Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 06-06-13, 18:24   #1201
alex.panciu

Stage 5
 
alex.panciu's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,481
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
N-am spus ca Prius e concurent pt Golf. Eu am dat exemplu strict in ceea ce priveste calitatea materialelor interioare. E asa greu de priceput? Sa-ti desenez?
Ti-am dat exemplu Landcruiser V8 care costa o caruta de bani si are interior ieftin. Nu ma intereseaza polemicile interminabile, mai ales ca pe acest forum nu poti sa-ti expui strict parerea, care chiar daca era cea mai mare ineptie e parerea mea si punct. Putea sa nici nu aiba argumente , desi are , si sa fie o parere, nu sa vina atatia insi sa sustina suprematia de netagaduit a Toyotei la interior.
Si da, platesti 30 k pe tehnologie, dar asta nu inseamna ca e scuza ca are plasticele ieftine. Ati vazut macar cum arata tapiteria la Prius? Stofa de la Logan e mai trainica cu siguranta. Asa dubios e cum unii pun poze de pe net fara ca ei sa fi luat contact cu un anumit model si vin apoi si latra pe forum si mai fac si misto.
Multi n-au vazut Prius decat in poze si isi dau cu parerea. Asa e plin forumul de indivizi care comenteaza din poze si de pe net si din reviewuri . Si ce ma deranjeaza e ca se si foloseste un ton de atoatestiutori de parca nu sufera indoiala parerea unora care e pur si simplu o parere, asa cum este si a mea. Si punct
eu te inteleg,nu iti place si asta e...nici mie nu imi plac unele lucruri la o toyota...
dar sa fim seriosi acum sa spui ca land cruiser v8 are un interior de ***.....
am mers cu unul sincer le dai dracu de x5,x6 sau ce vrei tu...am dat niste exemple nu fac comparatie intre ele....

uite si 2 poze reale nu prezentari de pe net....daca ti se pare interior ieftin....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	C23933674_4[1].jpg
Views:	97
Size:	53.1 KB
ID:	2792184   Click image for larger version

Name:	C23933674_5[1].jpg
Views:	70
Size:	38.5 KB
ID:	2792185  
alex.panciu is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 18:41   #1202
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ionut, ai scris si o carte parca , scuza-ma. Aduci masini/ai adus , ai intrat in contact cu toate masinile din lume , din toate timpurile samd.Esti un idol pentru mine, dar asta nu imi schimba parerea despre interiorul de PRius si punct . Sunt reprezentante care iti lasa masina pt weekend , mai ales daca e vorba de masini scumpe si daca sunt amabili. De exemplu Volvo practica asta . Toyota are un vecin masina de serviciu . Dar nu inteleg de ce iti ofer atatea explicatii, ca si cum trebuie sa demonstrez ca am petrecut un weekend intreg alaturi de Prius-ul nou. Si inchei aici, nu vreau sa conving pe nimeni de nimic.
Alex,m-am exprimat poate caustic, nu e de cacat , insa anumite detalii lasa de dorit, ca de exemplu butoanele de pe usi, anumite manere, chestii minore , dar care pentru unii pot conta. In fine , fiecare cu alegerile sale.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 19:08   #1203
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
N-am spus ca Prius e concurent pt Golf. Eu am dat exemplu strict in ceea ce priveste calitatea materialelor interioare. E asa greu de priceput? Sa-ti desenez?
Nu trebuie sa fi prea inteligent sa compari 2 masini din aceeasi categorie, asa si Golf este de 2 bani in interior fata de Lexus, dar este absurd sa facem astfel de comparatii! E asa greu de priceput? Sa-ti desenez?

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Ti-am dat exemplu Landcruiser V8 care costa o caruta de bani si are interior ieftin. Nu ma intereseaza polemicile interminabile, mai ales ca pe acest forum nu poti sa-ti expui strict parerea, care chiar daca era cea mai mare ineptie e parerea mea si punct. Putea sa nici nu aiba argumente , desi are , si sa fie o parere, nu sa vina atatia insi sa sustina suprematia de netagaduit a Toyotei la interior.
Pai o parere fara argumente este egala cu 0, cum dealtfel te mai legi de o masina care nici macar nu are cocurent european. Un Land Cruiser V8 costa atat pentru ca nu a aparut masina europeana care sa-i faca fata inca (poate G-class care este si mai scump), deci pretul in asta se justifica, o masina care poate pune probleme usoare de fiabilitate poate dupa 300k de km si pe langa asta chiar aberezi cu interiorul din toate punctele de vedere. Foto mai jos!

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Si da, platesti 30 k pe tehnologie, dar asta nu inseamna ca e scuza ca are plasticele ieftine. Ati vazut macar cum arata tapiteria la Prius? Stofa de la Logan e mai trainica cu siguranta. Asa dubios e cum unii pun poze de pe net fara ca ei sa fi luat contact cu un anumit model si vin apoi si latra pe forum si mai fac si misto.
Multi n-au vazut Prius decat in poze si isi dau cu parerea. Asa e plin forumul de indivizi care comenteaza din poze si de pe net si din reviewuri . Si ce ma deranjeaza e ca se si foloseste un ton de atoatestiutori de parca nu sufera indoiala parerea unora care e pur si simplu o parere, asa cum este si a mea. Si punct
Legat de Prius care vad ca nu te lasa sa dormi, aspectul e una, calitatea si rezistenta sunt alta. Faptul ca tie nu-ti place materialul sau ca nu-ti plac culorile, este ok, asta este chestie de gust si discutabila, gradul ded satisfactie al cumparatorilor de Prius este unul foarte mare iar punctele negative subliniate nu au fost materialul tapiteriei sau culorile. La noul Golf VI GTD (foto mai jos) scaunele au o tapiterie specifica pe care unii o considera absolut oribila, mie personal imi place, deci este chestie de gust si nu are lagatura cu FIABILITATEA - subiectul topicului.

P.S.
Eu zic sa studiezi ultima clasa C de la Mercedes model prefacelift sa vedem ce ai de comentat la materiale, nu de alta dar si la Skoda sunt mai bune.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	toyota-landcruiser-v8-2012-interior-tme-001-full_tcm420-1111053.jpg
Views:	78
Size:	313.1 KB
ID:	2792266   Click image for larger version

Name:	S0-Volkswagen-Golf-VI-GTD-Sportive-gazolee-145394.jpg
Views:	98
Size:	1.60 MB
ID:	2792267  
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)

Last edited by GTR; 06-06-13 at 19:11.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 19:22   #1204
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Sigur ca VW face interioare corecte, dar anoste, sigur ca Toyota, la aceeasi clasa, la fel ca majoritatea asiaticelor (sa nu mai vorbim de americane) au interioare mai putin perfect finisate, si sigur ca asta e un criteriu personal de a alege masinile, pe care si eu il impartasesc.
Totusi, asta nu transforma japonezele in masini proaste, ci doar in masini pentru cei care cauta altceva decat perfectiunea interiorului.
Sa ne obisnuim cu ideea si sa depasim subiectul, ca ne certam inutil...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 19:28   #1205
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Ionut, ai scris si o carte parca , scuza-ma. Aduci masini/ai adus , ai intrat in contact cu toate masinile din lume , din toate timpurile samd.Esti un idol pentru mine, dar asta nu imi schimba parerea despre interiorul de PRius si punct . Sunt reprezentante care iti lasa masina pt weekend , mai ales daca e vorba de masini scumpe si daca sunt amabili. De exemplu Volvo practica asta . Toyota are un vecin masina de serviciu . Dar nu inteleg de ce iti ofer atatea explicatii, ca si cum trebuie sa demonstrez ca am petrecut un weekend intreg alaturi de Prius-ul nou. Si inchei aici, nu vreau sa conving pe nimeni de nimic.
Alex,m-am exprimat poate caustic, nu e de cacat , insa anumite detalii lasa de dorit, ca de exemplu butoanele de pe usi, anumite manere, chestii minore , dar care pentru unii pot conta. In fine , fiecare cu alegerile sale.
Nici eu nu stiu de ce te chinui sa-mi explici ca n-ai dreptate.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 06-06-13, 22:25   #1206
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
La noul Golf VI GTD (foto mai jos) scaunele au o tapiterie specifica pe care unii o considera absolut oribila, mie personal imi place
Acei oameni probabil ca n-au vazut niciodata un Golf 1 GTI ca sa inteleaga de ce e asa tapiteria. Mi se pare foarte misto sa pastrezi un detaliu atat timp.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 00:10   #1207
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pe acest forum am observat ca imediat cum expui o parere care nu convine unora, apar numai ingineri inchipuiti care cauta nod in papura oricarui cuvant. Si repet , e parerea mea si nu am cerut aprobare pentru ea. Si nu trebuie sa convina tuturor. Eu mi-am expus punctul de vedere si inchei.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 00:17   #1208
300zxtt

Stage 5
 
300zxtt's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,952
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
Totusi, asta nu transforma japonezele in masini proaste, ci doar in masini pentru cei care cauta altceva decat perfectiunea interiorului.
Adevarat....unii vorbesc de parca au in garaj numai RR, Bentley etc.. Sa afirmi ca LC are interior de c..t , ori esti familiarizat numai cu ce-am pomenit mai devreme, ori nu te-ai suit vreodata intr-un LC si faci afirmatii de dragul de a le face....

Last edited by 300zxtt; 07-06-13 at 00:24.
300zxtt is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 00:33   #1209
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Imi place cum lumea comenteaza de "calitatea" materialelor dar nu au atins macar cu un deget bordul acelor masini.
Daca nu ati detinut/condus sau chiar stat ca simplu pasager in masina la care faceti referire puteti discuta cel mult despre putere/consum/design/originalitate/preturi/motor/performante....in nici un caz despre calitatea materialelor folosite la interior.
E ca si cum as zice...."daa...imi place McLaren mp4-12c....dar nu il cumpar deoarece tapiseria este dintr un material cam ieftin...asa ca o sa raman la Dacia mea..."
Sa vorbeasca de calitate doar cei care au pus macar un deget pe bord acel bord...macar degetul...

Last edited by JDV; 07-06-13 at 00:36.
JDV is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 00:44   #1210
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Da , adevarul este ca e imposibil sa ma fi urcat intr-un LC, e un OZN care rar iti e dat sa il atingi. Voi ganditi inainte sa scrieti ? Retoric doar.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 02:32   #1211
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Pe acest forum am observat ca imediat cum expui o parere care nu convine unora, apar numai ingineri inchipuiti care cauta nod in papura oricarui cuvant. Si repet , e parerea mea si nu am cerut aprobare pentru ea. Si nu trebuie sa convina tuturor. Eu mi-am expus punctul de vedere si inchei.
Pai acum ce-ai vrea, tu sa spui (de exemplu) ca un Logan este mult mai bun decat un Mercedes ai noi sa te aplaudam!?

Daca ai pareri atat de "obiective" ori le ti pentru tine, ori te astepti sa fie comentate si combatute.

Aberezi pe aici si dupa te plangi ca o mata.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 03:13   #1212
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Iar ma citezi fara temei, nu am zis niciunde asa ceva.E interminabila polemica, noi sa fim sanatosi.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 12:11   #1213
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Scandal în SUA: Chrysler refuză să iniţieze un recall de 2.7 milioane de maşini ordonat de NHTSA

Deşi organizaţia care se ocupă ce siguranţa pe şoselele americane i-a anunţat pe cei de la Chrysler că 2.7 milioane de maşini sunt expuse incendiilor din cauza plasării defectoase a rezervorului, compania americană refuză să iniţieze rechemarea în service.

Discuţii aprinse în Statele Unite ale Americii după ce grupul Chrysler a refuzat explicit să pună în aplicare o recomandare a NHTSA, organizaţia guvernamentală care se ocupă de siguranţa pe şoselele americane. NHTSA anunţase că 2.7 milioane de SUV-uri produse de Grupul Chrysler între 1993 şi 2007 au probleme la designul şi poziţionarea rezervorului de combustibil.

Este pentru prima dată din 1996 încoace când un producător refuză să accepte ordinele NHTSA, anteriorul episod având în centru aceeaşi companie, Chrysler, care pe atunci era complet independentă. Chrysler a dus atunci în instanţă cazul şi, după doi ani de discuţii, a câştigat în faţa avocaţilor NHTSA.

PROBLEME LA POZIŢIONAREA REZERVOARELOR

Recall-ul comandat de organizaţia americană a fost iniţiat în urma unei investigaţii comandate de Center for Auto Safety, un grup din Washington care monitorizează accidentele de pe şoselele americane. Conform datelor acestora, au existat 201 accidente în care a fost implicat modelul Grand Cherokee produs între 1993 şi 2004 şi care s-au soldat cu incendii derivate, spun analiştii, din poziţionarea defectuoasă a rezervoarelor. În aceeaşi situaţie se află însă şi exemplarele Jeep Liberty produse între 2002 şi 2007, acestea fiind implicate în 53 de accidente similare. În total, în acest tip de accidente şi-au pierdut viaţa peste 300 de pasageri.

Cifrele publicate de NHTSA şi concluziile analizei organizaţiei au fost însă contrate dur de şefii Chrysler, companie care a fost preluată de Fiat după ce în 2008 a intrat sub protecţia legii falimentului. "Cifrele legate de accidente sunt mult exagerate, iar designul rezervoarelor maşinilor noastre, plasate în spatele axei posterioare, reprezintă o practică foarte comună în cazul multor alte vehicule. De asemenea, aproape toate accidentele despre care vorbeşte NHTSA au avut loc la viteze foarte mari, cu disipare de energie mare, ceea ce face ca designul şi poziţionarea rezervoarelor să nu facă nicio diferenţă", spun oficialii Chrysler în comunicatul care atestă refuzul oficial de a da curs recall-ului NHTSA. "De exemplu, într-unul dintre accidente, un camion a lovit din plin un Grand Cherokee care era parcat. Viteza de impact a fost de 105 km/h", continuă cei de la Chrysler.
În actualele generaţii ale modelelor Grand Cherokee şi Liberty, rezervorul este desenat şi poziţionat diferit faţă de cel al modelelor vizat de rechemarea în service, fiind aşezat în faţa axei spate. Conform analizei grupului de acţiune Center for Auto Safety, acţiunea de recall i-ar costa pe cei de la Chrysler circa 300 de milioane de dolari.

CE RISCĂ CHRYSLER?

"Da, pe cei de la Chrysler i-ar costa foarte mulţi bani să realizeze acest recall. Dar povestea s-ar putea lăsa cu costuri mult mai mari calculate în vânzările viitoare dacă se va dovedi că NHTSA are dreptate", susţine Michelle Krebs, analist la Edmunds.com, care spune că producătorul american riscă să-şi avarieze reputaţia în aceste condiţii.
Dacă Chrysler va refuza în continuare să iniţieze campania de rechemare voluntară în service, NHTSA va ordona iniţierea recall-ului, iar ulterior, după 30-60 de zile, NHTSA se va adresa unui tribunal. Deşi Chrysler a câştigat anterioara dispută cu organizaţia americană, statisticile arată că procesele iniţiate de NHTSA sunt în general câştigate fără probleme.

via NHTSA, CNN
GTR is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 14:44   #1214
JDV
VW Driver

Stage 5
 
JDV's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 794
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Scandal în SUA: Chrysler refuză să iniţieze un recall de 2.7 milioane de maşini ordonat de NHTSA



via NHTSA, CNN
Cred ca ai gresit topicul...Acesta se numeste "Fiabilitate: Japoneze vs Germane"....
JDV is offline   Reply With Quote
Old 07-06-13, 14:46   #1215
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by JDV View Post
Imi place cum lumea comenteaza de "calitatea" materialelor dar nu au atins macar cu un deget bordul acelor masini.
Daca nu ati detinut/condus sau chiar stat ca simplu pasager in masina la care faceti referire puteti discuta cel mult despre putere/consum/design/originalitate/preturi/motor/performante....in nici un caz despre calitatea materialelor folosite la interior.
E ca si cum as zice...."daa...imi place McLaren mp4-12c....dar nu il cumpar deoarece tapiseria este dintr un material cam ieftin...asa ca o sa raman la Dacia mea..."
Sa vorbeasca de calitate doar cei care au pus macar un deget pe bord acel bord...macar degetul...
Si mie imi place ca esti tare sigur pe tine. De parca ai acompaniat pe fiecare dintre noi in parte sa vezi ce masini am atins si ce nu ...
fasso is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -