Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 12-08-12, 19:28   #451
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Pustiulica,vezi ca te risti cam tare,ai grija cu retardatii tai,punele lantul surt si bila grea,inclusiv tie,vezi cum vb ca...nu se stie unde ajungi...ciocu mic,bebelusule!noapte buna
Mosulica scula mica, nu era vorba de matale, ci de maestrul franz34, dar daca la "varsta", si la vasta ta cultura, raspunzi in acest fel si te pui la mintea "copiilor", inseamna ca ai ajuns la varsta asta cam degeaba.

Din posturile tale inteligente, de altfel lipsite de orice aranjare in ecran sau semne de punctuatie, facandu-le extrem de greu de citit, nu pot observa decat un aer de aroganta si superioritate, fata de "copiii" care activeaza pe forumul asta. Dar asta e viata...fiecare cu ale lui.
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 20:30   #452
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Evil Yuri View Post
Mosulica scula mica, nu era vorba de matale, ci de maestrul franz34, dar daca la "varsta", si la vasta ta cultura, raspunzi in acest fel si te pui la mintea "copiilor", inseamna ca ai ajuns la varsta asta cam degeaba.

Din posturile tale inteligente, de altfel lipsite de orice aranjare in ecran sau semne de punctuatie, facandu-le extrem de greu de citit, nu pot observa decat un aer de aroganta si superioritate, fata de "copiii" care activeaza pe forumul asta. Dar asta e viata...fiecare cu ale lui.
Va ascundeti sub virsta de 30-35 de ani,si vreti sa vb de la egal la egal cu astfel de apostrofari!Mie mi ai adresat mesajul,nu lui franz,ok,n o mai da la intors,ca nu e loc,las o asa cum a cazut ca e mai sanatos,pe viitor e bine sa ti controlezi vocabularul,esti atit de mic in mecanica+inca citiva copiilasi pe aici,ca nici nu stii ce prostioare scoateti din voi!Voi aveti impresia ca din 2-3 click uri,ati aflat tot,numai ca acest "tot" este mult trunchiat si mai mereu mincinos,daca aveati ceva cultura in mecanica,puneati intrebari oarecum destepte ,cu sens despre mecanica,cinematica, samd,dar se pare ca...unde nu e parca nici dumnezeu nu da!
Ne putem contra pe orice tema despre masini dar vin o cu argumente tehnice,fezabile si probate de tine personal,nu din auzite sau vazute pe la vecinul,ok!Chiar m as bucura sa am cu cine conversa pe teme de auto,dar cum "golania" este marfa de schimb de aici,asta oferi cam ce ai vrea sa primesti,imi cer scuze ca am fost totusi diplomat si nu mi am expus prea tare o "gama " de epitete pe care unii le merita,ok!
Dupa cum observi sint tolerant cu copilasii de aici,le inteleg frustrarile si faptul ca "v am invadat" teritoriul de parca ati fi proprietari pe acest forum,cum prindeti unul care va poate da peste nas "il sugrumati" ca asta i romania,asa se poarta!Cum vreti sa evoluati voi,asa falsind si din auzite,evenualk cel mult "am vazut la vecinul",nu merge asa,si ca sa fiu direct,nu stiu citi au masina de aici sau daca au pus mina pe cheie de 4 ori pe an/cincinal sa schimbe macar o placuta de frina(a se citii/traduce set de placute)asa ca ...lasatio mai usor cu "tangou rile ca nu prea tine.N o sa gasesti bmwix3 la vinzare vreodata,poate cu noroc,sint masini care nu se vind,le tii pina le ingropi de tot,adica minim 25 de ani,sau pina te ingropi,numai eu am fost oarecum neatent la detalii,nu m am ars pt ca mi am scos dublu la masinuta asta,plus ca am forjat o de a gasit o dracii!Te duci frumusel la pta obor si cu rabdare o vei gasii,e neagra,iar gentile sint cam unicate...ca sa stii ce sa cauti!Noapte buna,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 22:49   #453
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Auzi daca mai recunosteai ca ai mai dat-o si in bara mai era cum mai era dar ai impresia ca esti perfect ceea ce de cele mai multe ori e semnul unei afectiuni, nu incerc sa te jignesc.

Numai eu cu cate ti-am dat peste nas dar n-ai zis nimic de genul "ok" am gresit aici.

SI imi pare rau dar te cred ca ai desfacut motoare, (de fapt cred ca ai fost si tu acolo, nu cred ca ai condus operatiunile) si mai cred ca nu ai o pregatire, daca te intreb de exemplu sa calculezi cu cat creste presiunea la sfarsitul compresiei daca "iei' 1 mm dintr-o chiulasa data sunt sigur ca fara goagal n-ai stii sa explici de unde se apuca problema asta.

@Alex mie mi-ai dat ban ca n-am argumentat dar niste alegeri dar lui pentru ca deja incepe cu amenintarii nu-i dai?!?
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 12-08-12, 23:21   #454
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Moldovene,din cite stiu eu,oamenii normali nu prea isi risca viata asa aiurea,pt o cupa de cristal si 1000 lei in cel mai fericit caz daca cistigi locul 1,deci vezi cu dezechilibrele astea cum faci,chiar vrei sa mori asa din prostie(pasiunea e una...cursele alta)esti tinar,nelinistit,stai pe motorul tau acolo ca oricum stii care i soarta ta,nu!Donatorii de organe au pareri echilibrate,tare asta,am sa retin,sectiunea ta stii unde este...la pompe funebre ti ai facut relatii,sau ti ai vindut deja ficatii ::)) si nu stii cum vrei sa scapi de printre noi astia mai vii!Probabil te stii ca esti deja mort(la creier) si pe tine chiar te accept,ai drept de veto aici,consider ca la cite cazaturi si buseli ai luat in freza...iti inteleg atitudinea,ai tolernata mea,si ti doresc mult echilibru pe 2 si pe 4 roti!Noapte buna...montoya
Iti dai prea multa importanta, nu te bagase nimeni in seama, era vorba de frantz.
Urmatoarea remarca in stilul de mai sus iti va incheia glorios scurta cariera pe 4tuning, multumindu-ti pentru participarea intensa la binedispunerea colegilor de forum.

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
@Alex mie mi-ai dat ban ca n-am argumentat dar niste alegeri dar lui pentru ca deja incepe cu amenintarii nu-i dai?!?
tie ti-am suspendat temporar dreptul de postare, el pleaca definitiv cat de repede, e o diferenta, nu te enerva asa

Last edited by aleks; 13-08-12 at 11:06.
aleks is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 00:03   #455
XAVIER

Stage 5
 
XAVIER's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 630
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Refreitor la "unde m ai jignit ,vezi mai in spate,-"penibil,mitoman ,aberant..." ai memorie scurta si selectiva-recomand lecitina si glubifer,dar ma tem ca te a luat cam devreme pierderea de memorie -dar ma rog,este modul tau propriu de a ti exprima furia si frustrarile cind vezi un stelist cu mercedes...doar pt faptul ca tu esti un dinamovist sau rapidist si iubesti japonezele...
In 1990-93 mercedes e190 era exact 32000 DM pret de catalog,echipat cu aer cond ,abs ,servo directie si fara alte "beculete",aproape standard,marca la vremea aceea era intre 1,5-1,8 us$,dar cum nu stii paritatile si nu esti nici informat in dolari un mercedes de 1 an varia de la 13-16000dolari usd,depinde de ce optiuni avea pe el,si cum mertanu era de nou intre 21- 23000 usd,nu pricep de ce te miri de astfel de preturi,asta era piata deci...am de mult 4-0,dar acum ma voi opri doar la 1 -0,ok!
Referitor la cipuit injectia mecanica,prietenul meu electronist,l a upgradat de asa maniera incit sa nu am probleme,plus ca odata cu motorul de 2,6i ,am cumparat si calculatorul/centralina /computerul,pe care el l a modificat si imbunatatit,n am avut probleme cu el nici eu nici urmatorul proprietar pina prin 2004,masina fiind cumparat de un baiatas din cartier,care stia unde locuiesc,stia ca sint plecat din tara si m a rugat sa i trimit un computer din italia,fiind mai ieftine acolo decit oriunde in lume(italia-patria hotilor),n a costat decit 200 euro de la demolari,merge si astazi cu masina perfect,i la remodelat/modificat prietenul meu,nu stiu exact sa ti spun ce i a facut dar mai puteai monta pe masina ceva optiuni care erau coordonate si controlate de computer,adica ceva optiuni pe care alte masini le aveau deja,cum ar fi esp de ex,sau tdc...deci este deja 2-0,iar injectia mecanica pt cultura ta generala,poate fi modificata in diverse moduri,doar ca informatia nu a ajuns la tine decit"cenzurata",adica in opinia ta nu se poate cipui ,ok!De presiune variabila si amestec combustibil-aer ai auzit,sau de turbina pe motor de benzina stii ceva...!
Motorul de 260 i 170cp,il gasesti pe mobile. de montat pe diverse modele,dar trebuie sa cauti ca sa te informezi,deci,am spus ceva ce poate fi verificat si confirmat,nu bat cimpiile aiurea ca sa vina un mare mester sa mi dea peste nas cu "informatiile lui trunchiate si cenzurate"...sa nu spun limitate de personalitatea lui "incandescenta"!
Cind ma alerga militia printre blocuri,nu stiu daca erai pe teava sau la gradinita,cu trabantul ,daca stiai sa l manevrezi,erai greu de prins printre blocurile din dr tab sau militari pe care le stiam mai bine decit orice militian,de vreo 2 ori am oprit in gang ul unui bloc si am stins luminile,deci iti garantez eu ca functioneaza si azi,daca ai cu ce.Trabantul avea demaraj f bun ,pina in 50-60km/h era cam greu de prins de la stop pt un aro sau dacie,dar daca nu ai trait vremurile acelea n ai cum sa stii,pustiulica,poate ne spui ce virsta ai,nu sari de 25 de ani,se simte asta!
La turbomecanica se FABRICAU motoare de avioane,iar la automecanica,diverse motoare pt utilaje in industrie si nu numai,inclusiv reparatii la autobuze,autocarele ONT(ai auzit de ont cumva)si unele masinute ale unor smecheri pcr,cu modificarile de rigoare,inclusiv SRI ul isi prepara masinile acolo,dar esti prea mic.Ce este acum automecanica ,este alta poveste,s au schimbat multe,iar meseriasii de atunci despre care iti vorbesc eu,aveau scoala,practica si scoala profesionala,unde desfacea si montau la motoare si si cutii intr un an,cit n o sa desfaci tu toata viata,se facea scoala copilas dragalas,nu abureli ca acum!Eu la liceu,cred ca am desfacut cca 250 de motoare si cutii de sr 211,aro l25,dacie,skoda 1000mb,trabant,tv,roman,raba,punti spate-fata,asa se invata odata si chiar invatai pe bune nu vrajeli!Probabil nu ti place prea mult practica si nici cartea si e normal sa preiei informatii eronate pt ca n ai flerul adevaratilor mecanici auto,esti in pauza la treaba asta permanent deci,esti mai mult decit ridicol,asta ca sa fiu diplomat!
Bmw 325 ix3,era destul de scump la vremea aceea la piese,300 usd /bucata de planetara fata(nu spate,ok)era 4x4 nepermanent,cu actionare la buton(informeazate copilas),in '94 300 usd era salariul pe 3 luni al unui politist agent sef (de azi),adica plutonier adjutant-subofiter,fara banii de haine si alte sporuri,deci iar esti in urma cu preturile,mama mea ,la vremea aceea era sefa de cabinet la ministru,avea salariu 200 usd cu tot cu sporuri si vechime 24 de ani,pricepi copile!Nu mai compara preturile de atunci cu cele de acum ,pt ca toate s au TRIPLAT aproape,un logan in ziua de azi,transformind euro in marci,adica 2 dm=1 euro,logan full de azi costa cit un opelastra/vw golf de atunci si astea tot full,aveau alta valoare banii atunci,pina si tigarile sint de 4-5 ori mai scumpe acum decit erau atunci!
Vorbesti asa ca sa nu adormi,esti complet dezinformat,dar tare in gura mai ceva decit o "coasa",teribilist si rebel...dar semnificativ de invidios si gelos pe trecutul si prezentul meu...asta e daca ai baut cerneala la scoala si ti a placut cartea mult(poker,pacanele,bridge),nu te vei ridica nicodata la nivelul unuia cu facultatea terminata prin 90-96,esti ridicol la maxim,poate ceilalti nu ti o spun asa "din vechimea " pe care o ai pe aici!
Mentionez ca nu le am turnat eu personal pistoanele,si nici slefuit,pt cultura ta generala,se topeste titanul undeva pe la 1650 gr si se aliaza cu diverse alte nemetale,asta e problema fabricantului,ok,si inca un amanunt,vezi ca nu sint chiar rotunde pistoanele,ok,sint f usor ovale....dilatarile aste a te obliga sa le faci la modul asta!
Propun sa incepi sa faci plata la cursurile aste pe care le fac cu tine::)),nu de alta dar sint informatii reale nu aberatiile tale cu care vrei sa ne imbicsesti creierii si sa te mai si crezi formator de opinie,marele mester...sa ti fie rusine,dar n ai asa ceva,"necultivatule"!Stinge lumina ca ...e noapte buna copilas dragalas,montoya
Pai e o mare diferent intre jignire si faptul ca am spus adevarul,omule esti dus cu pluta, minti intr-un hal fara de hal, du-te inapoi la Balaceanca si nu te mai uita la filme comuniste cu curse.
Apropo e chiulasa nu chiulaoasa, simering nu semering, titanul are densitatea de doua ori mai mare decat aluminiul, Bmw325 ix3 nu exista, o planetara fata de BMW 325ix costa 1300$ nu 300$, Mercedes n-a facut motoare de 2.6 turbo , asa ca eu zic sa-ti cauti alte forumuri unde sa aberezi.
__________________

Last edited by XAVIER; 13-08-12 at 00:09.
XAVIER is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 00:29   #456
ionut_cluj

Stage 5
 
ionut_cluj's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,724
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Referitor la cipuit injectia mecanica,prietenul meu electronist,l a upgradat de asa maniera incit sa nu am probleme,plus ca odata cu motorul de 2,6i ,am cumparat si calculatorul/centralina /computerul,pe care el l a modificat si imbunatatit,n am avut probleme cu el nici eu nici urmatorul proprietar pina prin 2004,masina fiind cumparat de un baiatas din cartier,care stia unde locuiesc,stia ca sint plecat din tara si m a rugat sa i trimit un computer din italia,fiind mai ieftine acolo decit oriunde in lume(italia-patria hotilor),n a costat decit 200 euro de la demolari,merge si astazi cu masina perfect,i la remodelat/modificat prietenul meu,nu stiu exact sa ti spun ce i a facut dar mai puteai monta pe masina ceva optiuni care erau coordonate si controlate de computer,adica ceva optiuni pe care alte masini le aveau deja,cum ar fi esp de ex,sau tdc...deci este deja 2-0,iar injectia mecanica pt cultura ta generala,poate fi modificata in diverse moduri,doar ca informatia nu a ajuns la tine decit"cenzurata",adica in opinia ta nu se poate cipui ,ok!De presiune variabila si amestec combustibil-aer ai auzit,sau de turbina pe motor de benzina stii ceva...!
Referitor la CHIP-uit injectia mecanica, ce spui tu este un nonsens. Nu poti sa modifici partea electronica a unei piese care nu are electronica.

"dar mai puteai monta pe masina ceva optiuni care erau coordonate si controlate de computer, adica ceva optiuni pe care alte masini le aveau deja, cum ar fi esp de ex"

Nu ma face sa rad ca tocmai m-am operat la o masea si ma doare gura.
__________________

Official Porsche hater.
ionut_cluj is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 00:33   #457
TURBOSS

Stage 5
 
TURBOSS's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

montoya ar trebuii sa incepi sa faci un proiect cum stii tu si sa il prezinti pe forulm, asta ca sa dai o palma tuturor celor care te critica, daca tu revolutionezi motoarele cum ai explicat mai sus.
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta

bmw 325=amanta mea
TURBOSS is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 02:03   #458
3SGE


Stage 5
 
3SGE's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,077
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cred ca asta zice tot, nu?

http://www.whatcar.com/car-news/what...ey-2012/263555

Ce este interesant ca scrie si costul mediu al reparatiilor si nicidecum la japoneze pretul este mai ridicat ca si la europene. Deci concluziile?
__________________
3SGE is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 04:43   #459
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

@Alex ai dreptate, oricum nu m-am enervat, ce ma enerveaza e ca ne ia pe toti de prosti cum ar fi dacia cu trei numere upgradata la trabant cu motor warp.

@Montoya
Cum vine asta:ai condus fara carnet o dacie cu 3 numere deci erai cu pile, dupa care te alerga militia cu trabantul, deci si fara pile si cu bani mai putini, dupa care ai trecut la "ix3" si mercedes 2.6 (masini de cate doua apartamente dupa cum spui tu) in care ai bgat si o caruta debani (tot din ce zici tu) si acum ai cielo de 15-16 ani?

Apropo cred ca stiu de unde vine confuzia, cred ca ai vazut pe undeva "ix 3 series" si n-ai inteles ca 3-ul se leaga de "series" nu de ix. Glumesc, nu mi-e rusine sa spun ca nu stiu daca masina asta a existat sau nu, e mai bine asa decat sa bag un goagle si sa cad in penibil dupa aia.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 09:43   #460
lord_wader

Stage 5
 
lord_wader's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,379
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pai nu ti se pare ciudat ca din 800 de exemplare "ix3" cate zice el ca au fost, tocmai un roman sa aiba unul si culmea in anii cand era greu tare de plecat in vest si de adus masini? E ca si cum as zice eu ca ma duc in SUA cu bani putini si viza B2 de turist si vreau sa imi aduc un Shelby gt500....ce sanse am?
lord_wader is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 14:29   #461
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nu chiar... cred ca a dat dacia cu 3 numere la schimb cu ix3+diferenta.

Eu nu stiu daca a existat, daca a avut el nici atat.

Daca shelby e macheta ai sanse

Last edited by RVL 2000; 13-08-12 at 14:34.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 15:56   #462
zpzpzpo

Stage 5
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 886
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

nu stiu ce consuma montoya si cu franz,dar sa fiu sincer ma tenteaza si pe mine...
zpzpzpo is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 16:54   #463
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Nu chiar... cred ca a dat dacia cu 3 numere la schimb cu ix3+diferenta.

Eu nu stiu daca a existat, daca a avut el nici atat.

Daca shelby e macheta ai sanse
In acei ani90-94,se faceau bani din orice,blugi,c tii,diverse vinzari,erai mic pe atunci ca sa stii,schimburi nu prea existau intre masini,totul era pe bani,dacia am vindut o prin 95,era inca impecabila pt ca am intretionut o f bine,n am luat decit 1500 usd iar noua era 4000 usd,arata mult peste cele noi care aveau o tabla deja ruginita din fabrica,daciile pina in 89 erau facute cu simt de raspundere,nu mai vb cele care erau facute pt sri,placa de plumb pe podea,vreo 80-100 kg,plus ca era cam totul frantuzesc pe ea,motor cutie,anexe...era belea masinuta,cel care a cumparat o de la mine o are si acum,si inca mai circula cu ea,arata inca bine,am vazut o acum 2-3 luni,intimplator in benzinarie la favorit,acelasi proprietar,mi a multumit,are cu ea 450 k km,si i a facut doar o segmentare,eu aveam cu ea vreo 180 k km,planetarele erau glentzer,cam greu de rupt alea,cedau de regula dupa 250 k km,daca aveai grija de ele!
L am gasit pe ix3,in italia,la un amic,probabil o sa l aduc in tara,prin 2013,italianul este maniac cu masinile,le intretine mai ceva ca pe ochii din cap,stie ca o sa mi o vinda mie,si atunci,o sa va adun pe toti,sa il admirati,ca de condus, e mai greu asemenea bestie ,inca nu stiti ce i ala bmw ix3,este un M3 mascat pt raliuri preparat din fabrica, nu este e 30 iX dar se "aseamana" sau uite asa mai invata oamenii una alta,cine are ceva in cap stie de ce era mascat ix3 din M3..regulamente ...!
Mercedes 260i turbo,benzina,au fost montate mai ales pe 260CE coupe...noapte buna atoate -stiitorule,pe unele 260e si 280e,300e,din fabrica...dar e greu sa recunosti cind te faci de ris,ia cauta pe mobile sau autoscout,autohasu samd...poate il gasesti,pe ala turbo!Noapte buna,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 17:10   #464
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by lord_wader View Post
Pai nu ti se pare ciudat ca din 800 de exemplare "ix3" cate zice el ca au fost, tocmai un roman sa aiba unul si culmea in anii cand era greu tare de plecat in vest si de adus masini? E ca si cum as zice eu ca ma duc in SUA cu bani putini si viza B2 de turist si vreau sa imi aduc un Shelby gt500....ce sanse am?
Tinerete,pe mine ma depasesc cu mult limitele voastre de cautare,si ca sa va arat ca inca plutiti in domeniul auto,am sa ti spun atit tie cit celorlalti forumisti,care nu prea stiu decit astea de serie sa caute,o sa ti spun doar atit:ix3 n au fost 800 de bucati au fost 8 bucati facute ,a ajuns la mine "intimplator" si la bani ok,asta daca stii cu cine sa vb si mai ales sa afli ce si cum se misca roata!E30 ix au fost 800 de bucati,dupa care,au facut 8 prototipuri,le au scos pe raliu,nu au dat satisfactie fabricantului si au sistat sa le mai faca vreodata!Piese numai heavy duty,poate si mai dure,un coleg de al meu de liceu lucreaza la BMW,a fost al lui,el fiind inginer la proiectare la ora asta,asta ca sa stiti cam ce erau romanii odata capabili si ce sint acum,cam asta e diferenta,cind am spus ca erau supermeseriasi multi pe vremea lui ceausescu,si marea lor majoritate au ajuns pe unde nici nu visam vreodata,nu mai vb ca sint citiva si pe la mercedes si opel,dar din generatii mai mari decit mine,asta era scoala romaneasca odata,meseria era meserie ,erau si bani dar pasiunea era absolut tot,satisfactia era sa repari orice masina la costuri cit mai mici,cam asa fuinctionau lucrurile odata,acum...cu cit mai scump cu atit mai bine pt toti,mai putin pt client!
E firesc sa ti se para ciudat ca un exemplar a ajuns la mine ,iar acum doar din 8 nu din 800,3 sint in italia,2 in romania si 3 in germania,oameni care stiu ce au si nu le scot la vinzare,sint niste bestii nu masini!Copilasi,daca vreti sa ma banati...pt mine este zero,alte amenzi mai aveti,amenzi pt ca spun adevarul si neavind informatia corecta,ma jigniti permanent...Cred ca de data asta,"v am jignit" eu mai finut si v am dat peste nas ca sinteti depasiti de situatie,ia de luati si mai sondati putin,asta daca aveti unde!Ciao bello,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-12, 17:40   #465
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Vad ca jignirile curg pe aici. In realitate nu aveti nici unu curaju sa bate-ti din gura, numai aici pe forum. Defapt nu voi sinteti de vina ci moderatoru care permite asa ceva. Nu-s eu moderator, ca de auzeam pe careva ca zice retardat sau mai stiu eu ce alte jigniri, va zburam din forum. Defapt sinteti romani, si asta explica tot. Daca mie a-mi zicea cineva in realitate - retardat, cum m-a facut aici unu, ai zburam dintii. Ne mai dam cu parerea pe aici, mai glumim, da voi deja intreceti masura. Traiasca moderatoru care permite asa ceva. Na puteti trece inapoi la germane vs japoneze.
franz34sm is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -