VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
View Poll Results: Viteza maxima a automobilului?
|
Viteza maxima din talon
|
|
112 |
22.81% |
Mai mult decat viteza maxima din talon
|
|
320 |
65.17% |
Mai putin decat viteza maxima din talon
|
|
36 |
7.33% |
Nu am nicio idee, nu stiu si nu ma intereseaza
|
|
23 |
4.68% |
18-05-07, 11:01
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 379
Member of: [MERCEDES]
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Quote:
Originally Posted by Dutor
Cam exagerata diferenta ta! Mai ales pt o asemenea masina! Doar daca nu e umblata la motor sau ai un motor mai puternic si nu sti!
|
Nu este nimic exagerat. Te astept cand vrei sa vezi cu ochii tai. Nu mai am masina asta, am vandut-o insa unui amic si se poate proba oricand.Repet, masina este 100% stock.
Nu este singura experienta de acest fel.
Numai bine.
|
|
|
18-05-07, 22:49
|
#77
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 4
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
viteza maxima constructiva este viteza la care se asigura conditiile de siguranta...mai pe inteles...ca nu-ti sar rotile la viteza aia.
in general masinile depasesc aceasta viteza, dar nu cu mult, diferenta mare constand in eroarea de kilometraj.
|
|
|
18-05-07, 23:45
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
M-a traznit acum o idee cand citeam...Ma gandesc, ca este si in functie de masina abatarea asta.Poate o corsa va depasi viteza maxima din talon iar o alta corsa nu o va depasi...cred ca se rezuma totul la diferenta intre viteza maxima CALCULATA/teoretica si EXPERIMENTATA/practica. In viziunea mea, viteza maxima contructiva se afla in modul urmator : concep inginerii un proces tehnologic pt a face un anume motor...fac baietii motorul (pana in acest punct ei stiu doar teoretic cati cai va avea), il pun pe bancul de lucru si-i da drumul....si masoara ce au nevoie. Din masuratori isi dau seama de viteza maxima constructiva. Stiu RPM, stiu temperaturi, presiuni, greutatea masinii..etc. Dar in realitate, pe drum, mai apar si alti factori care pot indoi rezultatul intr-un mod negativ sau pozitiv. Poate afara e mai cald decat scenariul propus de ingineri cand au masurat una si alta ! Pana mea...parerea mea .
|
|
|
18-05-07, 23:51
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
@znup Nu neaparat.
Exemplu : Koenigsegg CCX - 394.3 kph viteza maxima, limitata la 360 km/h datorita pneurilor.
Viteza maxima constructiva si viteza maxima in conditii sigure nu coincid neaparat.
|
|
|
24-05-07, 11:00
|
#80
|
Stage 3
Join Date: Oct 2005
Posts: 153
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
viteza maxima din talon=viteza maxima reala.tabloul de bord are o eroare(mai mica sau mai mare in functie de producator).iar daca mergi la vale chiar e posibil sa depasesti viteza maxima )
__________________
No links allowed !
|
|
|
24-05-07, 11:05
|
#81
|
Stock
Join Date: May 2007
Posts: 4
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Quote:
Originally Posted by Dripci
@znup Nu neaparat.
Exemplu : Koenigsegg CCX - 394.3 kph viteza maxima, limitata la 360 km/h datorita pneurilor.
Viteza maxima constructiva si viteza maxima in conditii sigure nu coincid neaparat.
|
nu stiu de unde ai scos chestia cu cauciucurile...sunt mai multe masini care ating viteze de 400....si au si atins viteza aia...acum nu stiu...poate ai dreptate
|
|
|
24-05-07, 11:11
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Quote:
Originally Posted by Dripci
@znup Nu neaparat.
Exemplu : Koenigsegg CCX - 394.3 kph viteza maxima, limitata la 360 km/h datorita pneurilor.
Viteza maxima constructiva si viteza maxima in conditii sigure nu coincid neaparat.
|
Deja ati ajuns sa vorbiti de Koenigsegg si de viteze de 400\h!! Aloo! trezirea!Vorbiti de masini de serie,masini pe care le vezi pe strada,care sunt accesibile,nu de supercaruri ca nu intereseaza pe nimeni!!
|
|
|
24-05-07, 13:45
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 628
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
@znup. De pe site-uri de specialitate. Mai multe masini...sunt pana in 10.
@THX-1. Era un exemplu. Doar cu o masina extrema puteam sa fiu concret.
|
|
|
30-05-07, 23:18
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 396
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
loganul 1.5 dci prinde cat scrie in talon, undeva in jur de 155km/h, mai mult nu a vrut...
|
|
|
13-07-07, 00:14
|
#85
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 87
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Trece cu ushurintza (nu a mea, a lu' taicamiu). E o Mazda 323F 2001 dit.d (2.0 L Turbodiesel 100cp, da' cred ca are mai mult). In talonn zice ca maxima constructiva e 183 km/h. Am ajuns cu ea la maximul pe care-l are pe bord (in Romania shi nu pe autostrada, :P pentru ce care nu cred ca exista un drum pentru asha ceva), adik 230 km/h. Nu cred ca a prins chiar atat,da' peste 200 sigur. Shi mashina are peste 250000 km la bord, fara nicio piesa schimbata, lovita de mai multe ori (cel mai interesant: oa oaie pe autostrada soarelui la 2 dimineata).
|
|
|
13-07-07, 10:22
|
#86
|
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
|
|
|
13-07-07, 15:18
|
#87
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 87
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Quote:
Originally Posted by THX-1
|
Chestia e ca masina e foarte ushoara (nu cred ca depaseste 1550 kg)
|
|
|
13-07-07, 16:40
|
#88
|
Stage 4
Join Date: Mar 2007
Posts: 246
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Quote:
Originally Posted by IamCross
Chestia e ca masina e foarte ushoara (nu cred ca depaseste 1550 kg)
|
1550 = usoara ?
si caruta mea (logan mcv.. 16v`u) e mai usoara..(1270kg, cu mine.. well.. cam 1370 )
inca n`am avut ocazia sa probez cu gps, pana acum a luat 160 pe bord pe centura dar.. tiruri, chestii.. nu s-a mai putut) si mai mult nu`i dau deocamdata.. abia are 5500 km.
|
|
|
13-07-07, 17:22
|
#89
|
Stage 3
Join Date: Jul 2007
Posts: 87
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
Quote:
Originally Posted by stefanb
1550 = usoara ?
si caruta mea (logan mcv.. 16v`u) e mai usoara..(1270kg, cu mine.. well.. cam 1370 )
inca n`am avut ocazia sa probez cu gps, pana acum a luat 160 pe bord pe centura dar.. tiruri, chestii.. nu s-a mai putut) si mai mult nu`i dau deocamdata.. abia are 5500 km.
|
Mah rog. Nu sant sigur cat are, itzi spun mai tarziu cand ma uit pe talon. La Loganu' tau, cutia si motorul sunt mai varza decat la Mazda lu' taica-miu. Chiar dak are 105 hp (loganu' adik) e mult mai slabutz la cuplu.
|
|
|
14-07-07, 04:39
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 673
|
Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva
viteza reala la mazda aia nu era mai mult de 195 (cu mare indulgenta pt ca nu ii permite raportul de demultiplicare al treptei a 5a sa atinga acea viteza ..) chiar daca tie iti arata 230 pe bord..Ori are o eroare uriasa vitezometrul ( ceea ce e putin probabil).. ori nu ai "vazut" tu bine..( spun asta ca sa fiu tolerant..) ..
__________________
Te-ai nascut original , Nu muri o copie ..
|
|
|
|
|