Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Viteza maxima a automobilului?
Viteza maxima din talon 112 22.81%
Mai mult decat viteza maxima din talon 320 65.17%
Mai putin decat viteza maxima din talon 36 7.33%
Nu am nicio idee, nu stiu si nu ma intereseaza 23 4.68%
Voters: 491. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 31-03-09, 10:50   #226
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,763
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

nu te supara, dar la peste 180 la ora.. nu mai iti iau permisu si doar atat! ESTE CAZ PENAL !
dolb is offline   Reply With Quote
Old 31-03-09, 15:19   #227
JohnnieB

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

uita'te in legislatie mai bine si vezi...90 de zile suspendat permisu...si mi'o dat si o dovada pe 15 zile ca sa pot ajunge acasa....si bineinteles amenda care am platit'o la primarie....si dupa asta m'am cumintit si n'o mai calc mai mult de 140
JohnnieB is offline   Reply With Quote
Old 04-04-09, 02:17   #228
sergiu25

Stock
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 9
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

io am un ford focus...luat in octombrie 2008...1.6...100 de caluti...stock...am tot citit paginile pe aici...eu mai mult de 170 pe "ceas" nu i-am dat...acum...din ce am citit eu aici...sa inteleg k e posibil k eu in realitate sa fi avut cam 165-167 km/h?...ok...si pt a atinge viteza maxima constructiva de 182 de km/h pe bord ar trebui sa imi arate km 190+????...sper k e o intrebare cat de cat logica si pertinenta...
sergiu25 is offline   Reply With Quote
Old 04-04-09, 05:02   #229
RA_2fast4u
Ford Driver

Stage 5
 
RA_2fast4u's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of:
[FORD]
[FOTO]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Cam asa suna teoria
RA_2fast4u is offline   Reply With Quote
Old 06-04-09, 16:08   #230
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
nu te supara, dar la peste 180 la ora.. nu mai iti iau permisu si doar atat! ESTE CAZ PENAL !
Daca numai atat ai gresit iei exact aceeasi amenda ca si unu cu lambo ce a mers cu 270 SI LA FEL si cat ia un amarashtean diliu cu dacia 1300, prins cu 107kmph in oras......raha de lege
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 16:50   #231
LaiLai

Stage 3
 
LaiLai's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 135
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

eu am votat mai mult k viteza maxima din talon .am un BMW E30 325i viteza maxima in talon 217km/h .. si viteza maxima data 240km/h in acul din bord . si dacia 1300 140km/h in talon si 160km/h in acul din bord p,s- masinile nu sunt stok ambele au kteva modificari la motor ,
LaiLai is offline   Reply With Quote
Old 09-04-09, 19:37   #232
Evil Yuri

Stage 5
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 869
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Si cam ce modificari au, indraznim sa te intrebam ? Ca m-ar interesa si pe mine la Dashia mea sa fac niste modificari sa ajung si eu la mai mult de 6 cai mandri si frumosi.
__________________
Evil Yuri is offline   Reply With Quote
Old 11-04-09, 12:12   #233
The_Mask

Stage 5
 
The_Mask's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 868
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by Evil Yuri View Post
Si cam ce modificari au, indraznim sa te intrebam ? Ca m-ar interesa si pe mine la Dashia mea sa fac niste modificari sa ajung si eu la mai mult de 6 cai mandri si frumosi.
Toba finala cu luminta, praguri din obor, si beculetze albastre in far
The_Mask is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 13:41   #234
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by Evil Yuri View Post
Si cam ce modificari au, indraznim sa te intrebam ? Ca m-ar interesa si pe mine la Dashia mea sa fac niste modificari sa ajung si eu la mai mult de 6 cai mandri si frumosi.
Maximum 6(shasha) cai, da raspunsul ieste 2 cai

Intr-adevar, poti sa "prinzi" o viteza mai mare decat cea data de constructor la vale si cand bate vint din spate, anulind din evectul frecarii cu aerul al vehiculului.....si astfel se explica cum prinde cateodata o dacie 150 reali, sau un Passat de 131Cai 220kmph sau in cazul motocicletelor Suzuki GSXR 1100 de 155cai aprox 290-295 reali, Kawasaki ZXR 750 de 120Cp 280kmph reali, Yamaha R1 180CP 310 nelimitat, in rest vitezele sunt cu aprox 5 kmph mai mici
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 13:59   #235
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Suzuki GSXR 1100 de 155cai
gixxer de 1100 si 155 de cai?
Dă-mi un link cu modelul ăsta, dacă ai, îmi pare ciudat...
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 14:17   #236
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
gixxer de 1100 si 155 de cai?
Dă-mi un link cu modelul ăsta, dacă ai, îmi pare ciudat...
Aici link cu flebetea mea cu care am prins 240 pe bord (a unui prieten, de la care as vrea sa o si iau ) intr-adevar are 155cai(care se si simt ), cum scrie si-n link, pt ca am vazut talonul in care scria 114kw!!!....: http://www.bikez.com/motorcycles/suz...00_wr_1994.php
Pretul la cea a prietenului meu e 2000E banu jos, si tare as vrea sa o iau
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 14:22   #237
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

aaa, srad, am inteles acum, ma gândeam la k-uri.
scuzele mele
aleks is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 14:57   #238
Gixer
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 913
Member of:
[2 Roti]
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Quote:
Originally Posted by aleks View Post
aaa, srad, am inteles acum, ma gândeam la k-uri.
scuzele mele
Normal ca SRAD pt ca doar ei l-au pus primii pe speed-uri(Suzuki Ram Air Direct inseamna ) la fel ca si Yamaha cu Exup-ul.....si astea mai noi de 2000, k-urile au SRAD, dar nu mai e asa mare lucru sa se laude, pt ca si ceilalti constructori japonezi au asa ceva.....la fel e si cu Exup-ul de la Yamaha
E ca si la BMW cum nu se mai scrie TD sau TDS pe ele ci doar 'd' chiar daca si acesta are si turbo si intercooler
Gixer is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 15:23   #239
Muttley

Stage 5
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
Default Re: Viteza maxima reala vs. viteza maxima constructiva

Strict vis-a-vis de titlul topicului, 2 definitii (imi apartin, deci nu le luati de bune):
- viteza maxima constructiva = viteza maxima pana la care constructorul asigura o buna comportare a vehiculului;
- viteza maxima reala = viteza maxima de care respectivul vehicul e capabil.

Evident, in mod ideal, Vmax constructiv < Vmax real.
Muttley is offline   Reply With Quote
Old 15-04-09, 15:25   #240
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

Quote:
Originally Posted by Gixer View Post
Normal ca SRAD pt ca doar ei l-au pus primii pe speed-uri(Suzuki Ram Air Direct inseamna ) la fel ca si Yamaha cu Exup-ul.....si astea mai noi de 2000, k-urile au SRAD, dar nu mai e asa mare lucru sa se laude, pt ca si ceilalti constructori japonezi au asa ceva.....la fel e si cu Exup-ul de la Yamaha
E ca si la BMW cum nu se mai scrie TD sau TDS pe ele ci doar 'd' chiar daca si acesta are si turbo si intercooler
nu te-a contrazis nimeni, doar e încadrarea curentă sau populară, aşa cu gixxer(sau giger) înseamna gsx-r, ursuleţ e e30 etc

Quote:
Originally Posted by Muttley View Post
Strict vis-a-vis de titlul topicului, 2 definitii (imi apartin, deci nu le luati de bune):
- viteza maxima constructiva = viteza maxima pana la care constructorul asigura o buna comportare a vehiculului;
- viteza maxima reala = viteza maxima de care respectivul vehicul e capabil.

Evident, in mod ideal, Vmax constructiv < Vmax real.
Din punctul meu de vedere e corectă definiţia ta, pentru că din experienţă am văzut că orice maşină poate depăşi VMC cu câţiva km, incluzând erorile de kilometraj.

Last edited by aleks; 15-04-09 at 15:27.
aleks is offline   Reply With Quote
- Copyright 2025 4Tuning -