Quote:
Originally Posted by B|shOp-VR6
E masina... din putinele mele cunostinte motoarele au lungi treptele, asta il are foarte scurt. Daca dadea cu motorul blana de la I-a pana la IV-a... cred ca era undeva pe la 200 si ceva viteza.
Se mai observa cresterea rapida spre 100 apoi cresterea nu e la fel de violenta ca la un motor. Am mai multi amici cu motoare si am vazut cum cresc alea de la 100 la 250... nu se compara.
Ma insel oare? ca sa nu mai vb.. ca majoritatea motoarelor au acum kilometrajul electornic... iar sunetul nu e de motor neam de neamul lui.
Bordul e foarte lat pentru un bord de motor.. iar filmarea dak era facuta de pe motor sau sa zicem de pe umarul motociclistului... se auzea vantul la viteza respectiva.. aici se vede ca e in habitaclu. Bafta! Frumoasa masina oricum
|
aM AVUT ZX 12 CEA MAI TARE MOTOCICLETA DE SERIE DIN LUME 192CP SI CE POT SA SPUN DECAT CA BORDUL E ANALOGIC CU CEASURI DE ACEST GEN.
PE MOTOR E ENZATIA ALTA, SI IN AUTOBUZ ESTE CU CAT ESI MAI VERTICAL CU ATAT SIMTI MAI TARE.
VANTUL NU SE AUDE DACA AI CAMERA PROFI CU FILTRE DE SUNET SI ARE O DENUMIRE OPTIUNEA DE SCOS ZGOMOTUL DE VANT.
POATE FI PE UMAR SAU CHIAR PE PIEPT CAMERA.
SUNT MOTOARE SI MOTOARE LA ZZR 1100NINJA AVEAM 110 TREAPTA 1, 160-2, 185-3, LA TL 1000 S 115-1, 155-2, 180-3, LA ZX12R 160-1, CCA 200-2, 240-3, CCA 300-4 ... ASTA CU RAPOARTE SI CALCATURI DE FABRICA, LA CURSE PUN F SCURTE SA APUCE SA DEA 6 TREPTE MAXIM IN CATEVA SUTE DE METRI.
Quote:
Originally Posted by B|shOp-VR6
Si ar mai fi.. aduceti-mi-l pe motociclistul care a dat scartz de roata cu motorul pe plecare... mare meserias trebuie sa fie sau are brate puternice de a ramas pe motor
|
SI EU DADEAM, FOARTE MULTI DAU, DACA PLECAM TARE AVEAI SENZATIA CA VREAU SA BARBIERESC CAUCIUCUL DUPA OPRIRE ERA ZGARIAT DE LA START PE COAMA.