excelent Bobby..multumim...este extraordinar ce scoteau pilotii atunci din batranele Dacii...sa vada si mieii astia acum care se dau pe 3-400 CP si habar nu au de condus sportiv si reguli elementare...material excelent!!!
Eh...nu trebuie sa generalizam. Avem si noi cateva talente, plus ca tehnologia e tehnologie
Ma refeream la faptul ca atunci pilotul facea treaba ...mai putin masina...degeaba ai tehnologie daca nu stii sa o folosesti...Exemplu: marele titi aur sa dat si el in Anglia pe un traseu lat cat masina...acolo se merge la limita si cea mai mica greseala e fatala cum ia fost lui...in primul viraj a puso pe spate....masina de 300000 de euro ....oricum e mishto filmul de aducere aminte...
Vorbim despre jantele masinii cu nr. 47 ? Ca o curiozitate personala: 1). erau Delta Mics sau replici facute in uzina? 2). Mai exista?
Alin erau Gotti (replica) sau chiar originale...replicile le faceau Lenti Moldovan si la Resita inainte de 1989 ...mai sunt acum prin garajele pasionatilor dar cand cu 200 euro cumperi din Italia sau Germania de la turci sau arabi set de 4 jenti originale nu cred ca se mai baga cineva la "facut in romania"...pe vremea aia nu aveai de unde sa le procuri...si erau totusi la noi pe masini datorita unora cu initiativa si pasiune in domeniu...
Masina lui Cristea (care era portocalie - FOTO 1 marele premiu l al Bucurestiului)
Cealalta poza (FOTO 2 ) e facut in fata intrarii in pavilionul expozitional Bucuresti cu ocazia Raliului Dunarii (73 ) in ea apare masinile lui Pinto si Munari.
Cealalta poza (FOTO 2 ) e facut in fata intrarii in pavilionul expozitional Bucuresti cu ocazia Raliului Dunarii (73 ) in ea apare masinile lui Pinto si Munari.
Merci R.E.
celelalte le am tot de la tine!
daca mai ai ceva anuntama
merci
alta poza cu Munari si Hf-ul legendar ,,poza e facut ain romania
Masina lui Cristea (care era portocalie - FOTO 1 marele premiu l al Bucurestiului)
Cealalta poza (FOTO 2 ) e facut in fata intrarii in pavilionul expozitional Bucuresti cu ocazia Raliului Dunarii (73 ) in ea apare masinile lui Pinto si Munari.
Nea Mitica stie sigur...dar cred ca masina cu #1 era a lui Fane Iancovici...restul cu numere mici mergeau la raliu regretatii Olteanu si Vezeanu si marele Ludovic Balint +RIP toti
e neamtz,,nu are cum sa fie austriac!
provine dintro famile de Austrieci,,emigrati in germania..
dar el e nascut in germania ,,München
Freddy Kottulinsky