Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 03-01-12, 04:50   #391
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Golf 5 si 6, astra ultimul model, sunt peste mazda 3 cu cel putin o clasa, sa fim serio. Si motorizari superioare si orice, tinuta de drum, design, orice. Ca nu o da el, ma rog, oricum nu o cumpara nimeni cu noua taxa auto. De focus nu am nici o opinie, dar ultimul model arata intr-un mare fel. Mazda 3 este pe platforma de Focus din ce stiu eu.
__________________
Understeer is when you hit the wall with the front of the car.Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.Horsepower is how fast you hit the wall.
Torque is how far you take the wall with you.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 06:44   #392
Madagascar

Stage 2
 
Madagascar's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Nu cred ca citesti cu atentie postarile mele. Motivul principal pentru care nu vrea sa renunte la Mazda e faptul ca pana acum in afara de ulei, filtre si distributie nu a schimbat absolut nimic. Nici macar un bec.
Iar designul e discutabil. Mie ultima Mazda 3 mi se pare ca arata mai bine decat Golf VI.
Madagascar is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 12:27   #393
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pai eu am un matiz de vreo 30 000 de km la care in afara de ulei filtre si un bec nu am schimbat nimic. Your point being what? Ca matizu e masina suprema?
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 13:00   #394
MIRCAT

Stage 5
 
MIRCAT's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,235
Member of:
[RENAULT]
[4Rally]
[Toyota]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by a3ds View Post
Pai eu am un matiz de vreo 30 000 de km la care in afara de ulei filtre si un bec nu am schimbat nimic. Your point being what? Ca matizu e masina suprema?


asa spui parca ar avea 300.000 km la bord! si iti ofera si tot ce ti-ai putea dori de la o masina!ti-ai si gasit o masina etalon pt comparatii!
MIRCAT is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 15:19   #395
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Eu cred ca discutam aiurea atat timp cat in statisticile oferite de germani (ADAC, DECRA, Auto Bild), japonezele domina topul, mai ales cand vb. de masini de care depasesc 100-150k de km, adica exact atunci cand incep problemele la o masina.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 22:08   #396
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

pai pe nemti nici nu ii intereseaza asta ca sunt foarte putini care tin masina peste 60k.

vin intre timp modele mai noi, mai economice, mai sigure si e mai bine si sigur sa schimbi masina la 2-3 ani daca vrei si ai chef decat niciodata.
nu crezi?
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline   Reply With Quote
Old 03-01-12, 22:22   #397
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
pai pe nemti nici nu ii intereseaza asta ca sunt foarte putini care tin masina peste 60k.

vin intre timp modele mai noi, mai economice, mai sigure si e mai bine si sigur sa schimbi masina la 2-3 ani daca vrei si ai chef decat niciodata.
nu crezi?
Crezi ca Germania e facuta numai din maini largi precum Jiji.....te inseli, nu tre sa ma crezi, da o tura si-ai sa vezi ....cred ca media varstei masinilor din trafic la ei nu e cu mai mult de 2 ani mai mica decat la noi, si noi castigam in medie de 5 ori mai putin....totusi starea lor e mult peste a celor de la noi
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 01:10   #398
Madagascar

Stage 2
 
Madagascar's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Eu nu cred ca neamtul tine o masina atat de putin. se stie ca in general e mai chibzuit si mai echilibrat cand vine vorba de economii. Uite, un exemplu simplu e Dacia care e ieftina si se vinde foarte bine, desi un neamt ar putea sa-si ia un Ford sau un VW de cativa ani. Si totusi nu o face.
Acum ca sunt si exceptii si unii schimba masinile in fiecare an, asta e peste tot.
Madagascar is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 12:35   #399
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Eu cred ca discutam aiurea atat timp cat in statisticile oferite de germani (ADAC, DECRA, Auto Bild), japonezele domina topul, mai ales cand vb. de masini de care depasesc 100-150k de km, adica exact atunci cand incep problemele la o masina.
Si totusi, per total in 2011 Insignia a iesit prima in clasamentul DEKRA, in 2009 A6 si Corsa. Da, sunt si japoneze in top dar primele pozitii tot cele germane le ocupa.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 13:24   #400
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by Madagascar View Post
Eu nu cred ca neamtul tine o masina atat de putin. se stie ca in general e mai chibzuit si mai echilibrat cand vine vorba de economii. Uite, un exemplu simplu e Dacia care e ieftina si se vinde foarte bine, desi un neamt ar putea sa-si ia un Ford sau un VW de cativa ani. Si totusi nu o face.
Acum ca sunt si exceptii si unii schimba masinile in fiecare an, asta e peste tot.
aia sunt super zgarciti sau o cumpara ca masina a 2-a in familie cu care sa care tot ce isi cumpara de la mall. in concediu nu merg ei cu loganul. si nu cred ca il cumpara second la 90.000 km cum il cumparam noi, il cumpara nou pentru ca este ieftin si foarte bun la banii aia.
tocmai pentru ca este chibzuit stie ca o masina in timp incepe sa te usuce de bani, depinde si de noroc, dar dupa 100.000 km sunt sanse mari sa pice in fiecare zi cate ceva.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 22:23   #401
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
o masina in timp incepe sa te usuce de bani, depinde si de noroc, dar dupa 100.000 km sunt sanse mari sa pice in fiecare zi cate ceva.
depinde in mod deosebit de felul in care au fost facuti cei 100 000 km, cum a fost exploatata, pe ce drumuri, etc.
fasso is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 22:43   #402
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

normal ca depinde, insa si in germania chiar daca nu cad bucsele si suspensia se poate strica orice alta piesa la motor gen injectoare, turbina, valva egr, sau ceva electronica, senzori, care toate costa destul de mult si nu ai garantia ca dupa ce schimbi piesa x nu cade urmatoarea.

asa este cel mai corect, dupa cativa ani, buy back la reprezentanta sau la handleri daca se ofera mai mult si apoi avans si cu o rata decenta ai masina noua si nu te doare capul, garantia garantie, casco casco, etc.

apoi le cumpara de acolo un neamt zgarcit/imigrant proaspat sau se vand in est ca si impecabile si full options/


la ei cu un salar de minim 1500-1800 euro, 100-200 de euro pe luna este un mizilic, la noi nu stiu cati isi permit.
ondin is offline   Reply With Quote
Old 04-01-12, 23:13   #403
a3ds

Stage 5
 
a3ds's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,304
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
aia sunt super zgarciti sau o cumpara ca masina a 2-a in familie cu care sa care tot ce isi cumpara de la mall. in concediu nu merg ei cu loganul. si nu cred ca il cumpara second la 90.000 km cum il cumparam noi, il cumpara nou pentru ca este ieftin si foarte bun la banii aia.
tocmai pentru ca este chibzuit stie ca o masina in timp incepe sa te usuce de bani, depinde si de noroc, dar dupa 100.000 km sunt sanse mari sa pice in fiecare zi cate ceva.
In germania o masina de 5 ani o iei mirosind a nou, suspensia e ca atunci cand a iesit din fabrica. Deprecierea este si de 50 la suta in unele cazuri. Cat costa sa ii faci o revizie generala, gen distributie(daca e cazul, la multe nu e) sa ii cumperi gume noi, sa ii schimbi niste bujii un debitmetru? Hai sa fim seriosi cu uscatu' de bani. Evident ca renteaza un second hand, mai ales la premium. Eu nu sunt din categoria "decat C klass second mai bine logan diesel nou", hai sa fim seriosi un pic si realisti. Sau, mai dati-va jos din tigaie intr-un A4 sau e90 din 2005-2006 adus de la nemti, nu hingherit pe aici, sa vedeti diferenta.
a3ds is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 00:29   #404
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Noi ne luam masini la care un injector sau debitmetru nou e peste 50% din salariu, daca ar face restu europenilor la fel, cred ca tot ce e sub Porsche ar da faliment pentru ca toti ar avea numai maisni de lux si/sau sport.
Sunt relativ des judecat ca am masina de cocalar, probabil ca daca luam un seria7 dar o tineam parcata neavand bani de schimbat cutia, eram mai bine vazut.

Last edited by RVL 2000; 05-01-12 at 00:35.
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-12, 01:31   #405
Madagascar

Stage 2
 
Madagascar's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 22
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Pana la urma si ei au saracii lor. Niciunde banii cinstiti nu se castiga usor si parca nu prea te lasa mana sa ii dai pe o masina atat de usor. Sunt intr-un stadiu in care consider ca pe orice masina nu se merita sa dai mai mult de 10-12000 de euro, fie noua sau sh. Pe de alta parte o masina premium inseamna si intretinere premium. Adica un 12000 de euro pentru un Golf sau Focus de 2-3 ani, pana in 50000 de km si dotari destul de bune mi se pare un pret mult mai bun decat pentru un Polo Trendline nou.
Iar o masina sh cumparata dintr-un parc auto renumit si care colaboreaza cu un dealer si are anumite standarde de verificare atunci cand e scoasa la vanzare, eu zic ca e o afacere buna. Eu asa am luat Beetle-ul dupa 2 ani la jumatate de pret si 25000 de km. E adevarat insa ca piata auto din Romania era atunci la pamant dealerul a fost nevoit sa lase la pret si recunosc ca o perioada nu prea am fost incantat ca voi conduce un Beetle, insa s-a dovedit a fi o afacere buna.
Madagascar is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -