Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Viteza maxima a automobilului?
Viteza maxima din talon 112 22.81%
Mai mult decat viteza maxima din talon 320 65.17%
Mai putin decat viteza maxima din talon 36 7.33%
Nu am nicio idee, nu stiu si nu ma intereseaza 23 4.68%
Voters: 491. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 04-05-07, 00:19   #16
!41!
Banned

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,397
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Honda]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

aveam candva un renault 9 broadway 1.2 ,in talonul lui era 145km/h viteza maxima ... avea 12 ani vechime pe vremea aia. i am dat pana in 150 si sincer sa fiu se poate ca mai urca un pic dar cum erau gropi peste limita bunului simt si cu supensiile alea pe bara de torsiune nu mai aveam control pe ea si m am gandit sa mai traiesc ca eram tanar inca...
deci clar peste viteza din talon!
!41! is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 01:06   #17
Zyx

Stage 5
 
Zyx's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 640
Member of:
[Insomnia]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Desi titlul acestui topic suna un pic ambiguu, sunt de parere ca viteza maxima reala este cea constructiva (data de fabricant), respectiv viteza din talon. Asta in cazul unei masini stock, din toate punctele de vedere: jante, motor, suspensie, exterior...
Cu modificari, masina isi schimba, evident, unele caracteristici, precum si viteza maxima. Spre exemplu, uitati un link ( http://www.need4speed.ws/top-speed/l...S-237-kmh.html ) cu o poza a unui Leon, 1.9TDI - 150cp, modificat pe la 190cp - se poate vedea viteza reala (data de GPS) si cea din bord. Evident difera.
Totusi, sunt de parere ca viteza maxima reala (constructiva/talon) poate fi depasita cu 1, maxim 2 km/h, asta in conditii normale... Sau poate intr-o panta, cu masina plina 3/4 - posibil sa treaca chiar cu 4-5-6 km/h mai mult decat talon (ma refer la viteza reala).
Alt exemplu, la masina mea: viteza maxima reala data de producator / scrisa in talon/constructiva este de 216km/h. Calculatorul de bord al masinii, la 228 (cat a luat maxim pe ceas, cand era stock), imi arata 216km/h. Si nici nu a trecut de atat!
Zyx is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 02:26   #18
moise

Stage 5
 
moise's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Viteza maxima constructiva, adik viteza maxima la care producatorul spune ca masina nu v-a ceda, daca o depasesti el nu mai garanteaza ca nu-ti v-a zbura vre-o roata sau......in principiu orice masina este capabila sa depaseasca viteza data de producator.

PAREREA MEA.
__________________
moise is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 08:35   #19
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by CT-82-PUM View Post
Viteza maxima reala e aia din talon,ce trece acul din bord peste viteza aia este pur 100% eroare.
Daca aveti un GPS in masina o sa vedeti ca asta va arata viteza reala.
foarte adevrat. asta daca vorbim de masina in starea din fabrica. cu aceleasi roti. in conditii ideala. fara vant, panta, bezina de 100, sau motorina mai stiu eu d ecare, cu rezervor jumate, cu om d estatura normala....adica niste conditii ca cele testate de fabrica.

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
oki, asta e experienta ta! .. eu am un opel astra 1.7 dti modificat la motor, alta turbina, alti caluti! rupe masinuta dar sa fie a drq daca prinde mai mult decat scrie in carte ... 170 ~ 175 ! ( pe bord vorbesc ) .. pe GPS nu sare de 163 ( decat daca e drumul f f lin ( gen tartasesti ) .. cele de pe autostrada soarelui si bucuresti pitesti sunt cam varza !
inclin sa cred ca masina ta nu merge la parametrii buni. adica ori nu sunt modificarile hardware facute bine, ori softul nu da tot din ele.
adica nu e normal cand cresti asa mult puterea sa nu creasca si viteza maxima. fie ea cu 5-10km. dar tot creste. fara sa umblii la cutie.
__________________
Objects in the mirror tend to disappear

It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 09:31   #20
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by bogdan_wrc View Post


inclin sa cred ca masina ta nu merge la parametrii buni. adica ori nu sunt modificarile hardware facute bine, ori softul nu da tot din ele.
adica nu e normal cand cresti asa mult puterea sa nu creasca si viteza maxima. fie ea cu 5-10km. dar tot creste. fara sa umblii la cutie.
nu e modificat softul! .. softul este intact ( cel de 75 cp ).. si asta am aflat-o de curand ( inainte eram convins ca am chip-tuning )
dolb is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 09:34   #21
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

adica ai alta turbina, dar cu softul stock al masinii? cine naiba a gandit miscarea asta? alta turbina,decat? fara alt IC, fara alte modificari?
scuze de OT.
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 09:47   #22
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

scuze de offtopic: nuj cine a gandit-o ca eu asa am cumparat-o din germania ! si m-am trezit ca fuge de rupe
dolb is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 09:59   #23
AR33COP
Audi Driver

Stage 5
 
AR33COP's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 874
Member of:
[AUDI]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

pai si atunci alea la care scrie in talon 250 ca e blocat de calculator si poti sa scoti oprirea cum e?la mine scrie 250 dar trece mult peste.sa nu-mi ziceti ca e eroare.
AR33COP is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 10:01   #24
bogdan_wrc
Audi Driver

Stage 5
 
bogdan_wrc's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of:
[AUDI]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

in DE exista limitare din lege la masini. max 250km/h. asa cum si la motoare nu ai voie in primii 2 ani cu mai mult de ~40 de cai putere. sunt niste legi pt siguranta.dolb, in fine, tu stii, dar eu zic ca e ceva la mijloc. oricum, degeaba ai turbina daca nu ai soft pt ea. ea va aprimi aceeasi cant de aer cat ii da computerul din soft. si daca softul ii da ca pt stock, eu zic ca e altceva la mijloc... in fine, hai sa terminam cu OT.
bogdan_wrc is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 12:24   #25
feryboy
Renault Driver

Stage 5
 
feryboy's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,043
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

La fel cum arata si poolul pana acum ...nici o masina nu e la fel nici un sofer nu e la fel...
am mai zis...fiecare vb din experientele lui...poate ca cineva are roti mai mari mai late si el nu vede niciodata nici macar in bord viteza maxima din talon...poate ca foloseste benzina sau motorina din canal...si iar se intampla acelasi lucru...poate ca nu isi verifica destul de des presiunea in cauciucuri...poate ca filtrele nu sunt in stare buna...poate ca nu au avut nicodata ocazia sa tina masina la maxim pe un tronson mai lung de drum...si tot asa...toate variabilele astea influenteaza viteza maxima atinsa...si bineinteles daca iti tremura sau nu piciorul pe acceleratie la fund...
__________________
feryboy is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 13:22   #26
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Desigur ca Viteza pe talon poate fi depasita(nu cu foarte mult ce-i drept),deoarece constructorul trece indicele cel mai slab inregistrat in teste,asta ca o masura de precautie oarecum.
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 13:40   #27
sanducu_georgescu

Stage 3
 
sanducu_georgescu's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 105
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by CT-82-PUM View Post
Viteza maxima reala e aia din talon,ce trece acul din bord peste viteza aia este pur 100% eroare.
Daca aveti un GPS in masina o sa vedeti ca asta va arata viteza reala.
dar daca la un oltcit acul indica 175 km/h-6000 rot/min aia e tot eroare?
am vazut cu ochii mei,filmat bordul in mers pe auto banda.eu cu al meu am prins 150 km/h.
sanducu_georgescu is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 14:38   #28
THX-1

Stage 5
 
THX-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 534
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

Quote:
Originally Posted by sanducu_georgescu View Post
dar daca la un oltcit acul indica 175 km/h-6000 rot/min aia e tot eroare?
am vazut cu ochii mei,filmat bordul in mers pe auto banda.eu cu al meu am prins 150 km/h.
Tu nu realizezi ce inseamna 175 km\h pt. un oltcit ...astfel de povesti am mai auzit si despre dacii care prindeau 165-170,dar la o mica proba le depaseam cu 145!Ce-ai vazut tu,sigur ala avea eroare(posibil schimbarea dimensiunii rotilor),sau omu' era vreun pasionat de oltcit si a modificat el ceva pe la motor.
THX-1 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 14:58   #29
feryboy
Renault Driver

Stage 5
 
feryboy's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,043
Member of:
[RENAULT]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

oricat de optimist as vrea sa fiu nu cred ca un Oltcit STOK poate sa ia atat...daca proprietarul e mai sufletist asa de fel si a avut ceva de a face cu motorul...asteptam detalii

oricum aici ideea e pt masini STOK...ce zice talonul fata de ce am experimentat noi fara nici o modificare
feryboy is offline   Reply With Quote
Old 04-05-07, 15:42   #30
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: Viteza Maxima Reala VS Viteza Maxima Constructiva

vit din talon inseamna : o pers de 90 kg, cu rezervorul plin!

DAR...orice motor are o toleranta de +/- 5%.nici un motor nu este EXACT cu altul(aceelasi model,aceeleasi motorizare>putere...cm)!

vit din talon poate fii depasita, dar in aceelasi timp poate fii si mai mica decat cea declarata de constructor!Depinde si de rodajul care a fost facut...cum a fost facut..depinde de mai multi factori!
de ex greutatea masinii se mas astfel: dupa norma actuala 92/21/EWB , fiind umplut cu toate lichidele necesare, rezervorul este plin in proportie de 90%, 75 kg greutatea soferului + 7 kg pt bagajul d mana!

offtopic > dc toate firmele nu pot face vitezometre perfecte?e chiar asa de greu sa le faca sa indice viteza cu care se ruleaza?NU CRED!
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -