Quote:
Originally Posted by zGb
foarte corecta observatia ta sebi...se vede ca pleaca ca un 4x4 si ii da putin in nas...asa mi se pare
oricum calibra a fost masina ideala in cursa aia...start de 4x4 si dupa tractiune pe o singura punte...ideal asa ceva, nu?
|
ZGB`ule hai sa iti explic mai pe lag ce s-a intamplat la acea cursa .... masina a plecat cu 4x4 urmand ca pe treapta a 3 a sa decupleze 4x4 , numai ca exact in momentul debraeri masina a spart cutia de transfer ( unitatea ce decupla integrala).Toata cursa cu subaru masina a fost 4x4 si pe langa asta masina nu putea sa mai functioneze bine datorita inegralei defecte care o frana foarte mult... dupa cursa acasa am desfacut cutia de transfer de curiozitate sa ne uitam ce era in ea ... ce am vazut acolo ne-a lasat cu gurile deschis ... pe pinionul central nu mai exista nici macar un dinte ... toti erau rupti ... toate pinioanele erau spart.
Daca masina ar fi ramas tractiune fata dupa acel start ... subaru nu avea nici o sansa ... cei care s-au dat cu acea masina pot sa confirma lucrul asta ... si cred ca poti si tu sa-ti dai seama de asta ...
Ca sa nu mai existe suspiciuni ... acea Calibra nu a mancat bataie de la nici o masina inafara de acel Subaru "norocos" ... si daca cauti atent o sa vezi cu cate masini puternice s-a dat.
Asa cum am spus la inceput masina ramanea tractiune fata numai dupa a 3-a ... am sa mai pun un filmulet cu un Subaru ... uitativa atenti la rotile din spate ale calibrei ...
https://www.youtube.com/watch?v=CBZdX...eature=related