VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: AMG vs M vs RS
|
AMG
|
|
493 |
30.45% |
M
|
|
759 |
46.88% |
RS
|
|
367 |
22.67% |
11-06-12, 08:19
|
#2581
|
Banned
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 252
|
Re: AMG vs. M vs. RS
dupa cum spuneam, rs6 va avea nevoie de maxim 500 cp pt a fi detasat in fata celor de la bmw si mercedes.
nici un tuning iesit din comun la sasiu nu va fi necesar, deoarece S6 nu este altceva decat un a6 cu motor mai puternic, un body kit si niste suspensii mai de doamne ajuta si le face fata cu brio la fete.
|
|
|
11-06-12, 11:05
|
#2582
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Platforma de la seria 7 (imprumutata si la seria 5) e oaia neagra a Bmw-ului ... bine ca au realizat si ei asta, viitoarele generatii vor fi cu peste 100 de kg mai usoare ...
|
|
|
11-06-12, 14:05
|
#2583
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Platforma este foarte buna pentru seria 7, dar nu este buna pentru seria 5. Faptul ca este orientata catre confort nu deranjeaza pe nimeni al seria 7, dar la 5 am fi vrut ceva mai multa dinamica.
Sunt cam dezamagit si de cea de la seria 3 (F30) deocamdata, tot orientata spre confort (fata de E90). Astept sa vad pachetele M daca vor aduce un + de performanta(stabilitate).
Deasemenea si cutiile de viteze sunt orientate spre confort, overall find cele mai bune, dar nu cele mai rapide, mai ales la startul de pe loc. Ramane de vazut si fiabilitatea lor in comparatie cu cele de la Audi, dar trebuie sa mai treaca ceva timp
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
Last edited by GTR; 11-06-12 at 14:07.
|
|
|
11-06-12, 19:26
|
#2584
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: AMG vs. M vs. RS
IMO F10 este foarte reusita. La capitolul 5-are, mie imi place E39 (de mafioti ) si F10....E60-ul l-am detestat de la aparitie pana la disparitie, F10-le mi s-a parut un progres enorm, atat ca design exterior cat si ca design interior, calitate, etc. Am mers cu F10 la putin timp dupa ce a aparut si mi-a placut, pacat ca era 520d. Ghinionul lor ca A6-le a rupt norma si le-a umbrit noul model .
|
|
|
11-06-12, 20:38
|
#2585
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
IMO F10 este foarte reusita. La capitolul 5-are, mie imi place E39 (de mafioti ) si F10....E60-ul l-am detestat de la aparitie pana la disparitie, F10-le mi s-a parut un progres enorm, atat ca design exterior cat si ca design interior, calitate, etc. Am mers cu F10 la putin timp dupa ce a aparut si mi-a placut, pacat ca era 520d. Ghinionul lor ca A6-le a rupt norma si le-a umbrit noul model .
|
Cu ce a rupt norma A6 ? e ceva revelatie a designului, mecanicii? are rotile mai rotunde? nu-mi da cifre de pe circuite ca sunt irelevante in viata reala...
|
|
|
11-06-12, 20:40
|
#2586
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
E superioara bmw`ului la dinamica, insonorizare, confort... poate de asta a rupt norma.
|
|
|
11-06-12, 21:01
|
#2587
|
Stage 5
Join Date: May 2009
Posts: 1,513
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by Giully4u
E superioara bmw`ului la dinamica, insonorizare, confort... poate de asta a rupt norma.
|
Am inteles, dar asta nu inseamna ca a rupt norma, rupea norma daca avea ceva "wow", poate pt VAG e ceva "wow" sa faca masini superioare concurentilor directi )
|
|
|
11-06-12, 22:06
|
#2588
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of: [SEAT]
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Mie chiar mi se pare ceva de apreciat atunci cand o firma, oricare ar fi ea, recupereaza handicapul pe care il are in fata concurentilor directi, ba chiar ii intrece.
|
|
|
11-06-12, 22:23
|
#2589
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Quote:
Originally Posted by Giully4u
Mie chiar mi se pare ceva de apreciat atunci cand o firma, oricare ar fi ea, recupereaza handicapul pe care il are in fata concurentilor directi, ba chiar ii intrece.
|
Corect. Si eu apreciez asta la noul A6.
|
|
|
11-06-12, 23:00
|
#2590
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Si io si io Dar ar trebui sa nuantam un pic treaba, ca marea majoritate modelelor acuma se vand cu motoare mici, de obicei 2.0 TDI unde nu dai de Quattro tot timpul iar in cazul asta as alege traciunea spate a BMW-ului in fata tractiunii fata, acolo unde Audi a pierdut testul in fata seriei 5 (am postat in urma). Un alt atuu la BMW ar fi motoarele lor si faptul ca reusesc deobicei sa fie mai economice si mai putin poluante, un lucru la care se vede ca BMW a lucrat cel mai bine dintre toti, dar nu neaparat un lucru pe placul puristilor. Asadar cu cat e mai mare motorul (tre sa depaseasca 3.0 litri de obicei) cu atata Audi-ul e mai dinamic si mai interesant. Sper sa se schimbe treba la V8, unde BMW au marit puterea la peste 450 de hp. Oricum, bravo lor ca le-au servit o lectie bavarezilor. Dar un lucru vad ca ne scapa tot timpul. De ce nu zice nimeni nimic de Mercedes ? (E-Kllase), o fi chiar cenusareasa clasei ? Oricum daca vreti sa continuati, hai sa mutam pe topicul care trebuie, ca lucrurile au divagat ...
|
|
|
11-06-12, 23:11
|
#2591
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Mercedes nu este bagat prea mult in discutie pentru ca inca este privit ca o masina aparte.
Pe langa asta este atat E-ul cat si C-ul sunt destul de vechi si cam cu multe reclamatii pentru interiorul nu tocmai demn de renumele lor sau clasei premium.
Partea buna la Mercedes este ca tocmai au aratat ca s-au tinut de promisiune, adica sunt in topul fiabilitatii peste cei 2 concurenti si overall peste Toyota si Mazda. Bravo lor din punctul asta de vedere.
|
|
|
30-06-12, 22:19
|
#2592
|
Stage 3
Join Date: Feb 2011
Posts: 86
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Daca esti pasionat auto e imposibil sa nu iubeste toate aceste 3 brand-uri. Eu unul sunt fan audi, dar sa am banii necesari pentru a cumpara un amg, rs sau m cred ca ar fi o decizie foarte grea. Poate pana la urma as alege RS-ul datorita motivului de mai sus, dar dupa o perioada de gandire indelungata.
Gand ma gandesc la masinile astea, imi vine in mintea perioada RS6 C5, M5 e39 si E-ul AMG din anii respectivi. Din punctul meu de vedere, garajul perfect ar fii alcatuit din astea 3 masini, lasand la o parte supercarurile.fara lauda sau ceva, an avut placerea sa vad toate aceste 3 masini in realitate, in acelasi loc printre multe altele si pot spune doar ca ne amintesc tuturor de ce iubim masinile, si anume performanta, stil, comfort si mai ales nebunie.
p.s sa am acum o suma cat de cat consisenta as cumpara din start un rs4 b5(visul meu pe 4 roti)
|
|
|
11-07-12, 17:57
|
#2593
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
25-07-12, 18:05
|
#2594
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
Primul test cu Mercedes-Benz C63 AMG Coupe Black Series ... vine de la Insideline
Specifications:
Drive Type: Front-engine, rear-wheel drive
Transmission Type: Seven-speed automatic
Engine Type: Naturally aspirated, port-injected V8
Displacement (cc/cu-in): 6,208/379
Redline (rpm): 7,250
Horsepower (hp @ rpm): 510 @ 6,800
Torque (lb-ft @ rpm): 457 @ 5,200
Brake Type (front): 15.4-inch two-piece ventilated cross-drilled and slotted cast-iron discs with six-piston fixed calipers
Brake Type (rear): 14.2-inch one-piece ventilated cross-drilled and slotted cast-iron discs with four-piston fixed calipers
Suspension Type(front): Independent MacPherson struts with dual lower ball joints, height-adjustable coil springs, monotube dampers with separate rebound and compression manual adjustments, stabilizer bar
Suspension Type (rear): Independent multilink, height-adjustable coil springs, monotube dampers with separate rebound and compression manual adjustments, stabilizer bar
Tire Size (front): 255/35ZR19 (96Y)
Tire Size (rear): 285/30ZR19 (98Y)
Tire Brand: Dunlop
Tire Model: Sport Maxx Race MO
Tire Type: Asymmetrical summer performance
As Tested Curb Weight (lb): 4,044
Test Results:
Acceleration
0-30 (sec): 1.8 (2.0w/ TC on)
0-45 (sec): 2.8 (3.0w/ TC on)
0-60 (sec): 4.0 (4.2w/ TC on)
0-60 with 1-ft rollout (sec): 3.8 (3.9w/ TC on)
0-75 (sec): 5.8 (6.0w/ TC on)
1/4-Mile (sec @ mph): 12.2 @ 115 (12.3 @ 114.1 w/ TC on)
Braking
30-0 (ft): 27
60-0 (ft): 101
Handling
Slalom (mph): 69.5 (69.2 w/TC on)
Skid Pad Lateral Acceleration (g): 0.96 (0.95 w/TC on)
Db @ Idle: 48.2
Db @ Full Throttle: 80.6
Db @ 70-mph Cruise: 65.2
RPM @ 70: 1,900
|
|
|
01-08-12, 13:15
|
#2595
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re: AMG vs. M vs. RS
|
|
|
|
|