PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
View Poll Results: Are vreo masina sanse de castig?
|
DA
|
|
599 |
73.95% |
NU
|
|
211 |
26.05% |
08-05-11, 08:41
|
#1366
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Buna dimineata,
Am perceput exact situatia pe care tu o expui, doar ca bazandu-ma pe tot respectul nu pot sa o accept.
Stiu ca esti un om respectabil, te apreciez, te respect, imi place masina pe care o ai, mi-ar placea si mie una asa doar ca nu incap in ea, cu toate astea nu vreau sa discut prin intermediari.
Nu vreau sa crezi ca am ceva cu tine sau cu altii, dar pe parcursul timpului din aceste situatii s-au nascut dispute aiurea, s-au stricat prietenii, orgoliile sunt exacerbate.
Acum este prematur de vorbit de o cursa, sunt descult si nu pot decat sa alerg din taste la nivelul respectiv si ma indoiesc ca asa o sa obtin un timp de sub 10s “aruncand” cu laptopul…
Dupa ce am sa scot masina pe strada, in momentul care ea este functionala si setata la valorile optime se pune problema de o intrecere. Atunci o sa stiu si nivelul la care pot accede si nu voi accepta curse sub potential.
Oricum am sa fac intreceri programate doar daca voi discuta direct cu competitorul.
Sper sa ma intelegeti si sa-mi respectati dorinta asta.
|
|
|
11-05-11, 22:49
|
#1367
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
O parte din piesele care trebuiesc duse la montaj.
Senzorul de temperatura de aer si senzorul de presiune in admisie impreuna cu adaptorul sau. Se monteaza exact pe locatia originala.
Rampa de injectie este si ea la locul ei impreuna cu noul regulator de presiune...
|
|
|
21-07-11, 22:25
|
#1368
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Inca nu am uitat ca masina asta mai are ceva de spus.
Poate ca am avut alte priooritati, poate ca am fost si ceva cam delasator dar era interesant de vazut cu se arunca zarurile .
Deocamdata se inanteaza incet si BINE.
Turbina, NOS-ul sunt deja la locul lor sub capota fiind necesare doar mici interventii pentru cresterea de putere. Cea mai "complicata" are sa fie inlocuirea unei tevi din sistemul de admisie, un tub profilat care vine de la intercooler catre admisie.
Vechiul sistem v-a sata pe masina dpoar in perioada de rodaj, aopi debitele impun majorarea.
|
|
|
22-07-11, 20:39
|
#1369
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
De ce folosesti NOS ? ce .. induce size are turbina , si ce limita de turatie are motorul ?
|
|
|
22-07-11, 23:10
|
#1370
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Trebuie sa masor cand o sa mai dau admisia jos, este un Greddy hibridizat in Japonia, nu am documentatia. Greddy nu prea ofera documentatie completa nici la turbinele standard.
NOS ... pentru ca-mi place, ai cuplu/cai cand vrei la comanda, doar ca pe un anumit program al ecu doresc sa comad automat si verificat.
Limita de turatie este 10500 rom constructiv, dar turatia este impusa de setare cand stabilim limita de eficienta a motorului.
In trecut am mers cu 8200rpm si ulterior 8700rpm cu presiune initiala 1,75 bari, in faza doi cu 2,6 bari.
Acum aceste date vor fi aflate doar cand aparatele care verifica totul si masoara cuplul/puterea dau verdictul final.
Debitul acestei turbine este foarte mare comparabil cu un GT40/42 de la Garrett.
|
|
|
25-07-11, 09:25
|
#1371
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 541
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
era interesant de vazut cu se arunca zarurile .
Deocamdata se inanteaza incet si BINE.
[/IMG][/URL]
|
Pai vorbeste lumea ca zarurile deja s-au aruncat, si tu ai pierdut. S-a coborat sub 9 si pana "iesi" tu si cu Txa si alte "legende" o sa se coboare sub 8..asta daca o sa mai stati vreodata la linia de start cu masini peste 500 de cai.
Nu mi-o lua in nume de rau, asa vorbeste lumea, eu nu ma pricep dar am postat ca sa stii si tu pt ca banuiesc ca tie nu-ti spun lucrurile astea baietii care concureaza cursa de cursa.
Bafta cu masina si incearca sa elimini cuvantul incet si incearca sa faci doar BINE, a fost destul de incet pana acum.
ps. Si am mai auzit o ipoteza, cum ca ati fi putut termina masinile pana acum dar va e frica sa iesiti pt ca deja ati fi depasiti, asta intr-adevar e cam prea de tot dar si zvonul asta circula.
Last edited by bimmer3; 25-07-11 at 09:29.
|
|
|
26-07-11, 07:57
|
#1372
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Probabil ca esti un tip foarte intelept, te bazezi pe multa experienta, ai reusit sa tragi concluziile astea si deasemenea cu un IQ ridicat, fapt pentru care-ti multumim... ca ne-ai luminat.
Chiar suntem curiosi sa vedem reaizarile tale in domeniu celor 402m(intr-un topic de prezentare separate) desi exista sansa sa spui ca pe tine linia dreapta nu te incalzezte si ca soferii se vad in alta parte nu pe linie dreapta.
Asa, pt cine nu stie am sa fac o mica precizare anuntantd ca sunt obisnuit sa plec la start cu sansa a doua, ca apoi sa termin in fata.
|
|
|
26-07-11, 23:39
|
#1373
|
Banned
Stage 2
Join Date: Apr 2009
Posts: 53
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Probabil ca esti un tip foarte intelept, te bazezi pe multa experienta, ai reusit sa tragi concluziile astea si deasemenea cu un IQ ridicat, fapt pentru care-ti multumim... ca ne-ai luminat.
Chiar suntem curiosi sa vedem reaizarile tale in domeniu celor 402m(intr-un topic de prezentare separate) desi exista sansa sa spui ca pe tine linia dreapta nu te incalzezte si ca soferii se vad in alta parte nu pe linie dreapta.
Asa, pt cine nu stie am sa fac o mica precizare anuntantd ca sunt obisnuit sa plec la start cu sansa a doua, ca apoi sa termin in fata.
|
Eu nu inteleg un lucru ... tu chiar nu ai de gand sa te opresti din delir?.... chiar crezi ca ne mai intereseaza povestile tale siropoase ...
Sincer ... cei care posteaza pe topicul tau isi merita raspunsurile pentru ca te baga in seama ...
Cateodata tind sa cred ca suferi de autism la varsta ta ... tu chiar nu reusesti sa te integrezi in societate ... tot timpul esti in lumea ta de basme cu zmei .....INCREDIBIL.
|
|
|
27-07-11, 00:15
|
#1374
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,841
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Sincer nu inteleg de ce scriu persoane care nu au nici o treaba cu lumea ``tuningului``.. Nu apar de nimeni dar Sebastian chiar a facut ceva pt lumea asta, chiar e printre primii care a mers la show uri.. Are masina de drag, conduce grupa lui.. Altceva ce mai conteaza... Ca sa puteti sa ii reprosati ceva mai aveti de mancat sa realizati ce a realizat el..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
|
|
|
27-07-11, 01:36
|
#1375
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by TheNight
Eu nu inteleg un lucru ... tu chiar nu ai de gand sa te opresti din delir?.... chiar crezi ca ne mai intereseaza povestile tale siropoase ...
Sincer ... cei care posteaza pe topicul tau isi merita raspunsurile pentru ca te baga in seama ...
Cateodata tind sa cred ca suferi de autism la varsta ta ... tu chiar nu reusesti sa te integrezi in societate ... tot timpul esti in lumea ta de basme cu zmei .....INCREDIBIL.
|
Tu chiar crezi ce ai scris mai sus sau este doar o refulare de moment cauzata de absenta celui de-al treilea neuron?Ciudat este modul in care "agarici" de teapa ta au dreptul sa atace o persoana pe acest forum.Cunosc majoritatea tunerilor de pe acest forum,pe unii i-am cunoscut personal iar pe altii ii stiu doar dupa realizarile afisate aici.Pe Sebastian l-am cunoscut intr-o seara intr-un OMV,ne-am salutat si atat,nu am avut si nu am nimic de impartit cu el insa omul chiar a realizat destul de multe in lumea tuningului.Tu cine esti sa-l judeci,ce ai realizat???Nu va mai ***zi atata pe voi ca pute de la sapte poste,bisericutele se stiu,rivalitatile sunt clare iar aplaudacii ca tine sar imediat in ochi pentru toata lumea.
Mesajul meu,ca si potential client,pentru toti tunerii din Romania este urmatorul:
Lasati atacurile pe forumuri pentru ca va faceti de ras,faptul ca unul sau mai multi dintre voi detineti masini de 8-9-10s pentru mine ca si client nu inseamna altceva decat ca aveti destui bani sa realizati asta,daca vreti sa impresionati piata lasati clientii sa va laude serviciile si competenta.Faptul ca voi va atacati reciproc pe forumuri publice nu face altceva decat sa creeze nesiguranta in piata pe care voi o doriti atat de mult.
__________________
|
|
|
27-07-11, 09:06
|
#1376
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
In mod cert sunt posturi care au rolul de a crea flame, asa ca nu are sens sa le dam prea multa importanta. Asa stiu unii sa iasa in evidenta..."ai vazut ba ce i-am spus lu ala?"
Sa trecem peste.astea si sa vedem ce este bun de facut, dar nu inainte de a multumi celor care au inteles ceva si au atitudini echilibrate.
Sincer nu inteleg de ce unii oameni nu au altceva mai bun de facut decat sa se impiedice de realizarile/nerealizarile mele in mod personal, oricum aceasta masina este facuta inainte de a exista firma Racing Code si atitudinile au fost similare.
Pe mine nu ma intereseaza, atunci cand imi fac masina, ce a facut x si y sau sa apar in fraza cu txa, grecul si altii, eu imi fac treaba, beneficiez de experienta acumulata. Daca fac treaba bine masina are sa functioneze corect si cu performantele dorite.
Am sa va pun o intrebare, stie cinva de unde pot cumpara injectoare cu capacitate de 1400cc modelul cu alimentare pe lateral?
|
|
|
27-07-11, 16:19
|
#1377
|
Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of: [Honda] [Competitor CNCA]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
|
|
|
27-07-11, 16:22
|
#1378
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Daca te referi la injectoarele din imagine nu sunt cu alimentare pe laterala sunt top-uri.
Hai sa mai incercam, dar va spun ca o simpla cautare pe "goagle" citat din olandezul Van' Ghelle nu ajuta foarte mult.
|
|
|
27-07-11, 16:29
|
#1379
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Quote:
Originally Posted by roli
|
Ai schimbat linkul, dar nu conteaza, arata-mi exact produsul la care te referi.
Last edited by SEBASTIAN; 27-07-11 at 16:41.
|
|
|
27-07-11, 17:47
|
#1380
|
Stage 3
Join Date: Nov 2007
Posts: 78
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Provocări pentru SUBARU lui Sebastian.
Sebi...."this is what you want":
Injector Dynamics ID2000 - WRX STC
http://www.t1racedevelopment.com/ind...0-wrx-sfc.html
Iti recomand sa treci pe TOP Feed daca tot ai de gand sa ajungi la in jur de XXX WBHP.
Daca nu ma insel Subaru a trecut din nou pe injectoare tip TOP Feed
Daca totusi insisti pentru injectoare tip Side Feed poti merge pe Deatschwerks 1100cc care sunt cele mai mari de la ei. Acestea sunt plug&play pentru Subaru.
http://www.deatschwerks.com/products...ti/sti-2004-06
Dupa parerea mea este mult mai util sa treci pe TOP Feed deoarece pulverizarea benzinei este mult mai buna pentru TOP Feed decat Side Feed.
Am vazut cateva poze cu diferenta dintre injectoarele Side Feed si TOP Feed. Puverizarea in cazul Side Feed arata mai mult ca un jet de benzina pe cand in cazul TOP Feed pulverizarea se face aproape ca o ceata fina.
Poti regla ID2000 foarte usor iar daca setarile sunt facute correct masina poate sa functioneze la relanti exact ca o masina cu injectoare stock.
Este doar parerea mea.....
Acum tu stii ce este mai bine pentru masina ta...
Cu stima
D
Last edited by danieln; 27-07-11 at 17:54.
|
|
|
|
|