Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Am folosit top si am trecut pe side.
Am pus aceasta intrebare pentru cine ma itnreaba de ce nu e gata masina si asa mai departe.
Prefer din motive tehnice si de omogenizare a amestecului pentru STI modelul side(alimentare laterala). Suprafata prin care este alimentat injectorul pe lateral este mult mai mare decat cea la alimentarea cu top.
Injectoarele cu alimetare pe laterala de fapt stau scufundate in benzina, alimentarea este mai facila la puteri foarte mari cand este nevoie de alimentare instantanee, ma refer la debitele mari cerute imediat.
Trebuie tinut cont de presiunea de admisie in care este injectat amestecul.
Toata lumea a auzit de probelma de la cilindrul x de la Subaru unde se presupune ca ar fi o problema de alimentare.
Tot sistemul de alimentare este minutios gandit si dimensionat pentru a avea eficienta dorita.
Rampa mea de injectie are dubla alimentare si dubla iesire spre regulator nu mai este inseriata ca la modelul de serie si majoritatea masinilor.
Totul este gandit pentru a obtine o liniaritate in functionare si evitarea unor fenomene fatale pe care unii le interpreteaza de parca ar manca gunoi de pe jos.
Injectoarele de 1100cc nu-mi ajung pentru a obtine debitele dorite.
Am injectoare de 1400cc si inca un sistem auxiliar de alimentare cu benzina.
Regulatorul de benzina este special conceput pentru a putea descarca rampa repede atunci cand nu se cere debit mare de la injectoare si presiunea in rampa este mica.
Sistemul de alimenare de la rezervor este si el in lucru desi in rodaj si teste preliminare merge asa cum este .
Incredibil !!!!!
Asta e un topic de 6 ani care incepe cu o filmare care se crede a fi motor sau masina .... Se discuta despre o masina care nu a mers niciodata ... Apar comentarii fara nici un temei despre performante visate si despre tehnologii deosebite (dar bine documentate) ... Topicul acesta incepe cu o provocare, nu?
Eu raspund la aceasta provocare cu : Dacia Tri Turbo4NKV 860HP (fisa dyno la cerere) ..
Astept raspuns ...
Mai bine te documentai inainte sa scrii aici ...
Masina a mers si a mers chiar f tare pentru perioada respectiva.
Fiecare e liber sa faca ce vrea si cand vrea fara sa fie judecat iar tu ar trebui sa fii multuimit ca primesti informatii in loc sa arati ca poti sa tastezi.
Mai bine te documentai inainte sa scrii aici ...
Masina a mers si a mers chiar f tare pentru perioada respectiva.
Fiecare e liber sa faca ce vrea si cand vrea fara sa fie judecat iar tu ar trebui sa fii multuimit ca primesti informatii in loc sa arati ca poti sa tastezi.
Nu stiu cat a mers masina (la vremea ei ... ce vremuri !!!). Nu vad nici o performanta inregistrata (tu ai sa spui: "nu se inregistrau performantele atunci"). Eram ironic la cat s-a discutat aici pe seama a NIMIC. Daca timpul folosit la acest topic si nu numai se folosea constructiv pentru masina, probabil ar fi ajuns departe. Eu consider aceasta masina una VIRTUALA si nu una de performanta, demna de luat in seama.
Multumesc pentru libertatea acordata de a gandi si de a nu fi judecat !!!
P.S. Urmareste topicul unor masini care fac performanta si vei fi surprins ca nici unul dintre ei nu pierde vremea cu NIMIC !!!
Nu stiu cat a mers masina (la vremea ei ... ce vremuri !!!). Nu vad nici o performanta inregistrata (tu ai sa spui: "nu se inregistrau performantele atunci"). Eram ironic la cat s-a discutat aici pe seama a NIMIC. Daca timpul folosit la acest topic si nu numai se folosea constructiv pentru masina, probabil ar fi ajuns departe. Eu consider aceasta masina una VIRTUALA si nu una de performanta, demna de luat in seama.
Multumesc pentru libertatea acordata de a gandi si de a nu fi judecat !!!
P.S. Urmareste topicul unor masini care fac performanta si vei fi surprins ca nici unul dintre ei nu pierde vremea cu NIMIC !!!
Sfatul meu: SILENCE MAKES PERFORMANCE !!!!!
Curios cum ai pretentia de a nu fi judecat tocmai cand tu judeci pe altii.Si nu asta ar fi o problema,problema este ca analizezi un om si chiar emiti sfaturi din punctul de vedere al orbului.Ca sa ai pretentia de a fi luat in seama mai intai trebuie sa demonstrezi ceea ce poti tu face in domeniul in care dai sfaturi.Pana in momentul in care vei fi capabil sa demonstrezi ca sfaturile tale au un suport ar fi de preferat sa tragi concluzii numai in ceea ce te priveste.
Curios cum ai pretentia de a nu fi judecat tocmai cand tu judeci pe altii.Si nu asta ar fi o problema,problema este ca analizezi un om si chiar emiti sfaturi din punctul de vedere al orbului.Ca sa ai pretentia de a fi luat in seama mai intai trebuie sa demonstrezi ceea ce poti tu face in domeniul in care dai sfaturi.Pana in momentul in care vei fi capabil sa demonstrezi ca sfaturile tale au un suport ar fi de preferat sa tragi concluzii numai in ceea ce te priveste.
Dear GTA !!!
Se pare ca nu prea iti place deloc sa citesti, ci doar sa scrii. Nu am avut pretentia de a nu fi judecat. Chiar am multumit pentru asta. Nu am analizat un om !!! Nu cunosc persoana deloc. Impartasesc cu el pasiunea pentru masini. Analizam si eram ironic la topic. "Sfatul" era pentru comenturile care nu duc la NIMIC. Daca voi vedea masina asta pe strada sa stii ca nu am sa ma intorc cu spatele. Poti fi convins ca o voi admira si ii voi urmari performantele. Nu am pretentia de a fi luat in seama. De aceea nu am sa umbresc topicul acesta cu performantele mele.
GTA, nu crezi ca replay-ul tau catre mine ti se potrviste mai bine tie ?
P.S. E ultimul meu comment pe acest topic. Am sa incerc sa deschid unul la sectiunea provocari. Am sa il numesc: NIMIC vs NIMIC !!!!!
Am sa te invit acolo ....
m-am uitat la posturile tale si nu am vazut nici unul in care iti prezentai masina.Acum ca a cistigat Galatiul titlul de ce nu te duci in galerie la ei? acolo poti spune ce vrei ca nu intelege nimeni nimic.o masina daca a mers bine la un moment dat nu e obligatoriu sa ramina in top .Iar odata cu trecerea timpului prioritatile in viata se pot schimba si de aici poate apare sa zicem ....intirzierile in a tine pasul cu lumea.
nu te obosi sa raspunzi ci numai urmeaza-mi sfatul:go la galerie printre aplaudaci.
si inca ceva, M&M&M asta e o firma de taxi in Galati?
Quote:
Originally Posted by M&M&M_Driver
Nu stiu cat a mers masina (la vremea ei ... ce vremuri !!!). Nu vad nici o performanta inregistrata (tu ai sa spui: "nu se inregistrau performantele atunci"). Eram ironic la cat s-a discutat aici pe seama a NIMIC. Daca timpul folosit la acest topic si nu numai se folosea constructiv pentru masina, probabil ar fi ajuns departe. Eu consider aceasta masina una VIRTUALA si nu una de performanta, demna de luat in seama.
Multumesc pentru libertatea acordata de a gandi si de a nu fi judecat !!!
P.S. Urmareste topicul unor masini care fac performanta si vei fi surprins ca nici unul dintre ei nu pierde vremea cu NIMIC !!!
Incredibil !!!!!
Asta e un topic de 6 ani care incepe cu o filmare care se crede a fi motor sau masina .... Se discuta despre o masina care nu a mers niciodata ... Apar comentarii fara nici un temei despre performante visate si despre tehnologii deosebite (dar bine documentate) ... Topicul acesta incepe cu o provocare, nu?
Eu raspund la aceasta provocare cu : Dacia Tri Turbo4NKV 860HP (fisa dyno la cerere) ..
Astept raspuns ...
tu a trebui sa dai timpul inapoi cu multi ani si sa participi la cursuri intensive de bun simt categoria din care faci tu parte (platitori de servicii )nu-ti da dreptul sa faci aprecieri si nici sa comentezi visavi de oameni care au investit bani si timp in scule si echipamente
deci ...cum spune un text mai vechisor you are erased
Tot se aduce in discutie ce mari minuni a facut Sebastian si cate masini a pregatit. Nimeni nu ii contesta munca domnilor. Aici e topicul despre Subaru lui Sebastian care de 6 ani tot iese pe strazi dar nu mai ajunge ... La un moment dat ii trata pe toti la bascalie ca nu se da cu oricine ca doar cu cei mai buni si bla bla bla.
Despre asta e vorba. Nimeni nu contesta ca nu-si face munca bine Sebastian.
Strict e vorba despre o abureala care tine (INCA) de 6 ani ca isi face masina ca aproape e gata ca o sa rupa tot ca o sa fie lumea onorata sa se dea cu el ... ca o sa trebuiasca sa te "califici" sa poti concura cu el ca nu-si strica combustibilul degeaba pentru oricine ... acest gen de aberatii
Si cum zicea un coleg mai sus ... unii au preferat sa taca si sa faca ... altii s-au batut cu pumnu-n piept si ... atat.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
1. acest topic nu a fost deschis de mine.
2. tratez lumea asa cum consider de cuvinta mai ales oe cei care vorbesc despre mine crezand ca ma cunisc sau nici macar atat
3. m-am tinut de cuvant de fiecare data si am castigat
4. nivelul a crescut performantele sunt mai ridicate si de data asta imi ia ceva mai mult sa fiu gata. De fiecare data cand am iesit la start nu i-am dezamagit decat pe adversari.
5. in cei xxx ani de lipsa nu cred ca am furat nimanui nimic asa ca nu incercati sa ma trageti la raspundere pt ca..., in plus masina a functionat in cateva faze intermediare si mi-am dorit mai mult schimband solutia.
V-am adresat o intrebare intr-un post anterior legata de injectoare si vad ca inafara de unu raspuns nimeni nu ma ajuta.
Repet injectoare de peste 1300cc, preferabil 1400cc cu alimentare pe lateral(side).
V-am adresat o intrebare intr-un post anterior legata de injectoare si vad ca inafara de unu raspuns nimeni nu ma ajuta.
Repet injectoare de peste 1300cc, preferabil 1400cc cu alimentare pe lateral(side).