Oricum daca scoate kg de pe botul masinii isi ia zborul.
Cred ca nici alea de DTM nu-s cu 400kg mai usoare, dar daca crede ca o usurare il costa cat a dat pe dua spoilere...
interesant e ca nu a pomenit de altceva decat de carbon.Ori din cate stiu eu usurarea usilor si inlocuirea geamurilor alaturi de scosul scaunelor sunt printre primele lucruri care le faci cand vrei sa usurezi masina atat de extrem.Plus ca mai sunt o gramada,unele care aparent nu au nici o importanta.Ciudat pt unu care pretinde ca e mester in masini mai ales ca inainte a incercat sa dea cat mai multe amanunte despre modificari.cand a venit vb de usurarea cu 400kg a zis doar de scaune si carbon.ma indoiesc ca va scoate mai mult de 80 kg din treaba asta.
in ctza a aparut azi revista 4tuning nr.5...iar aclo spune k mashnia prinde 340 ceea ce e mult mai polauzibil decat ce declara anterior...iar vis-a-vis de greutate mai mult de 40 de kg nare de unde sa dea jos...cu tot cu carboanele alea....iar pana la 400 de kg shi dak ii dai jos motorul tot nu scapi de kilele alea toate
daca renunta la tot ce e in masina si face caroseria full carbon eu zic ca are sansa sa scape de 400 kile ...dar nu o sa mai fie o masina de strada ...
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: cine provoaca \"motocicleta\" asta? - SUBARU
Eu vreau sa vad ca maff misca bine ca bate 1-2-3 masini tari si apoi ies sa ma joc cu el.
Acum am putina treaba sa montez noul kit de crestere a puterii motorului.
Sper sa fiu destul de clatr in fata pe cei 402m de concurs care ma intereseaza.