
Join Date: May 2008
Posts: 84
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
nu stiu cine a spus ca acel RS6 va avea doar un soft si evacuare, momentan masina este desfacuta bucati si se lucreaza la internele motorului. Asta este si motivul pentru care sunt sanse sa nu fie terminata pana la data cursei, dar se face tot posibilul sa fie gata.
@geogerg: de ce tot sustii sus si tare ca RS6 are 2 tone cand GT-R`ul are 1740 kg, care e diferenta ? (ma refer la raportul hp/greutate, lasand transmisia si restul electronicii GT-R`ului)
Numai bine.
|
|
|
20-02-09, 13:57
|
#1245
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by Raul_WST
nu stiu cine a spus ca acel RS6 va avea doar un soft si evacuare, momentan masina este desfacuta bucati si se lucreaza la internele motorului. Asta este si motivul pentru care sunt sanse sa nu fie terminata pana la data cursei, dar se face tot posibilul sa fie gata.
@geogerg: de ce tot sustii sus si tare ca RS6 are 2 tone cand GT-R`ul are 1740 kg, care e diferenta ? (ma refer la raportul hp/greutate, lasand transmisia si restul electronicii GT-R`ului)
Numai bine.
|
corect numai ca gtr-ul meu nu o sa mai fie nici pe departe la greutatea aia - inafara de greutate scazuta puterea la gtr fara modificari interne o sa fie de peste 700 cp, cuplul va depasi 800 nm - de transmisie nici nu mai vorbesc - iti spun doar ca internele nu vor mai fi stock si daca nu stii deja si stock era una dintre cele mai rapide transmisii la ora actuala - sa iti mai povestesc de sistemul de tractiune de la gtr - sau sa iti mai spun ca la plecarea de pe loc este foarte greu cu o masina de 2 tone - ar fi de preferat roll-on pt tine - de ce nu declari rezultatele finale ale masinii macar asa in mare - putere, cuplu, greutate - daca o sa ai 1000 de cp si pana in 1650 de kg te cred - o sa rupi locul - si daca faci asta o sa desfac si eu motorul, modific turbinele,schimb toate piesele de caroserie cu unele de carbon, etc, etc cu tot ce implica si dupa ce depasesc lejer 1000 cp te caut - desi nu cred ca o sa te mai gasesc
ps - iti dau un indiciu pretios - probat deja de mine cand masina era stock 100 % - si daca ai ~ 100 cp peste mine tot nu treci in fata - si asta din roll-on - de pe loc o sa fie mult mai greu pt tine - ma risc sa spun ca iti trebuie cel putin 150 cp peste ca sa faci ceva pe 1/4 de mila - considerand ca nu s-a umblat la greutate la nici una din masini - in plus nu cu mine ar fi problema - cu WRX-ul lui Sebastian zic eu ca e si mai mare problema ca acolo s-a umblat cam la tot
|
|
|
|
|