VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
|
Germanii
|
|
306 |
45.20% |
Japonezii
|
|
371 |
54.80% |
29-09-12, 23:44
|
#541
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by franz34sm
Ce am observat la japoneza asta a mea, e ca, pe o strada, nu pot face o antoarcere completa dintr-o miscare. Cu Bmw-u o faceam.
|
Masinile cu tractiune spate vireaza mai mult.
|
|
|
30-09-12, 00:40
|
#542
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
franze eu am condus vreo 100k din 2007 cu toate ca sunt mai mult fara acces la masina si tu crezi ca ala in 14 a facut 140k?
Ca sa-ti raspund la intrebare am 200k pe bord fara probleme specifice diesel sau hai daca vrei un termostat (de egr) care nu-i facut de producatorul masinii.
|
|
|
30-09-12, 02:44
|
#543
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Pai ce piese sunt facute de producatorul masinii ? Ca geamuri nu face, faruri nu face, amortizoare/arcuri/capete bara/brate/bielete directie-antiruliu nu face, turbo nu face, discuri de frana nu face, etrieri nu face, injectoare nu face si asa mai departe.
|
|
|
30-09-12, 12:44
|
#544
|
Banned
Stage 5
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Evil Yuri
Masinile cu tractiune spate vireaza mai mult.
|
Deci asta era buba ( secretu ).
|
|
|
30-09-12, 14:37
|
#545
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by aleks
Asta-i la fel ca argumentul lui frantz cu benzinarele in SUA. Conjunctura economica, interesele zonale, parteneriatele comerciale, ele dicteaza "trendul", si in functie de ele ai sa vezi o piata plina de japoneze, de americane sau de europene...
|
eu zic sa te mai gandesti
|
|
|
30-09-12, 18:07
|
#546
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Toyboy
eu zic sa te mai gandesti
|
Eu zic sa contraargumentezi, postul ala nu ajuta la nimic.
|
|
|
30-09-12, 19:31
|
#547
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Toyota este un brand care nu ofera nimic extravagant, masinile lor nu au performante de top, designul de multe ori este chiar anost, dar au ajuns producatorul numarul 1 in lume (actual 2). Pe aceasta pozitie au ajuns datorita fiabilitatii si rapotului pret/oferta exceptional.
Honda este o masina destul de scumpa, mai ales in comparatiile cu suratele ei japoneze, dar tot fiabilitatea i-au adus vanzarile.
Mazda are o pozitie constanta datorita masinilor frumoase si datorita fiabilitatii deosebite (cu exceptia RX .
Mercedes, BMW si mai nou Audi sunt marcile consacrate care domina segmentul premium, dar niciuna din ele nu se poate lauda cu fiabilitatea japonezelor.
VW singur paleste in fata Toyota cu toate ca masinile VW sunt mai premium si in general mai perfromante, la un pret nu mult mai mare decat al modelelor Toyota.
Tot ceea ce arata piata de vanzari este ca factorul forte al japonezilor este fiabilitatea si pozitia lor constanta de 20 de ani in fruntea tuturor topurilor de fiabilitate.
Ca sa realizam foarte usor toate cele enumerate de mine putem sa aruncam o privire la brandul Alfa Romeo care produc niste masini superbe, tehnologizate, moderne, dar care sunt pe minus (subvetionati de stat) de foarte multi ani de zile (adica falimentari) si asta datorita fiabilitatii.
Baza existentei celor 3 marci japoneze a fost si inca mai este fiabilitatea si oferta corecta. Niciun alt producator nu se poate lauda si lupta inca de la egal la egal cu ceea ce ofera japonezii.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
30-09-12, 23:01
|
#548
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by aleks
Asta-i la fel ca argumentul lui frantz cu benzinarele in SUA. Conjunctura economica, interesele zonale, parteneriatele comerciale, ele dicteaza "trendul", si in functie de ele ai sa vezi o piata plina de japoneze, de americane sau de europene...
|
pai frantz bate campii, japonezii si-au inceput asaltul tocmai cu piata americana unde au avut un succes enorm, in principal datorita economiei de combustibil oferite si apoi dovedind fiabilitate marita fata de concurenta.
sunt multi mai multi factori impornanti,( unul dintre el este viul grai, fiabilitatea se trasmite oral ) decat cei expusi de tine in ceea ce priveste trend-ul ... la noi inca e VW power, de ce? interese zonale? parteneriate comerciale? ...nu, s-a creat o conjunctura din care reiese ca VW TDI rulez si gata
asa si in lumea a 3a
__________________
|
|
|
30-09-12, 23:30
|
#549
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Pai la noi ruleaza marcile nemtesti ca la ele am apucat dupa '89, daca japonezii aveau piata de desfacere in Europa atunci, si mai ales la noi, acum vedeai Toyote si Honde la fiecare colt cum vezi VW si BMW sau mai stiu eu ce.
Cum au scapat romanii de "garduri" au plecat prin toata Europa, mai ales Germania deci normal ca au adus masini nemtesti, si cum anii '80-'90 au fost anii de glorie ai multor marci, cand inca se faceau masini extrem de fiabile si rezistente, s-a raspandit mitul masinii nemtesti.
__________________
dati-mi un ciocan sa-mi indrept comportamentul
If I'm going to Hell ... I'm going in an BMW
the joint makes me high, but BMW makes me fly
In a BMW, happiness isn't around the corner, happiness is in the corner.
|
|
|
01-10-12, 07:13
|
#550
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Champion
Pai la noi ruleaza marcile nemtesti ca la ele am apucat dupa '89, daca japonezii aveau piata de desfacere in Europa atunci, si mai ales la noi, acum vedeai Toyote si Honde la fiecare colt cum vezi VW si BMW sau mai stiu eu ce.
Cum au scapat romanii de "garduri" au plecat prin toata Europa, mai ales Germania deci normal ca au adus masini nemtesti, si cum anii '80-'90 au fost anii de glorie ai multor marci, cand inca se faceau masini extrem de fiabile si rezistente, s-a raspandit mitul masinii nemtesti.
|
Foarte corect.
|
|
|
01-10-12, 17:17
|
#551
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of: [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
+1 si de la mine
Quote:
Originally Posted by Champion
daca japonezii aveau piata de desfacere in Europa.
|
pai nu au avut ? Supra Mk3 era asamblata/fabricata si in Germania anilor ´90 banuiesc ca exista mai multe exemple dar asta e singurul care-l cunosc
|
|
|
01-10-12, 17:50
|
#552
|
Banned
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Honda]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Acum 3 ani am fost in Germania sa duc o Honda la cineva . Pe o strada in Karlsruhe unde am parcat masina erau parcate mai multe Honda Civic 90's decat sunt acum in orasul de 200.000 locuitori unde locuiesc . Problema romanilor cu japonezele nu se rezuma la lipsa lor din Europa . Majoritatea oamenilor cu care am vorbit sunt batuti in cap si nu o lasa nicicum pe a lor. Cunosteam pe cineva pasionat de Opel care avea masina de pe vremea cand mi-am luat eu japoneza . In timp ce a mea mergea fara probleme a schimbat 3 motoare pe a lui si aproape toate piesele pe rand. La un moment dat a reusit sa o dea dar degeaba am fost exemplu pt. el cu fiabilitatea pt. el ca si-a luat alt Opel ca vorba aia.. masina germana e masina germana.. Eu sunt de parere ca in majoritatea cazurilor fiecare merita ceea ce conduce .
|
|
|
05-10-12, 07:14
|
#554
|
Stage 5
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of: [Toyota] [AUDI]
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Cred ca undeva este si o lipsa de informare generala.
Pe foarte multa lume o aud... "aaa, ti-ai luat japoneza, piese scumpe, nu gasesti piese" etc...
Total gresit.Sunt doar preconceptii din anii '90.
Si ca tot am citit ceva despre performantele motoarelor Toyota si Honda as vrea sa pun doua intrebari.
Toyota: Ce marci de masini nemtesti au scos in anii 2000 din motor de 1.8 benzina aspirat 192 de cai si 8200 rpm pana in red-line?
Honda: Ce marci nemtesti au scos in anii 2000 din motor de 2.0 benzina aspirat 240 de cai si 9000 rpm pana in red-line?
Consider ca tehnologia japonezilor este peste cea a nemtilor. Si da, e drept ca un ultimii ani nu s-au mai facut motoare revolutionare (datorita normelor euro restrictive din europa) insa dovada tehnologiei superioare exista.
Stima domnilor.
__________________
"Soichiro Honda was turned down by Toyota Motor Corporation for a engineering job. He was jobless for a while and started making his own scooters at home. Encouraged by his neighbours, he later setup his own company – Honda Motor Corporation. "
|
|
|
05-10-12, 09:23
|
#555
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane
Quote:
Originally Posted by Toyboy
+1 si de la mine
pai nu au avut ? Supra Mk3 era asamblata/fabricata si in Germania anilor ´90 banuiesc ca exista mai multe exemple dar asta e singurul care-l cunosc
|
Nu stiu, nu sunt asa informat in privinta japonezelor.
|
|
|
|
|