Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 09-08-12, 16:11   #421
Toyboy

Stage 5
 
Toyboy's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 368
Member of:
[Honda]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Ia sa vedem ce se intimpla daca schimbi pistonul original de mercedes cu unul de titan,oare ce se intimpla,difernta de 18 gr intre ele...ia vezi cum iese acum
Toyboy is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 16:13   #422
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Piesa dintre scaunul stinga fata si volan,conteaza cam 40%,restul de 60% este fabricantul,credema am forjat multe masinute,eram mai dement in tinerete(n am facut nici un accident inca din vina mea,la peste 3 mil km),singura care a tras cu casa ,Mb 190e inclusiv cu motorul de 2,6 i-turbo,nu se rupea masinuta aceea,aveam si grija de ea cu consumabile,am facut vreo 6-7 liniute cu bmw uri(ursulet si pisicuta) si n am pierdut niciuna,ce mi a oferit mie 190 ul nu cred ca am mai simtit in vreo masina,siguranta,confort,viteza,consum dupa talpa dar nu exagerat(sub 16%/220-230km/h)iar intretinerea repet ,nici macar un bec n am ars,vreo 3-4 sigurante doar si o garnitura de la capacul de culbutori,sa ti spun ca i am s chimbat de 2 ori bujiile in 8 ani,nu mai aveau nici electrozii(3 sau 4)si tot pornea la sfert indiferent de vremea de afara,ulei, lichid de frina ,placute ,valvolina ,filtre ,antigel in rest nu mi aduc aminte decit ca ...am cam plins dupa ea cind am vindut o,plecam in italia la munca!Masina era inca impecabila in 98 am incasat 9000us$ la primul clinet,n am negociat nimik,masina era racheta,era si cipuita,simteai ca decolezi cu ea!Motorul de 2,6 i-turbo era luat de pe coupe,si mai era montat pe limusine gen 260e, 280e sau 300ce,motoare nu jucarii!Respect,montoya
Ca sa n-avem vorbe sun posesor de BMW si probabil voi fi si in viitor.
Ti-am citit cu greu posturile (mai baga cate un enter cand termini o propozitie ca sa nu ne fuga ochii pe ecran) si m-am abtinut - ceea ce m-a determinat sa scriu (mai bine zis a umplut paharaul) este acest minunat consum de 16% la 220km/h.
Ce spui de bmw la cre articulatiile poti sa le treci la "consumabile" ?
Ce zici ca singurul producator auto care face si turbine este mitsubishi?
Ca tot ne-ai dat la joale cu "experienta personala" iti spun ca cea mai placuta experienta am avut-o la munca cu motoare mitshubishi, cele mai fiabile si cu parametrii cei mai stabili in functie de sarcina/timp.
Sunt net superioare din punctul asta de vedere man-ului. Am mai avut si alte utilaje mitshubishi despre care de-abia stiu cum functioneaza pentru ca 5 bucati a cate 4000h (transpune tu in km) nu mi-au facut nici o problema.
Ai niste chestii care nu prea se pupa... adica tu esti mecanic si schimbi bujiile de 2 ori in 8 ani??
Scuza-mi impertinenta (ca sunt mult mai mic) , si eu sunt mecanic (nu auto) doar de vreo 8ani (in campul muncii), prin natura meseriei am schimbat echipamentele minim de 2 ori pe an , cateodat doar ca tip cateodata ca marca si cateodata amandoua odata, - NU MI-E FRICA sa desfac nimic, mi se pare cam rusinos cand zici ca ti-e frica.

DIn posturile tale reiese ca masiniile coreence sunt mai fiabile ca cele japoneze sunt de acord ca SUNT fiabile, pentru cam detinut si cunosc posesori dar peste cele japoneze...hm nu prea cred, singur exemplu pe care-l stiu este o firma cu vreo 5 yaris-uri si nu au avut probleme in ~5-6 ani cu ele.

Alta faza din ce vad eu prin Florida sunt destule japoneze, iar nemtoaicele sunt practic de fite, adica nu prea vezi una de familie nemtoaica.
Le vezi pe cele putin mai deosebite, ori mai sportive ori mai exclusiviste, nu prea vezi un break sa zici ca asta-i place omului si d-aia s-a luat, in general ies in evidenta.
Exceptie mai vezi cate un jetta, dar nici un opel de exemplu.
In schimb cele japoneze exactgenul asta sunt: simple de zi cu zi.
Repet sunt posesor de nemtoaica dar au si ele limitari, nu sunt zeitati.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 16:18   #423
cangri
Opel Driver

Stage 5
 
cangri's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,886
Member of:
[Opel]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Cum sa vezi Opel intr-o tara in care nu s-a comercializat?
Cauta Chevy,Saturn ca au aceleasi masini aproape.
cangri is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 16:25   #424
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Vad ca dai si lectii sau mesaje subliminale,chiar daca ma cunosti,eu zic sa ti vezi lungul nasului,sa ai bafta la vinzari de piese de bmw,ca de mecanica sigur nu poti sa te ocupi corespunzator,ai de invatat mai mult decit mine la capitolul asta,iti garantez asta!Ia sa vedem ce se intimpla daca schimbi pistonul original de mercedes cu unul de titan,oare ce se intimpla,difernta de 18 gr intre ele...ia vezi cum iese acum,daca tot vrei contre pe teme mecanice...astept raspuns,ok!Pistoane turnate la turbomecanica si slefuite la automecanica-oltenitei,ce zici ,incepe sa iasa calutii sau mirtoagele!Respect,montoya
Daca ne dai si o cursa a pistonului, respectiv turatia de putere maxima poate ies dar nu imi vine sa cred si mai zi odata cati cai ai castigat pentru ca te rog sa ma scuzi iar dar e foarte greu de citit ce scrii, sa caut e si mai si.
P.S. Oricum tu nu ai mentionat decat de cip, asa ca nu poti sa te superi pe om.

@Cangri, corect, totusi cam ramane ca nemtoaice sunt in principiu de iesit in evidenta, nu doar de folosit.

Last edited by RVL 2000; 09-08-12 at 16:29.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 22:11   #425
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Ca sa n-avem vorbe sun posesor de BMW si probabil voi fi si in viitor.
Ti-am citit cu greu posturile (mai baga cate un enter cand termini o propozitie ca sa nu ne fuga ochii pe ecran) si m-am abtinut - ceea ce m-a determinat sa scriu (mai bine zis a umplut paharaul) este acest minunat consum de 16% la 220km/h.
Ce spui de bmw la cre articulatiile poti sa le treci la "consumabile" ?
Ce zici ca singurul producator auto care face si turbine este mitsubishi?
Ca tot ne-ai dat la joale cu "experienta personala" iti spun ca cea mai placuta experienta am avut-o la munca cu motoare mitshubishi, cele mai fiabile si cu parametrii cei mai stabili in functie de sarcina/timp.
Sunt net superioare din punctul asta de vedere man-ului. Am mai avut si alte utilaje mitshubishi despre care de-abia stiu cum functioneaza pentru ca 5 bucati a cate 4000h (transpune tu in km) nu mi-au facut nici o problema.
Ai niste chestii care nu prea se pupa... adica tu esti mecanic si schimbi bujiile de 2 ori in 8 ani??
Scuza-mi impertinenta (ca sunt mult mai mic) , si eu sunt mecanic (nu auto) doar de vreo 8ani (in campul muncii), prin natura meseriei am schimbat echipamentele minim de 2 ori pe an , cateodat doar ca tip cateodata ca marca si cateodata amandoua odata, - NU MI-E FRICA sa desfac nimic, mi se pare cam rusinos cand zici ca ti-e frica.

DIn posturile tale reiese ca masiniile coreence sunt mai fiabile ca cele japoneze sunt de acord ca SUNT fiabile, pentru cam detinut si cunosc posesori dar peste cele japoneze...hm nu prea cred, singur exemplu pe care-l stiu este o firma cu vreo 5 yaris-uri si nu au avut probleme in ~5-6 ani cu ele.

Alta faza din ce vad eu prin Florida sunt destule japoneze, iar nemtoaicele sunt practic de fite, adica nu prea vezi una de familie nemtoaica.
Le vezi pe cele putin mai deosebite, ori mai sportive ori mai exclusiviste, nu prea vezi un break sa zici ca asta-i place omului si d-aia s-a luat, in general ies in evidenta.
Exceptie mai vezi cate un jetta, dar nici un opel de exemplu.
In schimb cele japoneze exactgenul asta sunt: simple de zi cu zi.
Repet sunt posesor de nemtoaica dar au si ele limitari, nu sunt zeitati.
Am avut si eu bmw 325 ix3,l am tinut doar 6 luni,l am vindut in 15 min in tirg,preparat de raliu cu bare si scaune recaro si multe chestii pe el,inclusiv 4x4(o planetara fata doar 300us$,le am schimbat pe amindoua),masina care nu puteam sa i dau mai mult de 270km/h,pt ca nu prea mai vedeam soseaua,,o tba momo,urla ca f1,mai ales la plecarea de pe loc,consuma doar 27-29l/100,la 230-270km/h,faceam 90-95 min pina la mare ,plecam la 1,30 noaptea la 3-3 si 10 eram in mare,o masina incredibila,senzatii tari ,aspirator de femei,un ursulet 88 ,fantastica,samd!
Am vindut o pt ca deja eram putin prea dement la momentul acela,si am zis ,mai bine o dau ca asta ma baga in pamint,mi a parut rau dupa ea,parca 225 cai avea,se lipea putr si simplu de sosea,m a impresionat absolut tot la ea,in 96 erau doar 2 in tara,si vreo 800 de bucati facute ,dar am retinut mertul,m a cam pus in dificultate bmw ul versus mertan,tin minte avea ceasurile portocalii cind se aprindeau pozitiile si albe fara lumini,becuri albastre pe sub scaune si sub bord,ce sa mai zic,belea masina.Eu nu contest ca japonezele nu au si citeva virfuri,dar prea putine ,iar virfurile cam costa mult si tot parca nu s nici aratoase,nici prea economicoase ,nu stiu ,parca n au sare si piper,rigide !Stiu ca esti in bransa,tu asta faci permanent,eu mecanica am facut sa zicem vreo 30 ani,dar asa mai pe sarite,adunati poate sint vreo 15 ani,restul scoala,inginerie in c tii si altele.N am schimbat bujiile pt ca masina imi pornea la sfert,nu din alte motive,aveam mult de lucru si la santier si acasa(mecanica),si stii tu vorba aia cu cizmarul n are cizme,eu n aveam timp de masina mea,norocul meu ca nu era necesar sa umblu la ea,si cind muncesti in medie 12-13 ore /zi,parca simbata si duminica nu ti mai vine sa faci nimik,am tinut o asa vreo 10 ani,ia vezi tu poti sa muncesti la modul asta,la servici o meserie riscanta-minim 4-5 santiere in jurul bucurestiului,case-vile,acasa alta meserie poate si mai grea decit prima,nu se glumeste cu mecanica stii bine asta,iti recomand sa nu incerci ,te faci de spital!Poate sint buni sau cei mai buni la utilaje diverse,poate la echipamente tehnologice,dar sa spui ca japonezele sint peste germanice este deja o blasfemie...sa fim seriosi,am vazut destule cazane in forma de gramada dupa un accident cu o germanica care era doar putin botita,cei din japoneze erau la sac,strinsi cu matura de pe jos,si stii nca spun adevarul,daca mint o sa vezi tu pe sosea,un impact intre o germanica si o japoneza sa vezi cum arata finalul.Siguranta este punctul f slab al japonezelor si electronica prea multa si uneori indoielnica,de tabla nu mai vb ca n are sens!Ca design,(honda cr v-e ridicola in 2012,zici ca i o gluma proasta neterminata),mai este cazul sa vb,nu cred!Preturi piese de schimb si promtitudinea in service sau reprezentanta,germanice versus japoneze,doar vreo 2-3 clase inclusiv la profesionalism,am 4 colegi de liceu,gen 86,la porche,mercedes,opel si bmw,asa s a nimerit,pot sa ma angajez acolo oricind,n o fac pt ca nu mai am nici o tragere de inima,eu fac ceva ce se face f rar acum si o fac f bine,intelegi,particular,probabil sintem vreo 7-8 in toata europa!Nu sint greu de citit,pragmatismul cind nu este inteles,cam doare,sau in traducere libera sint mai greu de inteles,nicidecum de urmarit/citit,probabil eu bat cimpiile aiurea si asta e ,ma exprim eu mai deficitar pt unii,pt toti sau pt marea majoritate,ok!Observ ca mesajele care sint cu adevarat esentiale ,care contin ceva ,sint relativ rare,contre si polemici,sintem campioni la asa ceva,la tehnica am ajuns de risul curcilor,eram f buni cindva,apreciati...se pare ca cei mai buni sint afara,aici au ramas f putini buni si f buni,si f multi cartofori de lunguletu,care fara scoala cu liceulagricol ajung sa lucreze la reprezentante(nu dau nume ca sa nu ranesc vreun "japonez"),culmea este ca nu vb despre o persoana accidentala,sint 3 frati si vreo 4-5 cumnati,cartofori si varzari,pricepi,astia iti repara masina in reprezentante,scoala zero,meserie spre 0 deci...aici am ajuns,este grav si de neiertat asa ceva.In schimb unii care au si scoala si stiu si meserie,n au loc de astfel de specii,si pe la reprez germane am vazut astfel de specii(vb de persoane pe care le cunosc)dar nu aveau treaba cu cheia de 13 sau cu franceza,invirteau 2 hirtii/zi!Sper ca n am deranjat pe nimeni,iar pt cei care vor sa mi citeasca mesajele,recomand glubifer si lecitina,mareste concentrarea,ok,asa am trecut eu toate sesiunile,eventual sa nu mai citeasca,nu i obligatoriu!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 22:32   #426
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by RVL 2000 View Post
Daca ne dai si o cursa a pistonului, respectiv turatia de putere maxima poate ies dar nu imi vine sa cred si mai zi odata cati cai ai castigat pentru ca te rog sa ma scuzi iar dar e foarte greu de citit ce scrii, sa caut e si mai si.
P.S. Oricum tu nu ai mentionat decat de cip, asa ca nu poti sa te superi pe om.

@Cangri, corect, totusi cam ramane ca nemtoaice sunt in principiu de iesit in evidenta, nu doar de folosit.
Daca intradevar stia cineva mecanica,ma intreba in primul rind de evacuare,4 pistoane nu i tot una cu 6 pistoane,ok,m am cam lamurit inca odata unde sintem unii dintre noi,asta era prima intrebare care trebuia pusa de un asa zis cunoscator in ale mecanicii,plus inca vreo 2-3 modificari esentiale,sint 2 motoare total diferite,atit ca greutate cit si ca marimea/volum,inclusiv cutia am schimbat o,cardanul modificat,am muncit vreo 10 zile sa i dau de cap,radiator,computer,cipuit de "invatacelul" meu cu liceu de electronica(e as omul acum,lucreaza la STS),plus inca ceva pe la turbina,modificata la turbomecanica(acolo multi meseriasi adevarati erau,reparau absolut orice tinea de mecanica si electronica-electricitate,indiferent ca era vorba de utilaje,auto,camioane,alarme ,ut casnice si multe altele),dar prin grija statului nu i mai avem pe multi pe aici.Am o coreeana,dar nu am spus ca este cea mai buna,este la origine germanica si atit,sint f multumit de ea,ieftin totul,usor de reparat,doar la electronica imi cam prin urechile,dar pina acum n am avut probleme,daca asa ati inteles,ma rog,poate imi arati unde !Pt ce am eu nevoie acum este ok,vreau un upgrade dar inca ma mai gindesc la ce optiuni ar fi,cred ca ma apuc de una mai vechiuta si de familie si o prepar eu personal,o luna nu moare nimeni pe sub ea si calare pe ea!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 09-08-12, 22:48   #427
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ca tot venii vb de utilaje,parca vorbim de auto,dar ca idee ,caterpilar este parca nr 1 in lume,mai ales la utilaje pt c tii,macarale si pompe de beton,germanii si italienii,vb din experienta mea de ing in c tii,n am avut nici o problemuta vreodata cu astfel de utilaje.Komatsu erau bunicele pina la un punct,dupa 2 ani incepea calvarul,reparatii scumpe si greu de gasit piese,in occident nu prea au loc de europene,mai sint si olandezii f buni in domeniu,deci,prin europa,japonezele nu prea au rupt gura tirgului si nu ca ar fi fost marginalizati,nu s capabili sa asigure o servisare promta la valorile relativ egale,treaba cu transportul din japonia in europa cade,atunci america unde este,cumva mai aproape,nu cred ca in america fac la fel,2-3 saptamini pina vine o piesa ,si aia la preturi de ...piesa de avion!In america in genral se vinde cam orice,depinde de pret ,aia sint consumatori pe banda rulanta,au alta mentalitate,acolo avocatii fac legea si o fac in favoarea clientului permanent!Comparami si mie te rog una bucata de toyota lc din 90 cu un mercedes clasa g,poate mi spui care arata a masina si care arata a cazan,valabil la orice masina germana versus japoneza!Japoneza merge maxim 3-4 ani binisor,dupa devine un fel de "automasacrare" atit la buzunar cit si la psihic,cu germnanele nu prea se intimpla asa ceva!Sin inca ceva,sa nu uitam ,una i auto alta i utilajul,ok!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 09:04   #428
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Daca intradevar stia cineva mecanica,ma intreba in primul rind de evacuare,4 pistoane nu i tot una cu 6 pistoane,ok,m am cam lamurit inca odata unde sintem unii dintre noi,asta era prima intrebare care trebuia pusa de un asa zis cunoscator in ale mecanicii,plus inca vreo 2-3 modificari esentiale,sint 2 motoare total diferite,atit ca greutate cit si ca marimea/volum,inclusiv cutia am schimbat o,cardanul modificat,am muncit vreo 10 zile sa i dau de cap,radiator,computer,cipuit de "invatacelul" meu cu liceu de electronica(e as omul acum,lucreaza la STS),plus inca ceva pe la turbina,modificata la turbomecanica(acolo multi meseriasi adevarati erau,reparau absolut orice tinea de mecanica si electronica-electricitate,indiferent ca era vorba de utilaje,auto,camioane,alarme ,ut casnice si multe altele),dar prin grija statului nu i mai avem pe multi pe aici.Am o coreeana,dar nu am spus ca este cea mai buna,este la origine germanica si atit,sint f multumit de ea,ieftin totul,usor de reparat,doar la electronica imi cam prin urechile,dar pina acum n am avut probleme,daca asa ati inteles,ma rog,poate imi arati unde !Pt ce am eu nevoie acum este ok,vreau un upgrade dar inca ma mai gindesc la ce optiuni ar fi,cred ca ma apuc de una mai vechiuta si de familie si o prepar eu personal,o luna nu moare nimeni pe sub ea si calare pe ea!Respect,montoya
Daca n-am zis repet: tu ai zis initial doar de chip.
Caterpilar sunt foarte bune la utilaje sa zicem medii, in plaja catorva sute pana la 1-1500kw.
Eu vorbeam de unele mai mari la care pompele sunt de ordinul a zeci sau chiar peste suta de kw, unde servisarea se face de noi cei care le exploatam.
Nu zic ca nu sunt si ei pe acolo dar nu sunt nici macar pe locurile 2-3, liderii sunt practic necunoscuti pe acest forum, exceptie man, mitshubishi.
SUnt mai multi producatori auto asiatici care fac si motoare mari printre care si hyundai si daihatsu.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 10:13   #429
XAVIER

Stage 5
 
XAVIER's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 630
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Vad ca dai si lectii sau mesaje subliminale,chiar daca ma cunosti,eu zic sa ti vezi lungul nasului,sa ai bafta la vinzari de piese de bmw,ca de mecanica sigur nu poti sa te ocupi corespunzator,ai de invatat mai mult decit mine la capitolul asta,iti garantez asta!Ia sa vedem ce se intimpla daca schimbi pistonul original de mercedes cu unul de titan,oare ce se intimpla,difernta de 18 gr intre ele...ia vezi cum iese acum,daca tot vrei contre pe teme mecanice...astept raspuns,ok!Pistoane turnate la turbomecanica si slefuite la automecanica-oltenitei,ce zici ,incepe sa iasa calutii sau mirtoagele!Respect,montoya

In primu rand tu vii si spui ca ai "chip-uit" un motor cu injectie mecanica, in al doilea rand aberezi cu pistoane de titan, apoi spui ca diferenta intre un piston de titan si un piston normal este de 18g, iar noi p-aici o ardem ca prostii cu turbine si alezari chiulase in loc sa ne ducem sa ne turnam pistoane din titan la turbomecanica si sa le slefuim la R.A.T.B.-ul de pe Oltenitei

__________________
XAVIER is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 17:54   #430
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Banuiesc ca nu ai mai mult de 30-35 de ani,deci n ai de unde sa stiicam ce era odata posibil in romania,vorbesc de anii 90-96,cind inca mai functionau niste colosi in industrie,n ai idee ce eram capabili odata sa facem,acum sau de vreo 10 ani,nu prea mai ai unde sa faci pistoane dintitan,pt ca nu ai materialul,titanul se "procura de la portarul/paznicul de noapte de la ICEM,costa vreo 20 us$ si ceva vodca,tuica,puteai sa scoti orice de acolo,pina prin 94-95,au arestat vreo 10 portari inclusiv o banda care facea trafic cu mercur,cobalt,cupru ,aluminiu si alte metale si nemetale "grele " la pret.Automecanica din anii aceia,era probabil una din sursele de modoficari ale pieselor de orice fel,nu numai auto,inclusiv utilaje si alte casnice,n ai cum sa stii pt ca esti prea mic,meseriasii erau atit de buni ca nu stiai la cine sa te duci,culmea este ca cei mai afoni in materie de meserie se stiau,toata lumea ii evita erau 2-3 din 50-60 de meseriasi,deci daca nu ai prins acele timpuri ca sa stii cum se pot face modificari la masini si mai ales la motoare si cutii,mai bine taci si asculti,pt ca este posibil ca eu sa am in bransa ,anii tai de viata.Poate am ramas in urma cu electronica la masini,nu ma pasioneaza,nu mi place si imi este chiar sila sa mai invat acum la anii mei,stiu atit cit trebuie despre masini poate ceva mai mult ca unii de pe aici sau decit as avea nevoie!Titanul este ceva f rar in ziua de azi,se gasea pe la IMEB,ICEM,si alte unitati care l foloseau la diferite aliaje,are o valoare f mare si este f bine pazit la ora asta,nici eu nu mai pot procura materialul pt ca s au schimbat "hotii",mie imi trebuia doar 500 gr(o bara de 45-50 cm groasa de circa 1 tol,raminea chiar si de inca 2 pistoane adica 6+2,dar i am lasat spaga omului care le a facut,iar pt cultura ta ,la turnare si prelucrare se pierde cam 30-40 gr /piston,asta ti o spun ca sa stii sa faci putina matematica cum a mai facut unul pe aici,observ ca sint numai matematicieni aici,mecanici adevarati...e o mare pauza pe acest subforum/subiect,oare cind imi serveste cineva vreo idee buna,sau o consultatie in materie!?Chiuloase alezate si blocuri buscsate se faceau din anii 70 deci nu i nimic nou,eu am mai modificat/preparat citeva motoare pina la mercedes,de aceea am riscat putin,dar a iesit bine,asta pt ca nu prea stiu matematica,organe de masini,studiul materialelor,tehnologie,utilaj greu,fizica,cinematica,hidraulica...sa mai continui sau n are sens,asta am facut in liceu si facultate si pe vremea aceea se facea scoala,nu stiai erai restanta pe vara-toamna,corijent,nu mergea atunci cum merge acum,50-100 euro examenul si abia daca treci sa te vada profesorul la fata,si stiu ce spun,ok!Cred ca nici nu stii cu ce se maninca titanul dar vorbesti asa sa fii tu "gica contra",nu vreau sa ti spun cum topeam diverse aliaje in uscatorie pe vremea lui ceausescu si din ce faceam mici cuptoare "home made",ca sa nu incepi sa pui intrebari multe si ...fara sens,ok!Nu fac polemica cu nimeni,dar daca ai argumente,explicate,arata ti "muschii" in domeniu,dar din pacate doar atit ai aflat si tu de pe aici,chiuloase si cipuieli,si asta inseamna tuning la tine...esti la juniori amice,n am timp sa tin colocvii aici,dar am inceput unul pe un alt subforum/subiect,se numeste -Citiva cai in plus pentru un capri pinto...ia de citeste acolo,poate iti revii la normal si incepi sa respecti meseria ,asta daca vreio sa inveti ceva,altfel...observ ca esti timid chiar si la replici cu polemica de replici in materie de tehnica...ai mult de citit si de facut,vreo 10 ani minim ca sa avem ce dezbate!Si sint diplomat spuninduti aceste lucruri,nu vreau sa devin "vreun sef " pe aici,ok,daca stii ceva exprimate,vezi ca sint multe informatii pe net,dar nu sint sigur ca stii daca sint si adevarate,pt ca nu le ai probat/executat ca sa ti expui o idee de ex,nicidecum un model reusit de tine personal!Respect,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 21:07   #431
XAVIER

Stage 5
 
XAVIER's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 630
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by montoya68 View Post
Banuiesc ca nu ai mai mult de 30-35 de ani,deci n ai de unde sa stiicam ce era odata posibil in romania,vorbesc de anii 90-96,cind inca mai functionau niste colosi in industrie,n ai idee ce eram capabili odata sa facem,acum sau de vreo 10 ani,nu prea mai ai unde sa faci pistoane dintitan,pt ca nu ai materialul,titanul se "procura de la portarul/paznicul de noapte de la ICEM,costa vreo 20 us$ si ceva vodca,tuica,puteai sa scoti orice de acolo,pina prin 94-95,au arestat vreo 10 portari inclusiv o banda care facea trafic cu mercur,cobalt,cupru ,aluminiu si alte metale si nemetale "grele " la pret.Automecanica din anii aceia,era probabil una din sursele de modoficari ale pieselor de orice fel,nu numai auto,inclusiv utilaje si alte casnice,n ai cum sa stii pt ca esti prea mic,meseriasii erau atit de buni ca nu stiai la cine sa te duci,culmea este ca cei mai afoni in materie de meserie se stiau,toata lumea ii evita erau 2-3 din 50-60 de meseriasi,deci daca nu ai prins acele timpuri ca sa stii cum se pot face modificari la masini si mai ales la motoare si cutii,mai bine taci si asculti,pt ca este posibil ca eu sa am in bransa ,anii tai de viata.Poate am ramas in urma cu electronica la masini,nu ma pasioneaza,nu mi place si imi este chiar sila sa mai invat acum la anii mei,stiu atit cit trebuie despre masini poate ceva mai mult ca unii de pe aici sau decit as avea nevoie!Titanul este ceva f rar in ziua de azi,se gasea pe la IMEB,ICEM,si alte unitati care l foloseau la diferite aliaje,are o valoare f mare si este f bine pazit la ora asta,nici eu nu mai pot procura materialul pt ca s au schimbat "hotii",mie imi trebuia doar 500 gr(o bara de 45-50 cm groasa de circa 1 tol,raminea chiar si de inca 2 pistoane adica 6+2,dar i am lasat spaga omului care le a facut,iar pt cultura ta ,la turnare si prelucrare se pierde cam 30-40 gr /piston,asta ti o spun ca sa stii sa faci putina matematica cum a mai facut unul pe aici,observ ca sint numai matematicieni aici,mecanici adevarati...e o mare pauza pe acest subforum/subiect,oare cind imi serveste cineva vreo idee buna,sau o consultatie in materie!?Chiuloase alezate si blocuri buscsate se faceau din anii 70 deci nu i nimic nou,eu am mai modificat/preparat citeva motoare pina la mercedes,de aceea am riscat putin,dar a iesit bine,asta pt ca nu prea stiu matematica,organe de masini,studiul materialelor,tehnologie,utilaj greu,fizica,cinematica,hidraulica...sa mai continui sau n are sens,asta am facut in liceu si facultate si pe vremea aceea se facea scoala,nu stiai erai restanta pe vara-toamna,corijent,nu mergea atunci cum merge acum,50-100 euro examenul si abia daca treci sa te vada profesorul la fata,si stiu ce spun,ok!Cred ca nici nu stii cu ce se maninca titanul dar vorbesti asa sa fii tu "gica contra",nu vreau sa ti spun cum topeam diverse aliaje in uscatorie pe vremea lui ceausescu si din ce faceam mici cuptoare "home made",ca sa nu incepi sa pui intrebari multe si ...fara sens,ok!Nu fac polemica cu nimeni,dar daca ai argumente,explicate,arata ti "muschii" in domeniu,dar din pacate doar atit ai aflat si tu de pe aici,chiuloase si cipuieli,si asta inseamna tuning la tine...esti la juniori amice,n am timp sa tin colocvii aici,dar am inceput unul pe un alt subforum/subiect,se numeste -Citiva cai in plus pentru un capri pinto...ia de citeste acolo,poate iti revii la normal si incepi sa respecti meseria ,asta daca vreio sa inveti ceva,altfel...observ ca esti timid chiar si la replici cu polemica de replici in materie de tehnica...ai mult de citit si de facut,vreo 10 ani minim ca sa avem ce dezbate!Si sint diplomat spuninduti aceste lucruri,nu vreau sa devin "vreun sef " pe aici,ok,daca stii ceva exprimate,vezi ca sint multe informatii pe net,dar nu sint sigur ca stii daca sint si adevarate,pt ca nu le ai probat/executat ca sa ti expui o idee de ex,nicidecum un model reusit de tine personal!Respect,montoya
Spui ca esti inginer constructor/mecanic/sportiv de performanta la Steaua, apoi incepi sa aberzi cu pistoane din titan cand pistoanele forjate sunt mai usoare, cu motoare de Mercedes cu specificatii unice, cu BMW 325 ix de 225 CP cu planetare modificate de 300$ cand o planetara standard costa 500$ si cu care ai mers cu 270 km/h , esti agramat, ma jignesti si ai pretentia sa te respect doar pentru ca mi-o ceri?

Esti penibil, mitoman si nu inteleg ce vrei sa demonstrezi.

Last edited by XAVIER; 10-08-12 at 21:12.
XAVIER is offline   Reply With Quote
Old 10-08-12, 21:29   #432
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by XAVIER View Post
Spui ca esti inginer constructor/mecanic/sportiv de performanta la Steaua, apoi incepi sa aberzi cu pistoane din titan cand pistoanele forjate sunt mai usoare, cu motoare de Mercedes cu specificatii unice, cu BMW 325 ix de 225 CP cu planetare modificate de 300$ cand o planetara standard costa 500$ si cu care ai mers cu 270 km/h , esti agramat, ma jignesti si ai pretentia sa te respect doar pentru ca mi-o ceri?

Esti penibil, mitoman si nu inteleg ce vrei sa demonstrezi.
Bmw ix3 325-2500cmc,a fost facut in doar 800 de exemplare in 88,din pacate,eu faceam referire la un 4x4,care are planetare pe fata,in afara de puntea spate,era un bmw preparat,pe care il poti vedea si acum la pta obor,negru,are niste jenti deosebite la vremea aceea,spitate sa zicem,erau ca niste "radacini",superbe,imposibil de furat,le gaseai imediat pt ca erau unice,eu unul nici pina in ziua de azi nu am mai vazut modelul acela la vreo alta masina,ok!Nu ti am cerut sa ma respecti niciodata,faptul ca ai tupeul sa ma jignesti,e problema ta de educatie pe care nu ca nu o ai,nici macar nu stii ce inseamna educatie,cit despre masini,se vede de la o posta ca vorbesti "din auzite",probabil fiind "arian"-japonez,,faptul ca te crezi superior si mare "dibuitor de adevaruri",te face sa devii penibil si risti sa aluneci pe alta panta,care nu face subiectul subforumului,ok!Respectul nu se cere,se ofera din respect pt propria persoana,ca il primesti sau nu asta e alta poveste,tu fiind un mitocan prin execelenta(iti spun pe nume nu te jignesc!),nu poti decit sa iti admiri propria prostie si sa te crezi si marele psiholog(mai mult olog!),chestie de supraapreciere,ai sigur "dublapersonalitate si lucrezi la treia",deci stilul asta golanesc,aplical in alta parte,aici nu prea e recomandat de regulament,asta daca stii cei ala regulament!Imi pare rau ca tu traduci cum vrei si atit te duce"obositul",n avem cum sa te re educam aici,dar iti recomand totusi,sa citesti (asta daca stii)"Codul bunelor maniere"-daca stii ce inseamna acest capitol,nu de alta dar sigur vei avea mari probleme indiferent unde vei merge,muncii,distra,plimba,stilul tau mitocanesc-infantil dauneaza grav forumului,deci iti recomand un medic psihiatru,mai ai ceva sanse de remediere,nu si de vindecare!Noapte buna ,copile,montoya
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 00:30   #433
quattrro

Stage 5
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 388
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

vorba multa, saracia omului
legat de fiabilitate depinde cel mai mult cine exploateaza masina
cu romania treaba sta altfel, romanul prefera Audi A3 in locul Toyotei auris (sau ma rog echivalentul A3`ului in varianta japoneza) pe motivul (alta prezenta ai in Audi), treaba asta o facem pe probate din 15 persoane daca nu aleg cel putin 12 Audi A3 eu pierd naveta de bere .
Exemplul cu Audi A3 este doar unu lista poate continua la nesfarsit.
quattrro is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 11:51   #434
montoya68
Banned

Stage 2
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 38
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by quattrro View Post
vorba multa, saracia omului
legat de fiabilitate depinde cel mai mult cine exploateaza masina
cu romania treaba sta altfel, romanul prefera Audi A3 in locul Toyotei auris (sau ma rog echivalentul A3`ului in varianta japoneza) pe motivul (alta prezenta ai in Audi), treaba asta o facem pe probate din 15 persoane daca nu aleg cel putin 12 Audi A3 eu pierd naveta de bere .
Exemplul cu Audi A3 este doar unu lista poate continua la nesfarsit.
Ai pus punctul pe I si pe Y,ai perfecta dreptate,iar in completare pot sa spun doar atit:cind voi vedea limuzine sau jeep uri japoneze pe la oamenii de stat,parlament senat,consiliul onu,guverne,probabil niciodata!De ce oare,cred ca e vorba de fier sanatos,motoare bune si siguranta,doar ca unii nu pot intelege asta,japonezele sint jucarii pe linga germanice,cu toate raliurile lor cistigate si premiile din F1,inca nu sint asa de buni ca sa se poata "masura cu germanicele!Nu sint zeitati sau sfinte,masinile germane,dar sa faci astfel de comparatii,parca nu prea merge,"mai tine la un colt",iar cind spun ca masinile japoneze sint pt maxim 5-6 ani de exploatare stiu ce spun,mai ales ca in 10 ani de occident,m am cam sfatuit cu multi italieni,francezi,nemti,si cam toti "le iubesc" pe japoneze mai ceva decit "sarea in ochi"!Oare sint occidentalii idioti,ca prefera germanice marea majoritate,franceze,italiene si spaniole respectiv englezoaice ,suedeze,bineinteles cu cotele de piata respective,oricum au prioritate in fata japonezelor,nu atit din cauza fiabilitatii,cit din faptul ca servisarea japonezelor este inexistenta aproape,deficitara si extrem de scumpa,nu mai vb de timpul de remediere al masinilor.In opinia mea cred ca ar trebui sa dam "cezarului cel al cezarului",sa ti cumperi masina japoneza pentru faptul ca au in spate victorii multe in f1 si in raliuri,min se pare o mare teapa,alea sint masini preparate si facute pt asa ceva,poate sint cei mai buni la astfel de intreceri,dar pt uzura zilnica si personala a fiecaruia,nu sint asa de fiabile precum a inceput o parte din admiratori si fani sa le ridice in slavi.Respect ,montoya

Last edited by montoya68; 11-08-12 at 11:55.
montoya68 is offline   Reply With Quote
Old 11-08-12, 12:07   #435
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Te rog mult mai baga cate un enter !
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -